Zamknij

Połączyć Belgradzką z Pileckiego? Coraz więcej głosów za. Brakuje zaledwie 200 metrów

13:03, 14.02.2019 Anna Łobocka Aktualizacja: 22:51, 14.02.2019
Skomentuj AŁ

Od kilku miesięcy ulica Belgradzka jest dłuższa o 180 metrów. Gdyby pociagnąć ją o dalsze 200 metrów, połączyłaby się z ulicą Pileckiego. Pomysł, o którym mówi się od lat zyskuje zwolenników, nawet wśród mieszkańców okolicznych bloków. Burmistrz zdania jednak nie zmienia: Najpierw zakończenie budowy POW, a potem rozważanie nowych połączeń. 

Ulica Belgradzka została przedłużona, aby można było dojechać do ośrodka wsparcia dla niepełnosprawnych, wybudowanego w ramach Budżetu Partycypacyjnego. Inwestycja pochłonęła 3 mln złotych. Powstało lustrzane odbicie istniejącego wlotu skrzyżowania czyli dwie jezdnie o szerokości 6 metrów oraz czterometrowy pas rozdzielający. Oprócz tego: nowe skrzyżowanie z przejściem dla pieszych, ścieżką rowerową, chodnikami i sygnalizacją świetlną. Droga kończy się w polu. Około 200 metrów dalej zaczyna się ulica Pileckiego, pełniąca obecnie rolę dojazdu do parkingów.

"Nie byłoby tak strasznie"

Pusta ulica daje do myślenia mieszkańcom ul. Kazury. Gdy zaczynała się budowa nowego odcinka Belgradzkiej, bali się, że w przyszłości zostanie ona pociągnięta do Pileckiego, co sprawi, że pod ich oknami przebiegać będzie ruchliwa ulica. Teraz pojawiają się inne głosy, że dzięki przedłużeniu jej o kilkadziesiąt metrów wielu kierowców nie musiałoby stać w gigantycznym korku na ul. Stryjeńskich, spowodowanym budową Południowej Obwodnicy Warszawy.

powyżej: Brakuje 200 metrów do połączenia dwóch ulic - na tej mapie nie ma jeszcze wybudowanego 180-metrowego przedłużenia Belgradzkiej przy ośrodku wsparcia dla niepełnosprawnych

- Jak już zainwestowano tyle pieniędzy w drogę, która kończy się polu, i z której praktycznie mało kto korzysta, to można dorzucić parę groszy i pociągnąć dalej. Może to dziwić, bo chciałbym drogi obok swojego bloku, ale myślę, że nie byłoby tak strasznie, bo ruch by się rozłożył na dwie ulice, a nie tylko na Stryjeńskich - mówi pan Ireneusz, mieszkaniec osiedla.

Na zmianę poglądów wpłynął też uciążliwy tranzyt setek samochodów, które w godzinach szczytu wjeżdżają w osiedlowe uliczki przy Kazury. Nowe połączenie położyłoby temu kres.

- Mi to już jest wszystko jedno, bo stanie w korku na Stryjeńskich też nie jest dobre, a tym bardziej jak robią sobie skrót przez nasze osiedle.Tyle samochodów tak truje, że robi nam się taki smog, że strach z dzieckiem wyjść z domu. O tym jakoś nikt nie myśli, że może lepiej, jakby te samochody szybciej przejeżdżały obok naszych bloków - mówi pani Karolina.

Problem tranzytu ma rozwiązać spółdzielnia " Wyżyny", w referendum na ten temat zwyciężyli zwolennicy jego zakazu. Teraz zarząd musi tylko zdecydować jak wprowadzić go w życie.

Burmistrz mówi "nie"

Za budową połączenia Belgradzkiej z Pileckiego zdecydowanie opowiadają się kierowcy z Kabat. To dla nich byłoby ono doskonałym skrótem w kierunku Puławskiej. Niektórzy z nich już dziś jeżdżą - nielegalnie - polnymi drogami przez park im. Cichociemnych Spadochroniarzy AK, niszcząc trawniki i rozjeżdżając ścieżki.

Cywilizowane połączenie Begradzkiej z Pileckiego przez ul. Welwetową, biegnącą pomiędzy Górką Kazurką a blokami, było przewidywane w planach zagospodarowania Warszawy z lat 80. a nawet jeszcze w 1992 roku, ale miasto się z nich wycofało. To z pewnością uspokoi tych, którzy obawiają się wpuszczenia tranzytu pod górką. Przeciwne mu są również władze Ursynowa. Przynajmniej na razie.

- Tworzenie takiego połączenia jest niezasadne, nie znajduje się w żadnych miejskich dokumentach. Od 2006 roku możliwość takiego połączenia została wyrzucona nawet na poziomie studium rozwoju przestrzennego. Dopóki nie zostanie skończona budowa POW i nie zobaczymy jak będzie wyglądał wówczas ruch w tej okolicy, nie widzę przestrzeni do rozmowy na ten temat - kwituje burmistrz Robert Kempa. 

powyżej: połączenie Belgradzkiej z Pileckiego w postaci ul. Welwetowej znajdowało się na planie Ursynowa z 1986 roku. Wyd. PPWK

Budowa POW zakończy się w 2020 roku. Jak wpłynie ona na potoki ruchu aut w dzielnicy - tego jeszcze nie wiadomo. Ryzykowna jest też budowa ruchliwej czteropasmówki wprost pod oknami mieszkańców.

- Mam mieszane uczucia, bo z jednej strony droga by się przydała, z drugiej zaś tu jest górka i tyle drzew, które na pewno by wycięli. Może warto zaryzykować? Ja wiem, że się narażę sąsiadom, którzy wolą mieć park obok, ale o kierowcach też trzeba myśleć. Taka jest brutalna prawda - mówi pan Rafał, kolejny zapytany przez nas mieszkaniec z Kazury.

Wśród śmiałych koncepcji zwolenników drogi pojawia się m.in. budowa tunelu pod górką Kazurką lub pociągnięcie ulicy po jej drugiej stronie, tuż przy lesie.

GŁOSUJ W NASZEJ ANKIECIE!

Połączenie Belgradzkiej z Pileckiego?

Ankieta zakończona, dziękujemy za oddane głosy. Wyniki głosowania są widoczne poniżej:
TAK! Należy je wybudować 76%
NIE! Wykluczone! 21%
NIE MAM ZDANIA 3%
(Anna Łobocka)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(56)

Kulturalnie na UrsynKulturalnie na Ursyn

163 30

Jakiś czas temu pan burmistrz deklarował, że do takiego połączenia nie dojdzie. Widać teraz, ile są warte słowa burmistrza z Platformy Obywatelskiej. 13:32, 14.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kabaciakkabaciak

169 84

Kogo reprezentuje ten burmistrz? Droga dla mieszkancow Ursynowa - mowi "nie". Ale na droge dla mieszkancow Powsina i Konstancina powiedzial "tak". O co tu chodzi??? 13:40, 14.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Honoratta Wolska - KHonoratta Wolska - K

141 49

Ludzie Guziała widać, że w klinczu, ciekawe jak będą się tłumaczyć z popierania Kempy i takich kwiatków. Czy to nie Otwarty URsynów jęczał, że do takiego połączenia nie dojdzie? a teraz co? ramie w ramie z Kempa z PO. Wstyd! ludzie Guziała go nie znaja jak widać! 13:43, 14.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TubylecTubylec

208 85

Burmistrz zamiast mówić NIE powinien wszystkim mieszkańcom wytłumaczyć dlaczego nie powstał ten łącznik, zanim rozpoczęto budowe autostrady przez Ursynów. Dlaczego kosztem 200 nawierzchni skazano tysiące mieszkańców na stanie w korkach przez kilka lat. Nie trzeba było być prorokiem, żeby przewidzieć co będzię. Jeśli nie widzi takiej potrzeby, to zawsze na czas budowy A2 można z płyt betonowych zrobić drogę tymczasową. Tam są grunty miejskie. Jednyną przeszkodą jest brak dobrej woli. 13:52, 14.02.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KarolKarol

45 159

Budowa POW przetarg grudzień 2013. Burmistrz Kempa od stucznia 2015. Winny Kempa;) 08:36, 15.02.2019


TubylecTubylec

148 54

Lepiej sprawdź w którym roku R. Kempa robił konsultacje i uzgodnienia z GDDKiA nt. organizacji budowy i utrudnień w ruchu. Od tego czasu do rozpoczęcia budowy A2, 10 razy można było zdążyć zrobić tymczasową droge okres utrudnień w ruchu. 08:50, 15.02.2019


szsz

209 337

ha ha ha! coraz więcej głosów "za". chyba tych co jadą z kabat.
nie sądzę by ktoś kto mieszka na kazury chciałby mieć taką drogę pod oknem. autorka artykułu zapewne nie jest świadoma jakie korki tworzą się już teraz przed skrzyżowaniem pileckiego (wyjazd z kazury) i płaskowickiej w godzinach 8:00-9:00 13:56, 14.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntypowAntypow

135 339

Stop blachosmrodom! 14:04, 14.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MariuszGMariuszG

307 132

Oczywiście że połączyć :) Rozkorkuje to bardzo mocno cały Ursynów, szczególnie w trakcie budowy POW. 14:07, 14.02.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MSMS

53 285

Nie, bo nie ma szans, żeby tak szybko ogarnęli papierologię, przetargi i budowę. Więc w czasie utrudnień pomocy nie będzie. Tylko zostałaby niepotrzebna ulica, wybudowana kosztem miejsc parkingowych, miejsc rekreacyjnych i zieleni, których i tak brakuje. 16:24, 14.02.2019


polpol

94 291

oczywiście,że nie łączyć 18:56, 14.02.2019


JaroJaro

99 236

Jak nigdy zgadzam się z Burmistrzem. Skoro do tej pory ten łącznik nie powstał (a w planach go obecnie nie ma), to taka postawa jest ze wszech miar rozsądnym podejściem. Dlaczego:
1) Mała szansa na zakończenie takiej inwestycji przed oddaniem POW.
2) Jeśli ktoś zna sytuację "poranną" w rejonie np. Straży Pożarnej nie tylko z własnego widzimisię, ale z autopsji, to wie, że taka inwestycja po prostu przeniesie korek ze Stryjeńskich na ten bajpas.
3) Likwidowanie kolejnych terenów zielonych zawsze powinno być przemyślane, a nie być efektem działań "ad hoc". Po oddaniu POW może się okazać, że ruch będzie znikomy, a szeroka ulica jest wyrazem niegospodarności.
Jeśli Kabaty tak bardzo pragną innemu osiedlu wpakować ruchliwą dwupasmówkę pod okna (dla własnej wygody), niech sobie wyobrażą, że coś podobnego budujemy między Ich osiedlem, a Lasem Kabackim, albo STP (zależnie, w którym miejscu). Pasuje? Dajesz "łapkę w dół"? Napisz dlaczego.
Pozdrawiam. 14:49, 14.02.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

zły porucznik zły porucznik

84 215

Kabaty nie chcą nikomu wpakować żadnej drogi, po raz kolejny taka droga byłaby dla kierowców przybywających do miasta od strony Puławskiej, głównie pewnie WPI. Ręce pewnie zacierają również deweloperzy. Proszę nie zwalać więc nic na Kabaty, bo Kabaty też dostały ostatnio kukułcze jajo - Rosnowskiego. 15:17, 14.02.2019


nie wierzęnie wierzę

234 120

180 m ulicy to likwidacja terenów zielonych? Na tych 180 m w nieskończoność mają mieszkać w błocie żaby i kijanki, aby tysiące mieszkańców nie mogło wydostać się z Ursynowa? Burmistrz Ursynowa zbudował ul. Rosnowskiego dla mieszkańców Góry Kalwarii, Warki i Konstancina, a 180 m ulicy na miejskim gruncie nie chce zbudować dla mieszkańców Ursynowa? 18:09, 14.02.2019


JaroJaro

72 207

Zły Poruczniku, wobec takiej koncyliacyjnej postawy Kabat - odwołuję swój wtręt ich dotyczący! ;-) 08:46, 15.02.2019


JaroJaro

81 218

Nie wierzysz? To źle, bo religia podnosi średnią ;-) A bywasz w tej okolicy, czy zobaczyłeś na Google maps? Owszem, ten kawałek zaraz za "protezą" ulicy Belgradzkiej jest dość zaniedbany, ale po pierwsze, to nie jest jedyny teren, jaki zajęłaby taka ulica. Po drugie, są plany zagospodarowania Parku im. Cichociemnych i zamiany całości w wielofunkcyjny, zadbany teren rekreacji dla mieszkańców, w tym dla Ciebie. Ja wolę park, a nie ulicę (to pewnie objaw egoizmu, bo to blisko mnie...). 09:28, 15.02.2019


POtulny wyborcaPOtulny wyborca

165 47

jest już dawno PO wyborach , a do następnych daleko , więc o co się żołądkujecie władza ma Was głęboko ..... i tak zrobi co zechce !! 16:49, 14.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SławekSławek

217 113

Budowa łącznika jest niezbędna. Jest to JEDYNE wyjście dla polepszenia dojazdu dla osiedli zlokalizowanych na południe od ulicy Płaskowickiej (Wyżyny, Kabaty). Obecnie ruch jest ograniczony przepustowością ronda Ireny Kwiatkowskiej (Dereniowa/Płaskowickiej). Oczywiste jest, że dla mieszkańców osiedla Kazury to rozwiązanie jest niekorzystne, jednak znacząco skorzystają na tym mieszkańcy pozostałych osiedli (Wyżyny, Kabaty), których jest znacznie więcej.
17:42, 14.02.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

polpol

92 217

Może jeszcze wjedziesz do lasu,żeby mieć bliżej w niedzielę do Auchan,żeby całą rodziną "odpocząć" w alejkach z wódą i ziemniorami. 18:54, 14.02.2019


Don Aldo Czaskoś.Don Aldo Czaskoś.

194 83

Ale tak się nie da.
To wbrew dyrektywom:
- ptasiej,
- slimakowej,
- żabiej.
No i będzie to tworzenie nieprzyjaznego klimati dla ważnych osobistości. 17:44, 14.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kabaty zieloneKabaty zielone

156 41

Ursyniwianie nadstawiaja tylko tyłek... 17:48, 14.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zbyszek Zbyszek

226 85

Na pewno im więcej wyjazdów z dzielnicy tym lepiej. Pod tym względem Ursynów nie został poprawnie zaprojektowany. Ale wtedy nie było tylu samochodów! Jestem za tymi 200 metrami ulicy, bo to aż się prosi. 20:16, 14.02.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

sdfghjsdfghj

48 144

Bzdura. Zamkniecie dzielnicy na ruch przelotowy bylo idealem. Problemem jest otwarcie dla WPI przelotu oraz innych L.... 23:14, 18.02.2019


moniamonia

97 227

Te 200 metrów to humbug, którego wybudowanie wprowadziłoby extra ruch samochodów w osiedle na Kazury. Po tych 200 metrach są parkingi osiedlowe, a nastepnie uliczki wewnątrz tego osiedla. Prowokacja dla bicia piany. 21:15, 14.02.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MaciekMaciek

72 198

nie wiem co za dzbanem trzeba być, żeby minusować, to co Pani napisała.
że co? nie ma tam parkingów po owych 180m ?

Pozdrawiam :) 14:12, 15.02.2019


dfghjdfghj

104 223

Budowa POW sie skonczy., a "zalatwienie na cacy" mieszkancow Kazury bedzie na wiecznosc. Jestem przeciw. Idzicie zobaczyc jak cudowne jest to miejsce, wielu ludzi ma widok na las, dzieci - plac zabaw bez spalin dostepny dla wszystkich takze dla waszych dzieci, swietne miejsce na spacery, wygodne wejscie do lasu, sa tam tez duze parkingi z ktorych mozna skorzystac na czas spaceru. Zniszczenie tego jest czystym chamstwem wymierzonym w mieszkancow Kazury. Korki sie skoncza, ich zalatwice na zawsze. Jeszcze dwa miesiace temu moja opinia bylaby taka jak wiekszosci, ale wybralismy sie tam na spacer w czasie swiat i bylo to odkrycie, wczesniej bylem tam z 15 lat temu, okolica lasu wygladala zupelnie inaczej. Zostanie zdewastowana! Powtarzam: budowa POW sie skonczy. Jakby zamknac przejazd do Wilanowa, to w ogole by nie bylo korkow i nie trzeba by bylo robic mieszkancom naszej dzielnicy swinstwa. 00:50, 15.02.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

TubylecTubylec

216 98

A wiesz jak pięknie było na Ursynowie na początku lat 70-tych?
Pola, falujące łany zboża, spiewające skowronki, żadnych samochodów i zapach łąk w powietrzu. I co z tego zostało? Nic.
Mieszka tu kilkaset tysięcy ludzi i trzeba im stworzyć taką infrastrukturę aby mogli się normalnie wydostawać z tej dzielnicy.
Jeśli ktoś szuka ciszy, przyrody, pięknych widoków to raczej 50km od W-wy a nie na Ursynowie jest jego miejsce. 08:56, 15.02.2019


dangdang

77 205

Tubylec, ludzie wybierają peryferyjne dzielnice, żeby mieć spokój. Tak jest we wszystkich cywilizowanych państwach. Zamienianie ich w przelotówki zakończy się tak jak w Stanach - ekodusem, czyli... większym ruchem samochodowym i większymi korkami w całym mieście. Urban sprawl (rozlewanie sie miasta) z cala pewnoscia uderzy we wszystkich. Mocno i bolesnie. Przeciwdziałanie polega na podnoszeniu komfortu mieszkańców, by nie wyprowadzali się dalej od hałasu, smrodu. Tak planuje sie wspolczesnie miasta! Dlatego nikt rozsądny nie niszczy udanych dzielnic, ani tym bardziej nie działa wbrew interesom własnej dzielnicy. Otwieranie Stoklos, Imielina, Natolina i Kabat na ruch przelotowy jest wbrew interesom udanych dzielnic Warszawy. Jest ich bardzo malo. Mieszkancy powinni sie temu zdecydowanie przeciwstawiac .Zniszczenie Kazury mocno obnizy wartosc mieszkan z widokiem na las (bedzie widok na czteropasmowke pelna samochodow). Podobnie, choc mniej, przy Belgradzkiej, Stryjnskich i Wawozowej. 10:35, 15.02.2019


GrazGraz

180 39

Byłyby korki, bo samochody korkowalyby ul. Gąsek, jak było przed nową droga łącząca Wilanów. 15:57, 15.02.2019


dfghj dfghj

128 236

Zasada jest taka: im robi wygodniejsze drogi, tym powstaje wiekszy ruch przelotowy, tym wiecej naplywa samochodow, spalin i ... coraz wieksze korki. halas, wypadki, spaliny, smog Zalatwienie mieszkancow Kazury, zalatwi tez mieszkancow Belgradzkiej, Stryjenskich, Wawozowej i KEN. Nie, to nie jest w naszym interesie. Budowa POW sie skonczy. 00:55, 15.02.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

kabaciakkabaciak

198 85

To sa priby szukania rozwiazania paralizu komunikacyjnego poludniowego Ursynowa, jaki powstal na skutek otwarcia lacznika z Powsina. 13:01, 16.02.2019


sdfghjksdfghjk

62 162

Kabaciak, te "proby" zaskutkuja jeszcze wieksza iloscia spalin, halasu i jescze wiekszym ruchem przelotowym. Trzeba dzialac odwrotnie, tak jak to sie robi na Zachodzie: zawezac, robic przeszkody, znowu zawezac, po to zeby zmniejszac ruch. Jasne? Inaczej WPI bedzie jeszcze wiecej, juz teraz na ulicach Ursynowa jest ich 40%. 23:11, 18.02.2019


MaciekMaciek

131 232

bardzo kiepski artykuł - uwzględniono głosy tylko zwolenników puszczenia samochodów pod oknami zamiast parku i przeciwko tym głosom wystawiono złego burmistrza. Czyżby szkoła rzetelnego dziennikarstwa rodem z TVP?
Kolejna manipulacja - "tylko 180m". I co dalej? 4 pasy mają wjechać w parking (czyli de facto 1 pas bez możliwości mijaniania się?) Aby dopchnąć to do ronda Pileckiego-Płaskowickiej potrzeba 1km, ale poco ma autorka myśleć.
I koronny argument - nie trzeba długo myśleć, aby dojść do wniosku, że budowa łącznika nie pomoże w trakcie budowy POW, bo POW ma być oddana w 2020, a do tego czasu żadna ulica nie powstanie. A z parku, wybiegu dla psów, górki "Kazurki" nic nie zostanie.
Burmistrz robi bardzo dobrze, że się nie zgadza - zawsze będzie więcej osób przejeżdżając obok jakiegoś miejsca niż mieszkających w tym miejscu, a przecież to takie Polskie - zrobić aby inni mieli gorzej. Ręce opadają. 11:11, 15.02.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JaJa

92 206

Zgadzam sie w 100% 20:48, 16.02.2019


nicknick

241 106

wystarczyłoby nie zwezac stryjenskich
ten chory pomysl zakorkowal caly Natolin od dawna 11:13, 15.02.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

sdfghjsdfghj

65 169

Odwrotnie, kolego. ZAWEZAC ile wlezie, zeby sie nie oplacalo jechac przez Ursynow. Jasne? Tylko WPI moga chciec szybkiego przejazdu. My chcemy ciszy, czystego powietrza i bezpieczenstwa dla dzieci. 23:07, 18.02.2019


ASAS

258 150

Tak, połączyć! 11:57, 15.02.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

sdfghjksdfghjk

80 185

W interesie lokalesow jest ZAWEZAC i robic swiatla co piec metrow. WPI jest juz 40% na ulicach Ursynowa! 23:05, 18.02.2019


KorbolKorbol

228 93

kupa gruzu kempa 13:39, 15.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WPIWPI

237 101

To są konsekwencje grodzenia się Kazury - hehe każdy kij ma dwa końce. 15:26, 15.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WarszawiakWarszawiak

145 273

To połączenie nie powinno nigdy powstać . Tak samo jak tzw . obwodnica . 09:37, 16.02.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Brak słówBrak słów

274 126

To połączenie powinno powstać dawno temu, i teraz byłoby już gotowe na czas budowy obwodnicy.
Ale niestety komuś zabrakło wyobraźni. Z tego samego powodu należy zacząć budowę tego połączenia już teraz, bo po wybudowaniu obwodnicy i poszerzeniu plaskowickiej od zjazdu z obwodnicy, będzie jak znalazł.
O potrzebie samej obwodnicy wielokrotnie bylo tu mówione, że jest chocby po to, żeby się nie pchać autami przez centrum. A autostrady są we wszystkich europejskich stolicach, z ta waszą mekką czyli Amsterdamem włącznie, więc jak coś ci nie pasuje to niezmiennie polecam program na hgtv 'ucieczka na wieś'.
11:33, 16.02.2019


brak słówbrak słów

253 114

Argumenty ci podałem. Mądremu wystarczą dwa słowa, głupiemu i elaboratu mało, jak mawiał Sofronow. A na wieś uciekam w weekendy, kupiłem sobie działkę, ptaszki, wiewiórki, itd. polecam. 12:11, 16.02.2019


WarszawiakWarszawiak

115 251

Do Brak Słów . No , no podpierasz się aforyzmami sowieckiego grafomana, gratuluję . Czy rzeczywiście miałeś jego na myśli ? Koniec dyskusji . 12:35, 16.02.2019


brak słówbrak słów

248 97

Podpieram się cytatem anioła z alternatywy 4, gdzie wykorzystywano sofronowa jako satyrę na grafomańskie pseudoelity. Ps: (grafomania – zaburzenie psychiczne, chorobliwa skłonność do pisania i zadręczania środowiska swoimi wypocinami). Zegnam. 12:47, 16.02.2019


WarszawiakWarszawiak

142 264

Ten tekst jest tendencyjny , ponieważ mówi o tylko 200 metrach . A to jest bzdura . Aby dotrzeć z tą drogą do Płaskowickiej należałoby przebudować następne kilkaset metrów ! Niszcząc po drodze tereny zielone i rekreacyjne . W tym wypadku uważam , że burmistrz Kempa ma rację . Zwolenników tej inwestycji zapraszam na wizję lokalną aby zobaczyli na własne oczy , że to nie jakieś tam 200 metrów a dużo więcej . Robienie tego przed ukończeniem POWu to bzdura i niegospodarność . 10:11, 16.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

z Kazury jeżdżę do Pz Kazury jeżdżę do P

275 154

Nie pytać, czy połączyć tylko połączyć jak najszybciej! 13:55, 16.02.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

sdfghjsdfghj

86 213

No tak, szanowny przedmowca sobie dworuje, a ludzie nie czytaja nicka, to nie ogarniaja. WPI to obecnie juz 40% samochodow na ulicach Ursynowa. A bedzie coraz wiecej i wiecej. 23:01, 18.02.2019


WarszawiakWarszawiak

157 275

Szanowna Pani autorka zapomniala dodac bardzo wielu istotnych rzeczy. Wybudowanie tej drogi oznacza odciecie mieszkancow od lasu. Oznacza likwidacje Gorki Kazurki, likwidacje wybiegu dla psow Ktory wybudowano w tamtym roku nie malym kosztem. Ponadto mapka z czerwona kreska jest nieprofesjonalna. Linia dociagnieta jest do parkingu ktory jest wlasnoscia Spoldzielni a nie miasta. Radze troche poczytac zanim sie zacznie piaac artykuly. Burmistrz bardzo rozsadnie nie ugina sie pod naciskami. Pozatym Nie wiem czy Panstwo wiecie ale wlasnie w tym miejscu tworzony jest Park ( konkurs na kazurke) Wiecej Parkow mniej bezsensownych drog. Mieszkancy kabat po wybudowaniu obwodnicy napewno odczuja roznice. Pozdrawiam i zycze wiecej wstrzezemiezliwosci. Rozumiem ich wscieklosc. Ale ta droga nie zmniejszy korkow tylko zniszczy piekna gorke i park. 20:47, 16.02.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

fgfgyfgfgy

6 3

Budowa spowoduje że mieszkańcy nie będą mogli korzystać z uroków górki Kazurki oraz jej okolic.
Każdy pięknie sobie połaczył parking z przedłużeniem ulicy Belgradzkiej zapominając, że są to drogi osiedlowe. Mało tego korek robi się rzy skrzyżowaniu Pileckiego z Płaskowicką. 18:31, 13.03.2019


mieszkaniec ursynowamieszkaniec ursynowa

136 276

Widac ze autorce bardzo zalezy na drodze. O tym ze odbyly sie konsultacje spoleczne i ze powstal 100 stronicowy dokument co zrobic z tym terenem to juz nawet nie wspomniala... 21:17, 16.02.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ejsidejsid

3 0

Nie wiem czy będzie miał/miała Pan/Pani powiadomienie o odpowiedzi ale rjeśli tak bardzo proszę o informacje na temat tego raportu - w skrócie jakie są szanse procentowe na to połączenie i jeśli by miało powstać to kiedy? Chcę tam kupić nieruchomość w tej okolicy i ruchliwa trasa by mi w decyzji pomogła :) 14:10, 18.07.2019


bur burbur bur

229 80

Ewentualna budowa dopiero po zakończeniu POW? Pogratulujcie sobie słuszności oddanego głosu w wyborach. 15:09, 18.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

qwrqwr

25 12

Dopóki proboszcz jest przeciwny, to połączenie nie powstanie. 14:41, 21.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zz

15 23

POW - przez centrum duzej dzielnicy tranzyt dla ciezarowek Berlin-Moskwa, Bareja by tego nie wymyslil, podobnie jak dojazd przez Rosola dla pld Wwy, z Wilanowa czy Konstancina.
Ale Kempe trudno obwiniac bo on przeciez z Poznania jest, w dodatku magister marketingu, znaczy sie elita, a co do polaczenia z Pileckiego to tak ale bez sciezek rowerowych, rowery niech zamienia na autobusy. 16:00, 21.02.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

aa

23 10

Hej! Burmistrz gotów uwierzyć, że ktoś na poważnie myśli o nim per "elita" :-/ 17:25, 21.02.2019



Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu haloursynow.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%