Wysyłając przesyłkę na poczcie nie zawsze wiemy, w jakich godzinach zostanie ona doręczona. Często bywa, że adresat jest niedostępny w godzinach przedpołudniowych i nie może odebrać paczki od kuriera. W efekcie, zmuszony jest odbierać paczki z miejsca, do którego została przekazana przesyłka. Aby uniknąć tego typu niedogodności, można nadać paczkę w taki sposób, aby godziny jej doręczenia do odbiorcy były nam znane.
Pakiet Terminowy w DHL Parcel
Jak nadać paczkę DHL z pożądanym przez klienta indywidualnego terminem doręczenia? Wystarczy na stronie https://dhl24.com.pl/pakiety/prezentacja.html wybrać „Pakiet Terminowy” z dostępnych pakietów gotówkowych dla Klientów prywatnych i wskazać jedną z trzech usług terminowych:
Pakiet dostępny jest tylko dla przesyłek o wadze do 31,5 kg lub 25 kg, jeśli nadanie paczki następuje w punkcie DHL Parcelshop. Wymiary paczki nie mogą przekraczać: 140 x 60 x 60 cm, a pakiet dostępny jest w cenie 32,44 zł netto (39,90 zł brutto).
Nadawanie paczki
Klient po wybraniu pożądanego „Pakietu Terminowego”, jednego z promocyjnych pakietów gotówkowych w DHL Parcel, wybiera opcję doręczenia w odpowiednim dla niego terminie. Następnie Klient wypełnia kolejne pola formularza elektronicznego:
W kolejnych krokach Klient wybiera sposób opcji nadania paczki: nadanie osobiste w punkcie partnerskim DHL Parcelshop, Punkcie Obsługi Klienta i oczywiście odbiór przesyłki przez Kuriera DHL. Następuje także określenie płatnika: nadawcy lub odbiorcy oraz sposób płatności: gotówkę lub online. Na koniec należy zadeklarować, że zawartość przesyłki jest zgodna z Regulaminem DHL Parcel. Formularz wylicza w czasie rzeczywistym, ile będzie kosztować ostatecznie wysłanie paczki.
Dane adresowe i podsumowanie wysyłki paczki
Po podaniu w formularzu danych nadawcy i odbiorcy przesyłki oraz ewentualnych danych niezbędnych do wystawienia faktury, wyświetla się podsumowanie wysyłki paczki.
DHL Parcel przypomina przy tym swoim klientom, aby zapakować przesyłkę w sposób umożliwiający weryfikację zawartości przez pracowników DHL.
(mat. promocyjny)
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz