Zamknij

Wkurzająca rzecz w nowej Biedronce na Ursynowie! Problem "pierwszego świata"?

Redakcja Haloursynow.plRedakcja Haloursynow.pl 11:26, 22.01.2025 Aktualizacja: 10:52, 23.01.2025
Skomentuj SK SK

Brak zasięgu w nowej Biedronce na Ursynowie. - Nie można załadować aplikacji z promocjami i rabatami - skarżą się nam czytelnicy. To faktycznie uciążliwość czy tzw. problem pierwszego świata?

Ten artykuł powstał na postawie Waszych zgłoszeń. Masz dla nas temat? Pisz: [email protected]

Pod koniec listopada na Ursynowie otwarta została odmieniona Biedronka na Stokłosach. Był to pierwszy sklep uruchomiony w remontowanej wciąż Galerii Metro Bis przy stacji metra. Sklep powstał w miejscu ciasnej i niezbyt wygodnej Biedronki "pierwszej generacji".

Teraz to zupełnie inna placówka niż przed przebudową - ponad dwa razy większa (ponad 750 mkw.), przestronniejsza, z nowym podziałem asortymentu. Jest to już Biedronka w najnowszym standardzie - bardziej elegancka, z nowoczesnym ekologicznym oświetleniem, długimi ciągnącymi się przez cały sklep półkami. I choć w godzinach szczytu można narzekać na tłumy i konieczność przeciskania się alejkami, to zakupy robi się tu wygodnie. Do dyspozycji klientów oddano aż 10 kas samoobsługowych.

Wielki problem z małą rzeczą!

Dużo klientów przychodzi do Biedronek skuszonych atrakcyjnymi promocjami w aplikacji sieci. Skanując kartę z telefonu, można liczyć na dodatkowe rabaty czy dodatkowe korzyści. I tu nowa Biedronka przy stacji metra Stokłosy - zdaniem naszych czytelników - zawodzi. Chodzi o dostęp do aplikacji w czasie zakupów oraz w trakcie ich kasowania.

W tej nowej galerii handlowej jest bardzo słaby zasięg komórkowy. Sygnał ginie, gdy tylko wejdzie się głębiej gdzieś do sklepu. O ile w wielu sklepach nie potrzeba komórki do skorzystania z rabatów, to w Biedronce jest to problem. Przy kasach nie ma zasięgu i aplikacja praktycznie się nie wczytuje

- pisze do nas czytelnik ze Stokłosów i prosi o interwencję w sieci.

Jak sprawdziliśmy, problem rzeczywiście występuje. Po wejściu wgłąb Biedronki na Stokłosach, sygnał wszystkich czterech operatorów komórkowych zanika lub działa w trybie, w którym internet w praktyce jest niedostępny.

To samo jest przy kasach samoobsługowych. Ludzie próbują w kolejce wczytać aplikację, by skorzystać z rabatów, przejrzeć dostępne oferty lub uruchomić "Shakeomat" z rabatami i nie mogą tego zrobić, bo internetu brak, albo bardzo długo się wszystko wczytuje

- potwierdza nasz reporter.

- Może to nie najważniejsza rzecz na świecie, ale jak robisz zakupy w Biedronce codziennie i chcesz oszczędzić na czymś, to jest to wkurzające - mówi nam Ania, młoda klientka, którą pytamy o opinię.

"Poprosimy o sprawdzenie"

Biedronka zapytana przez nas o problem na Stokłosach twierdzi, że na razie nie miała żadnych zgłoszeń w tej sprawie. 

Mając jednak na uwadze komfort naszych klientów i zgłoszenia do Państwa portalu, poprosiliśmy pion techniczny galerii handlowej o sprawdzenie zasięgu sieci, a jeśli potwierdzi się, że są problemy to znalezienie odpowiedniego rozwiązania. 

- mówi Konrad Nafalski z Jeronimo Martins Polska S.A. - operatora sieci Biedronka.

W galeriach handlowych, w przypadku wystąpienia zakłóceń lub pogorszenia jakości sygnału telefonii komórkowej, stosuje się specjalne wzmacniacze sygnału. Być może po zwróceniu uwagi Biedronce taka instalacja pojawi się też w Galerii Bis. Oczywiście, rabaty dostępne w aplikacji można sprawdzić przed wyjściem na zakupy, ale by zeskanować kartę lojalnościową przy kasie, musimy mieć otwartą i uruchomioną aplikację, a ta nie wczyta się bez połączenia internetowego.

Może to problem "pierwszego świata", ale w dobie podwyższonej inflacji, oszczędzanie dla wielu z nas ma duże znaczenie.

[ALERT]1737543416049[/ALERT]

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(6)

mądra jolamądra jola

5 0

To nie pierwszy przypadek na Ursynowie, podobna sytuacja ma miejsce od lat w Biedronce przy ul. Belgradzkiej. Od lat brak tu komunikacji z Internetem, a obsługa w bezsilności rozkłada ręce. Pisałam do nich w tej sprawie, lecz nie otrzymałam odpowiedzi - widocznie tak jest im wygodniej ! Ćwoki bezlitosne !😡

12:30, 22.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CiekaweCiekawe

2 0

Miasto naszpikowane antenami 5G, a tu brak zasięgu. Interesujące!

20:02, 22.01.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Pyton.Pyton.

0 0

Konstrukcja budynku tworzy klatkę Faradaya. Brzmi znajomo?

19:17, 23.01.2025

WłochyWłochy

3 6

Nie wiem jak na Ursynowie, ale na Włochach Biedronka sprzedaje makaron Barilla z napisami na całym boku pudełka po hebrajsku. Napisy po polsku są malutkie wśród 11 innych języków.
Pisząc do tzw. biura obsługi klienta Biedry nie da się uzyskać odpowiedzi, dlaczego nam Polakom sprzedaje się produkt po hebrajsku. :)

20:03, 22.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

i004122i004122

1 0

W Biedronce na Surowieckiego jest podziemny parking z możliwością parkowania za darmo przez 90 minut. Na parkometrze jest zachęta do korzystania z aplikacji Apcoa Flow. W samej aplikacji ten parking jest nieczynny, a przyczyną jest brak łączności w podziemiach.
Czy naprawdę Biedronka nie umie postawić routera WiFi?

15:12, 23.01.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mądra jolamądra jola

0 0

W podziemnym parkingu Biedronki przy ul. Belgradzkiej jest podobnie - brak zasięgu! Co za gamonie !

16:10, 23.01.2025


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu haloursynow.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%