"Stworzona przez marzycieli dla marzycieli" - mówią o swojej marce założyciele grupy Azzar Complementos, która w 2014 roku powołała do życia Anekke.
Hiszpańskie akcesoria i torebki dla kobiet marki Anekke są pełne charakteru i fantazji, a projekty zachwycają dbałością o szczegóły i wyrafinowanymi zdobieniami. Oryginalny design to jednak tylko jedna z mocnych stron hiszpańskiej marki, której filozofia wykracza daleko poza świat mody.
Artystyczne rysunki, których stałym elementem jest ciemnowłosa dziewczynka o imieniu Anekke i towarzysząca jej kotka o imieniu Towanda, to wyróżnik na tle propozycji innych marek. Wszystkie akcesoria, bez względu na to, czy jest to praktyczna torba listonoszka czy poręczny portfel, ozdobione są piękną baśniową grafiką. Stałym elementem kompozycji są również bogate zdobienia z dżetów, naszywek, delikatnych haftów lub frędzli.
W ofercie marki znaleźć można torby kuferki, torebki na długim pasku, plecaki szkolne, plecaki miejskie, etui oraz liczne drobne akcesoria, jak notesy, kubki i długopisy. Wszystko ozdobione dmuchawcami, gwiezdnymi konstelacjami, amazońską roślinnością czy krajobrazem amerykańskiej prerii.
Historia marki Anekke zaczyna się w małej miejscowości Petrer w hiszpańskiej prowincji Alicante. Tam w 1974 roku powstaje zakład rzemieślniczy, który zaczyna wytwarzać torebki damskie. Fach przechodzi z pokolenia na pokolenie, firma się rozrasta, aby w końcu stać się prężnie działającym przedsiębiorstwem, którego projekty można kupić w ponad 60 krajach świata, w tym również w Polsce. Zrównoważone ceny, wysoki poziom wykonania i oryginalny design sprawiają, że Anekke staje się coraz bardziej rozpoznawalną marką na modowym rynku. Więcej o historii Anekke (źródło).
Jednak firmie zależy nie tylko na tworzeniu atrakcyjnej oferty damskich akcesoriów. Jej misją jest również zmiana myślenia klientek, a w szerszym kontekście - zmiana świata wokół nas. Założyciele marki główny nacisk położyli na wspieranie kobiet w dążeniu do realizacji ich marzeń, dodawaniu im siły i odwagi do zmiany życia na lepsze.
Każda torebka, plecak czy saszetka ma przypominać swoją grafiką o szanowaniu własnych potrzeb, pielęgnowaniu przyjaźni i miłości oraz stałym podsycaniu pragnienia odkrywania świata. Jak tłumaczą założyciele, w swoich projektach starają się uhonorować pamięć o kobietach, których życie znacząco wpłynęło na kształt współczesnej kultury i nauki, jak Jane Goodall, Walentina Tierieszkowa czy Coco Chanel. W ten sposób wspierają równouprawnienie i budują przekonanie, że pracą i wytrwałością można osiągnąć naprawdę wszystko.
Każdego roku marka wypuszcza dwie kolekcje, które opowiadają o nowych przygodach małej Anekke. Dziewczynka lubi podróże, dlatego marka przygotowała linie produktów inspirowanych dalekimi krajami, jak Egipt, Wenecja, Arizona czy nawiązująca do paryskiej mody Couture.
Drugim równie ważnym tematem jest ekologia oraz szeroko rozumiana ochrona przyrody. Przejawia się to nie tylko w przewodnich motywach graficznych, ale również w organizacji produkcji. Przykładem może być kolekcja Raffia, w której wykorzystano drewno, sznurek i jutę, czy patchworkowa kolekcja Nature, zaprojektowana w całości ze skór pochodzących z recyklingu.
Dzięki kreatywności projektantów klienci stale mogą powiększyć swoją kolekcję akcesoriów o kolejne produkty. Na zakochanych w hiszpańskim designu czekają torby na laptopa, portfele, piórniki, kosmetyczki, a nawet parasole, które podczas niepogody będą zachwycać baśniową grafiką i chociaż na chwilę przeniosą swoje właścicielki do świata marzeń.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu haloursynow.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz