Współczesna reklama - by miała szansę na jakikolwiek sukces - musi być po prostu zjawiskowa. Odbiorcy potencjalnej reklamy są zazwyczaj "zarzucani" przekazami reklamowymi, przez co są w stanie zapamiętać jedynie wybitne kreacje reklamowe. Taką formą wyróżniającej się reklamy są właśnie namioty reklamowe i balony.
XXI wiek przyniósł wiele zmian na rynku reklam. Obecnie reklama jest praktycznie na każdą firmową kieszeń - pytanie tylko czy każda reklama może być skuteczna? Okazuje się, że odbiorcy reklam dość często nie zwracają uwagi na standardowe reklamy, gdyż odczuwają ich przesyt, co w rezultacie skutkuje brakiem reakcji na firmę czy markę. Dlatego tak ważna jest reklama niestandardowa - takowa po prostu musi rzucać się w oczy, generować efekt WOW, wzbudzać rozmaite emocje i zachwycać.
Imprezy sportowe to znakomita okazja do zaprezentowania swojej firmy. Takie imprezy przyciągają wiele osób, są zazwyczaj wielkim wydarzeniem i na długo pozostają we wspomnieniach uczestników. Mogą być transmitowane przez lokalne lub trakowe media (telewizja) lub przez internet, co mocno zwiększa zasięg oddziaływania. Dlatego genialnym posunięciem jest zamówienie pneumatycznej bramy reklamowej z logotypem firmy - taka brama swoimi gabarytami, ciekawym kształtem i kolorystyką wychodzi na pierwszy plan - to właśnie oryginalną bramę zauważą miłośnicy imprez sportowych.
Nietypowa reklama to również pneumatyczne balony i namioty reklamowe. Znakomicie sprawdzają się przy wszelkiego rodzaju eventach (nie tylko sportowych, firmowych - mogą być ozdobą na przykład osiedlowego pikniku). Tego rodzaju reklama wyróżni się na każdej imprezie masowej, a jej efekt można wzmocnić poprzez umiejscowienie pneumatycznych atrap produktów, które w danej chwili firma chce wypromować lub umocnić ich pozycję na rynku przepełnionym konkurencją. Ponieważ zdecydowana większość zakupów to efekt oddziaływania na oczy i emocje, to z pewnością uczestnicy takiej imprezy z ogromną przyjemnością sięgną po produkty czy usługi fantastycznie wypromowanej formy czy marki. Poza tym możliwość wejścia do namiotu daje poczucie odwiedzenia firmy, zbliżenia się do niej - jest to więc potężna wizytówka, która wplata się we wspomnienia z danego wydarzenia.
Pneumatyczne balony i namioty reklamowe mogą prezentować się w sposób unikatowy. Jak będzie wyglądała taka reklama? Wszystko zależy w zasadzie od potrzeb firmy lub marki i wyobraźni - przy takim rodzaju reklamy z łatwością można wychodzić poza schematy i dać się ponieść fantazji. Widowiskowa reklama szybko zmiażdży konkurencję, która na przykład na imprezie sportowej usiłuje komunikować się z odbiorcami za pomocą przestarzałych form reklamowych jakimi są na przykład ulotki czy tradycyjne banery. Imprezy firmowe - w zależności od ich charakteru i celu - za pomocą zjawiskowych narzędzi reklamowych nie dość, że wspaniale się prezentują, to jeszcze są dumą dla reprezentantów przedsiębiorstwa. Pracownicy także chcą się cieszyć super reklamą - nie ma nic bardziej przykrego od pracy w firmie, która nie ma żadnej reklamy lub reklama niczym się nie wyróżnia. Skoro oryginalna reklama jest wielką sztuką, to czas najwyższy spotkać się z mistrzem, jakim jest http://www.aviotex.com.pl.
Przykładowe realizacje balonów i namiotów pneumatycznych (reklamowych) można zobaczyć na witrynie producenta. Polecamy!
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu haloursynow.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Idą zmiany w spółdzielniach. Co planuje ministerstwo?
W naszej spółdzielni nawet nikomu nie chce się być radzie nadzorczej. Dzięki temu presik co wygląda jak świnka Pepa robi różne szachermacher rozgrywając emerytów jak pijane dzieci. Ładnie się ubiera i kulturalnie mówi ale ma liczne deficyty uczciwości i mija się z prawdą prawie zawsze. Zastępców zmienia częściej niż skarpetki. Średnio 3 miesiące z nim wytrzymują. Znikają jak tylko próbują podjąć jakaś decyzję. Przypadek?
Stokłosy XD KB - ssi
10:21, 2025-07-16
Kolizja na skrzyżowaniu. Utrudnienia w alei KEN
W POLSCE MOGŁO BYĆ MILIARDY PRZESTĘPSTW ALE W TAJEMNICY TO TRZYMANE NP POLICJANT PIJANY NA KOKAINIE NA STERYDACH BIŁ,GWAŁCIŁ CÓRKĘ,MATKĘ,SYNA,PSA,ŻONĘ I TO W TAJEMNICY TRZYMAJĄ.TAJEMNICA=OSZUSTWO=KŁAMSTWO=NIE PRAWDA.
DR.KAPIBAR
10:15, 2025-07-16
Kolizja na skrzyżowaniu. Utrudnienia w alei KEN
STARSZYM POLAKOM ITP DAĆ 100 WAŻNYCH KRÓTKICH PYTAŃ TO ZDEMASKOWANI BENDĄ ŻE NIELOGICZNI A ZARAZ ZNUF DAĆ BO ODPOWIEDZĄ BARDZO INACZEJ.
PODWÓJNY KUNGUR
10:11, 2025-07-16
Kolizja na skrzyżowaniu. Utrudnienia w alei KEN
TERAS SFOM SPRAWNOŚĆ PSYCHICZNĄ I PSYCHOFIZYCZNĄ OD 0 DO 100 OCENIĘ NA 72 A NP M PUDZIANA NA 91 A WY JAK KOMENTUJECIE TO I JAK SIĘ OCENICIE?
SZTUCZNY KOT
10:09, 2025-07-16
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz