Zamknij

Bocheński na Ursynowie: Prawica to nie ludzie, którzy mieszkają w chatkach

Sławek KińczykSławek Kińczyk 11:32, 10.03.2024 Sławek Kińczyk Aktualizacja: 14:29, 10.03.2024
Skomentuj SK SK

Kandydat PiS rusza z objazdem dzielnic Warszawy. Na pierwszy ogień poszedł Ursynów, na którym Tobiasz Bocheński zaprezentował się jako "wielkomiejska prawica". - Prawica to nie ludzie, którzy mieszkają w chatkach i nie czytają książek i ja chcę o tym przekonywać - stwierdził kandydat na prezydenta Warszawy.

- Niektórzy mówią, że podjąłem się niemożliwego - rozpoczął Tomasz Bocheński swoje spotkanie w sali Domu Kultury "Stokłosy". Przyszło na niego kilkadziesiąt osób. Pojawili się również kandydaci PiS do Sejmiku, rady miasta i dzielnicy - Błażej Poboży, Mateusz Rojewski, Karol Radziwiłł, Marcin Szadowiak.

- Mam ambicję, by przekonać, że prawica to nie ludzie, którzy mieszkają w chatkach i nie czytają książek, ale jest coś takiego jak prawica wielkomiejska. Taką mamy drużynę kandydatów i taki mamy program - zachwalał były wojewoda.

Bocheński: Warszawa cierpi, bo samorządowcy zajmują się polityką krajową

Polityk PiS przekonywał słuchaczy, że jest kandydatem nie tylko odpowiednim na urząd prezydenta, ale też umiarkowanym, centrowym, rozsądnym i troszczącym się o sprawy lokalne. Trzaskowskiemu wypominał, że "zamiast zajmować się codzienną pracą na rzecz mieszkańców, zajmuje się polityką krajową". 

Co ciekawe, pochwalił prezydenta "za myślenie o ekologii". Nie wypominał rządzącej od wielu lat w stolicy Platformy Obywatelskiej zaniedbań w rozwoju sieci metra - uznał, że Polski po prostu nie było przez lata stać na szybki rozwój podziemnej kolejki. Nie zarzucał też obecnemu prezydentowi, że zamierza opuścić Warszawę, by wystartować w wyborach prezydenckich, co mówią inni politycy PiS.

Ten łagodny dość wydźwięk wypowiedzi Tobiasza Bocheńskiego mógł zdziwić słuchaczy - w przeważającej części osoby starsze i tradycyjny elektorat PiS - którzy od czasu do czasu rzucali pod nosem ostre słowa pod adresem Trzaskowskiego - o "złodziejstwie", "więzieniu", "niegospodarności" itp.

Bocheński skupiał się na programie, który może zabrzmieć atrakcyjnie dla aspirującego mieszkańca Warszawy. Dużo mówił o konieczności poprawiania komunikacji. Przekonywał, że "stać nas na jednoczesne projektowanie i budowanie III i IV linii metra".

Narzekał jednak, że władze miasta "chcą zwężać ulice i likwidować parkingi", zarzucał Trzaskowskiemu złe planowanie prac remontowych i inwestycyjnych. 

Zamknięcie Sobieskiego i Gagarina w tym samym czasie spowodowało odcięcie całego północnego Mokotowa. Czerniakowska stoi. Czy trzeba było te remonty w ten sposób zaprojektować? Nie, nie trzeba było. Panuje chaos w planowaniu!

- mówił kandydat. Lepsze planowanie to była jego kolejna obietnica wyborcza.

- Oczywiście chcemy, żeby miasto było ekologiczne i zielone, będziemy budowali ścieżki rowerowe, ale nie będziemy zwężać ulic. To wtręt ideologiczny, na który my się nie zgadzamy - powiedział Bocheński.

Referendum, aplikacja, "demokratyzacja"

Były wojewoda łódzki i mazowiecki proponował większy udział mieszkańców w podejmowaniu decyzji o mieście - referendum w połowie kadencji, aplikację do głosowania i wypowiadania się w ważnych sprawach, "demokratyzację Warszawy". Nie wytłumaczył, w jaki sposób miałby zmienić ustrój stolicy, który jest określony ustawą.

- Jak burmistrz cieszy się łaską prezydenta, to może przebudowywać nawet drogę wojewódzką, a jeśli nie to nie może zatrudnić sekretarki - krytykował Bocheński, mają na myśli brak pełnomocnictw dla pisowskiego burmistrza Pragi Północ.

Tobiasz Bocheński odniósł się także do tematu bardzo drogich mieszkań w Warszawie. Cudownego rozwiązania nie obiecał.

- W Warszawie zawsze będzie najdrożej. To proces budowania mieszkań jest piętą achillesową prezydenta. Trzeba przyspieszyć plany miejscowe, przyspieszyć postępowania administracyjne, które trwają 4, a nawet 7 lat - mówił.

Chciałby też zinwentaryzować mieszkania komunalne i pustostany, nie oszczędzać na edukacji i ochronie zdrowia, wprowadzać programy zdrowotne i profilaktyczne dla seniorów i młodzieży. Nie wspomniał, że reforma podatkowa z czasów PiS może i zostawiła w kieszeniach obywateli pewne kwoty, ale odebrała samorządom miliardy - Warszawie 11 mld złotych od 2019 roku.

Bocheński o Strefie Czystego Transportu

Były wojewoda zastanawiał się, dlaczego władze stolicy nie zgodziły się na referendum w sprawie wprowadzenia Strefy Czystego Transportu w Warszawie. Strefa wywołuje mnóstwo emocji wśród wielu kierowców i w środowiskach prawicowych.

Jeśli miasto zamówiło sondaż, że 70 proc. z nas popiera SCT, to czemu ratusz nie ogłosił referendum? Nigdzie nie widziałem dokumentu, że UE zmusza nas do prowadzenia SCT. Gros zanieczyszczeń powietrza bierze się ze starych pieców, których - wbrew obietnicom - nie zlikwidowano. W pandemii w Warszawie było więcej smogu

- przekonywał. 

Nie dodał, że tworzenie SCT wpisał do ustawy rząd PiS. A w przypadku smogu w okresie pandemii ma rację - w niektórych dzielnicach poziom zanieczyszczeń wzrósł o kilkaset procent, co nie oznacza, że także samochody nie zatruwają powietrza.

Sympatycy PiS pytali kandydata o to, jak przekonywać liberalnego wyborcę do PiS. 

- Chodzi o konkretne rozwiązania, dzięki którym możemy mówić tym ludziom, że może ideologiczne nie jest Ci blisko do Bocheńskiego, ale dzięki niemu będziesz miał więcej w kieszeni - pytała mieszkanka. Kandydat nie miał recepty.

Podobnie jak po pytaniach o to, jak przekonać młodych ludzi. - Ludzie młodzi są w ogóle niezagospodarowani i mają zupełnie inne poglądy. Co Pan może zrobić? Trzeba zagospodarować 15-latków, 16-latków, którzy niedługo zaczną głosować. Trzeba patrzeć przyszłościowo, budować poparcie - apelował mieszkaniec w starszym wieku.

- Ja to próbuję robić - odpowiadał Tobiasz Bocheński. - Niedługo skończę 37 lat, więc jestem "pomiędzy". Pytania o przyszłość PiS były mu nie na rękę, wolał rozmawiać o stolicy. 

Z ostrzejszym politycznym przekazem wystąpił za to kandydat do Sejmiku województwa mazowieckiego z okręgu południowego, były minister Błażej Poboży.

Tanio skóry nie oddamy. Wybory do Sejmiku są polityczne, to pierwsza weryfikacja tego, co się dzieje w Polsce od 13 grudnia. Ja uważam, że ta bodnaryzacja prawa, podeptanie konstytucji, siłowe przejmowanie instytucji, powinno zostać ocenione już w tych wyborach. Wybory do Sejmiku jako jedyne są polityczne

- zagrzewał wyborców do głosowania.

Bocheński szybko wrócił do lokalnych spraw. Po pytaniach mieszkańców krytykował miasto za wielokrotnie poprawiane uchwały o opłatach śmieciowych. Mówił o potrzebie budowy parkingów P&R, załatwieniu spraw z dekretu Bieruta, co przyspieszy przekształcenia gruntów spółdzielczych oraz zreformowania struktury w ratuszu, która w tej chwili "jest przerażająca jak Lewiatan".

- Marnotrawione są pieniądze! - wypalił jeden z mieszkańców. - Oczko wodne pod Kopą Cwila zostało wybudowane w ubiegłym roku. Dzisiaj już jest w remoncie. Kto za to wszystko płaci! - oburzał się.

- Ja chciałbym poznać właściciela tej firmy, która produkuje słupki w Warszawie - odpowiedział Bocheński, wywołując salwę śmiechu i oklaski. 

- Gdybym został prezydentem, to nie mieli okazji takich rzeczy robić - skwitował.

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(46)

Wbjs Wbjs

27 17

Żeby wygrać powie wszystko. Nie dajcie się oszukać . 12:02, 10.03.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

SmaleczawokadoSmaleczawokado

13 11

To tak jak Trzaskowski. Człowiek, który nie tylko wygląda na zagubionego, ale i taki jest. Dziecko we mgle bez pojęcia o realnych problemach i bez rzeczywistych umiejętności menadżerskich. Domorosły filozof od bicia piany na jewropejskich konferencjach, połowę czasu spędzający na wyjazdach. Chętnie "naświetli problem ogólnie, globalnie", ale zapytany o szczegóły, rozpaczliwie będzie się wił i uciekał w banały. 15:11, 10.03.2024


BoomBoom

2 4

Niestety, masz rację. Trzaskowski to taki lanser i pozer. Jestem ciekawy jak to jest możliwe by prezydent miasta mógł sobie tak dowolnie jeździć po świecie załatwiając sprawy partyjne i lansując siebie w czasie gdy powinien pracować w ratuszu. A jak przychodzi co do czego to wyciąga materiały opracowane jeszcze przez HGW i bredzi o liniach metra przez ogródki działkowe i tereny zielone.
To będą znowu wybory bez wyboru. 07:25, 12.03.2024


reo

MariaMaria

19 24

Mam nadzieję, że Pan Bocheński jako Prezydent Warszawy uporządkuje ten bolący problem - opłaty za śmieci, które obecnie wyjątkowo obciążają osoby samotne i seniorów.

12:03, 10.03.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

WbjsWbjs

10 6

Naiwność . 12:14, 10.03.2024


agnikagnik

1 2

jak widać z komunikatów policji seniorzy siedzą na pieniądzach i potrafią oszustom dać po kilkadziesiąt i więcej tysięcy. Więc mogą wspomagać stolicę w opłatach śmieci 12:50, 12.03.2024


MarylaMaryla

21 15

Super kandydaci z PiSu, Karol Radziwiłł, Rojewski, Szadowiak - aż chce się głosować!!! 12:10, 10.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WbjsWbjs

13 5

" Super kandydaci z pisu " - oksymoron . 12:20, 10.03.2024


SympatycznySympatyczny

20 24

Bardzo sympatyczny, na Ursynowie minimum 35% poparcia. 12:29, 10.03.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

KonKon

11 3

'Sila' 500+ sie skonczyla, teraz tylko starzy ludzie, teskniacy za PRL, glosuja na pis. Taki wynik moze na polnocy ursynowa. 14:24, 10.03.2024


belzebubbelzebub

8 0

zapomniałeś wstawic przecinka pomiędzy 3 a 5 :) 11:01, 11.03.2024


MisiekMisiek

1 0

Z PiS i kibic Widzewa - na Ursynowie to może nawet ponieść zwycięstwo! 09:49, 14.03.2024


BoomBoom

25 15

Przez 8 lat nie potrafili domknąć obwodnicy, a tunel na Ursynowie też był opóźniony. PiS to taki anty Midas - czego nie dotkną to porażka. Niestety, ich konkurenci nie są lepsi. 12:35, 10.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MisiekMisiek

0 0

Ale kolektor Czajki ogarnęli - zmienili projekt na najtańszy...

prawdziwi fachowcy... 14:21, 13.03.2024


Docent marcowyDocent marcowy

22 15

Nie ma chyba w Warszawie zbyt wielu naiwnych, którzy daliby się tej partii jeszcze raz nabrać. PiS stawiał zawsze niezłe wyrywkowe diagnozy problemów, tylko po objęciu władzy okazało się, że chodziło mu o zupełnie co innego. Żeby tę władzę maksymalnie poszerzyć i utrzymać, kosztem wszystkiego, co normalny człowiek ceni: zasad, praworządności, przyzwoitości. Żeby ludzi ścigać, sądzić, wsadzać pod byle pretekstem do więzień i żeby zdobywać o obywatelach maksimum informacji, rejestry centralne żeby obejmowały wszystko, od recept, jakie dostajesz, przez fakt, że jesteś w ciąży, po tajemnice z audytów prywatnych firm. No i przede wszystkim chodziło o to, żeby się nakraść i nażreć do nieprzytomności. 14:20, 10.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BoomBoom

16 10

Wy powinniście mieszkać w chatkach z kwadratowym słoneczkiem, a nie kandydować w stolicy 🤣🤣🤣 20:29, 10.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

😳proboszcz😳proboszcz

18 11

A ten Bocheński to co za figura ? Dla mnie normalny słoik, przywieziony przez gang Olsena z Żoliborza, dresiarz z Opola nie dał rady w W-wie, pomocnik aptekarza z Wołomina też nie dał rady, PiS nie ma co szukać w W-wie, ma przewalone w każdej dziedzinie, to banda dewot, zdewocialych fircyków, lalkarzy, pseudohistorykow, managerów po CH (😂🤣), oni myślą że jak będą mówić pacierz głośno na Placu Teatralnym, albo śpiewać kościelne piosenki to Polacy dadzą się nabrać na te ich „Kurskie” sztuczki (ciemny, niewykształcony suweren to kupi ) 😂🤣😂🤣😂 21:04, 10.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MickiMicki

7 1

Przede wszystkim niech spada gdzie jego miejsce czyli do Łodzi a nie karierowicz szuka lokum w Warszawie... 02:01, 11.03.2024


natolinnatolin

13 8

przecież ten facet jest z Łodzi! tam mieszka! niech sobie kandyduje w Łodzi. I tak jak zwykle nie ma kandydata na którego można głosować z pełnym przekonaniem. Biejat wyszczerzona i zawsze zadowolona ale na problemach miasta się nie zna i kocopały opowiada, Wipler sławny sławą jakiej pewnie nie chciałby oraz skupiony na wielkiej polityce i poza tym to płaczek jakiś a nie facet (klęczano na mnie), pisowca Warszawa nie wybierze, i znów Czaskoski wygra choć słaby z niego gospodarz miasta 09:35, 11.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MisiekMisiek

0 0

Nie dość że pisowiec to jeszcze kibic Widzewa...

No i jak był wojewodą to szkodził Warszawie... 14:22, 13.03.2024


Warszawiak82Warszawiak82

9 0

Warszawa potrzebuje gospodarza z prawdziwgo zdarzenia, a nie politycznego figuranta. I nie ma tu znaczenia jakie poglądy polityczne ma kandydat. To musi być człowiek, który zna się na zarządznaiu miastem. Przez ostatnie 30 lat żaden z prezydentów Warszawy nie miał bladego pojęcia o zarządzaniu miastem. Ba, żaden z nich nie zarządzał gminą, powiatem czy nawet małym miastem. To był ciąg totalnych dyletantów, którzy jakimś zrządzeniem politycznych układów i kalkulacji raptem padali na fotel prezydenta stolicy. 12:37, 11.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

natolinnatolin

1 0

niestety masz rację 14:48, 11.03.2024


 mieszkaniec Os. Kaz mieszkaniec Os. Kaz

8 11

Trzeba mieć mocno nawalone w głowie żeby startować na posadę prezydenta Warszawy nie będąc jej mieszkańcem, to tak jakby mieszkaniec Warszawy starał się o posadę naczelnika gminy Toruń albo Ruciane-Nida, co taki Bocheński może wiedzieć o problemach, kłopotach, zachciankach czy potrzebach miasta Warszawy ? On mieszka tutaj z „nadania” raptem 3 lat, jest wożony służbowym autem, zakupy robi „pani sprzątająca” sąsiadów nie ma, nie wie gdzie mieszkał Gustaw Lutkiewicz czy Elżbieta Dmoch z 2+ , to że ma 37 lat jeszcze nie kwalifikuje do startu na stanowisko prezydenta miasta. Do Prezydenta Trzaskowskiego tysiące warszawiakow mają zaufanie, tak jak do Pani Gronkiewicz, on rozwija Warszawę w takim samym stopniu, jest związany z Warszawą czego nie można powiedzieć o marionetce tego komunisty z Żoliborza ! Tak, dobrze przeczytaliście -komunisty- z Żoliborza , bo jak można go inaczej określić ? Człowiek który z pomocą komunistów doszedł do czegoś, nigdy nie pracował tylko się warcholil, mieszał, skąd dostał pseudonim Balbina? A co najgorsze, podzielił społeczeństwo Polski ! Więc nie będę głosował na jakiegoś Bocheńskiego i robię mu szeroko rozumianą antyreklamę ! Wciąż istnieje dla mnie „8 gwiazdek” 12:45, 11.03.2024

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

Warszawiak82Warszawiak82

2 2

Wychodząc z tego założenia na szefów firm mogli by kandydować wyłącznie ludzie którzy przepracowali w nich wiele lat. A tak nie jest firmy szukają często kogoś z zewnątrz ze świerzym podejściem i innym doświadczeniem, kultura pracy niż ta jaka jest w firmie do której jest zatrudniany. OK. Miasto to nie firma, ale jest bardzo wiele podobieństw między zarzadzeniem miastem a rozbudowaną firmą. Czy któryś z prezydentów sporych miast polskich, mających mierzalne sukcesy nie byłby dobrym kandydatem na prezydenta Warszawy? Ktoś doświadczony, skuteczny i po iluś latach pracy potrzebujący nowych wyzwań? Obecny prezydent nie ma czasu na zajmowanie się miastem bo pochłania go wielka polityka. Nawet ciężko ustalić czy coś potrafi robić bo chyba nic nie robi. Z dużą dozą prawdopodobieństwa moża założyć, że o szefowaniu miastem nie ma zielonego pojęcia więc pcha się gdzie indziej. Jak wygra (co jest bardzo prawdopodobne) pewnie będzie zajmował się kampanią na prezydenta RP, a potem ucieknie na Krakowskie Przedmieście. Czyli znowu 2 lata stracone dla Warszawy. 15:05, 11.03.2024


IzaIza

5 2

Najlepszym prezydentem w historii Warszawy był pewien rusek (Starynkiewicz), także te aluzje o pochodzeniu są słabe. Niestety znowu będzie głosowanie ktokolwiek byle nie PiS, czyli znowu wygra doopiarz z ratusza. 16:19, 11.03.2024


MariaMaria

3 6

Pan Bocheński był Wojewodą, wprawdzie krótko piastował to stanowisko to w mojej ocenie sprawdził się na piątkę. Należy zapoznć się ile w tak krótkim czasie zrobił dobrego nie tylko dla Warszawy, ale równiez dla województwa. Nie oceniajmy po tym, że jak z PIS to jest zły, oceniajmy po kompetencjach i osiągnięciach. 16:51, 11.03.2024


WbjsWbjs

0 1

Do Warszawiak 82 . Masz bardzo * świerze * poglądy . 20:55, 11.03.2024


abcabc

3 0

Maria - Bocheński zrobił dużo dobrego dla Warszawy? Proszę wymień. Bo jestem ciekaw.
Ja wymienię pierwszy minus, blokowanie funduszy i finansowania żeby rozdać pieniądze w gminach zarządzanych przez burmistrzów/sołtysów z PiS. Warszawa straciła przez jego działania ogromne pieniądze. Druga rzecz, nawet na ursynowie zablokował wiele różnych projektów rozwoju bo gdy juz wszystko było gotowe ale pozostał tylko podpis wojewody to blokował, byle czegoś nie zbudować co da ludziom z PO poparcie za dobrą inwestycję. 08:58, 12.03.2024


agnikagnik

7 11

na spotkanie przyszły same stare mohery. Ha, ha, ha,🙂👎 13:12, 11.03.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MariaMaria

6 4

Bardzo niegrzeczna wypowiedź. 16:52, 11.03.2024


agnikagnik

2 3

maria to było bardzo grzecznie stare mohery nie powinny decydować o przyszłości 12:47, 12.03.2024


natolinnatolin

5 10

to jest kompromitacja dla PISu że kogoś takiego wystawiają 14:50, 11.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

02-795 Warszawa 02-795 Warszawa

6 11

Czy wy nie widzicie jakie niebezpieczeństwo czycha na Warszawę w momencie przekazania fotela prezydenta miasta ? Czy już zapomniane są wyczyny „hrabiego” Radziwiłła z placem gdzie stoi Pomnik Nieznanego Żołnierza ? Wyłączaniem placów, ulic spod zarządu władz miasta Warszawy? Już zapomniane ? Chcecie matactwa, warcholstwa, kumoterstwa, znów niezliczonej ilości „tłustych kotów”z PiS ? Chcecie procesji dewot na i tak zapchanych ulicach z okazji świąt kościelnych ? Chcecie znów „kultu jednego przywódcy” ? Jeszcze nie macie dość ochrony setkami policjantów domu „słoneczka”- przywódcy zniewolonych przez Unię Europejską polskich katolików ? Mało wam kościołów i pomników najsłabszego w dziejach prezydenta Polski ? Chcecie ponownego zamrożenia pieniędzy z Brukseli ? Chcecie ponownego bałaganu w samorządzie, sądownictwie, gospodarce? 8 lat PiS było za mało ? Chcecie żeby znów do władzy doszły Czarnki, Nowaki, BeleJaki, czy „janusze” Kowalscy ? Już zapomnieliście ile dla Warszawy zrobiła Pani Prezydent Gronkiewicz? Nie wolno nawet dopuścić w myślach głosowania na nieudaczników z PiS ! 17:45, 11.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SąsiadSąsiad

5 1

Spokojnie sąsiedzie, pis nie ma szans 21:23, 11.03.2024


LeonLeon

4 1

:) jak przejedzie się prywatnym samochodem po ulicy Karczunkowskiej to mu przejdą chęci do wszelkich startów. 17:47, 11.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

stary człowiekstary człowiek

10 11

Owszem starzy ludzie wiedzą co sie liczy w życiu dlatego głosują na pis. A ci młodzi? Widac że ci młodzi chcieli to co teraz jest, chcieli mieć Kołchoz no i mają. Wkrótce w Polsce pojawią sie setki tysiecy migrantow ktorzy bedą ubogacac te młode kobiety, sejm stał się cyrkiem, w kraju jest chaos prawny, edukacja jest w stanie demolki, wprowadzanie praworządnosci jak to rozumie Tusk poprzez gwałcenie prawa i Konstytucji, prowokacje policji, pałowanie niewinnych ludzi, armatki wodne na ulicach czyli powrót do Komuny.
19:26, 11.03.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Warszawiak bardzo juWarszawiak bardzo ju

7 6

Wszystko co napisałeś zrealizował twój guru przez ostatnie osiem lat .
PS . Jeszcze jedno , nie pisz w imieniu wszystkich starych ludzi . Pozdrawiam . 21:11, 11.03.2024


agnik agnik

6 5

jestem seniorką ale na pisiorów nigdy bym nie zagłosowała. Trzeba włączyć myślenie a nie słuchać szczujni 12:40, 12.03.2024


znaczy Kapitanznaczy Kapitan

5 3

już prędzej bym na tego Rojewskiego zagłosował, przynajmniej jest nasz ursynowski 10:57, 12.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tylko ROGIŃSKITylko ROGIŃSKI

0 4

Ja głosuje na redaktora Rogińskiego człowieka wspaniałego, mądrego, uczciwego, człowieka któremu zawdzięczamy metro na Ursynowie i powstanie dzielnicy! Od lata stoi na straży prawdy i porządku na Ursynowie. To mądry i dobry człowiek tylko na niego warto głosować! Szczują na niego różne małpy i szczury ale ona przeciera twarz ze plwocin i uśmiechnięty idzie dalej mówiąc, że to deszcz pada. Takich ludzi potrzebujemy w radzie dzielnicy!!! 12:36, 12.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PokrzywdzeniPokrzywdzeni

3 0

Prośba o zajęcie się działalnością OPS Ursynow. Za publiczne pieniądze, z naszych podatków, działania bardzo wątpliwe prawnie i nie będące pomocą, a wręcz przeciwnie. 14:24, 12.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

agnikagnik

0 0

a o co chodzi?
12:42, 13.03.2024


MietekMietek

3 5

Prawica nie mieszka w chatkach, mieszka w willach,przez osiem lat się uzbierało pieniążków... 20:59, 15.03.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

takaprawdatakaprawda

1 2

jesli Owsiak jest Prawicą to masz pan racje 23:32, 15.03.2024


taka prawda?taka prawda?

3 1

Owsiak mieszka w bloku, były artykuły. PiS go nienawidzi, bo jest jednym z nielicznych autorytetów w tym kraju. Do tego pieniądze rozlicza uczciwie, nie jak kościelne czy pisowskie fundacje i ludzie mu ufają, a PiS to wkurza. 19:04, 16.03.2024


BalcerekBalcerek

2 0

A skąd on jest? Z łodzi,ej to bujaj stąd stróżu nocny! 22:21, 19.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%