W sobotę 1 lutego ponownie otwarto stacje paliw przy markecie E. Leclerc na Ciszewskiego 15. To popularne miejsce dla kierowców zostało zamknięte 24 czerwca ubiegłego roku. Właściciel stacji zdecydował się na jej rozbudowę. Klientom obiecywano ponowne otwarcie na 9 września. Później w październiku, a po niespełnionej obietnicy poinformowano, że o otwarciu dowiemy się ze strony internetowej sklepu E.Leclerc na Ursynowie.
Podczas rozbudowy wiele rzeczy poszło jednak niezgodnie z planem. Co prawda same prace - rozbiórka i przebudowa - przebiegły całkiem szybko, ale przez ostatnie miesiące wyremontowany obiekt stał ogrodzony i czekał na udostępnienie. Dlaczego stacja nie została otwarta w terminie, a jej start był wielokrotnie przesuwany?
Spółka Petrodis, która jest właścicielem stacji oraz spółka Immokok - właściciel marketu E. Leclerc na Ursynowie nie odpowiada na nasze pytania w tej sprawie. Jak udało nam się nieoficjalnie ustalić, przeciągała się sprawa ponownej certyfikacji rozbudowanej stacji paliw.
Stacja została otwarta w sobotę w niepełnym zakresie. Z ośmiu stanowisk otwarte są tylko cztery, te umiejscowione w starym miejscu. Nie działają dystrybutory na nowo utworzonych stanowiskach - od 5 do 8. Dostęp do tych stanowisk został zablokowany. Czekają one na dopuszczenie do eksploatacji.
Popularny punkt tankowania pojazdów w czasie długotrwałego remontu przeszedł metamorfozę. Wybudowano nową wiatę, nowe podjazdy, postawiono nowe dystrybutory oraz zupełnie nowy budynek obsługi kasowej. Zawiedzeni mogą być ci, którzy liczyli na hot-dogi. Stacja działa przez cały tydzień w godz. 6-21. Na razie - i jak podkreśla operator tymczasowo - nie działa płatność za pomocą systemu BLIK. „Chwilowo” również stacja nie wydaje paragon z numerem NIP oraz faktur, a więc tankowanie na firmę w praktyce jest tu niemożliwe.
Stacja paliw przy ursynowskim E. Leclercu należy do spółki Petrodis, która została powołana do zarządzania stacjami paliw należącymi do grupy kapitałowej E. Leclerca. Ta akurat firma należy do przedsiębiorców z Francji, powiązanych kapitałowo z francuską grupą handlową.
Dobra wiadomość dla kierowców, którzy korzystali ze stacji przy Ciszewskiego 15 ze względu na niskie ceny. Koszt zatankowania na nowo otwartej stacji nadal będzie niższy niż na konkurencyjnych stacjach. W sobotę „95” kosztowała 6,29 zł za litr, „98” - nie było w ofercie, olej napędowy był po 6,39 zł a Diesel Max po 6,49 zł za litr. To stawki o kilkanaście-kilkadziesiąt groszy na litrze niższe niż na sieciowych stacjach Orlenu, Shell czy Circle K.
Warto dodać, że stacja była wielokrotnie kontrolowana przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w ramach programu sprawdzania jakości paliw i zawsze próbki z Ciszewskiego (podobnie jak wszystkich innych stacji na Ursynowie) spełniały normy jakościowe. Konkurencyjna cena paliw nie oznacza więc obniżonej jakości.
[FOTORELACJA]6091[/FOTORELACJA]
aster20:06, 01.02.2025
Tylko Trzaskowski wyjechał z Ursynowa i od razu stacje otwierają, przypadek???
Misiek20:37, 01.02.2025
Witamy politycznych trolli z PiS - Warszawa marzy o prezydencie co sobie obija ryja z gangusami....
Polak21:19, 02.02.2025
Wania.
Wracaj na kreml
Pozostałe komentarze
Użytkownik21:45, 01.02.2025
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
wspaniale10:10, 02.02.2025
Wspaniale - znowu kolejka aut z pracującymi silnikami będzie wylewała się na ulicę, blokując ją i pas rowerowy.❤️
igoro10:47, 02.02.2025
Jest więcej stanowisk (= szybsza obsługa), więc kolejki powinny być mniejsze.
gość11:28, 02.02.2025
A kto jeździ po tej ścieżce? Może autor/ka tego wpisu. Bo nikt inny. Wszyscy jadą po chodniku. Odkąd ścieżkę wymalowano widziałem na niej może 2 rowerzystów.
kurkawodna07:53, 03.02.2025
Sporadycznie ktoś się pojawia na ścieżkach wyznaczonych na jezdni. Tam jest wąsko i niebezpiecznie, nikt nie chce ryzykować. Takie ścieżki jedynie co robią, to utrudniają ruch autobusów.
Boom17:35, 04.02.2025
Miejskie aktywiszcza rowerowe tak chciały. Jakoś w Kopenhadze działa, a u nas dalej jak wieśniaki jadą po chodnikach.
Ula21:54, 20.02.2025
Tak jadą bo strach inaczej. Tu rower to wróg, intruz który przeszkadza na drodze. A z dzieckiem to już tym bardziej.
Tmk14:06, 03.02.2025
Kwestionowałem jakość paliwa w tej stacji. Potraktowano mnie jak intruza. Tanio znaczy niska jakość.
Pan na obcasach15:57, 03.02.2025
Dziadzia, nie wystarczy podejść do okienka i poskarżyć się, że twój 15-letni golf 1.0 źle jeździ po paliwie spod leklerka. Jak chcesz coś udowodnić, to musisz zainwestować: zlecić badanie próbki na własny koszt.
Boom16:42, 03.02.2025
Takie przypadki zgłasza się do UOKiK, a nie obsłudze.
moto13:59, 04.02.2025
a gdzie najtańszy w okolicy LPG?
2BORNOT2B10:15, 05.02.2025
Stawiałem, że otwarcie się przeciąga przez, znane w mieście, problemy z dostawcą prądu.
MAGDA11:16, 07.02.2025
Dziś tankowała na stacji, faktyczne ceny są konkurencyjne, bez problemu dostałam fakturę, błąd w artykule, proszę o sprostowanie bo wprowadzacie Państwo potencjalnych klientów w błąd. Gdybym nie sprawdziła sama to bym jeździła gdzieś dalej tankować, a tak mam pod domem stację
Deweloper wykłada karty na stół. Co powstanie po Tesco?
Nie od dziś wiadomo że w tym absurd mieście to deweloper rządzi a nie nikt inny 🤫
Doktor77
03:33, 2025-11-28
Klakson życzliwego kierowcy uratował życie kobiecie
Faktycznie prawdziwy bohatyr. Ja też jestem bohatyrem, bo zawsze jak przechodzę patrzę czy jakiś kretyn nie zrobi czegoś takiego. Pytanie tylko czy warto rozwodzić się w takiej sytuacji nad "uwagą" pieszego czy może nad zachowaniem kierowcy, który prawo jazdy znalazł w chipsach.
got
00:36, 2025-11-28
Bałagan z remontem na Jeżewskiego
Bez żartów. Kierowcom mam dużo do zarzucenia. Jasne, parkują gdzie się da. Łącznie z placem budowy. Tylko zupełnie nie rozumiem czemu redakcja się skupia na parkingach. Te same problemy dokładnie dotyczą chodników. Tygodniami główne ciągi stały rozkopane. Zresztą wejścia np. do Jeżewskiego 7 dalej stoją rozkopane. Tak samo w miejscach przecinających jezdnię nie wszędzie dokończono pracę. Samochód to sobie ktoś najwyżej gdzie indziej zaparkuje, a jak ktoś porusza się na wózku to przez tę firmę nawet osiedla nie opuści. Nie wspominam o utrudnianiu życia wszystkim rodzicom z wózkami, niewidomym czy osobom chodzącym o kulach. A ekipa działa jak działa. Nie ciężko się domyślić, że jedną ekipą robią po prostu co najmniej 2 remonty na raz.
got
00:29, 2025-11-28
Deweloper wykłada karty na stół. Co powstanie po Tesco?
A jaki jest pomysł na tę przestrzeń usługową? Supermarket i przychodnia na pewno przydatne. Tylko przydałoby się jeszcze kilka innych lokali - duża siłownia - są tylko 2 małe w okolicy, lokal na prywatne usługi medyczne, duża restauracja, nawet basen 25m. Jasne, po pandemii więcej się zamawia do domu, tylko nie każda usługa to zakupy. A dużych lokali na Kabatach jak na lekarstwo. Siłownia średniej wielkości to jest jakieś 500m2, a przydałaby się jeszcze większa, bo byłaby jedna duża na całe Kabaty. Tylko dla dewelopera mieszkaniówka prostsza - natychmiastowy zysk, wysoka cena za metr. A zresztą, teraz moda wśród deweloperów na mieszkania. Szkoda, że nawet to jedno z ostatnich miejsc się zawala mieszkaniami, bo Kabaty już są mega gęste, a miejsca na duże lokale usługowe jak na lekarstwo. 400 mieszkań * 50m2 = 20 000 m2. Cieniutko wypadają te usługi z powierzchnią 3500-5000m2, a jeszcze cała część usługowa będzie ograniczona mieszkaniówką jeśli chodzi o projekt.
got
00:12, 2025-11-28