Pomysł zmiany lokalizacji bazarku "Na Dołku" wywołał burzę. Propozycja radnego Otwartego Ursynowa, by przenieść go w okolice Natpollu jest ostro krytykowana przez opozycyjnych radnych z Projektu Ursynów.
Plan zakładał, że po zakończeniu budowy tunelu Południowej Obwodnicy Warszawy bazarek "Na Dołku" wróci na stare miejsce, czyli skrzyżowanie al. KEN z ul. Braci Wagów. Piotr Skubiszewski, radny Otwartego Ursynowa, zaproponował ostatnio przeniesienie najpopularniejszego w dzielnicy targowiska w pobliże zbiegu ulic Rosoła i Płaskowickiej - obok Natpollu.
Pomysł rozgrzał ursynowskie fora internetowe do czerwoności. Ostro krytykują ją społecznicy związani z lokalnym stowarzyszeniem Projektem Ursynów, które nie wyobraża sobie bazarku w miejscu, gdzie planowano wrotkowisko i boisko w przyszłym Parku nad POW. Właśnie takich obiektów chcieli mieszkańcy podczas konsultacji społecznych dotyczących parku, przeprowadzonych w 2016 roku.
- To jest łamanie ówczesnych ustaleń, dlatego ten pomysł jest ogromnym zaskoczeniem. Mieszkańcy już się wypowiedzieli i ustalona wówczas koncepcja powinna być wiążąca. Nie jest też prawdą, że bazarek obok Natpollu nie będzie uciążliwy. Mieszkańcy apartamentowca przy Lanciego są tym oburzeni. Kupowali mieszkania z myślą, że nie będą mieli pod oknami bazarku, a teraz chce im się go zbudować. Innym z kolei obiecano boisko i wrotkowisko - mówi Maciej Antosiuk z Projektu Ursynów.
powyżej: zrzut z koncepcji Parku nad POW w okolicy Natpollu, K. Łowicka 2016, źródło: urząd dzielnicy. Naniesienia graficzne od redakcji
Radnego wspierają w mediach społecznościowych mieszkańcy, którzy jak łatwo się domyślić nie wyobrażają sobie nowej lokalizacji bazarku. - Zaraz obok Natpollu jest budynek mieszkalny. Na pewno mieszkańcy byliby "wniebowzięci" mając pod domem coś takiego - napisał pan Igor.
- Chamska zagrywka ignorująca konsultacje mieszkańców z 2016 r. W miejscu gdzie radny widzi teraz bazarek zaplanowane jest wrotkowisko i boiska. Nie zgadzam się by je pomijać - dodaje Hanna Wróbel.
Projekt Ursynów przedstawił kontrpropozycję dla pomysłu Otwartego Ursynowa.
- Ciekawym rozwiązaniem byłoby stworzenie tylko weekendowego targowiska na parkingu pod urzędem dzielnicy, gdzie jest mnóstwo miejsca, tuż obok znajduje się stacja metra, a w bezpośrednim sąsiedztwie nie ma bloków. Z pewnością bazarek pod oknami urzędników byłby najlepiej sprzątanym targowiskiem w Warszawie - mówi radny Antosiuk.
Dla Piotra Skubiszewskiego to pomysł z wielu względów nie do przyjęcia, mimo że jego ugrupowanie proponowało ratuszowy parking na tymczasową lokalizację bazarku już w 2017 roku, a sprzeciwiało się bazarkowi na pętli autobusowej przy Benedykta Polaka, gdzie istnieje do dziś.
- Od tamtego czasu wiele się zmieniło. Mamy teraz Ursynowskie Centrum Kultury oraz organizowane na parkingu cyklicznie Targi Zdrowej Żywności oraz Garażówki. Rozumiem, że jak ktoś z Lanciego dowiedział się o możliwości przesunięcia bazarku to pojawiły się emocje, ale można to wszystko dobrze zaprojektować. Poza tym wyniki konsultacji to nie świętość. Jak są racjonalne argumenty to należy je rozważyć - przekonuje Skubiszewski z Otwartego Ursynowa.
I tak jak jego adwersarz może liczyć na wsparcie podobnie myślących ursynowian. - Bardzo instrumentalne powoływanie się na konsultacje społeczne. Wręcz użyję słowa "manipulacja". Rozpoczynając budowę tunelu obiecywano, że bazarek powróci w stare miejsce i będzie miał zbudowaną całą nową infrastrukturę, która podniesie jakość techniczną i estetyczną bazarku. Mówienie dziś o weekendowym bazarku przed ratuszem to zaprzeczenie ówczesnym obietnicom i - co gorsza - jest to pierwszy krok do likwidacji miejsca na bazar na Ursynowie - komentuje pan Mikołaj.
Kupcy nie zabierają w tej dyskusji głosu, przyznając jednocześnie, że są gotowi na przenosiny, ponieważ obszar przy ul. Braci Wagów, jest mniejszy od oczekiwanego. To zaledwie jedna czwarta dawnej powierzchni. Przy ul. Rosoła liczą na wygospodarowanie większej przestrzeni do handlu i parkowania samochodów.
Nie złożyli jednak w tej sprawie żadnego oficjalnego wniosku. Czekają na propozycje ratusza. Ten z kolei daje zielone światło do zmian, ale czeka na... propozycje kupców.
Mieszkańcy będą mogli szerzej zabrać głos podczas kolejnych konsultacji społecznych, które mają się odbyć w przyszłym roku. Zorganizuje je Zarząd Zieleni m.st. Warszawy przed przygotowaniem ostatecznego projektu architektonicznego parku nad POW, którego częścią ma być bazarek.
[ZT]15621[/ZT]
[ZT]15752[/ZT]
Karolu 10:11, 28.07.2020
Antosiuk to ten od rasistowskich treści? A on nie zrezygnował z bycia radnym? Wstydu nie ma jak Guzial 10:11, 28.07.2020
Bartłomiej10:19, 28.07.2020
Problem bazarku od lat nie schodzi z wokandy. A po on komu? Niech panowie handlarze kupią lub wynajmą sobie lokale i handlują. A nie roszczenia wobec miasta by umożliwili im biznes. Mi bazarek całkowicie niepotrzebny. 10:19, 28.07.2020
Mr no12:21, 28.07.2020
Na szczęście nie jesteś najważniejszy, takie bazarki są na całym świecie, nie w takich metropoliach jak szare blokowisko Ursynow 12:21, 28.07.2020
issaa00:32, 11.08.2020
~Bartłomiej, po pierwsze" panowie handlarze" wynajmują lokale, płaca (placili) dzierżawy. Ja osobiscie lubie ogórki kiszone od znajomego ROLNIKA na tym bazarku.
A po drugie- MNIE "bazarek całkowicie niepotrzebny", niedouczony tłuku (chłopie małorolny...co budy nie chcieli dać na "bazarku"? czy słoiki sie potłukły więc zostałeś w Warszawie? niestety... 00:32, 11.08.2020
abc12310:27, 28.07.2020
Tutaj nie ma nad czym debatować, skoro raz się powiedziało że wracamy na stare miejsce to wracamy!!!! Obiecane to było Obywatelom więc słowa trzeba dotrzymać. Nawet dzieci w przedszkolu o tym wiedzą że nie rzuca się słów na wiatr. 10:27, 28.07.2020
Stefna10:35, 28.07.2020
Śmietnisko i brud w samym centrum Ursynowa. Latające papiery, koszmarne namioty, porozjeżdżane trawniki, autobusy parkujące na ulicy, ceny i jakość jak w markecie, warunki sanitarne żadne.
Jeżeli jest potrzeba i są zainteresowani OK niech będzie weekendowe targowanie. Posprzątane po sobie po zakończonym handlu. Jeżeli muszą, chcą handlować kupić plac wybudować halę i sprzedawać.
Pozbawmy naszą dzielnicę boisk, parku i zróbmy bazar z latającymi papierami bo tak chcą kupcy. 10:35, 28.07.2020
sklepowa10:50, 28.07.2020
Czas zlikwidować to dziadostwo 10:50, 28.07.2020
Boom11:25, 28.07.2020
Oczywiście. I zastąpić wieloletnią zabudowę tymczasową nowoczesnymi rozwiązaniami. Takie targowiska są na całym świecie dla lokalnych producentów. 11:25, 28.07.2020
Bartłomiej12:35, 28.07.2020
@Boom to niech handlarze kupią lub wydzierżawią teren, poniosą koszty uzbrojenia terenu, budowy hali, ochrony, sanitariatów itp. Chętnych nie będzie. Tak jak na bazarku na Kabatach gdzie szkoda im kilkuset złotych na odświeżenie. Nikt im nie broni otworzyć też sklepów. 12:35, 28.07.2020
Boom12:58, 28.07.2020
Nikt nie może kupić terenu nad tunelem. A po drugie to zdaje się, że płacili za dzierżawę terenu na starym miejscu. I nie widzę sensu budowy hali, a jedynie stałych elementów bazaru jak utwardzenie terenu, zadaszenie, sanitariaty, ogrodzenie, śmietniki, etc. Takie były plany na stałą lokalizację bazarku po zakończeniu budowy POW. Coś na wzór targowiska projektowanego w Falenicy. 12:58, 28.07.2020
bartłomiej13:54, 28.07.2020
@ Boom napisałem przecież "lub wydzierżawią"! Tylko nie jakieś śmieszne pieniądze. Mogą nawet dostać zniżkę ale od ceny rynkowej, która za wynajęcie tak dużego terenu i w takim miejscu będzie olbrzymia.
A oni nie będą nawet chcieli pokryć kosztów uzbrojenia terenu i tych o których napisałeś.
13:54, 28.07.2020
Boom14:24, 28.07.2020
Bartłomiej, czy Ty jesteś przedstawicielem właściciela gruntu, czyli Skarbu Państwa, czy przedstawicielem handlowców z bazarku? Bo wypowiadasz się tak kategorycznie jakbyś reprezentował wszystkie strony, łącznie z mieszkańcami. 14:24, 28.07.2020
Bartłomiej15:47, 28.07.2020
@Boom oczywiście nie jestem niczyim reprezentantem. Mam swoje zdanie i je wyrażam. Podobnie jak Ty. Nie ma zresztą kogoś takiego jak reprezentant mieszkańców, bo wśród nich jest wiele sprzecznych spojrzeń. Natomiast każdy z nas powinien czuć się trochę reprezentantem Skarbu Państwa, miasta czy gminy. W końcu to nasz wspólny majątek. I nasz obywatelski obowiązek. I powinno nam zależeć, by nie dotować z niego nie potrzebujących tego grup społecznych. Pozdrawiam! 15:47, 28.07.2020
Boom16:03, 28.07.2020
Hmm, to ciekawe, szczególnie patrząc przez pryzmat tych licznych dzikich stoisk z warzywami i owocami prowadzonymi przez obcokrajowców, głównie przy wyjściu z metra. Widać, że to ci akurat nie przeszkadza, ale szansa na zrobienie miejsca handlu z prawdziwego zdarzenia już tak.
A jeszcze dziwniejsze jest to, że wiesz jaki powinien być czynsz i że handlowcy nie chcą za nic zapłacić. Skąd to wiesz? Jak to możliwe, że w Wawrze może być nowoczesny bazarek, a na Ursynowie nie? 16:03, 28.07.2020
Bartłomiej16:13, 28.07.2020
@Boom a na jakiej podstawie wnioskujesz, że nie przeszkadzają mi dzikie stoiska? Swoją drogą to wolę je niż bazar. Oczywiście nie powinny to być dzikie miejsca, powinni pozostawić po sobie porządek i płacić podatki. Że tzw. kupcy nie chcą płacić to oczywiste. Poczytaj artykuły na HU o bazarku na Kabatach. 16:13, 28.07.2020
Koszałkikocopałkikie10:56, 28.07.2020
Zdewastowane jezdnie, bo autobusy mają na nich krańce bo bazar Kempa klepnął na pętli. Zdewastowane trawniki, chodniki bo bazar. Podrzucane śmieci do okolicznych śmietników z bazar itd, itp. Wiecie dlaczego Kempa nie zgadza się na weekendowy bazar na ratuszowym parkingu?. Bo ten syn będzie miał pod oknami. A tak to w dudzie ma, że inni mają. Partyjniany interes postawił ponad dobrem mieszkańców. Ktoś, kto powinien dbać o dzielnicę sam, swoimi decyzjami znacząco przyłożył się do jej zdewastowania. 10:56, 28.07.2020
B13:33, 20.01.2021
Do Bartłomiej... Ty się może przejdź na ten bazarek i porozmawiaj ze sprzedawcami, co to za ludzie, skąd przyjeżdżają, ile na tym zarabiają, to może weźmiesz swoją piąstkę i pukniesz.....się w.. 13:33, 20.01.2021
Curveroc11:45, 28.07.2020
Ogrodnik Skubiszewski znowu szaleje! Człowieku, uszanuj głos mieszkańców wyrażony przed kilkoma laty w trakcie konsultacji społecznych i przestań siać ferment!! 11:45, 28.07.2020
~gonzo11:56, 28.07.2020
Bazar TYLKO weekendowy np. do max. godziny 15!W tygodniu hula tam wiatr i nikt tam nie kupuje bo i nie ma kto sprzedawać.Straszą tam tylko puste obleśne namioty,skrzynki i wraki samochodów, a teren niepotrzebnie zmarnowany.Potrzebny jest park, tereny zielone, miejsce wypoczynku.Od lat Ursynów słynął z dużej ilości zieleni,parków,podwórek.Obecnie to"betonoza",zamknięte osiedla i brak rozwoju. Jest ogromna okazja aby zrobić na Ursynowie coś wspaniałego.Na całości pasa nad tunelem(od Puławskiej do skarpy)zrobić park,ścieżki rowerowe,alejki spacerowe,ławki,boiska,nasadzić dużo drzew.Zrobić miejsca do odpoczynku,spacerów,relaksu,zabawy.Zrobić tężnie,fontanny,place zabaw,miejsca na piknik.Na Ursynowie brak jest takich miejsc-poza bażantarnią,Kopą Cwila,fontanna,tężnia przy M.Stokłosy. Należało by zrobić dla Ursynowa coś wielkiego,na lata aby przywrócić symbol zieleni Ursynowa. Coś na wzór CentralParku w NY.Polecam zobaczyć park Bajka w Błoniu.Ursynów nie powinien zmarnować takiej szansy. 11:56, 28.07.2020
Boom12:07, 28.07.2020
Jasne, biedny ten Ursynów, żadnej zieleni, żadnych drzew i ten idiotyczny Las Kabacki wszystko zasłania. No i człowiek ciągle się potyka o te targowiska. Za dużo ich jest. wszystko zaorać i posiać trawę. Proponuję zacząć od ścieżek rowerowych, bo i tak są używane tylko kilka miesięcy w roku. 12:07, 28.07.2020
fro12:12, 28.07.2020
POPIERAM! 12:12, 28.07.2020
Mr no12:16, 28.07.2020
do boom: chciałeś napisać " bo są mniej używane kilka misięcy w roku " 12:16, 28.07.2020
abc12312:22, 28.07.2020
Gonzo sam podałes idealne rozwiązanie wekendowy bazarek w parku, BRAWO!!!!!!!!!!!!!! 12:22, 28.07.2020
Boom12:53, 28.07.2020
"Coś na wzór CentralParku w NY."
Tak, zróbmy to na miejscu Lasu Kabackiego. Chyba nie znasz historii powstania Central Parku. 12:53, 28.07.2020
Natolin4408:00, 29.07.2020
Ścieżki rowerowe? Boom - oderwij swój tyłek od samochodowego siedzenia - też byś trochę pojeździł na rowerze :-) 08:00, 29.07.2020
Bazarkowa13:28, 20.01.2021
Straszą namioty, bo sprzedawcy muszą się i towar czymś chronić przed słońcem, deszczem wiatrem. Jeśli postawi im się jednakowe, nowoczesne, eleganckie 'coś', w ramach stanowisk na targowisku, to nie będzie namiotów.
Wystarczy ruszyć nieco głową i spróbować zadbać o potrzeby wszystkich stron. 13:28, 20.01.2021
fro14:18, 23.02.2021
Do Bazarkowa " Jeśli postawi im się jednakowe, nowoczesne, eleganckie 'coś', w ramach stanowisk na targowisku, to nie będzie namiotów. Wystarczy ruszyć nieco głową i spróbować zadbać o potrzeby wszystkich stron. "
Ty normalna jesteś ??? Wymagasz żeby mieszkańcy stawiali sprzedawcom z bazarku pawilony !!!???????
przenosząc się na pętle sprzedawcy mieli sami zainwestować w nowoczesne pawilony ! 14:18, 23.02.2021
Sąsiad Natpolu13:21, 28.07.2020
jak zwykle pada "wspaniały" pomysł" radnego Lenarczyka- szkoda, tylko, że ma pamięć krótką,( a może brak doinformowania), że mieszkańcy wokół Natpolu nie chcieli żadnego bazarku, a teraz wyskakuje jak Filip z konopii i na siłę chce nas uszczęśliwić.Szkoda, że to już nie jest tylko banał z gatunku śmieszne, to tragiczne, że ludzie tego pokroju w ilości kilku osób, mogą dosłownie zatruć swoimi pomysłami życie wielu setek rodzin
13:21, 28.07.2020
kurkawodna13:48, 28.07.2020
Chcecie śmierdzących bazarków to wracajcie do siebie na wiochę. Tutaj i tak nic nie kupicie od lokalnego rolnika tylko to samo co w marketach z bronisz. 13:48, 28.07.2020
Bartłomiej14:05, 28.07.2020
No no.. na wsi to raczej nie śmierdzi. A że niektórzy próbują zaadoptować rozwiązania że widzi które tam są OK do miasta gdzie się nie sprawdzają to inny temat. 14:05, 28.07.2020
ixyz19:11, 29.07.2020
kontra , jak czegoś nie wiesz to nie wypowiadaj sie ty @kurko wodna od siemiu bolesci 19:11, 29.07.2020
Świetna_lokalizacja14:25, 28.07.2020
Rafik Trzaskowski kocha Bazarek na Dołku. Rozwodził się o nim na wiecach wyborczych, więc idealnym miejscem będzie Park Moczydełko, zwłaszcza, że po drugiej stronie Stryjeńskich jest drugi bazarek. Będzie duże Centrum Bazarowe. 14:25, 28.07.2020
aniaK14:39, 28.07.2020
Szambelan wam pomoże. Lider demokratycznej opozycji musi mieć na względzie głownie dobro społeczne, musi wspierać dialog, tolerancję i społeczną empatie także dla biednych który robią zakupy w takich miejscach. 14:39, 28.07.2020
mela14:49, 28.07.2020
nie chcę żadnych śmierdzących bazarków w okolicy 14:49, 28.07.2020
tosika14:54, 28.07.2020
Przenieść autostradę POW! 14:54, 28.07.2020
Skaj15:06, 28.07.2020
Czy bazar na Ursynowie jest konieczny? Skoro ma być powodem wiecznych przepychanek i pyskówek, chyba nie ! W dobrze skomunikowanym z Ursynowem Konstancinie jest duże targowisko i do tego wiele tańsze. 15:06, 28.07.2020
Władysław15:12, 28.07.2020
Ja już straciłem nadzieję w radnych i burmistrza Ursynowa. Popadłem w apatię. Jest mi już wszystko jedno. Napiszemy tu miliard słów, a i tak nikt na to nie zwróci żadnej uwagi. Zrobią z nami co będą chcieli. 15:12, 28.07.2020
Kon14:47, 29.07.2020
To sa komentarze pod artykulem a nie konsultacje spoleczne. Chcesz sie wypowiedziec to idz na jakies spotkanie gdzie bedzie o tym dyskusja. 14:47, 29.07.2020
Olszar15:12, 28.07.2020
Skubiszewski i te jego genialne pomysły . Co jeden to lepszy .Szkoda gadać. Mam pomysł . Pytanie gdzie mieszka ten Pan ?. To pod jego blokiem / domem/ segmentem proponuję zrobić bazarek. Kto jest za ? 15:12, 28.07.2020
Tadek20:05, 28.07.2020
A moze tak mala ankiete (nawet w haloursynow.pl), czy bazarek jest wogole potrzebny na Ursynowie? Moze ten na Kabatach (Wawozowa) wystarczy, jak sie tam posprzata i odpowiednio zagospodaruje? NIech sprzedajacy placa za dzierzawe i po sprawie. Ilosc kupujacych zaswiadczy, czy rzeczywiscie jest bazarek potrzebny (ani prosto z pola, ani niskie ceny)... 20:05, 28.07.2020
Boom20:46, 28.07.2020
A tłumy klientów nie przekonują Cię? 20:46, 28.07.2020
Koszałkikocopałkikie22:20, 28.07.2020
Boom... Jedz gów..o miliardy much nie mogą się mylić. 22:20, 28.07.2020
Gregory23:18, 28.07.2020
Wielu z nas lokalizacja tego tzw. bazarku nie odpowiada . Uprzejmie proszę tych, którzy go chcą o wskazanie miejsca zorganizowanie tego ,,szczęścia". 23:18, 28.07.2020
B13:19, 20.01.2021
'Wielu'.... a wielu jest potrzebny.... 13:19, 20.01.2021
Szarak08:32, 29.07.2020
Najlepsze miejsce na bazarek to parking pomiędzy urzędem dzielnicy a nowo powstałym domem kultury.
1. Łatwa dostępność dla seniorów autobusem i metrem.
2. Utwardzona nawierzchnia i oświetlenie terenu- tylko namioty przenieść
3. Wreszcie przyjazne sąsiedztwo - urząd dzielnicy lubi bazarek od lat.
4. Zamkniecie parkingu zmusi interesantów do korzystania z transportu publicznego o co władzom miasta chodzi.
5. Pracownicy DK i urzędu zyskają możliwość zakupu produktów najwyższej jakości po atrakcyjnych cenach.
6. Placowe mogło by zasilić kasę dzielnicy, a nie firmę prowadzącą bazarek (zakładam że fachowcy z działu nieruchomości urzędu spokojnie mogliby administrować tym placem mając go tuż pod nosem) Czy ktoś widzi jakieś minusy? Jest konieczne, aby bazarek choć przez rok działał w najbliższym otoczeniu urzędu dzielnicy. Tylko w ten sposób władze mogą zrozumieć czym jest bazarek i zacząć podejmować racjonalne decyzje odnośnie jego dalszej lokalizacji. 08:32, 29.07.2020
Łotr2311:18, 29.07.2020
Ci którzy zgłosili ten pomysł kilka lat temu powiedzieli, że to niemożliwe. Robią sobie jaja z mieszkańców. Kilka lat temu, takie rozwiązanie proponował Skubi, Bartek i Lenar. Hipokryzja w wykonaniu faszysty Antosiuka.
11:18, 29.07.2020
Łotr2311:22, 29.07.2020
Takie osoby, jak Antosiuk (faszysta), Pomianowski (człowiek z teflonu) chcą zniszczyć bazarek, bo ważniejsze są dla nich polityczne gierki. 11:22, 29.07.2020
Mieszkańcy okolic Ba12:45, 29.07.2020
A my nie chcemy śmierdzącej autostrady z 6 pasami ruchu, 150- tysiącami pojazdów przejeżdżających w ciagu doby, spalin, drgań mechanicznych, ciągłych awarii i wypadków w tunelu i związanych z tym wielu problemów. Bazarek nam nie przeszkadza, kupujemy od wielu lat owoce i warzywa od lokalnych producentów żywności. 12:45, 29.07.2020
Kon14:43, 29.07.2020
Trzeba byli kupic mieszkanie gdzies indziej 14:43, 29.07.2020
CarCar23:25, 01.08.2020
Od lokalnych producentów kupujecie, ech naiwniacy. Autostrada, jak ją nazywacie, będzie 10 metrów pod ziemią. Proponuję tam również umieścić śmierdzący i pełen śmieci bazarek. 23:25, 01.08.2020
rumcajs20:25, 29.07.2020
Moze skorzystac z okazki i wreszcie wyrzucic ten syf z Ursynowa? Juz starczy tego brudu, smrodu i ogolnego syfu w centrum dzielnicy. 20:25, 29.07.2020
Ursynowianka00:21, 17.08.2020
Bazar jest potrzebny, w sklepach sama chemia i zdechłe warzywa i owoce 00:21, 17.08.2020
Mieszkaniec lokalny08:55, 10.08.2020
Lokalni rolnicy.? A skąd oni przyjechali skoro całe rolnictwo jakie znajdowało się od miasteczka wilanow po zawady i kepe okrzewska zostało sprzedane i w 3/4 za budowane pozostała część jest ukierunkowana jest na ziemniaki i kapustę opryski reszta tych warzyw pochodzi z bronisz jabłka z grojca a majty i spodnie z Chin co tu wspierać? 08:55, 10.08.2020
yacenty12:38, 16.10.2020
za Megasamem był bazarek...I nie ma... I jakoś nikt nie protestował...Wojna o odtworzenie Bazarku na Dołku jest wyłącznie w interesie cwaniaczków pod dowództwem p. K. Tydzień prania szmalu i trochę handlu jabłkami w sobotę... 12:38, 16.10.2020
Mieszkaniec Ursynów09:43, 24.12.2020
Mieszkam tu od 33 lat byłem może na tym padowiu z 5 razy syf syf i jeszcze raz syf lokalni producenci koledzy podwórka którzy jeżdżą na bronisze , tapczany fotele rodem ze wsi Martyniuk by coś znalazł dla siebie gacie koszulki itp najgorszy sort z Chin mięso latem sprzedawane bez chlodni razem z jajami much jaja wiejskie jak na wiejskie przystało każde takie samo i jednakowej wielkości gdzie to takie kury nioski są hehe sama chemia i nic poza tym smacznego 09:43, 24.12.2020
Bazarkowa13:17, 20.01.2021
Wypisuje się tu wielu 'specjalistów' od bazarku, ale widać z kilometra, że pojęcia nie mają o sprawie.
Po pierwsze - ja bazarek mam aktualnie pod oknami i w żaden sposób mi to nie przeszkadza. Chodzimy tam po zakupy od lat i zakupiona żywność różni się znacząco od sklepowej.
W odróżnieniu od rzeczonych 'specjalistów', ja znam swoich sprzedawców, wiem skąd przyjeżdżają [niektórzy z daleka] a z racji przyjacielskich relacji, wiem nawet jak wytwarzają część tego co kupuję.
Odkąd mam bliżej siebie bazarek, znacznie rzadziej odwiedzam supermarkety. Wiem, że bazarek musi być przeniesiony - choćby dlatego, że ktoś już smakowity teren po pętli autobusowej kupił... i NIESTETY pierdyknie mi tam kolejny bloczek, z dobrodziejstwem inwentarza, kolejnymi autami do zaparkowania niewiadomogdzie..... i już mi się płakać chce. Wole bazarek. 13:17, 20.01.2021
Otraw10:34, 28.07.2020
8 8
Jakich rasistowskich tresci? 10:34, 28.07.2020
Ursynowianin11:44, 28.07.2020
5 5
@ co to za idiotyczne oskarżenia ? 11:44, 28.07.2020