W piątek rano w urzędzie dzielnicy na Ursynowie doszło do bardzo poważnej awarii. Nie działały systemy informatyczne, a co za tym idzie obsługa w Wydziale Obsługi Mieszkańców została sparaliżowana. Nie można było załatwić spraw związanych z prawami jazdy, dowodami osobistymi i innymi dokumentami. Nie działały też wpłatomaty. Były kłopoty z działaniem poczty elektronicznej oraz telefonów stacjonarnych.
Awaria wystąpiła tylko w ursynowskim ratuszu, inne jednostki miejskie w ostatni dzień tygodnia roboczego pracowały normalnie i bez przeszkód.
Wielu mieszkańców przez piątkową awarię przełożyło swoje wizyty w ratuszu na poniedziałek i kolejne dni. Czy załatwią swoje sprawy?
Tak, wszystko działa. O godz. 15 w piątek zostało wszystko przekonfigurowane, a w weekend dodatkowo jeszcze sprawdzone
- informuje wiceburmistrz Klaudiusz Ostrowski, odpowiedzialny za obsługę mieszkańców w ursynowskim ratuszu.
Także na stronie rezerwacje.um.warszawa.pl można bez przeszkód umawiać wizyty w urzędzie na konkretną godzinę, dzięki czemu można uniknąć kolejek. Pierwsze dostępne terminy są na wtorek.
[ZT]32955[/ZT]
zbój Madej14:14, 20.01.2025
3 2
Mieszkańców Ursynowa:
- boli likwidacja Multikina
- zagęszczanie/dogęszczanie zabudowy
- brak miejsc parkingowych coraz bardziej dotkliwy
a że burmistrz nie podejmuje rozmowy na te tematy, jedyne o co się pyta to jakie zespoły mają grać na dniach Ursynowa pod Kopą Cwila - to dostaje hejtem od mieszkańców którzy nie mają jak inaczej wyrazić swojej opinii;
tych zgłaszających postulaty i usiłujących rozmawiać z władzą, władza ursynowska traktuje jak nieodpowiedzialnych oszołomów co na niczym się nie znają