epaka.pl uruchomiła kampanię reklamową, której celem jest pokazanie nam - konsumentom, że serwis doskonale wie, z czym borykamy się na co dzień.
Kampania składa się z trzech spotów reklamowych, które ukazują bohaterów dnia codziennego. Jaki jest ich problem? Karton na głowie głównych postaci pokazuje, że myślenie o paczkach, które wysyłamy kurierem, czasem potrafią nam popsuć dzień. Myślimy o naszej paczce w domu, w pracy, a także w drodze do niej.
Serwis epaka.pl chce pomóc nam zdjąć ten problem z głowy i zrobić wszystko, aby wysyłanie paczek było bezstresowe. Jak zamierzają to zrobić?
Szykują się wielkie zmiany na rynku serwisów, które pozwalają na porównywanie wielu ofert firm kurierskich. Takie zmiany wprowadza też epaka.pl.
Priorytetem dla przedsiębiorstwa jest ułatwienie i maksymalne uproszczenie procesu nadawania przesyłki czy zamawiania kuriera. Dla każdego z nas ważne jest, aby wysłać paczkę szybko, bezstresowo i tanio. epaka.pl poprzez kampanię udowodni nam, że jest w stanie wypośrodkować wszystkie te ceny tak, aby każdy użytkownik był zadowolony z rezultatu.
Warto w najbliższym czasie śledzić działania serwisu epaka.pl, ponieważ w swoich działaniach z pewnością jeszcze nie raz nas zaskoczy swoim innowacyjnym podejściem do tematu wysyłki paczki.
epaka.pl wystartowała "z wysokiego C" i nie zamierza zwalniać tempa. Wraz ze startem kampanii, serwis zaprasza do wzięcia udziału w wyjątkowym konkursie.
Challenge #miejtozgłowy we współpracy ze znanymi ma na celu pokazanie, że proces pakowania paczki może być całkowicie bezstresowy i zabawny. Zasady konkursu są proste, a nagrody imponujące.
Konkurs ma na celu przede wszystkim dobrą zabawę. Jedyne co należy zrobić, to nagrać krótkie video jak pakujesz paczkę w kreatywny sposób. Co oznacza kreatywnie? Możesz zapakować paczkę w ciekawym miejscu, w ciekawym przepraniu....a może twoja paczka będzie zapakowana w ciekawy sposób? Tutaj epaka.pl pozostawiła pełną dowolność, po to, abyś Ty nie czuł się ograniczony.
Opublikuj go na swoim profilu Instagram lub TikTok. Możesz to zrobić w formie video lub reelsa (rolki). Dodaj w opisie hashtagi #epakapl i #miejtozgłowy. To wszystko!
Challenge jest bardzo ciekawy i pobudzający kreatywność nas wszystkich, ale nagrody - to dopiero bomba!
Najbardziej kreatywne nagranie zostanie nagrodzone najnowszym iPhone 14. Kolejne miejsca otrzymają hulajnogi elektryczne i aparaty Instax. Jest również spora pula kart do Netflixa.
Po lewej zieleń, po prawej parking. Czy ratusz posłucha
Kompromitacja radnych, którzy sprzedali zdrowie mieszkańców za kilka głosów od oszołomów w blachosmrodach.
dr2
00:24, 2025-05-15
Po lewej zieleń, po prawej parking. Czy ratusz posłucha
A gdzie te samochody się podziewały w czasie budowy POW? Może dalej by tam parkowały?
Nick
23:29, 2025-05-14
Po lewej zieleń, po prawej parking. Czy ratusz posłucha
Trzymam kciuki za zamianę parku w parking! Jeżeli się uda, to mieszkańcy mojego osiedla, które nie ma żadnego parkingu, wystąpią o utworzenie parkingu w Parku Ujazdowskim.
Ujazdów
23:22, 2025-05-14
Dziś drugie spotkanie z burmistrzem. O czym się nasłuch
Rada Warszawy zarządziła dziś 3-tygodniową (!) przerwę w obradach (zapewne przypadkiem przerwa kończy się po 2 turze wyborów) akurat w momencie, gdy w porządku obrad stanął punkt zgłoszony przez stowarzyszenie lokatorów im. Jolanty Brzeskiej.
Obserwator
19:42, 2025-05-14