Zamknij

SM "Przy Metrze" ogłasza konkurs na prezesa zarządu [OGŁOSZENIE]

19:17, 30.06.2022 Aktualizacja: 10:42, 01.07.2022
Skomentuj mat. prasowe mat. prasowe

KOMISJA RADY NADZORCZEJ DO SPRAW WYŁONIENIA I REKOMENDACJI KANDYDATÓW OGŁASZA KONKURS NA STANOWISKO PREZESA ZARZĄDU
SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ „PRZY METRZE” W WARSZAWIE

Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie

Wymagania niezbędne, zgodne z § 69. ust. 3 statutu SM „Przy Metrze”:

  • wykształcenie wyższe
  • co najmniej 10-letni staż pracy, w tym 5-letni na stanowisku kierowniczym 
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i pełni praw publicznych

Dodatkowe wymagania (niezbędne):

  • znajomość prawa spółdzielczego i zasad funkcjonowania spółdzielni mieszkaniowych
  • doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami
  • otwartość i inicjatywa w rozwiązaniu problemów mieszkańców
  • dbałość o należytą organizację posiedzeń organów Spółdzielni (w tym walnych zgromadzeń)
  • umiejętność zarządzania zespołem pracowników (ok. 40 osób)
  • zdolność pracy pod presją czasu

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy w spółdzielniach mieszkaniowych lub wspólnotach mieszkaniowych
  • zwięzłość i przejrzystość wypowiedzi

Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie: 

  • kierowanie pracami Zarządu i koordynowanie pracy pozostałych członków Zarządu
  • nadzór nad sprawami prawnymi
  • wykonywanie (jednoosobowo) funkcji pracodawcy
  • podejmowanie działań w zakresie zarządzania płynnością finansową Spółdzielni
  • optymalizacja kosztów
  • współpraca i kontakty z instytucjami zewnętrznymi, audytorami, organami administracji publicznej
  • przygotowywanie i weryfikowanie dokumentów oraz korespondencji w zakresie nadzoru merytorycznego w podległych komórkach organizacyjnych
  • bezpośrednie nadzorowanie pracy działów: organizacyjno-prawnego, lokali użytkowych, członkowsko-lokalowego, przetargów, kontroli i analiz, płac i rozliczania umów cywilnoprawnych oraz sekretariatu i biura obsługi mieszkańców (około 12 osób)
  • spotkania z członkami spółdzielni w ramach dyżurów
  • dbanie o należyty wizerunek Spółdzielni
  • promowanie działalności społeczno-kulturalnej

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • samodzielne stanowisko
  • pracę w dogodnej komunikacyjnie lokalizacji
  • możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej 
  • świadczenia z ZFŚS

Oferta powinna zawierać: 

  • życiorys (CV), informację o zawodowych sukcesach kandydata, ewentualne referencje oraz: adres korespondencyjny, telefon kontaktowy, adres e-mail
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do prowadzenia postępowania konkursowego zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 r. o Ochronie Danych Osobowych; (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781). Wzór klauzuli informacyjnej dotyczącej rekrutacji

Regulamin rekrutacji dostępny jest na stronie internetowej Spółdzielni w zakładce „Przetargi”>„Oferty pracy”

Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na Prezesa Zarządu”, w Biurze Obsługi Mieszkańców Spółdzielni, al. Komisji Edukacji Narodowej 36, lok. U-128 Warszawa (Budynek Galerii Ursynów, p. I), w terminie do dnia 11.07.2022 r. do godz. 15.00 W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem poczty decyduje data i godzina jej wpływu do siedziby Spółdzielni.

Dla osób pragnących złożyć swoją ofertę w formie elektronicznej istnieje możliwość wysłania dokumentów na adres e-mail: [email protected]

(ogłoszenie)

(Redakcja Haloursynow.pl)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%