Komplet granatowo-czerwony to klasyczne zestawienie barw, które od początku towarzyszą ursynowskiemu klubowi. Komplet czerwono-biały to spojrzenie w przeszłość Metra. Tę bliższą oraz odrobinę dalszą - czerwono-białe stroje przywdziewali siatkarze Metra w wielu sezonach i w takich strojach sięgali po medale. Ta kolorystyka to także uhonorowanie tych wszystkich siatkarzy, którzy w ciągu 30 lat zdobywali szlify na Ursynowie, a następnie na siatkarskie parkiety wychodzili w reprezentacyjnych barwach. Trudno wymienić wszystkich, ale wśród nich niekwestionowane gwiazdy światowej siatkówki - wicemistrz olimpijski Grzegorz Łomacz, mistrzowie świata - Piotr Nowakowski, Andrzej Wrona i Karol Kłos.
W obu kompletach ich dwuodcieniowość i przedzielenie koszulki w pionie na dwie części to symboliczne połączenie: przeszłości z teraźniejszością; ambicji i wizji z początku funkcjonowania klubu z jego ugruntowaną pozycją po trzydziestu latach działalności.
Widniejący na koszulkach i bluzach motyw niedźwiedzia z różą to oczywiście nawiązanie do Ursynowa, który od samego początku jest domem Metra. W herbie dzielnicy niedźwiedź stoi na straży bramy zamkowej, zaś na klubowej koszulce niedźwiedź góruje nad ursynowskimi osiedlami, pokazując swoją wielkość oraz siłę – atrybuty, które nie są obce zawodnikom, którzy chcą wejść na siatkarski szczyt.

Na tylnej części koszulki swoje miejsce znalazły także cztery mistrzowskie gwiazdki – symboliczne przypomnienie czterech młodzieżowych Mistrzostw Polski oraz daty i miejsca wszystkich medali, które Metro zdobyło w ciągu 30 lat. Ponadto na strojach, wśród znaków firm współpracujących z ursynowskim zespołem pojawiło się - po raz drugi - logo portalu Haloursynow.pl. Jesteśmy patronem medialnym klubu i na naszych łamach znajdziecie relacje ze spotkań oraz informacje prosto z parkietów.
Dynamiczne, nowoczesne i bardzo estetyczne stroje zaprojektowały Sportowe Kreacje, a uszyła polska firma Staport, od ponad czterdziestu lat specjalizująca się w produkcji odzieży sportowej.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Karetki mają problem z przejazdem ulicą Romera!
ostrowski po raz kolejny odowadnia, że nie nadaje się na to stanowisko. Dlaczego mieszkańcy muszą utrzymywać to indywiduum na stołku wiceburmistrza?? W normalnym kraju, ten koleś nadal by siedział co najmniej w gminnej bibliotece.
Zniesmak
21:45, 2025-12-18
47 lat temu na Ursynowie pojawiły się słynne Ikarusy
A że samochodów było mniej, a ci co je mieli to mieli tez ograniczmy dostęp do benzyny, to ścisk był niemiłosierny. W okolicach Ursynowa Pn nie raz było widać na przystankach zawiedzione oczy tych, którym nie dane było dostać się do autobusu, bo zapełnienie wozu już dawno przekroczyło dane z tabliczki na kabinie kierowcy.
xyz
21:22, 2025-12-18
Karetki mają problem z przejazdem ulicą Romera!
Przecież podobne zwężenia są przed tym samym rondem na wlotach i wylotach od Herbsta. Temat zastępczy wywołany przez kogoś, kto nie może już na Romera poszaleć swoim 20-letnim VW. Bardzo dobry remont, bardzo dobra zmiana.
bd
18:42, 2025-12-18
Droższe śmieci w Warszawie w 2026. Stare stawki wracają
A kiedy obniżka tymczasowego VATu? Polska taka bogata, tylko ludzie biedni...
Goździk
16:38, 2025-12-18