Smycze reklamowe z nadrukiem to wciąż jedne z najbardziej popularnych gadżetów marketingowych. Możesz je wręczyć swoim klientom, kontrahentom, pracownikom, a także znajomym. Znacznie poszerzysz grono rozpoznające Twoją markę po charakterystycznym logo, kolorach odpowiadających marce czy też napisie z indywidualnym hasłem reklamowym. Zobacz, jakie smycze reklamowe z nadrukiem są teraz popularne, aby wybrać sprawdzone rozwiązania!
Jeśli jesteś miłośnikiem tradycyjnych rozwiązań to postaw na klasyczną smycz reklamową z nadrukiem. Może mieć nazwę firmy i logo, czyli elementy związane z Twoją identyfikacją wizualną. Z pewnością zapadnie w pamięć osobie obdarowywanej, ale nie tylko. Smycz to dodatek, który przykuwa wzrok, szczególnie jeśli ma charakterystyczny kolor lub napis. Dzięki temu w miejscach publicznych stanowi doskonały nośnik reklamy.
Do wyboru są smycze na szerszym i cieńszym pasku. Te pierwsze są bardziej widoczne. Doskonale sprawdzą się w branżach budowlanych, technicznych czy medycznych. W pracy mogą nawet się stać jednym z elementów stroju roboczego. Cieńsze natomiast są bardziej delikatne. Dobrze wyglądają u osób o drobnej posturze.
Warto jednak zadbać o to, aby smycze reklamowe z nadrukiem były jak najlepszej jakości. Napis nie może być niewyraźny. Stawiaj też na proste czcionki, które od razu będą czytelne. Dzięki temu Twoja marka zapadnie w pamięć. Sama smycz powinna być wykonana z trwałych materiałów, które są odporne na przetarcia, rozerwania czy odbarwienia. Tylko wtedy będzie noszona przez długi czas przez pracownika, klienta lub kontrahenta.
Stawiając na praktyczne rozwiązania, weź pod uwagę smycze reklamowe z nadrukiem i dodatkowymi elementami na samym końcu produktu. Dzięki specjalnym zawieszkom, karabińczykom oraz haczykom można umieścić tam telefon, powerbanka, multitoola, a nawet wizytownik lub niewielką saszetkę z dokumentami. Taki gadżet jest bardzo praktyczny, co zwiększa szansę na zakładanie go podczas różnych codziennych aktywności, zarówno w pracy, jak i poza nią. Dla Ciebie to możliwość zaprezentowania elementów graficznych swojej firmy większej liczbie osób.
Praktyczne smycze mają często odpinaną końcówkę z pomocą klasycznej klamry. Dzięki temu łatwiej jest otworzyć drzwi kluczem albo użyć jednego z akcesoriów z narzędziownika. Nie ma konieczności odpinania smyczy czy też całkowitego jej ściągania. To też dobra wiadomość dla pracowników, którzy mogą przyczepić do karabińczyka plakietkę z nazwiskiem lub kartę dostępową do biura.
Coraz więcej produktów reklamowych dopasowuje się do strategii marketingowej firmy, a także wyznawanych wartości. Właśnie dlatego coraz popularniejsze są materiały ekologiczne i naturalne. Dzięki takim dodatkom nie tylko wręczasz praktyczny gadżet, ale też zwracasz uwagę na ważny aspekt ochrony środowiska. Czy smycze reklamowe z nadrukiem się do nich zaliczają? Oczywiście!
W sklepie caprea.com.pl możesz wybrać produkty wykonane np. z naturalnego korka i elementów z włókna słony pszenicznej. Do tego warto dobrać napis w neutralnym kolorze, aby wyglądał jak najbardziej naturalnie. Taki gadżet z pewnością przykuje wzrok, a Twoja marka zostanie zapamiętana na dłużej. Popularne są też produkty wykonane z papieru pochodzącego z recyklingu. Wbrew pozorom to wysokiej jakości materiał, a do tego estetycznie się prezentuje.