Zamknij

Jakie smycze reklamowe z nadrukiem są teraz popularne?

14:59, 22.02.2024 art. sponsorowany Aktualizacja: 10:03, 23.02.2024

Smycze reklamowe z nadrukiem to wciąż jedne z najbardziej popularnych gadżetów marketingowych. Możesz je wręczyć swoim klientom, kontrahentom, pracownikom, a także znajomym. Znacznie poszerzysz grono rozpoznające Twoją markę po charakterystycznym logo, kolorach odpowiadających marce czy też napisie z indywidualnym hasłem reklamowym. Zobacz, jakie smycze reklamowe z nadrukiem są teraz popularne, aby wybrać sprawdzone rozwiązania!

Klasyczne smycze reklamowe z nadrukiem

Jeśli jesteś miłośnikiem tradycyjnych rozwiązań to postaw na klasyczną smycz reklamową z nadrukiem. Może mieć nazwę firmy i logo, czyli elementy związane z Twoją identyfikacją wizualną. Z pewnością zapadnie w pamięć osobie obdarowywanej, ale nie tylko. Smycz to dodatek, który przykuwa wzrok, szczególnie jeśli ma charakterystyczny kolor lub napis. Dzięki temu w miejscach publicznych stanowi doskonały nośnik reklamy. 

Do wyboru są smycze na szerszym i cieńszym pasku. Te pierwsze są bardziej widoczne. Doskonale sprawdzą się w branżach budowlanych, technicznych czy medycznych. W pracy mogą nawet się stać jednym z elementów stroju roboczego. Cieńsze natomiast są bardziej delikatne. Dobrze wyglądają u osób o drobnej posturze. 

Warto jednak zadbać o to, aby smycze reklamowe z nadrukiem były jak najlepszej jakości. Napis nie może być niewyraźny. Stawiaj też na proste czcionki, które od razu będą czytelne. Dzięki temu Twoja marka zapadnie w pamięć. Sama smycz powinna być wykonana z trwałych materiałów, które są odporne na przetarcia, rozerwania czy odbarwienia. Tylko wtedy będzie noszona przez długi czas przez pracownika, klienta lub kontrahenta. 

Praktyczna smycz reklamowa z przywieszką

Stawiając na praktyczne rozwiązania, weź pod uwagę smycze reklamowe z nadrukiem i dodatkowymi elementami na samym końcu produktu. Dzięki specjalnym zawieszkom, karabińczykom oraz haczykom można umieścić tam telefon, powerbanka, multitoola, a nawet wizytownik lub niewielką saszetkę z dokumentami. Taki gadżet jest bardzo praktyczny, co zwiększa szansę na zakładanie go podczas różnych codziennych aktywności, zarówno w pracy, jak i poza nią. Dla Ciebie to możliwość zaprezentowania elementów graficznych swojej firmy większej liczbie osób.

Praktyczne smycze mają często odpinaną końcówkę z pomocą klasycznej klamry. Dzięki temu łatwiej jest otworzyć drzwi kluczem albo użyć jednego z akcesoriów z narzędziownika. Nie ma konieczności odpinania smyczy czy też całkowitego jej ściągania. To też dobra wiadomość dla pracowników, którzy mogą przyczepić do karabińczyka plakietkę z nazwiskiem lub kartę dostępową do biura.

Ekologiczne smycze reklamowe z nadrukiem? To możliwe!

Coraz więcej produktów reklamowych dopasowuje się do strategii marketingowej firmy, a także wyznawanych wartości. Właśnie dlatego coraz popularniejsze są materiały ekologiczne i naturalne. Dzięki takim dodatkom nie tylko wręczasz praktyczny gadżet, ale też zwracasz uwagę na ważny aspekt ochrony środowiska. Czy smycze reklamowe z nadrukiem się do nich zaliczają? Oczywiście! 

W sklepie caprea.com.pl możesz wybrać produkty wykonane np. z naturalnego korka i elementów z włókna słony pszenicznej. Do tego warto dobrać napis w neutralnym kolorze, aby wyglądał jak najbardziej naturalnie. Taki gadżet z pewnością przykuje wzrok, a Twoja marka zostanie zapamiętana na dłużej. Popularne są też produkty wykonane z papieru pochodzącego z recyklingu. Wbrew pozorom to wysokiej jakości materiał, a do tego estetycznie się prezentuje.

(art. sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%