Zamknij

Etykieta – wizytówka marki. Dowiedz się, czego nie może na niej zabraknąć

07:46, 30.10.2024 Aktualizacja: 07:46, 30.10.2024

Etykieta produktu już dawno przestała być kojarzona wyłącznie z nośnikiem informacji. W erze dynamicznego rozwoju przemysłu, pod uwagę bierze się nie tylko to, jakie właściwości ma dany produkt, lecz także jak prezentuje się jego opakowanie, którego nieodłączną część stanowi etykieta. Estetycznie zaprojektowana naklejka może okazać się prawdziwym kluczem do przyciągnięcia uwagi konsumentów, a tym samym zwiększenia rozpoznawalności marki stacjonarnie i online. Dziś projektowanie etykiet stanowi nie lada sztukę, w której centrum znajdują się oczekiwania i pragnienia konsumentów. Oznakowanie produktu to nierzadko jeden z pierwszych elementów, jaki widzą klienci – to nie tylko miejsce, gdzie umieszcza się nazwę swojego produktu czy informację dotyczącą jego składu. To również pole do wyróżnienia się na tle reszty. Skorzystaj z szansy na wyprzedzenie konkurencji. Sprawdź, czy Twoja etykieta posiada wszystko, czego obecnie oczekuje się od tej formy oznakowania produktu.

Krótko o tym, czego nie może zabraknąć na nowoczesnej etykiecie

Od etykiet oczekuje się pełnienia wielu funkcji – przede wszystkim informacyjnej i promocyjnej. Jako właściciel firmy powinieneś znać misję swojej marki, a także jej wartości, by dopasować do nich design produktu, jak i jego opakowania w postaci etykiety samoprzylepnej. Wśród kluczowych elementów, które powinny znaleźć się na każdej etykiecie, wymienia się:

  • logo marki;
  • nazwę marki;
  • nazwę produktu;
  • informację o składzie.

Oprócz nich, istotne jest zawarcie w etykiecie unikalnego elementu, który wyróżni ją na tle reszty podobnych produktów. Takich zdobień może być kilka, jednak należy pamiętać, aby nie przesadzić z ich ilością. Podkreślanie wartości marki za pomocą etykiety to nie lada wyczyn – zwłaszcza w czasach wysokiej konkurencji. Dodatki umieszczone na etykiecie mogą obejmować między innymi dobór konkretnych kolorów kojarzonych z marką, typografię, grafiki czy ilustracje. Ilość opcji do wdrożenia jest naprawdę spora, co potwierdzają oferty na stronach takich jak www.etykat.pl. Profesjonalna drukarnia ETYKAT od lat zajmuje się produkcją etykiet na arkuszach oraz rolkach. Współpraca ze specjalistami pozwala obrać najlepszy kierunek, którego efektem mogą okazać się oryginalne, a przy tym naprawdę estetyczne etykiety, jakie z powodzeniem można umieścić na produkcie. Dziś to właśnie połączenie wartości informacyjnej, estetyki i wysokiej jakości etykiety samoprzylepnej może zapewnić marce rozpoznawalność.

Przyszłość etykiet samoprzylepnych. Jakie wyzwania czekają na projektantów?

Rosnąca konkurencja, szereg nowoczesnych narzędzi, a także rosnące wymagania klientów – to właśnie przed tymi rzeczami stają projektanci i przedsiębiorcy, którym zależy na wyróżnieniu produktu na tle reszty. Obecnie coraz większy nacisk kładzie się na zrównoważony rozwój, a także produkcję opartą o personalizację. Marki wyprzedzają się wzajemnie interesującymi pomysłami, decydując się nawet na dokonanie zmian w całym brandingu. Niezależnie od tego co przyniesie przyszłość, jedno jest pewne: etykiety samoprzylepne na długo pozostaną ważnym elementem komunikacji marki. Warto więc inwestować w wysokogatunkowy druk, którego efektem będą zapadające w pamięć opakowania produktów.

(Artykuł promocyjny)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
0%