Zamknij

Jak nadać przesyłkę z konkretnym terminem odbioru przez adresata?

Redakcja haloursynow.pl + 14:02, 23.11.2016 Aktualizacja: 12:02, 24.11.2016
Skomentuj mat. prasowe mat. prasowe

Wysyłając przesyłkę na poczcie nie zawsze wiemy, w jakich godzinach zostanie ona doręczona. Często bywa, że adresat jest niedostępny w godzinach przedpołudniowych i nie może odebrać paczki od kuriera. W efekcie, zmuszony jest odbierać paczki z miejsca, do którego została przekazana przesyłka. Aby uniknąć tego typu niedogodności, można nadać paczkę w taki sposób, aby godziny jej doręczenia do odbiorcy były nam znane.

Pakiet Terminowy w DHL Parcel

Jak nadać paczkę DHL z pożądanym przez klienta indywidualnego terminem doręczenia? Wystarczy na stronie https://dhl24.com.pl/pakiety/prezentacja.html wybrać „Pakiet Terminowy” z dostępnych pakietów gotówkowych dla Klientów prywatnych i wskazać jedną z trzech usług terminowych:

  • doręczenie do godziny 12:00,
  • doręczenie w godzinach: 18:00-22:00,
  • doręczenie/nadanie w sobotę.

Pakiet dostępny jest tylko dla przesyłek o wadze do 31,5 kg lub 25 kg, jeśli nadanie paczki następuje w punkcie DHL Parcelshop. Wymiary paczki  nie mogą przekraczać: 140 x 60 x 60 cm, a pakiet dostępny jest w cenie 32,44 zł netto (39,90 zł brutto).

Nadawanie paczki

Klient po wybraniu pożądanego „Pakietu Terminowego”, jednego z promocyjnych pakietów gotówkowych w DHL Parcel, wybiera opcję doręczenia w odpowiednim dla niego terminie. Następnie Klient wypełnia kolejne pola formularza elektronicznego:

  • ubezpieczenie przesyłki - w ramach pakietu Klient otrzymuje za darmo ubezpieczenie do wartości 6500 zł. Jeśli kwota jest wyższa, wówczas klient może nadać paczkę
    z oferty standardowej;
  • pobranie i zwrot należności (COD) - wysyłanie paczki za pobraniem, tj. kurier pobiera zapłatę za towar w momencie dostarczenia przesyłki, a maksymalna kwota pobrania wynosi 6500 zł. Zostanie ona zwrócona na rachunek nadawcy w ciągu 5 dni roboczych od dnia doręczenia przesyłki. Paczka jest dodatkowo ubezpieczona;
  • informacja do odbiorcy przed doręczeniem (PDI) - kurier DHL Parcel nawiązuje kontakt telefoniczny z odbiorcą przesyłki nadanej przez Klienta i przekazuje informacje o terminie dostawy oraz ewentualnych kosztach. Do wykonania usługi konieczne jest podanie numeru telefonu do odbiorcy.

W kolejnych krokach Klient wybiera sposób opcji nadania paczki: nadanie osobiste w punkcie partnerskim DHL Parcelshop,  Punkcie Obsługi Klienta i oczywiście odbiór przesyłki przez Kuriera DHL.  Następuje także określenie płatnika: nadawcy lub odbiorcy oraz sposób płatności: gotówkę lub online. Na koniec należy zadeklarować, że zawartość przesyłki jest zgodna z Regulaminem DHL Parcel. Formularz wylicza w czasie rzeczywistym, ile będzie kosztować ostatecznie wysłanie paczki.

Dane adresowe i podsumowanie wysyłki paczki

Po podaniu w formularzu danych nadawcy i odbiorcy przesyłki oraz ewentualnych danych niezbędnych do wystawienia faktury, wyświetla się podsumowanie wysyłki paczki.
DHL Parcel przypomina przy tym swoim klientom, aby zapakować przesyłkę w sposób umożliwiający weryfikację zawartości przez pracowników DHL. 

(mat. promocyjny)

(REKLAMA)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%