Natpoll Business Center przy ul. Migdałowej 4 staje się centrum życia środkowej części Ursynowa. Już wkrótce w obiekcie pojawią się nowe sklepy i firmy usługowe. Niedawno pojawiły się też paczkomat i pralniomat.
Natpoll w ostatnich latach zmienił się nie do poznania. Budynek zyskał nową elewację, a w środku został rozbudowany. W styczniu Ursynowian mieszkających w okolicy ucieszyło pojawienie się "Biedronki". Dziś właściciel obiektu zapowiada kolejne zmiany.
- Przebudowaliśmy zachodnie skrzydło, w wyniku czego powstało blisko tysiąc metrów kwadratowych dodatkowej powierzchni handlowo-usługowej - mówi zarządca obiektu. Trwają starania o ulokowanie tam atrakcyjnych sklepów i usług, na które czekają mieszkańcy. Pojawi się m.in. sklep optyczny, a niewykluczone, że także restauracja.
Mieszkańców okolicy ucieszy też przygotowanie nowego lokalu dla banku Pekao S.A. - Po nowym roku Pekao przeniesie swoją placówkę do lokalu, w którym wcześniej funkcjonowała przychodnia Mavit - zapowiada biuro Natpoll Business Center.
Lubiane i popularne wśród ursynowian Centrum Medyczne Mavit, które wcześniej znajdowało się w budynku od strony ulicy Płaskowickiej teraz przeniosło się do wejścia głównego od strony Migdalowej – ma nowoczesny, prawie trzykrotnie większy lokal, co z pewnością poprawi komfort pacjentów.
To nie koniec zmian w Natpollu, gdyż właściciel zapowiada kolejne. Nasza dzielnica staje się coraz bardziej atrakcyjną lokalizacją dla powierzchni biurowych i usługowych, a rozwój Natpoll Business Center tylko to potwierdza.
(materiał promocyjny)
MOMI16:57, 04.12.2015
Fajnie, w ramach tych udogodnień proponuje zainwestować jeszcze w parking, albo żeby było prościej i taniej - zdjąć szlabany i udostępnić parking na swoim terenie swoim klientom..
Sebulba17:10, 04.12.2015
Spox. Potrzebny jest BurgerKing bo czasami na hambuxa ma się ochotę a najblizsze kapciarnie są już ostro zatłoczone.
Buba18:02, 04.12.2015
To ja poproszę tam w takim razie H&M z działem dziecięcym, Reservd także samo oraz CCC oraz Inglota. Dziękuję.
Mójnick18:30, 04.12.2015
Dobrym obyczajem byłoby wyraźniejsze oznaczanie tekstów promocyjnych. Drobny druk wersalikami na końcu tekstu - niezbyt elegancko.
olp21:15, 04.12.2015
Tak. Ursynów na peno potrzebuje nowe centrum handlowe... Ratunku1
3 1
Problem polega pewnie na tym ze parking by sie udostepnil bardziej okolicznym mieszkancom a klienci musieli by zostawiac samochody przy KEN
4 1
Dla mniej spostrzegawczych - parking dla klientów jest i to całkiem spory od strony Płaskowickiej. Bierzesz bilet i parkujesz za free. Czas jest co prawda limitowany, ale to raczej normalne w tego typu miejscach...