::addons{"type":"only-with-us", "color":"white"}
Spółka z grupy Echo Investment zmodyfikowała projekt w stosunku do wcześniejszych zapowiedzi. Osiedle będzie nieco mniejsze.
Zmniejszyli z pięciuset do czterystu dziesięciu mieszkań, obniżyli o jedno piętro dominantę, ona ma mieć teraz dziesięć pięter
- dowiadywaliśmy się nieoficjalnie jeszcze przed tygodniem.
Ta dominanta to budynek przy skrzyżowaniu al. Komisji Edukacji Narodowej i Wąwozowej.

Burmistrz Robert Kempa na ostatniej sesji rady dzielnicy ogłosił, że deweloper "na dniach" ma złożyć wniosek dotyczący nowej zabudowy. Tak się stało w czwartek 27 września.
Zabudowa będzie się składać z pięciu budynków mieszkalnych wielorodzinnych z dwoma kondygnacjami garażu podziemnego. W parterach zaplanowano usługi i handel o powierzchni od 3 500 do 5 000 metrów kwadratowych, w tym zapowiadany już podczas konsultacji społecznych przez dewelopera supermarket.
Deweloper zobowiązał się do nieodpłatnego przekazania miastu dwóch lokali usługowych wraz z miejscami postojowymi w garażu podziemnym. Pierwszy lokal o powierzchni około 96 metrów kwadratowych będzie usytuowany w parterze budynku D ze 145 miejscami postojowymi. Drugi lokal o powierzchni 355 metrów kwadratowych w tym samym budynku otrzyma dodatkowo 5 miejsc parkingowych. W sumie więc - oprócz lokali, które miasto przeznaczy na przychodnię ZOZ Ursynów oraz Miejsce Aktywności Lokalnej - pod ziemią powstanie parking ogólnodostępny na 150 miejsc.

Mniejszej liczby mieszkań, a co za tym idzie nowych mieszkańców, a większej liczby miejsc postojowych domagali się kabacianie podczas konsultacji w 2024 roku. Osiedle od czasu likwidacji parkingu bezpłatnego przy Tesco boryka się z problemami parkingowymi. Kierowcy z miejscowości podwarszawskich zostawiają auta na kabackich uliczkach.
Zgodnie z porozumieniem zawartym z Zarządem Dróg Miejskich z 2 maja 2025 roku, deweloper wykona na własny koszt inwestycję drogową obejmującą przebudowę i budowę odcinka ulicy Iwanowa-Szajnowicza "w celu zapewnienia większego bezpieczeństwa dla pieszych, w szczególności uczniów, na wysokości Szkoły Podstawowej nr 399 oraz Przedszkola Integracyjnego nr 394".
Według informacji z ratusza, łącznik ulicy Iwanowa-Szajnowicza ma być przeznaczony jedynie do ruchu pieszego i rowerowego z wyłączeniem ruchu samochodowego, co oznacza, że będą tam zamontowane słupki.
Dzieci będą mogły przejść do szkoły i dojechać rowerami
- słyszymy.
Przeciwnikami połączenia dwóch części ulic byli okoliczni mieszkańcy.

Co jeszcze wykona deweloper na własny koszt? Planowana jest także przebudowa al. Komisji Edukacji Narodowej na odcinku od ul. Wąwozowej do ul. Na Przyzbie, budowa nowego ronda oraz stanowisk parkingowych w zatokach wzdłuż al. KEN. Powstanie także nowy zjazd na teren inwestycji z al. KEN.
Inwestycja zakłada stworzenie dużej przestrzeni zielonej dostępnej dla wszystkich mieszkańców dzielnicy. Bo to ma być osiedle otwarte, przez które może będzie przejść. Wniosek dewelopera przewiduje utworzenie ogólnodostępnego, nieogrodzonego, urządzonego terenu wypoczynku oraz rekreacji lub sportu. Na terenie inwestycji pojawi się także plac miejski ze strefami zieleni oraz wypoczynku, ogólnodostępne place zabaw, ciągi piesze i rowerowe oraz zadaszone i niezadaszone miejsca postojowe dla rowerów.
Projektanci zapowiadają "zróżnicowane formy małej architektury" - ławki, elementy oświetlenia, kosze na śmieci, zieleń na stropodachach garaży podziemnych, zielone dachy, ogrody deszczowe i pnącza na elewacjach budynków.

Deweloper wielokrotnie zapowiadał budowę na działce po Tesco Kabaty. W pierwszych planach miał być to kompleks biurowo-gastronomiczno-rekreacyjny. Takie kabackie "Browary Warszawskie". Sytuacja na rynku najmu lokali usługowych spowodowała, że deweloper wycofał się z tego pomysłu, a w zamian zaproponował "mieszkaniówkę". W porównaniu do koncepcji pokazywanych w ubiegłym roku niezmienione pozostały założenia architektoniczne dotyczące charakteru zabudowy i jej wpisania w otoczenie.
Wniosek został złożony na podstawie tzw. ustawy deweloperskiej (lex deweloper), która umożliwia realizację inwestycji mieszkaniowych również na terenach, gdzie obowiązujący plan miejscowy przewiduje inne przeznaczenie. W przypadku działki po Tesco Kabaty obowiązuje plan z 2008 roku przewidujący tereny usług handlu wielkopowierzchniowego.
Teraz wniosek trafi do analizy przez Biuro Architektury i Planowania Przestrzennego m.st. Warszawy oraz Urząd Dzielnicy Ursynów. Przed wydaniem decyzji muszą odbyć się konsultacje społeczne, podczas których mieszkańcy będą mogli zgłaszać uwagi i wnioski. Już teraz można je składać - do 18 grudnia - pisemnie lub elektronicznie do Biura Architektury i Planowania Przestrzennego w Warszawie - [email protected].
Ostateczną decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji mieszkaniowej podejmie Rada Warszawy. Później deweloper będzie mógł wystąpić o pozwolenie na budowę. Cała procedura, wliczając konsultacje społeczne i ewentualne odwołania, może potrwać kilka miesięcy. Deweloper już teraz ma decyzję środowiskową, co przyspieszy dalsze kroki, ale rozpoczęcia inwestycji można się będzie spodziewać najwcześniej w 2027 roku.
[ZT]28839[/ZT]
Miało być21:02, 27.11.2025
Miała być galeria, później miały być browary warszawskie, a będzie patodeweloperka w stylu koalicji antyobywatelskiej. Kempa nieudaczniku, gdyby PO wystawiło zająca na burmistrza to ten zając w tej postkomunistycznej dzielnicy by wygrał. Dno.
Wbjs09:49, 28.11.2025
Pis wystawiło zająca z trzepaka opolskiego i myślało , że Warszawiacy to zaakceptują ?
agnik 11:15, 28.11.2025
Wygadujesz durnoty. Czytaj ze zrozumieniem . to normalna mieszkaniówka. A ty chciałbys, zeby pisdzielce rządziły Warszawą? ten spadochroniarz z Łodzi?
Normalna mieszkaniów17:25, 28.11.2025
Normalna mieszkaniówka hhahahahahahahaha. Patologia i kurnik.
JPRDLE19:46, 28.11.2025
agnik... więc rządzi spadochroniarz z Poznania💩. Zaiste- paradne.
Paulo20:49, 29.11.2025
@agnik, z ciebie wylewa się tyle jadu, agresywna kobieto, że zaraz cię krew zaleje. Wyluzuj trochę bo ci w tej pełnej nienawiści głowie coś zaraz pęknie.
Pozostałe komentarze
Marcin 21:18, 27.11.2025
Czy miasto w miejscu pętli nie może wybudować 4 piętrowego parkingu P&R jak przy stacji Stokłosy??
Q08:48, 28.11.2025
Bądź poważny z tego nie będzie żadnych sensownych pln-ów do kieszeni.
Boom10:10, 28.11.2025
Znaczy się Miasto, czyli my, mamy finansować parking dla ludzi, którzy nie mieszkają w Warszawie, nie płacą tutaj podatków, wybrali tańsze mieszkania wiedząc, że to się wiąże z dojazdem? To się nazywa ponosić konsekwencje swoich wyborów.
agnik11:12, 28.11.2025
Taki parking powinny współfinansować gminy ościenne. Dlaczego mamy fundowac przybyłym parkingi?
aster11:25, 28.11.2025
zastanawiam się które komentarze sa bardziej g1upie, te o budowie piętrowego P&R czy o budowie galerii handlowej/"browarow warszawskiech". W obecnych czasach ani jedno ani drugie ani trzecie sie nie opłaca. Sklep też tu niepotrzebny, bardziej by się przydała siłownia, mało ich na ursynowie, a jak są to zapchane.
@boom13:32, 28.11.2025
Nie, niech tania sila robocza przyjezdza kanalami. I najlepiej niech sie morloki nie pokazuja, bo odraze wzbudzaja. Juz i tak nie ma kim pracowac.
zen21:28, 27.11.2025
Nie chcieli sklepu to będą ich dogęszczać.
eko22:50, 28.11.2025
Tak. I nie ma w tym nic złego - gęstsze miasto to wiele korzyści.
Iza21:28, 27.11.2025
I znowu te piękne wizualizacje, a co wychodzi faktycznie widać na przykładzie tego kurnika, który już stoi na terenie po Tesco. Do tego założę się, że jak już postawią te klitkowce, to zaraz ogrodzą osiedle, żeby im biedota się nie kręciła.
aster12:28, 28.11.2025
a co jest złego z blokiem który powstał po tesco? Jest estetyczny, nasadzili dużo zieleni dookoła, wysokość jak inne bloki w okolicy, kolorystyka też ok.
got00:12, 28.11.2025
A jaki jest pomysł na tę przestrzeń usługową?
Supermarket i przychodnia na pewno przydatne. Tylko przydałoby się jeszcze kilka innych lokali - duża siłownia - są tylko 2 małe w okolicy, lokal na prywatne usługi medyczne, duża restauracja, nawet basen 25m. Jasne, po pandemii więcej się zamawia do domu, tylko nie każda usługa to zakupy.
A dużych lokali na Kabatach jak na lekarstwo. Siłownia średniej wielkości to jest jakieś 500m2, a przydałaby się jeszcze większa, bo byłaby jedna duża na całe Kabaty.
Tylko dla dewelopera mieszkaniówka prostsza - natychmiastowy zysk, wysoka cena za metr. A zresztą, teraz moda wśród deweloperów na mieszkania. Szkoda, że nawet to jedno z ostatnich miejsc się zawala mieszkaniami, bo Kabaty już są mega gęste, a miejsca na duże lokale usługowe jak na lekarstwo. 400 mieszkań * 50m2 = 20 000 m2. Cieniutko wypadają te usługi z powierzchnią 3500-5000m2, a jeszcze cała część usługowa będzie ograniczona mieszkaniówką jeśli chodzi o projekt.
Alwaro09:19, 28.11.2025
Bądźmy realistami. To maks co władze dzielnicy mogły od Echo uzyskać. Nikt nie chce teraz inwestować w lokale usługowe czy biura - zarabia się na sprzedaży mieszkań. Poza tym żadnego basenu nie będzie :-) Urząd dzielnicy nie chciał nawet słyszeć o budowie takiej placówki na pozbawionym infrastruktury zielony Ursynowie. W przypadku większych nacisków ze strony dzielnic zawsze istnieje ryzyko, że Echo odstawi numer JW Destruction i walnie tutaj mrówkowce z "lokalami użytkowymi", które są po prostu nieusankcjonowanymi mikrokawalerkami. W dużych miastach to deweloperzy dyktują warunki.
Boom10:12, 28.11.2025
Siłownie to kiepscy najemcy, mało płacą. Nic dziwnego, że nie wchodzą w duże lokale.
got11:28, 28.11.2025
@Boom, sporo racji w tym jest, bo multisporty zdemolowały rynek. Łatwiej jest postawić taki obiekt w tańszym miejscu jak np. przy Auchan. Ja natomiast byłbym w stanie zapłacić sporo więcej za porządną przestrzeń i to że nie muszę dojeżdżać (pewnie jako jeden z niewielu).
Basenu nie będzie, siłowni pewnie też nie. Supermarket pewnie wcisnął, bo na tym da się zarabiać. No i pewnie powstaną dziesiątki małych i drogich lokali usługowych, a tego akurat jest już całkiem sporo na Kabatach. Czyli wszystkie warunki podyktuje rynek. Kto tutaj ma coś do powiedzenia, a kto chce wyjść z dobrą twarzą to każdy może sobie sam odpowiedzieć. Jednym słowem pogłębianie problemów rejonu, który i tak jest już jedną wielką sypialnią z drogimi usługami. Komu to przeszkadza, skoro można na tym robić kasę?
Doktor7703:33, 28.11.2025
Nie od dziś wiadomo że w tym absurd mieście to deweloper rządzi a nie nikt inny 🤫
Alwaro09:21, 28.11.2025
A w innych dużych polskich miastach sytuacja wygląda inaczej? Niedługo powstanie duży blok na miejscu Natpolu (mimo nieuwzględnienia w MPZP) a dzielnica będzie mogła co najwyżej uzyskać jeden lokal użytkowy :-)
Boom19:26, 28.11.2025
A kto wybudował twoje mieszkanie?
aster16:32, 29.11.2025
@Boom nie przeciążaj ich każąc im myśleć. Lepiej ponarzekać.
Paulo07:11, 28.11.2025
Osiedle nie będzie ogrodzone? Nie wierzę.
Mieszkaniec Kabat08:10, 28.11.2025
Nie chce mi się wierzyć że jak połączą ul.Szajnowicza to będzie ruch pieszy i słupki.😀Bedzie duży ruch samochodów..Żadnych słupków nie będzie.
Mieszkaniec Kabat08:11, 28.11.2025
Nie chce mi się wierzyć że jak połączą ul.Szajnowicza to będzie ruch pieszy i słupki.😀Bedzie duży ruch samochodów..Żadnych słupków nie będzie...u
chart wuja08:12, 28.11.2025
A komentarze to czytać przyjemnie jest - porażają mądrością i dowcipem rednecków !🤣
Odyn09:52, 28.11.2025
Trzeba będzie bardzo pilnować dewelopera, żeby faktycznie zapowiadane cuda zostały zrealizowane - szczególnie właśnie usługi, miejsca parkingowe i zero grodzenia przestrzeni. Przebudowa układu komunikacyjnego ma być na tip-top i bezkosztowa dla miasta. Jest dużo punktów, w których deweloper pewnie będzie próbował wykorzystywać słabość administracji i nie zdziwię się, że dużo rzeczy wypadnie albo zmieni się po drodze - oczywiście na korzyść dewelopera. To jest bardzo ryzykowny ruch dla KO - jeśli lokalni mieszkańcy zobaczą, że tu władza ułożyła się z deweloperem i nie dopilnowała spraw, to wcale mnie nie zdziwi, że "matecznik" obrazi się przy urnach. Zwłaszcza że KO w stolicy wykazuje już pewne objawy zużycia się i odklejenia - patrz sprawa prohibicji i jeszcze szereg innych wtop.
fantasmagorie10:17, 28.11.2025
fantasmagorie tzw. :-) po czymś takim jeszcze im się wzmocni, zobaczysz, 8gwiazdek ponad wszystko
Iza16:23, 28.11.2025
Jak deweloper opchnie te klitki, to nie ma nic do gadania. Tzw. wspólnoty mieszkaniowe przegłosują grodzenie i powstanie kolejne getto na Kabatach, jakich już kilka mamy.
Dobry projekt: ziele09:55, 28.11.2025
Trzymam kciuki za realizację tego projektu. Przewidziano dużo zieleni (150 drzew!), ogromną przestrzeń publicznie dostępną, lokale handlowe i usługowe, przychodnię i Centrum Aktywności Lokalnej. Zabudowa jest w większości niska, pozostawiono dużo powierzchni niezabudowanej - bardzo dobrze. Tego właśnie brakowało nam na Kabatach.
brawo10:19, 28.11.2025
piękny komentarz, można już się zgłosić po wypłatę do dewelopera, / urzędu / obydwu* (*proszę wybrać właściwe)
got11:32, 28.11.2025
Istny sukces dzielnicy! 🔥🔥🔥 Deweloper postawi mieszkaniówkę na terenie przeznaczonym na lokale usługowe i zrobi na tym świetną kasę. A jaki łaskawy! Dzielnica dostanie gratis miejsce na przychodnie, nawet miejsca parkingowe! Takich włodarzy i takich deweloperów zazdrości nam cała Polska (jeśli nie świat).
Gdzie mogę się zgłosić po wynagrodzenie?
agnik11:17, 28.11.2025
do Brawo. Nie masz się do czego przyczepic to chrzanisz. Dobry projekt ale słoikowi pisdzielczemu zawsze nie w smak
Psychiatra16:26, 29.11.2025
Zapraszam ponownie Panią na wizytę, to chamstwo i nagłe ataki agresji można wyleczyć 🙂
Zieeeew 11:35, 28.11.2025
Świetnie. Teraz już od Natolina nie będzie można wsiąść do metra w godzinach porannego szczytu.
Bogini12:21, 28.11.2025
Skandal !!! Miejmy nadzieję, że to zostanie odrzucone i zablokowane !!! Piękna dzielnica zmienia się w kołchoz i koszary, zero usług, sklepów, rozrywki etc. Panie Burmistrzu co Pan wyczyniasz z tym Ursynowem ???
Kon21:15, 30.11.2025
Już sobie zablokowaliście galerie i inne normalne pomysły. Dziady kabackie.
Agnieszka 13:33, 28.11.2025
Mieszkam przy ul. Wąwozowej 17/19 blok pod którym idzie ulica pierwszy blok przy metrze Kabaty, jest tam teraz Empik, prosimy Pana Burmistrza i Dewelopera o pobudowanie, jakiegoś super marketu, po Tesco nie ma sklepu większego a to jest Centrum Kabat metro Kabaty i ja jeżdżę autobusem 504 na Dereniową i robię zakupy w Biedronce, a inni jeżdżą na Stokłosy, metrem i w inne dalekie miejsca, jest tylko Lidl i to daleko od Metra Kabaty na Stryjeńskich, miało się mieszkać miło i przyjemnie przy metrze a tu sklepu większego nie ma, Echo sprzedawało kawalerki po 25 tys metr + obligatoryjnie garaż i ma nie być blisko sklepu, ja też jak kupowałam mieszkanie było drogo 20 lat temu bo przy samym metrze pierwszy blok i żeby nie było większego sklepu to po co kupować te mieszkania i walić wielką kasę w milionach, jak pół dnia trzeba jechać daleko do sklepu i robić zakupy, masakra bez większego sklepu, my mieszkańcy Kabat przy metrze nie mamy większego sklepu i prosimy o pobudowanie jakiegoś sklepu a nie tak, nie może tak być, Agnieszka z Wąw 19
Adam13:44, 28.11.2025
Ale to Burmistrz ma budowac sklep? Przeciez to sa prywatne przedsiewziecia. Rownie dobrze moze Pani otworzyc Supermarket...
Boom14:07, 28.11.2025
Nie ma problemu. Który teren zielony mamy zlikwidować pod supermarket?
Gall Anonim14:10, 28.11.2025
Albo Pani nie zna okolicy albo...?
Lidl jest 5 minut "z buta" przy Wąwozowej/Rosoła/Relaksowa. W Centrum Ursynów - 10 minut/1 przystanek metro Natolin, duży hipermarket. Chyba, że się lubi Dereniową... ;)
Aga 16:16, 28.11.2025
do Gall Anonim, Teren co budują przy metrze jest wielki i powinien na tym terenie być większy sklep, za same te miliony co wezmą za mieszkania a nie jechać na Stryjeńskich, albo Rosoła, do Lidla wstydzili by się sklepu nie wybudować a wpakować ludziom mieszkania klitki,że można się udusić jak te co pobudowali i brać takie pieniądze na zadupiu Warszawy koniec metra i las, jest tylko metro i co więcej, nic , nie ma kina, większego basenu, przychodni, żeby pójść do lekarza, a osiedle wielkie jak jedno miasto, nie dyskutujcie i wybudujcie sklep, za samo to, że ludzie płacili wielkie pieniądze za metr kwadratowy przy metrze Kabaty wszyscy chodzili do Tesco i było blisko a teraz po Lidlach w oddali nie pięć minut, bo od metra Kabaty do Rosoła 2 przystanki a do Stryjeńskich 3 autobusem, a Relaksowa jest przy lesie kabackim daleko od tej budowy, chyba jesteś od dewelopera wypisujesz taki komentarz, bo lepiej opłaci się sprzedaż mieszkania i większy zarobek o ludziach nie myślą co kupili od nich mieszkania i w walili pieniądze, żeby mieli blisko pójść do sklepu i nie tracić czasu, w jednym z bloków na dole powinni zrobić tak jak jest Biedronka na Belgradzkiej
Gall Anonim20:30, 28.11.2025
Ani ja od dewelopera ani nie jesteśmy na ty... Przystanek autobusowy pod nosem po przejściu świateł przy Wąwozowej. Potem przystanek Zaruby (300 m maksymalnie a po skręcie w Rosoła drugi). Pieszo 5-7 minut, autobusy jeżdżą raz po raz. I na koniec: mam powyżej uszu deweloperów i tutejszego burmiszcza, ale jest naiwnością pisać takie bzdury.
mieszkanka przy metr20:57, 28.11.2025
do Adam: pozwolenie musi być wydane na budowę, urząd gminy wydaje, co nie wie Burmistrz, że budują takie osiedle na Kabatach po Tesco i nie będzie o większej powierzchni sklepu, tylko sklep typu żabka, ja już żałuję, że kupiłam tu mieszkanie, że nie ma sklepu to nie żarty, coś zapomnisz i nie ma blisko sklepu tylko żabka, co się przepłaca, nawet mając pieniądze, więc się nie kupuje i jedzie dalej, na miejscu gdzie się mieszka nie ma normalnego sklepu w centrum Kabat przy metrze , tak nie może być, ludzie nie kupią wam tych mieszkanek kliteczek po ponad milion jak wybudujecie, bez sklepu większego to chyba żart, sklep najważniejszy, chce się jeść, idziesz i kupujesz,
AW17:31, 28.11.2025
większy sklep powinien być za samo to, że ludzie kupili w Echu mieszkania w jednym z bloków na dole, a patrząc na plany to jeszcze wybudują z 10 boków, gdzie robić zakupy, w Lidlu na Stryjeńskich albo na Rosoła to są trzy przystanki autobusowe, po to się kupuje mieszkanie, żeby był i większy sklep na miejscu, a nie jeździć samochodem albo autobusem, sam deweloper powinien o tym wiedzieć, powinien być plan na sklep a nie malutki typu żabka jak chodzą plotki na Kabatach
Mieszkanka Kabat21:31, 28.11.2025
do Galla Anonima, Pana luba Pani, jak się kupuje mieszkania po więcej niż 25 tys metr kwadratowy, to nie jeżdżi się autobusem po zakupy, nie czeka na przystanku, nie dźwiga się ciężkich siat do autobusu i nie jeździ samochodem, nie traci się czasu, płaci się za miejsce i kupuje mieszkania za wyższą cenę tu na Kabatach, a nie gdzie indziej, proszę nie wysłać nas do innych sklepów, co trzeba dojść do przystanku lub jechać samochodem, tu się mieszka i powinien być większy sklep, żeby zrobić zakupy, metro dojeżdża do bloków ( mieszkań) a żeby sklepu większego spożywczego nie było, gorzej niż na wsi, Pan Pani bo nie jesteśmy na Ty jak zostało napisane, proszę nie wnerwiać mieszkańców Kabat przy metrze Kabaty, żeby wiedzieli, że nie będzie większego sklepu spożywczego to by nie kupili tych klitek, co za taką jedną, można wybudować dom i jest jeszcze działka, ma być sklep bo nie ma życia,
Eko22:56, 28.11.2025
Poziom paniki u kabackich emerytów sięgnął zenitu XD Dla mnie poprzednio oddana część jest naprawdę spoko i ta też wygląda dobrze. O wiele gorzej prezentują się te getta pogrodzone płotami. Za TESCO z całą pewnością nie będę tęsknił.
Paulo09:30, 29.11.2025
No właśnie... Kontrowersyjny temat na tapecie i "klikalność" zapewniona. Brawo redakcjo!
Kierowca z Ursynowa18:02, 30.11.2025
Kto wymyślił miejsca parkingowe wzdłuż Alei KEN??
Chciałbym poznać tego "geniusza" bez wyobraźni! To jest proszenie się o wypadek i tworzenie niepotrzebnych korków w tym miejscu.
Do 18 grudnia można składać uwagi pisząc email na adres: [email protected]
Udany projekt, czeka10:29, 01.12.2025
Jako mieszkaniec Kabat uważam przedstawiony teraz plan za bardzo udany. Dużo zieleni (250 drzew), miejsca parkingowe w garażu podziemnym (150), które odciążą okoliczne ulice, duży plac miejski, obniżona wysokość zabudowy i mniejsza liczba mieszkań (zgodnie z uwagami zgłoszonymi przez okolicznych mieszkańców) oraz duży supermarket i przebudowa układu drogowego koło pętli autobusowej - to wszystko spełnia nasze oczekiwania co do sposobu zagospodarowania tak dużego fragmentu Kabat. Trzymam kciuki za szybką realizację tego pomysłu.
Bogini15:20, 01.12.2025
Dla kogo miauczysz Mój Miły ?
Popularne napoje mocno podrożeją. Wyższy VAT
Parszywe złodzieje! won do niemiec ale już !
P69
20:56, 2025-12-05
Radni chcą żółtych siedzeń w autobusach. Po co?
A pracownicy komunikacji miejskiej nadal leją w toi toiach bez dostępu do wody by chociaż umyć ręce w 21 wieku, centrum Europy stolicy Polski 😂. Widziałem ostatnio na Natolinie ładowarkę do autobusów elektrycznych z gruby hajs a pod nią zarzygany plastikowy kibelek, przepiękny widok i aż nóż się otwiera że tak można ludzi traktować którzy to odpowiadają za dużo ludzkich istnień. Ważne że fotele żółte mają być....🤣
Eryk
20:54, 2025-12-05
Radni chcą żółtych siedzeń w autobusach. Po co?
Czemu mnie to nie dziwi, większych imbecyli to tylko ze świecą szukać.
Walo
20:48, 2025-12-05
Skandynawska skromność wygrywa. Ursynoteka z drewna
Znaczy się wytniecie las, pokleicie drewno, które wytrzyma jakieś 60 lat i nazwiecie to ekologicznym rozwiązaniem 🤣🤣🤣 Jprd.
Boom
20:10, 2025-12-05