Zamknij

To koniec Multikina na Ursynowie. Działka sprzedana!

Sławek KińczykSławek Kińczyk 17:13, 08.03.2023 Sławek Kińczyk Aktualizacja: 16:19, 24.03.2023
Skomentuj SK SK

Multikino sprzedało działkę przy stacji metra Imielin, na której stoi najstarsze kino tej sieci w Warszawie. - Transakcja jest wynikiem znacznego wzrostu wartości działki, której Multikino było użytkownikiem wieczystym - przyznaje firma. I zapowiada, że kino będzie działało jeszcze przez półtora roku.

Portal

haloursynow.pl

Napisał o tym

pierwszy

O tym, że Multikino szykuje się do sprzedaży działki ze swoim najstarszym multipleksem, otwartym w 1999 roku na Ursynowie, mówiło się od wielu miesięcy. Spekulacje narosły po uchwaleniu planu miejscowego dla centrum Ursynowa, w którym w miejscu Multikina dopuszczono zabudowę mieszkaniową. O planowaną sprzedaż pytaliśmy brytyjskiego właściciela spółki Multikino oraz polską spółkę, ale ani jedna, ani druga nie odpowiadały na pytania.

I stało się. Spółka poinformowała, że 8 marca 2023 roku Multikino S.A. podpisało umowę sprzedaży prawa użytkowania wieczystego do działki u zbiegu alei Komisji Edukacji Narodowej i ulicy Indiry Gandhi. Kupującym jest belgijski deweloper - spółka GH Development 11.

- Zgodnie z podpisaną w dacie sprzedaży umową najmu kino Multikino Ursynów będzie prowadzić działalność w niezmienionym kształcie przez okres co najmniej 18 kolejnych miesięcy, oferując widzom bogaty repertuar i kompleksową ofertę sieci Multikino - poinformowała Natalia Kaleta-Nguyen z działu prasowego Multikino S.A.

Nic nie wiadomo na temat ewentualnych planów pozostania Multikina na Ursynowie - w nowo wybudowanym budynku w tym samym miejscu lub gdzieś indziej.

"Wzrost wartości działki"

Spółka operująca siecią kin w Polsce przyznaje, że po uchwaleniu w czerwcu 2021 roku planu zagospodarowania przestrzennego dla okolic ulicy Gandhi nastąpił znaczny wzrost wartości działki, której Multikino było użytkownikiem wieczystym.

- Wycena ze sprzedaży w sposób istotny przekroczyła wycenę wskaźnikową sporządzoną na podstawie przepływów operacyjnych kina na najbliższe lata - powiadomiła spółka.

Jak informuje Multikino, środki ze sprzedaży zostaną w znacznej mierze przeznaczone na spłatę dodatkowego zadłużenia, które umożliwiło tej spółce funkcjonowanie i utrzymanie zatrudnienia w okresie pandemii i związanych z nią długotrwałych ograniczeń działalności.

- Branża kinowa była jedną z najbardziej dotkniętych przez pandemię Covid-19, kina pozostawały zamknięte przez okres 40 tygodni, a podmioty kinowe niebędące małymi lub średnimi przedsiębiorstwami były wyłączone z programu pomocowego PFR oraz PISF - podkreśla Multikino S.A.

W rezultacie, w ciągu trzech lat od końca roku finansowego zakończonego 30 listopada 2019 roku, zadłużenie Multikino S.A. wobec podmiotów powiązanych wzrosło o przeszło 100 milionów złotych. Finalizacja transakcji sprzedaży nieruchomości i spłata części pożyczek przyczyni się tym samym do poprawy wskaźników bilansowych spółki. Multikino podkreśliło, że nie zamierza sprzedawać innych swoich działek.

Kto kupił działkę?

Prawo wieczystego użytkowania działki przy al. KEN, a więc w praktyce własność, zakupił belgijski deweloper. Grupa GH jest już obecna w Warszawie od kilku lat, ale na Ursynowie jeszcze nie budowała. Jej pierwszą inwestycją w stolicy było Moxo House na ul. Goszczyńskiego. Firma ma w przygotowaniu kilka innych inwestycji: na Bemowie, Białołęce, Bielanach, Pradze Północ, w Wawrze i Włochach.

Co może powstać na działce z dzisiejszym Multikinem? Plan miejscowy przyjęty prawie dwa lata temu przewiduje tu obiekt mieszkaniowo-usługowy. Zapisy planu nie wymagają, by pozostały w nim funkcje kulturalne. Może mieć on natomiast taką samą wysokość jak urząd dzielnicy - czyli 23 metry (7 pięter). Dokładnie naprzeciwko ratuszowej wieży, może wyrosnąć wieża na 34 metry, bo tu pozwolono na "dominantę wysokościową". W osi widokowej alei KEN widoczne będą więc dwie spore wieże.

Co ciekawe, między budynkami, które może postawić GH Development 11 oraz planowanym wieżowcem RK Investment (na rogu Cynamonowej i Gandhi), ma pozostać otwarta przestrzeń dla pieszych. A między obiektami powinien zostać utworzony zielony pasaż wraz z przejściami przez bramy budynków w kierunku alei KEN i Cynamonowej.

Czy będzie jeszcze multipleks na Ursynowie?

Multikino jest jedynym multipleksem kinowym w naszej dzielnicy. Obok niego działa jeszcze jednosalowe małe kino w Domu Sztuki, seanse kinowe oferuje również Ursynowskie Centrum Kultury znajdujące się naprzeciwko Multikina. Utworzeniem nowego kina wielosalowego była zainteresowana spółka Helios, która prowadziła rozmowy na temat lokalizacji kina na Kabatach, w planowanej inwestycji Echo Investment. Echo zrezygnowało jednak z projektu centrum usługowo-biurowo-gastronomiczno-mieszkaniowego. Zamiast niego chce stawiać bloki z mieszkaniami na wynajem. 

Multipleks może się znaleźć jeszcze rozbudowanej galerii handlowej "Centrum Ursynów" u zbiegu Płaskowickiej i Puławskiej, której właścicielem jest światowy gigant Unibail-Rodamco-Westfield, właściciel m.in. Arkadii czy Galerii Mokotów. Po pandemii firma wróciła do swoich planów, ale nie ogłosiła jeszcze, że na pewno dojdzie do modernizacji ursynowskiego obiektu.

[ZT]16068[/ZT]

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(122)

zURSod88zURSod88

35 2

Szkoda...Znowu trzeba będzie podróżować, najbliżej na Mokotów, a taki luksus mieliśmy od bodajże 2000 roku :-/ 17:44, 08.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SmfSmf

4 15

Ale jak to mieszkańcy Ursynowa będą innym smrodzic i przeszkadzać ? Zostańcie u siebie tak jak Wy nie chcecie nikogo u siebie. Tylko bloki zostaną , getto ursynowskie ? 20:14, 08.03.2023


reo

Monia1Monia1

33 1

Oby w nowym CH Ursynow było kino bo jak nie to wstyd - taka dzielnic bez kina 17:46, 08.03.2023

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

SmfSmf

7 3

Blokowisko, blokowisko 20:15, 08.03.2023


piotrpiotr

2 1

To nie wstyd dla Ciebie tylko hańba dla władz Warszawy i Ursynowa za zmiane planu zagospodarowania co było przyczynkiem dla sprzedaży praw do gruntów 17:39, 12.03.2023


AntyPisAntyPis

2 2

A może warto poszukać powodów, dla których ludzie nie chodzą do kina i Multikino nie jest rentowne? Wiadomo, że częściej oglądamy filmy w domu. Ale też powodem jest brak pieniędzy. Społeczeństwo ubożeje, tnie więc wydatki na rozrywki. Gdyby Multikino miało wysokie wpływy z biletów i zyski, nigdy nie rezygnowałoby z prowadzenia kina. Ale dzięki rządowi mamy inflacje i coraz trudniej ludziom mieścić się w swoim budżecie, a co dopiero mieć na kino. 17:47, 12.03.2023


robrob

8 1

A plan zagospodarowania ?
Bo cel użytkowania jest różny. 17:58, 08.03.2023

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

BoomBoom

2 4

Zmienią umowę uw, a miasto jeszcze na tym zarobi. 18:21, 08.03.2023


JoeJoe

8 0

Nic z tego, będzie moloch z małymi sklepami na wzór tego jak przy Stokłosach. Brak słów. 12:46, 09.03.2023


piotrpiotr

5 1

Oczekujesz tego od PO ? Wiecej lodów jest na dwveloperce, hanka też chciała sprzedać tereny stadionu 10 lecia a narodowy postawic w łomiankach. Gdyby nie presja społeczna tak by sie stało 16:08, 12.03.2023


piotrpiotr

2 1

Plan przeszedł i to są skutki
https://konsultacje.um.warszawa.pl/gandhi 17:16, 12.03.2023


dabidabi

16 2

Ursynów bez kina to byłoby trochę smutne, chodziłem do tego multikina jeszcze jako małolat. Ale z drugiej strony nie dziwię się, za każdym razem gdy jestem od czasów pandemii, to jest prawie zawsze niemal puste. To już raczej nie te czasy świetności i tłumów, co kiedyś. 18:34, 08.03.2023

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

BoomBoom

7 3

Niestety, ale to wina mieszkańców, że upadają kina i galerie handlowe. Streaming + zakupy przez Internet zmieniają otoczenie i takie multiplexy nie mają już racji bytu. Zostaną kina studyjne lub z dodatkowymi efektami. Po prostu znak czasu. Poczta też zniknie, jak budki telefoniczne. 19:15, 08.03.2023


Kabaty- same blokiKabaty- same bloki

14 2

To też wina niektórych mieszkańców, którzy zamiast galerii handlowej z kinem wolą tylko nowe bloki, bloki, bloki. Mam na myśli Kabaty. No to będziecie teraz mieć same blokowiska z brakiem miejsc parkingowych, bo brak galerii to tez brak parkingu przy okazji. Kabaty kiedyś pożądane miejsce do mieszkania, dziś mocno rozczarowuje. Im więcej linii metra i stacji metra tym atrakcyjność tego miejsca będzie spadać. No i ceny też - szczególnie blokowisk, które mają już po 30 lat, czyli tez tych z Zaruby i okolic, których mieszkańcy tak mocno protestowali przeciw galerii. Sami sobie kręcicie niezły bicz. Na siebie samych. 20:06, 08.03.2023


MaraMara

9 0

A nie jest to też po części winna samego kina? Ludzi brak, bo bilety drogie, za cenę biletu można mieć ju dostęp do np HBO Max na miesiąc. Jak było święto kina to bilety były po 10 zł i ludzi w kinie była masa. Czy nie lepiej było by obniżyć ceny tych biletów i zachęcić ludzi do powrotu do kina? 07:38, 09.03.2023


PytaczPytacz

26 31

A co z 15-minutowym miastem? Jak ja mam żyć w naszym ursynowsko-czaskowskim getcie? 18:41, 08.03.2023

Odpowiedzi:11
Odpowiedz

JaJa

15 13

Nie musisz tu żyć. Nie ma nakazu mieszkania w stolicy i na Ursynowie. 18:43, 08.03.2023


RafcioRafcio

18 17

No niestety jaki prezydent takie zarządzanie... ważne że na śmieciach zarobili swojaki i z palet plac relaksu na asfalcie postawili za parę milionów... ? 19:45, 08.03.2023


szkodaszkoda

19 14

A co ma prezydent Warszawy do prywatnego kina? Sorry, ale to są inwestycje prywatnych firm. Kiedy pisowski elektoracie to zrozumiesz i przestaniesz wpisywać *%#)!& heity? Poproście tam o jakieś douczenie na Nowogródzkiej, bo piszecie już jak kompletnie bezmyślne booty. 20:01, 08.03.2023


szkodaszkoda

13 12

@Rafcio - w nawiązaniu do pisowskich przekrętów na olbrzymia skalę, można zacytować tutaj przysłowie: zdźbło w oku bliźniego widzisz, a belki u innych w oku nie dostrzegasz. No ale pewnie i tak nie zrozumiesz... 20:03, 08.03.2023


SalkaSalka

6 9

Zawsze możesz wrócić do rodzinnego Pułtuska. 22:30, 08.03.2023


PolakPolak

6 9

PISlamska nienawiść.
Drożyzna świętgego jarosława.
12:10, 09.03.2023


KubaKuba

6 10

Czy trolle PISu czytają artykuł przed jego skomentowaniem? Co ma prezydent do prywatnej własności spółki? 13:09, 09.03.2023


MisiekMisiek

5 9

Możesz sobie pisać co chcesz ale pisowskim trollem śmierdzisz na kilometr...

I pewnie nie masz nic wspólnego z Ursynowem czy nawet Warszawą - po prostu ci płacą za trollowanie z pieniędzy jakiejś spółki Skarbu Państwa i to robisz...

Obrzydliwe... 19:46, 09.03.2023


Warszawa Warszawa

3 6

Możesz wrócić do siebie z piosenka one way ticket na ustach 09:38, 10.03.2023


GregGreg

3 4

Wiem, wiem...gołębnika na balkonie ci brakuje. Zawsze możesz wrócić tam, skąd przyjechałeś. 00:30, 11.03.2023


Majka44Majka44

0 1

Przeprowadź się do getta pisowskiego 08:18, 27.07.2023


szkodaszkoda

8 3

Szkoda, ale pewnie powstanie nowe w rozbudowanej galerii z Auchan 19:58, 08.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Warlord_Konstancin Warlord_Konstancin

1 1

Jakoś trudno w to uwierzyć. Koszty budowy i wyposażenia kina są bardzo wysoki a biznes już dawno przestał być dochodowy. Zostaną raczej tylko kina w już istniejących galeriach oraz małe kina studyjne, często dotowane przez miasto. 20:33, 08.03.2023


Warlord_Konstancin Warlord_Konstancin

2 43

No w końcu. Może coś się z ruszy dostępnością nowych mieszkań w samym centrum Ursynowa a nie na jego obrzeżach. Jak jeszcze Hochtief się ogarnie to z Gandhi zrobi się dużo ruchliwsza ulica. Nie liczyłbym na budowę innego kina w dzielnicy. To przestaje być po prostu dochodowy biznes. CH Ursynów też jakoś nie może rozpocząć rozbudowy. Era galerii handlowych przechodzi do historii. Zakupy "przeszły" do Internetu. Ursynów chyba z powrotem zmierza, aby wyglądać jak w latach 80-tych i 90-tych , tylko bloków będzie sporo więcej. Znak czasów 20:29, 08.03.2023

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

margarittamargaritta

3 0

Ale Hochtief nie będzie przy Gandhi budował bloków dla Ciebie, Warlordzie. Spójrz sobie w plan zagospodarowania i zobacz, że działka może być przeznaczona na usługi zdrowia. Hochtief na własnej stronie pisze, że planuje tam Szpitalny Zespół Senioralny (Perlo). Obejdziesz się zatem smakiem (i dobrze). 14:22, 10.03.2023


Warlord_Konstancin Warlord_Konstancin

0 2

Cóż plany zawsze można zmienić czy tam zaktualizować :-) Hochtief celowo zwleka ze startem robót bo tak naprawdę zależy im na czystej mieszkaniówce. Dołożą się miastu do budowy jakiegoś żłobka czy drogi i MPZP ulegnie odpowiedniej zmianie 18:28, 11.03.2023


margarittamargaritta

2 0

Nie, nie można planów zagospodarowania zmieniać o 180* zupełnie ot, tak - to aż tak nie działa. Ponadto przypisujesz Hochtief jakieś "zwlekanie" z rozmysłem, niby na korzyść mieszkaniówki (której tak chciałbyś być konsumentem) a tymczasem, przy obecnych cenach materiałów budowlanych i działek nic nie tracą na tym. Straciliby właśnie wtedy gdyby właśnie teraz zaczęli budować tam mieszkaniówkę. Idź budować swoje bloki gdzie indziej, a Ursynów zostaw w spokoju, Warlordzie z Konstancina. 09:52, 14.03.2023


Warlord_KonstancinWarlord_Konstancin

0 1

No cóż, poprzednie działania tego dewelopera przeczą Twoim twierdzeniem. Zgodnie choćby z archiwalnym artykułem z "halo ursynów" z 19.08.2019 r. : "Budować, ale tylko obiekty "usług zdrowia", czyli np. szpital, zakład opiekuńczy czy przychodnię, można tylko u zbiegu ulic Gandhi i Rosoła, a więc na działce należącej do firmy Hochtief. Firma ta już raz występowała o zmianę planu miejscowego, która dopuszczałaby budowę bloków, miała nawet poparcie ówczesnego burmistrza Piotra Guziała, ale miasto nie zgodziło się na to." P.S. Mam również mieszkanie na Ursynowie. Kiedy sprzedana zostanie działka po fortepianie, to łącznie powstanie 5 nowych bloków w ścisłym centrum dzielnicy. Jakoś przeżyję zatem opieszałość Hochtief. Pozdrawiam :-) 10:49, 14.03.2023


Znowu_onZnowu_on

6 3

A teraz autor otwiera elementarz sprawdza jaka jest różnica między pojęciami "sprzedać działkę", a "odsprzedać prawo użytkowania wieczystego". Może pomogę, bo widać, że język polski sprawia jeszcze dużo problemów.
Multikino nie posiada prawa własności do działki więc nie może jej sprzedać. Posiada prawo użytkowania wieczystego - i to prawo do użytkowania mogło komuś _odsprzedać_.
Kiedyś się nauczysz, wierzę w Ciebie. 21:34, 08.03.2023

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

kosierkosier

7 0

Pewnie masz rację, ale dla przeciętnego czytelnika najważniejsze jest, że działka zmienia właściciela (użytkownika) i że kino przestaje tym samym istnieć - tyle w temacie. 23:54, 08.03.2023


asteraster

2 0

co za różnica, 99,9% ludzi rozumie o co chodzi. 09:50, 09.03.2023


malgosia1973malgosia1973

0 1

Aby odróżnić prawo własności od prawa użytkowania wieczystego należy zajrzeć do kodeksu cywilnego, a nie do elementarza. U Falskiego nic na ten temat nie znajdziesz. 11:35, 09.03.2023


BoomBoom

1 1

Wow, działki też nie możesz sprzedać, bo sprzedajesz prawa jak prawo własności lub prawo uw. Błysnąłeś i zgasłeś. 09:38, 10.03.2023


LaseczkaLaseczka

12 4

Smutne że moje ulubione kino zostanie zastopiane *%#)!& blokiem. Pamiętam czas jak byłam gowniarka . Na miejscu Multikina było bardzo fajny zabaza który upadły a potem wyrosło Multikino- najlepsze kino w Warszawie. Pamiętam jaki to był luksuk. Jak chodziłam z rodzina do kina. Zawsze błagaliśmy rodziców żeby iść właśnie do Multikina bo Dom sztuki Ursynów był do bani... wciąż jest do bani bo kino mają za czasów komu i jeszcze kijowe wystawy. Do dzisiaj biorę bratanków do Multikina żeby złapali iluzje kultury. Szczerze jest mi smutno bo ja lubię te kino ale mnie nie stać. I woła bym żeby rozebrali dom sztuki imielin czy Ursynów bo te budynki straszą niż coś dają. 22:19, 08.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RomekRomek

16 2

Ciekawe jakie było uzasadnienie zmiany planu zagospodarowania? Wydaje się że kino w dzielnicy w której mieszkają tysiące mieszkańcu powinno mieć rację bytu. Teraz mam wrażenie że Ursynów ostatecznie zamienia się w blokowisko. Ponadto, co z ideą 15 minutowego miasta? 23:45, 08.03.2023

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

WojtekWojtek

2 3

Rację bytu tak. Ale ile razy ty byłeś w kinie przez rok? Ile razy byli twoi sąsiedzi czy znajomi? Czy nie jest tak, że filmy oglądamy teraz głownie w domach, na wielkich ekranach, w super jakości? Ja wiem, że to nie to samo. Ale tez wielu ludzi nie stać na bilet do kina czy na wydarzenie organizowane w sali kinowej, innych nie stać na 40 minut reklam przed filmem, a innych znowu na to, by wdychać zapachy popcornu i słuchać chrupania nachosów. Poza tym to jednak prywatny biznes, więc racja bytu musi zderzyć się z rachunkiem ekonomicznym i często ro starcie przegrywa. Trochę z naszej też winy. 23:58, 08.03.2023


RomekRomek

1 0

Odpowiadając, w tym roku byłem w tym kinie dwa razy. Raz z wspólnie dziećmi. Dzieci też były raz w tym roku samodzielnie. W ubiegłym roku było podobnie, tylko proporcjonalnie więcej.
Według mnie oglądanie przykładowo Duny czy Avatara w telewizorze to pomyłka. Teraz będziemy musieli samochodem jechać do Galerii Mokotów lub na Sadybę, zamiast spacerem 12 minut. 19:40, 09.03.2023


PiotrPiotr

2 1

Podziękuj tym którzy mają władze w warszawie i dzielnicy. Jak dla mnie zmiana planu tego miejsca to kryminał 17:24, 12.03.2023


AntyPisAntyPis

1 1

Aja cały czas dziękuję za to, że Warszawą nie rządzi Pis. Wtedy nie mielibyśmy nawet kin i teatrów, no chyba, że takie z jedynym słusznym tematem. Podobne działki szłyby na cele kościelne lub ewentualnie do znajomych czy dziwnych fundacji tylko po to by je przejąć i zarobić dodatkowo. Naprawdę tego niw widzisz? Poczytałbyś o willa+ 17:43, 12.03.2023


RumburakRumburak

28 5

Osiągnięcia naszego burmistrza: tranzyt z Powsina, tranzyt z Wilanowa (brak połączenia Wilanowa z tunelem), bloki zamiast galerii na Kabatach, bloki zamiast Multikina, bloki bez garaży (np. przy Belgradzkiej), zablokowane przedłużenie Belgradzkiej, zablokowana Ciszewskiego bis, zwężone ulice. Jak na jednego człowieka - imponujące. 00:28, 09.03.2023

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

Rafał34Rafał34

5 4

Ale przepraszam, bo nie rozumiem:
1. Czy burmistrz ma ufundować kino? Bo to prywatny biznes jest przecież. Co ma Burmistrz do decyzji Multikina o Multikinie? Mógłbyś wyjaśnić? Czy jak prywatny właściciel zamyka kino bo sprzedaje działkę, to burmistrz ma powiedzieć: nie zgadzam się na to, bo gdzie Rumburak będzie chodził na niedzielne kino familijne?
2. Co ma burmistrz do Galerii na Kabatach? Czy nie czasem mieszkańcy okolicznych bloków protestowali? A pomogło im trochę wyniesienie się Tesco i pandemia? A teraz przecież spełnia się ich marzenie: będą mieli okno w okno bloki. Czy burmistrz buduje galerię w jakimkolwiek mieście? Proszę o przykłady.
3. Ciszewskiego-bis: czy to nie mieszkańcy tam protestują?
4. A może mieszkańcy Wilanowa narzekają na auta z Ursynowa? Nie da się, by każda z dzielnic była jak osobne getto. A poza tym gdy jednak dzielnica jest lepiej skomunikowana (metro) to naturalne jest, że z okolic ludzie tam dojeżdżają. Uważaj, żebyś za jakiś czas nie był nie za bardzo pożądaną osobą np. w tramwaju na Wilanowie, bo jesteś z Ursynowa.

00:58, 09.03.2023


RumbirakRumbirak

4 3

1. Dzięki nowym planom zagospodarowania Ursynów staje się błyskawicznie i bezpowrotnie sypialnią Warszawy.
2. Na Ursynowie brak nie tylko placówek handlowych, kina czy lodowiska ale np,. Urzędu Skarbowego a dzielnica woli sprzedać (np. "Fortepian')i pozwala budować kolejne blokowiska. Za pozyskane środki powstają wciąż nowe murale ?. Tego naprawdę potrzebujemy najbardziej?
3. Dlaczego burmistrz słucha głosów jedynie niektórych mieszkańców? Większość była za Galerią tylko inni byli nieco głośniejsi. Czy przeprowadzono ankietę na ten temat?
4. Nie uprawiaj demagogii. Tramwaj na Wilanów jest potrzebny. Nie ma co do tego wątpliwości. Nie obawiam się reakcji sąsiadów, bo raczej nie będę z niego korzystał. Ul. Branickiego nie byłaby tak uciążliwa, gdyby powstał pełen węzeł Ursynów Wschód a nie obecny dziwoląg. Czy GDDKiA nie konsultowała planów z dzielnicą? 09:40, 09.03.2023


albertalbert

2 1

Brak możliwości wjazdu do tunelu od strony Wilanowa to wynik protestów nielicznych mieszkanców Ursynowa, którzy twierdzili, że cały Wilanów wjedzie do tunelu i zatka go. 21:39, 09.03.2023


nicloniclo

3 3

ależ Wy jesteście żałośni z tym tranzytem: nigdzie i nigdy nie jeździć poza swoją dzielnicę? na wakacje to się teleportujesz? czy też komuś smrodzisz? na narty to tylko szczęściliwice? 20:52, 10.03.2023


PauloPaulo

2 3

"NIE" dla przedłużenia Belgradzkiej. 15:53, 11.03.2023


:-):-)

3 2

Zdecydowane TAK dla przedłużenia Belgradzkiej 17:40, 12.03.2023


mieszkaniecmieszkaniec

19 14

Jak rządzi PO w mieście i dzielnicy to deweloperzy mają używanie. Zabetonują wszystko. Będziemy jeździć pod Warszawę na zakupy , a na spacery do tzw. parku liniowego czyli skrawka trawnika wzdłuż ruchliwej ulicy. Zapewne można przytoczyć z Misia - "I to nie jest nasze ostatnie słowo". Niestety. 01:12, 09.03.2023

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

sąsiadsąsiad

8 2

Czyli gdyby rządził PiS to prywatny właściciel działki nie miałby prawa zdecydować np. o zakończeniu działalności? Nie miałby prawa też sprzedać komuś swojego terenu? Po prostu strach myśleć co by było. Rozumiem, że możliwa byłaby tylko nakazowa sprzedaż atrakcyjnego gruntu albo kościołowi na cele kultu religijnego - szczególnie tutaj by w tak atrakcyjnym miejscu wybudować kościół. Ewentualnie sprzedaż po ściśle ustalonej, niekorzystnej dla zbywcy cenie do jakiegoś banku działek w stylu programu działka+ aby potem cichaczem przejął ją jakiś kumpel z PO - powtórka z akcji willa+ To rozumiem prawidłowa wizja rządów PiS w Warszawie? Koszmar, mieszkańcy już się bójcie. 08:17, 09.03.2023


sąsiadsąsiad

4 1

Poza tym pamiętaj, że o zabudowie terenu po byłym Tesco na Kabatach zdecydowali też mieszkańcy w wieloletnich protestach. Zamiast galerii handlowej chcieli po prostu mieć kolejne bloki i pustynie handlową wokół. Za to więcej ludzi, więcej samochodów, brak dużego parkingu, który zwykle centrum handlowemu towarzyszy. Jak widać Kabaty to pewien stan umysłu. Mi coraz bardziej kojarzy się on z tzw. Kazurianami i stanowiskiem NIE BO NIE i koniec. 08:20, 09.03.2023


PiotrPiotr

1 1

Kto jak nie władze Warszawy PO zmieniły plan zagospodarowania ??????????????????????????? 17:19, 12.03.2023


PawełPaweł

1 3

Pamiętaj o jednym: Plan jest po to, aby go zmieniać a właściwie aktualizować, dopasować do potrzeb. Wolisz działkę, na której stoi budynek, który był kiedyś kinem? Przypominam, że kino prowadzi prywatna firma, która ma coś takiego jak rachunek zysków i strat. Tylko w Państwie PiS można sobie nadrukować kasy, gdy jej brakuje, w realu tak nie ma. Żadna z prywatnych firm nie będzie dokładać do interesu. Do kina niestety nie chodzimy. Mnie też z tego powodu smutno, że kino znika, ale sam tam za często nie zaglądałem. Ale dobrze, że było niedaleko. Gdyby prowadzenie kina dalej było opłacalne, Multikino nigdy by działki nie sprzedało i dalej chętnie prowadziło biznes, ewentualnie sprzedając działkę zagwarantowało sobie to, że na dole budynku czy obok powstaje kino, które dalej prowadzi. I tyle w temacie. 17:41, 12.03.2023


StasioJasioStasioJasio

21 2

Mamy niestety chore prawo. Jak to mozna sprzedac prawo do wieczystego uzytkowania - Jak ktos jest wlascicielem terenu niech sprzedaje, ale jak tylko uzytkuje to nie powinno byc mowy o sprzedazy, zwlaszcza gdy z celu kulturalnego ogolnego dla mieszkancow - bedzie kolejny budynek mieszkalny ze sklepami ..wstyd straszny., 05:16, 09.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GosciuGosciu

20 0

Kto pozwala na budowę kolejnych bloków w środku blokowiska? Dlaczego wydaje się takie zgody.. to żenujące. Nie mówię już że w planach zagospodarowania nie ma miejsca na zieleń. Tutaj tylko mieszkania się buduje jakby nic innego nie było potrzebne. 07:10, 09.03.2023

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

EtnologggEtnologgg

3 0

I kto tam ma niby mieszkać, skoro liczba populacji spada... Dziwne. 08:06, 09.03.2023


CynamonowyDomCynamonowyDom

0 1

hmm, ja tam w pobliżu po zrealizowanej inwestycji widzę jednak sporo zieleni i jako mieszkaniec okolicy nawet się cieszę - do kina chodziłem rzadko, w domu czeka streaming i dobrej klasy sprzęt audio video do filmów 16:02, 13.03.2023


MaraMara

23 1

Coraz smutniej zaczyna się robić na naszym Ursynowie. 07:44, 09.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Anna MariaAnna Maria

0 0

Ursynów zaczynał jako "sypialnia Warszawy" i po latach bycia wygodnym miejscem do życia, ponownie zmierza w tym kierunku. ? 16:19, 21.03.2023


PlatformersPlatformers

1 5

OMG ostatnio byłem tam na GW IX, miałem plan iść na Avatara, ale najpierw muszę kupić cewnik. 08:06, 09.03.2023

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

PisowiecPisowiec

2 2

Ja bym chyba i tak nie poszedł bo po pierwsze mlaskałbym w trakcie seansu, a po drugie wszędzie na fotelach bym zostawił sierść kota. Nie jestem pewien czy można tam płacić gotówką bo nie mam konta. A poza tym nie wiem czy bym trafił do właściwej sali. I przecież boję się zostać z innymi ludźmi w ciemnym pomieszczeniu. No chyba, żeby robili dla mnie na wyłączność seanse. Z dużą obstawą policji oczywiście. 08:24, 09.03.2023


łapówałapówa

2 2

W takiej ciemnej sali to przyjemnie jest pokorumpować, narobić przewałów i zgarnąć 5.000.000 zyli w torebkach po winie. Jednak te spotkania na cmentarzu i na stacji benzynowej to była duża niewygoda. 11:34, 09.03.2023


nicknick

1 0

W PiS przynajmniej się nie kryją - wystarczy zacisze gabinetów. Za przychylność, z wdzięczności, bo wypada, bo ktoś pracę załatwił i trzeba się odwdzięczać, niektórzy nawet co miesiąc. Zobaczycie co się będzie dziać przed wyborami. Już Orlen zamawia reklamy z d..y w TVP i w ten sposób dotuje dodatkowo TVP by kasy było więcej na dezinformację 16:06, 13.03.2023


RadoRado

19 0

Najpierw Tesco na Kabatach, teraz Multikino. I wszędzie jakoś dziwnie zapisane w planie, że można stawiać wielkie bloki. Czyli wracamy do końca lat 70-tych i formuły "Ursynów - betonowa pustynia". Rządzącej Ursynowem PO podpowiem jeszcze czyje działki można by zamienić na bloczki: Auchan i Obi, Leclerka, jest też parę kościołów, górka Kazurka, Kopa Cwila i chyba najlepszy kąsek czyli SGGW. A na koniec zostanie już tylko zburzyć ursynowski ratusz. 08:09, 09.03.2023

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

sąsiadsąsiad

3 4

Czyli gdyby rządził PiS to prywatny właściciel działki nie miałby prawa zdecydować np. o zakończeniu działalności? Nie miałby prawa też sprzedać komuś swojego terenu? Po prostu strach myśleć co by było. Rozumiem, że możliwa byłaby tylko nakazowa sprzedaż atrakcyjnego gruntu albo kościołowi na cele kultu religijnego - szczególnie tutaj by w tak atrakcyjnym miejscu wybudować kościół. Ewentualnie sprzedaż po ściśle ustalonej, niekorzystnej dla zbywcy cenie do jakiegoś banku działek w stylu programu działka+ aby potem cichaczem przejął ją jakiś kumpel z PO - powtórka z akcji willa+ To rozumiem prawidłowa wizja rządów PiS w Warszawie? Koszmar, mieszkańcy już się bójcie.

Poza tym pamiętaj, że o zabudowie terenu po byłym Tesco na Kabatach zdecydowali też mieszkańcy w wieloletnich protestach. Zamiast galerii handlowej chcieli po prostu mieć kolejne bloki i pustynie handlową wokół. Za to więcej ludzi, więcej samochodów, brak dużego parkingu, który zwykle centrum handlowemu towarzyszy. Jak widać Kabaty to pewien stan umysłu. Mi coraz bardziej kojarzy się on z tzw. Kazurianami i stanowiskiem NIE BO NIE i koniec. 08:26, 09.03.2023


RadoRado

4 1

W odp. Sąsiadowi. Przypomnę: "Spekulacje narosły po uchwaleniu planu miejscowego dla centrum Ursynowa, w którym w miejscu Multikina dopuszczono zabudowę mieszkaniową. " A kto ten plan uchwalił jak nie PO-wcy? A co do Tesco to nie przypominam sobie żeby mieszkańcy Kabat chcieli w tym miejscu kolejne blokowisko. Miała być galeria handlowa ze sklepem wielkości dawnego Tesco na parterze. Potem jak zwykle inwestor zmienił plan (a mógł bo to jak zwykle przewidywał plan zagospodarowania) i zamiast małej galerii miała być wielka galeria (taka jak granice działki) na co zaprotestowali mieszkańcy. Potem kolejna zmiana i mamy blokowisko czyli betonową pustynię. I proszę nie pisz bzdur, że PiS też by tak zrobił. Oni rządzili Ursynowem przed PO i jakoś takich "cudów" z planem nie było. A PiS-owi zawdzięczamy za to ursynowski ratusz, o czym mało kto pamięta. 09:30, 09.03.2023


AAAAAA

4 2

Za to o PiS będziemy pamiętać przez długie lata! Z pewnością, hhahaha. Spłacając długi przez pokolenia. Z drugiej strony po przegranych wyborach pewnie z powodu procesów sądowych.

Mieszkańcy Kabat protestowali przeciw galerii. Gdyby nie protesty, galerię kilka ładnych lat temu zbudowałoby jeszcze TESCO, a tak mijał czas, rosły protesty, zmieniały się koncepcje ale też i zainteresowanie galerią przez Tesco lub innego operatora. Pandemia tez zmieniła nieco pogląd na duże obiekty, choć uważam, że akurat na Ursynowie ładna galeria z zielenią, placem miejskim byłaby super. Wizualizacje były bardzo ciekawe. No ale teraz pozwólmy cieszyć się mieszkańcom Zaruby i okolic z nowych bloków. I spacerków handlowych do żabki, lidla lub ewentualnie biedronki bo taki tam teraz już jest klimacik. 10:44, 09.03.2023


w punkt!w punkt!

2 0

Rado - "zburzyć ursynowski ratusz". You made my day! 11:37, 09.03.2023


RadoRado

2 1

Do AAA - Ja pisałem o ursynowskim PiS-ie tj. o radnych i władzach Ursynowa, w czasach kiedy PiS wygrał wybory komunalne i o tym co robił na Ursynowie, a nie o rządzie PiS. 20:16, 09.03.2023


Warszawiak82Warszawiak82

11 1

Brawo dla władz miasta. Wracamy do 1999 roku. Jedyne kino na 150tys. Ursynowie to kino w Domu Sztuki SBM Jary z salą na ok 180 osób. Na szczęście ma nowoczesne fotele, super aparaturę i nagłośnienie. Standard nie gorszy niż w multipleksie. Wszystko to dziękie dotacji od .... ? Nie od PO-wskich władz miastach będących na usługach deweloperów, ale dofinasowniu od Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej. 08:29, 09.03.2023

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AvatarAvatar

0 5

Nie zapominajmy o sali w UCK Alternatywy, która jest także salą kinową. To chyba wybudowano dzięki staraniom PO, co? Sala z tego co wiem o bardzo dobrym nagłośnieniu. Na firmie tam jeszcze nie byłem, ale na koncertach tak. Nowoczesne fotele. 09:15, 09.03.2023


Warszawiak82Warszawiak82

6 0

W UCK jest sala koncertowo-teatralna, póki co kina z tego nie będzie. 09:27, 09.03.2023


ObywatelObywatel

13 0

Jakoś taki zbieg okoliczności ze zmieniono ten plan zagospodarowanie i wartość działki skoczyła cenowo 08:31, 09.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gryngryn

6 1

Do kina będziemy jeździć do miasta??! Mam nadzieje, ze władze dzielnicy zareagują nalezycie. 08:48, 09.03.2023

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

AvatarAvatar

2 3

Ale jak mają zareagować?
Mają wybudować prywatne kino?
Zmusić Multikino do cofnięcia sprzedaży?
Dawać dotację co roku by tylko działało?
Jakich reakcji oczekujesz? Bo poza realizacją zadań kulturalnych w ramach domów kultury (dzięki, że jest UCK Alternatywy z nowoczesną salą kinową) to władze nie mają nic tu za bardzo do powiedzenia. Równie dobrze kino może zostać zamknięte a budynek stać pusty przez lata. To decyzja operatora. 09:12, 09.03.2023


Warszawiak82Warszawiak82

8 0

Wystarczało nie zmieniać planu zagospodarowania przestrzennego i działalność kinowa byłaby dalej opłacalna. Władze jednak badziej dbają o dobro deweloperów niż mieszkańców i plan zmieniły. 09:29, 09.03.2023


nickonicko

1 1

nie możecie jeżdzić, bo Wy nie chcecie by ktoś na Wasze blokowisko przyjeżdzał
zostańcie u siebie i dajcie innym żyć w spokoju 20:49, 10.03.2023


piotrpiotr

0 1

Władze warszawy już swoje zrobiły - zmieniły plan zagospodarwoania tego miejsca na developerkę co drastycznie podwyższyło cene działki skłaniając własciciela do spredaży. Co więcej trzeba tłumaczyć ? 18:11, 12.03.2023


OdynOdyn

10 0

Już od dawna się o tym mówiło. Nie jest to zaskoczenie, a jednak też niezbyt dobra wiadomość. Ursynów ma bardzo mało placówek kulturalnych, jedyne kino znika. Bloki w zamian...cóż, wracamy, można powiedzieć, do wielkoblokowych korzeni dzielnicy. Nic tylko bloki. Dobrze, że choć dom kultury zbudowali. 11:03, 09.03.2023

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

atsats

3 2

Ursynów NIE MA placówek kulturalnych.
Chyba że te "domy kultury" chcesz liczyć, w których są co najwyżej jakieś przedstawienia upadłch artystów czy inne dzielnicowe eventy. No ewentualnie jakąś szkołę namówią by tam poszła z dzieciakami na kolejne nudne głupoty.
Kina? Teatry? A po co to komu, jak tutaj gdzieś na jakimś osiedlu między blokowiskami możesz iść na jakąś rozmówkę czy szoł dla 3 osób. 16:50, 09.03.2023


to alternatywa intelto alternatywa intel

0 0

To jest dom subkultury , a nie kultury. Dominuje byle co, byle tanio kupić, drogo sprzedać. 22:40, 13.04.2023


WojtekWojtek

0 0

To chyba jednak nie chodzisz. Wiele imprez jest za darmo lub za cenę 5-10 PLN. A wczorajszy koncert Majewskiego - super! Pozwól sobie na więcej kultury w swoim życiu. 00:18, 14.04.2023


RobRob

22 1

Wyrośnie następny moloch dla słoików. 11:40, 09.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DBCDBC

3 3

Przykre, ale cóż zrobić... Pandemia zabiła kina. 14:02, 09.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Szczupak Szczupak

3 0

Kina same na siebie ukręciły bat. Bilety były bardzo drogie, a do tego półgodzinny seans reklam, za który de facto trzeba było zapłacić. Nic dziwnego, że podczas turbulencji pandemicznej klient okazał się mało związany z przedsiębiorcami. Magiczna rączka wolnego rynku. Teraz będą się ratować sprzedażą działek i nieruchomości. Myślę, że to nie jedyne sieciowe kino, którego właściciel zdecyduje się zamknąć placówkę. Kino sieciowe nie ma już niczego, czego nie można mieć w domu. 15:26, 09.03.2023


atsats

15 0

Tak tak, pięknie władze zamieniają Ursynów w jakiś Targówek czy inny koniec świata, gdzie NIC NIE MA, WSZĘDZIE JEST DALEKO, a na miejscu tylko Żabki i od biedy jakieś knajpy GDZIE NIE DA SIĘ ZAPARKOWAĆ bo dla przyjezdnych są 2 miejsca przed budynkiem. 16:47, 09.03.2023

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

MisiekMisiek

5 0

Multikono Targówek zostaje ? 19:47, 09.03.2023


TargówekTargówek

0 0

co masz do Targówka ursynowiaczku? 20:43, 18.03.2023


:-):-)

0 0

Targowek po prostu jest mega daleko. I kompletnie nie po drodze. 08:55, 19.03.2023


Graf Ramolo Graf Ramolo

7 2

W sumie to nie żal. Dla mnie mogą zamknąć , fajnie natomiast jak by powstały studyjne kina z ambitnym repertuarem . Osobiście tylko na takie seanse chodze, gnioty z Hollywood mogę sobie oglądać w domu na jakimś streamingu. 22:01, 09.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Warszawa Warszawa

1 6

Bardzo dobrze 09:35, 10.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Andrzej z LublinaAndrzej z Lublina

1 11

Nie rozumiem tego żalu. Ursynów ma wszystko co potrzeba: szybki dojazdy do pracy w Warszawie, a w Piątek, hop na autostradę i jesteś szybko w Lublinie. Kina, markety, teatry są przecież w Warszawie i Lublinie. To dobrze że likwiduje się to na Ursynowie, bo nie potrzeba nam w tej dzielnicy samochodów z Konstancina czy Piaseczna. Ziemia na Ursynowie jest droga, więc każdy deweloper chce zarobić, a każdy przyjezdny chce mieszkać na Ursynowie. A wieczorem, w tygodniu po pracy chcą mieć spokój. 10:03, 10.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AntyPisAntyPis

1 0

Rozumiem, że to taki niby inteligentny komentarz dla szczucia? 17:38, 12.03.2023


~Gonzo~Gonzo

8 0

A może tu przenieść ten syfiasty bazar. Zrobili by Halę Ursynowską na wzór Halo Mirowskiej. I problem żeby nie było syfu pod oknami rozwiązany. Bazar w hali, a i parking dla bazarowiczów już z tyłu jest :) 22:52, 10.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

piotrpiotr

0 1

Ja chcesz to zrobić skoro działka sprzedana developerowi po zmianie planu zagospodarowanai dla tego miejsca. Ktoś wział kasę za taki ruch, to prawie pewne. Myslisz ze burmistrz teraz odkupi od developera zeby zrobić bazar ? 17:08, 12.03.2023


europejczykeuropejczyk

6 2

ludzie po co wam kino na Ursynowie jak macie bardzo dobre kino w Berlinie? 16:39, 11.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

piotrpiotr

7 1

Świetnie się dzieje za rzadów po PO na ursynowie, Multikino - będą bloki, Tesco - Bloki
Oni wiedzą jak zrobić dobre lody. Te miejsca powinny mieć konkretne przeznaczenie na rzecz mieszkanców. Ursynów coraz większa pustynią 16:06, 12.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

piotrpiotr

4 2

Przypominam że w miejscu Stadnionu 10-lecia/ Narodowego a też miały stać bloki, Bufetowa forsowała sprzedaż terenów a budowę gdzieś w łomiankach. Czego się spodziewacie po złodziejach 16:26, 12.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

piotrpiotr

6 1

KTO ZMIENIŁ PLAN ZAGOSPODAROWANIA TEJ DZIAŁKI ??????????????????????????? 17:06, 12.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PawełPaweł

2 2

Plan jest po to, aby go zmieniać a właściwie aktualizować, dopasować do potrzeb. Wolisz działkę, na której stoi budynek, który był kiedyś kinem? Przypominam, że kino prowadzi prywatna firma, która ma coś takiego jak rachunek zysków i strat. Tylko w Państwie PiS można sobie nadrukować kasy, gdy jej brakuje, w realu tak nie ma. Żadna z prywatnych firm nie będzie dokładać do interesu. Do kina niestety nie chodzimy. Mnie też z tego powodu smutno, że kino znika, ale sam tam za często nie zaglądałem. Ale dobrze, że było niedaleko. Gdyby prowadzenie kina dalej było opłacalne, Multikino nigdy by działki nie sprzedało i dalej chętnie prowadziło biznes, ewentualnie sprzedając działkę zagwarantowało sobie to, że na dole budynku czy obok powstaje kino, które dalej prowadzi. I tyle w temacie. 17:32, 12.03.2023


piotrpiotr

6 1

to teraz Szanowni Państwo sprawdźcie kto zmienił plan zagospodarowania tego miejsca na developerkę ???
Proszę o nazwiska !
17:27, 12.03.2023

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

PawełPaweł

1 3

Pamiętaj o jednym: Plan jest po to, aby go zmieniać a właściwie aktualizować, dopasować do potrzeb. Wolisz działkę, na której stoi budynek, który był kiedyś kinem? Przypominam, że kino prowadzi prywatna firma, która ma coś takiego jak rachunek zysków i strat. Tylko w Państwie PiS można sobie nadrukować kasy, gdy jej brakuje, w realu tak nie ma. Żadna z prywatnych firm nie będzie dokładać do interesu. Do kina niestety nie chodzimy. Mnie też z tego powodu smutno, że kino znika, ale sam tam za często nie zaglądałem. Ale dobrze, że było niedaleko. Gdyby prowadzenie kina dalej było opłacalne, Multikino nigdy by działki nie sprzedało i dalej chętnie prowadziło biznes, ewentualnie sprzedając działkę zagwarantowało sobie to, że na dole budynku czy obok powstaje kino, które dalej prowadzi. I tyle w temacie. 17:33, 12.03.2023


AntyPiSAntyPiS

1 3

Gdyby rządził PiS to w ramach programu willa+ podobne działki byłby przekazywane ziomalom lub podejrzanym fundacjom, po to by za parę lat je sprzedać. Był artykuł o działce / willi na Pustułeczki - poczytajcie. Ewentualnie działki byłyby przekazywane na cele kościelne, gdyż to byłby priorytet - mimo tego, że Kościół praktycznie sam się już zaorał i powoli zamykać powinien swoje przybytki by dopasować je do popytu. 17:37, 12.03.2023


RadoRado

2 0

Do Pawła - Jeśli by się dało deweloperzy wycieli by wszystkie drzewa, zaorali parki, wyburzyli budynki użyteczności publicznej, sklepy i w tych miejscach co do centymetra wybudowali by jak największe bloczyska vide - zakątek Cybisa. I od tego są radni, władze dzielnicy, miasta żeby pilnować aby do tego nie dopuścić. PO jest partią powiązaną z biznesem i to nie jest przypadek, że zmieniają tak plan zagospodarowania, że Ursynów znów robi się betonową pustynią. I proszę nie pisać, że PiS zrobił by to samo, bo akurat oni rządzili przed PO i wtedy nie było takich strzałów jak teraz z Tesco czy Multikinem. Kolejne "kąski" które czekają na zniszczenie i budowę bloków to sklep na Dębowskiego, Dom Sztuki i Megasam. 19:14, 12.03.2023


WojtekWojtek

0 1

A co ma do tego Tesco? Chcieli wybudować fajne centrum handlowe ponad 10 lat temu. Ciągłe protesty mieszkańców, ciągłe zmiany pod nich projektów. Faktycznie galeria stawała się coraz ładniejsza, ale mieszkańcom Zaruby wciąż coś nie pasowało. Czas mijał, potrzeby się zmieniały, developer zrezygnował z funkcji handlowej i buduje mieszkania, na życzenie niejako mieszkańców Zaruby i okolic, którzy lubią widocznie blokowiska, sąsiadów okno w okno, dodatkowe auta bez dużego parkingu i betony zamiast wsĻolnego terenu zielonego itp. Poszukajcie sobie wizualizacji galerii, nawet na portalu tym może. Też żałuję, ale inwestycja w bloki na życzenie mieszkańców Kabat - wreszcie niech to ludzie zrozumieją! Utrata kina to także względy ekonomiczne - gdyby nie sprzedaż działki to pewnie niedługo byłby to pusty budynek, może taki jak Fortepian przez lata obok. Trudno by grunt obok metra stał i stał... 19:58, 12.03.2023


piotrpiotr

7 3

A ja mam pytanie co jeszcze trzeba zrobić żeby lemingrad przestał głosować na ludzi którzy niszczą ursynów ? Przypominam ze to niedawna zmiana planu zagospodarowania zadecydowała o budowie bloków w tym miejscu. Odpowiadają za to władze warszawy 17:42, 12.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AdamiEwaAdamiEwa

2 1

Miały tam powstać bloki TBS co uważam za kompletny błąd. Więc lepiej jak powstaną bloki komercyjne. Parterowy budynek Multikina w tym miejscu to po prostu strata miejsca i lokalizacji. Oczywiście bardzo szkoda, że nie bedą to budynki mieszkalne gdzie na dole byłoby dalej kino, tym bardziej że mieszkamy z 400 metrów od tego miejsca. Ale trudno. Pamiętajmy, że dziś kina przegrywają z platformami filmowymi w domu. Ile razy byliście w kinie w 2022 roku? Bo ja pewnie tylko 3-4 razy. 20:25, 12.03.2023


PisowiecPisowiec

2 5

Ja bym chyba i tak nie poszedł bo po pierwsze mlaskałbym w trakcie seansu, a po drugie wszędzie na fotelach bym zostawił sierść kota. Nie jestem pewien czy można tam płacić gotówką bo nie mam konta. A poza tym nie wiem czy bym trafił do właściwej sali. I przecież boję się zostać z innymi ludźmi w ciemnym pomieszczeniu. No chyba, żeby robili dla mnie na wyłączność seanse. Z dużą obstawą policji oczywiście. 17:54, 12.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PełoPeło

0 1

Dlatego wybudujemy tam bloki, żebyś nie miał tego problemu. 09:49, 14.03.2023


WojtekWojtek

3 7

Sprawa jest jasna - dopóki o głosy zabiegać będą tacy ludzie jak z PiS (złodzieje w maskach katolików żyjących rzekomo zgodnie z 10 przykazaniami, uwstecznieni, ciągnący do siebie, nie proeuropejscy, nie mający wiedzy ekonomicznej, zajmujący staólkki nie wg wiedzy a wg uznania itp) dopóty łatwiej będzie PO zwyciężać lokalnie w Warszawie. Nie jest to idealne rozwiązanie ale zdecydowanie wolę je niż patrzeć na kolesiów mikrego Jarka, kłamliwego Pinokia, *%#)!& Susskiego, zacofanego Czarnka, ministraZero, Sassina itp. Traci przy tym też mocno kościół, którego Polacy po prostu zaczynają nie nawidzić, szczególnie młode pokolenie. Jeśli teraz ponownie Kościół wmiesza się w politykę i kampanię, to niedługo także w Polsce kościoły będą zamieniane na magazyny czy silosy. I nic tu nie da już zaklinanie rzeczywistości. Teraz wszystko ci z PiSu starają się dodatkowo pokryć niestety Papą. Wiadomo o kim mówię... 20:21, 12.03.2023

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

lekarz-psychiatralekarz-psychiatra

3 1

biedaku, jestes chory , zapraszam do mnie na badanie 20:40, 13.03.2023


MonikaMonika

2 2

Bo powiedział prawdę?
Jest dokładnie tak jak napisał. 00:23, 14.03.2023


NetfliksNetfliks

3 2

Tak naprawde to NETFLIX wykonczyl multikino ! czyli sami jestesmy sobie winni.. 19:50, 14.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

fotonfoton

1 0

Cytat: Uchwalony w czerwcu 2021 roku planu zagospodarowania przestrzennego sprawił, że nastąpił znaczny wzrost wartości działki, której Multikino było użytkownikiem wieczystym. "Wycena ze sprzedaży w sposób istotny przekroczyła wycenę wskaźnikową sporządzoną na podstawie przepływów operacyjnych kina na najbliższe lata.... - podał portal Bankier. 22:35, 14.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wezsiewezsie

0 0

Ktos powyżej pisze, ze stadion miał stać w Łomiankach. Nie w Łomiankach, a na Łuku Siekierkowskim, czyli przy czynnej linii kolejowej oraz przy autostradzie, z miejscem na ogromne parkingi dla osób spoza Warszawy - dokładnie tam, gdzie stadion planował prezydent Starzyński. Niestety, po tej propozycji wręcz zakrzyczano i zadziobano HGW! Budowa stadionu w samym centrum miasta jest kompletnym absurdem, kuriozum w skali świata! Tysiace warszawiakow dojeżdżają codziennie przez okrągły rok po godzinę w jedna stronę, a stadion stoi... w centrum stolicy. Na Saskiej Kepie pękają ściany, hałas dla okolicznych mieszkańców w promieniu kilku km jest przekleństwem, do tego zmiany ruchu, itd. bo wybrano te absurdalna lokalizacje. Nie pisz o sprawach, o których nie masz pojęcia, Piotr. 09:56, 15.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NickNick

1 0

To rozumiem, że skoro w blokach na miejscu Multikina będzie minimalna ilość miejsc, to mieszkańcy będą parkować pod Urzędem Dzielnicy, a pracownicy Urzędu i interesanci będą dojeżdżali metrem... 21:12, 27.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zerkaszzerkasz

2 0

Proponuję wyburzyć tą stodołę za Ratuszem Ursynów , pod płotem kościoła, - niefunkcjonalnie zaprojektowaną , a zostawić dobrze zaprojektowany obiekt Multikina z pięknym neonem - logo. Taniej i korzystniej dla mieszkańców dzielnicy. Burmistrz i jego personel za parę miesięcy wrócą do swoich miejscowości z których przybyli, a mieszkańcy byli wcześniej i będą nadal. Im to ma służyć , a nie burmistrzowi i deweloperom. 00:05, 12.04.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

bumbumbumbum

0 0

burzyć domu kulturury to nie, ale do kina to się chadza teraz rzadko więc zapewne się nie opłaca utrzymywac multikina, świat się zmienia, płyt tez już się nie kupuje ani kaset 15:11, 24.04.2023



Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu haloursynow.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%