Młody kierowca zablokował w alei KEN furgonetkę fundacji "Pro - Prawo do Życia". Z jej megafonów ostrzegano, że "edukacja seksualna przyczynia się do pedofilii", a na plandece auta można przeczytać m.in. że "lobby LGBT chce uczyć małe dzieci masturbacji". Na miejsce przyjechała policja, skończyło się na wysłuchaniu obu stron.
Furgonetka z kontrowersyjnymi, homofobicznymi hasłami jeździ po całej Warszawie. Na Ursynowie po raz pierwszy pojawiła się w Wielki Piątek, później po świętach, a dziś komunikaty były słyszane m.in. na Kabatach.
- Z balkonu około 11:45 widziałem jadący po ulicy Wawozowej samochód z megafonem głosząc hasła homofobiczne, np. że "Geje gwałcą dzieci...". To jest skandaliczne - napisał do nas pan Bartosz.
Swoim oburzeniem dzielili się z naszą redakcją także inni czytelnicy, którzy przesyłali nam zdjęcia krążącej po Ursynowie furgonetki. Około godz. 12:00, gdy auto z megafonami pojawiło się na wysokości al. KEN 88, przy metrze Stokłosy, doszło do obywatelskiego zatrzymania.
- Młody człowiek, około 20 lat, z białego bmw, zatrzymał swój samochód i zablokował przejazd furgonetce. Kierowca wyszedł z bmw i zaczęła się utarczka słowna - relacjonuje nam świadek zdarzenia.
Kierowca furgonetki należącej do fundacji "Pro - Prawo do Życia" próbował odjechać, ale inni przestawiali swoje auta, by mu to uniemożliwić aż do czasu przyjazdu policji. W alei KEN zaczęły się tworzyć korki.
***Ciąg dalszy artykułu pod filmikiem***
ZATRZYMANIE FURGONETKI Z KONTROWERSYJNYMI HASŁAMI - źródło: Czytelnik
- Patrol policyjny przyjechał po około 20 minutach - relacjonuje świadek. Policjanci wysłuchali obu stron. Powiadomili ludzi próbujących zatrzymać furgonetkę, że mogą oni nadać sprawie dalszy bieg. Nikt mandatu nie dostał, bo funkcjonariusze uznali, że nie złamano prawa.
- Jeżeli ktoś jest czymś urażony, to może zgłosić powiadomienie na komisariacie policji przy Janowskiego, w tych czasach, najlepiej mailem - mówił interweniujący policjant.
Rzecznik mokotowskiej policji mówi, że policja zareagowała prawidłowo. - Dopóki nie znajdzie się ktoś, kto czuje się zgorszony lub obrażony, nie ma przestępstwa - mówi asp. szt. Robert Koniuszy. Tego rodzaju sprawy ścigane są z oskarżenia prywatnego. Jak dodaje na razie nikt takiego zawiadomienia nie zgłosił.
- Dla mnie to jest chore, nie można takich rzeczy publicznie głosić! Znalezienie prawdy normalnemu człowiekowi zajmuje trochę czasu, bardzo łatwo więc ludźmi manipulować - mówi nam kobieta, z którą rozmawiamy tuż po obywatelskim zatrzymaniu furgonetki. Widziała sam fakt blokady auta, bo jechała za nim.
- Łączenie edukacji seksualnej z pedofilią czy masturbacją 4-latków jest chore. Wiemy z czym to jest powiązane... Te hasła to w czystej postaci indoktrynacja - przekonuje Bartek, który ze swoją partnerką przyglądał się interwencji policji.
Po wymianie zdań z policją kierowca furgonetki wsiadł do auta i odjechał. Parę metrów dalej ponownie włączył megafony. Niewykluczone, że jeszcze dziś wróci na Ursynów.
Fundacja, która jest właścicielem auta i prowadzi objazdową kampanię "Stop Pedofilii" twierdzi, że zatrzymania furgonetki zdarzają się.
- Policja stosuje wobec nas szykany. Mam wrażenie, że jesteśmy nękani za przekazywanie prawdy. Zgłoszenia najczęściej wpływają ze środowisk związanych z aborcją albo z lobby LGBT - mówi Mariusz Dzierżawski z fundacji "Pro - Prawo do życia".
I dodaje: - Prawda jest dziś w niektórych kręgach mową nienawiści. My nie siejemy strachu, my informujemy. Na pewno nie jesteśmy przeciwko ludziom, każdy człowiek może żyć zgodnie ze swoimi przekonaniami, choć może mieć to konsekwencje zdrowotne i psychiczne. Ale jesteśmy przeciwko wprowadzaniu tego do szkół, przedstawianiu dzieciom wprost, że jest to coś fajnego - przekonuje Dzierżawski.
Z kolei największa organizacja pozarządowa działająca na rzecz praw osób homoseksualnych - Kampania Przeciw Homofobii - wzywa do zdecydowanej obywatelskiej reakcji.
- Są to wykroczenia podlegające karze, którym każdy i każda z nas ma prawo się przeciwstawić - przekonuje i odsyła na swoje strony internetowe po wzór zgłoszenia na policję. Organizacja uznaje treści wygłaszane przez megafon za mowę nienawiści, naruszanie porządku publicznego i wywołanie zgorszenia publicznego.
Wyroki w sprawie kontrowersyjnej akcji fundacji "pro life" wydawały już polskie sądy. We wrześniu Sąd Okręgowy w Gdańsku przyznał rację stowarzyszeniu "Tolerado", które zarzuciło właścicielowi furgonetki naruszenie dóbr osobistych członków tej organizacji.
- Treści rozpowszechniane przez fundację „PRO-Prawo do życia" wymierzone są przeciwko całej społeczności osób LGBT i ich dalsze rozpowszechnianie w przestrzeni publicznej może być odczytywane jako obraźliwe i krzywdzące dla osób LGBT, a tym samym naruszać dobra osobiste działaczy stowarzyszenia - uznał sąd.
Sądowy zakaz nie dotyczył jednak haseł sugerujących, że edukacja seksualna – zgodna ze standardami WHO – prowadzona jest przez "lobby LGBT" i polega na „nauce masturbacji dla czterolatków". A takie właśnie hasła można było dziś zobaczyć na Ursynowie.
- Każdy obywatel ma zagwarantowane w konstytucji prawo do swobodnej, nawet mocnej wypowiedzi i wypowiadania sprzeciwu przeciwko edukacji seksualnej dzieci według takich standardów, a zwłaszcza nie można odmówić takiego prawa rodzicom korzystającym z wolności słowa w ramach konstytucyjne zagwarantowanego prawa do wychowywania dzieci wedle własnego przekonania – stwierdził gdański sąd, cytowany przez "Rzeczpospolitą".
Z kolei Sąd Rejonowy dla Krakowa-Podgórza w Krakowie w wyroku z 13 marca 2018 r. uznał, że:
Konieczna jest ochrona przestrzeni publicznej przed drastycznymi treściami głoszonymi bez żadnych ograniczeń, nawet gdyby chodziło o promowanie szczytnych idei, przy czym nie chodzi tu o ograniczanie wolności słowa i przekazu, ale o ochronę osób na takie treści narażonych, także tych najmłodszych.
Gwarantowane konstytucyjnie wolność wypowiedzi i swoboda wyrażania swoich poglądów nie są wartościami nie mającymi żadnych ograniczeń – limituje je naruszanie dóbr innej osoby, w tym prawa do przestrzeni publicznej wolnej od widoków drastycznych i brutalnych.
Wielu mieszkańców Ursynowa, którzy widzieli i słyszeli dziś furgonetkę fundacji "Pro - Prawo do życia" zapowiada w mediach społecznościowych, że złoży doniesienia na komisariat policji. Za kilka dni poinformujemy, ile osób faktycznie się na to zdecydowało.
[ZT]17701[/ZT]
[ZT]16887[/ZT]
SAsa16:07, 25.04.2020
Brawo dla kierowcy! STOP szerzenia nienawiści i ciemnogrodu! 16:07, 25.04.2020
Michau16:11, 25.04.2020
Jednak demokracja i wolność do głoszenia poglądów boli? Takie samo prawo do gloszenia pogladow ma gosc z furgonetki, jak i gosc z BMW. Pytam sie, dlaczego gosc z BMW ogranicza prawa innych? Bo mu nie pasuja do jego swiatopogladu? Na tym polega niestety demokracja, ze kazdy moze glosic. A niby chciał byc (gosc z BMW) taki postepowy i nowoczesny. Jesli chce byc - to polecam - LEKCJA NR 1: nie ograniczam praw innych, gdyz na tym polega demokracja. 16:11, 25.04.2020
SAsa16:20, 25.04.2020
Wolność poglądów tak. Ale nie szerzenie głupoty czy manipulowanie informacjami. 16:20, 25.04.2020
Kik16:22, 25.04.2020
Faszyzm też można głosić? Można głosić nienawiść religijną? 16:22, 25.04.2020
SM17:52, 25.04.2020
Swoje poglądy niech głosi w swoim domu. To teraz jazdy na wyjść ze szczekaczka i bedziemy się przekrzykiwać?
17:52, 25.04.2020
Kierowca16:13, 25.04.2020
Tym gamoniom powinni wlepic mandaty za blokowanie ruchu!!! 16:13, 25.04.2020
SAsa16:22, 25.04.2020
megagamoniom z oklejonej ciężarówki - odebrać auto! 16:22, 25.04.2020
Ares16:16, 25.04.2020
Brawo ! Wielkie słowa uznania dla zatrzymującego ! Dosyć tego już, niech sobie swój pusty łeb indoktrynuje a nie rzyga nienawistnym jadem w naszej dzielnicy bałwan skończony 16:16, 25.04.2020
Nina16:38, 25.04.2020
Brawo brawo brawo za odwagę . Zrobię tak samo jak spotkam tę furgonetkę na swojej drodze. Stop szerzeniu głupocie .
16:38, 25.04.2020
Sławek przeproś...16:34, 25.04.2020
Kwintesencja lewackich podglądów redaktora Kińczyka, żeby wykroczenie nazywać obywatelskim zatrzymaniem.
Zgodnie z Art. 90. Kodeksu wykroczeń Kto tamuje lub utrudnia ruch na drodze publicznej, w strefie zamieszkania lub strefie ruchu, podlega karze grzywny albo karze nagany.
Nie pomnę o braku poszanowania cudzych poglądów... 16:34, 25.04.2020
Ślepa kiszka16:49, 25.04.2020
Zrozumiałe dlaczego jako autora artykułu wskazano kolektyw: "Redakcja Haloursynow.pl". Wygląda to jak by autor artykułu obawiał się zarzutu z tytułu naruszenia Art. 52a. pkt. 3) Kodeksu wykroczeń: Kto [...] publicznie pochwala popełnienie przestępstwa, jeżeli zasięg czynu albo jego skutki nie były znaczne podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.
16:49, 25.04.2020
Owczarek.16:51, 25.04.2020
Ślepa kiszka - to już sam ze sobą dyskutujesz? "Sławek przeproś" i "Slepa kiszka" to to samo IP (opcja "wpisy tej osoby" i wszystko widać). To teraz jeszcze plusiki sobie daj :-) 16:51, 25.04.2020
Sławek przeproś...17:01, 25.04.2020
Sławek .... to zrozumiałe, że całą redakcją walicie negatywami pod tą wypowiedzią, ale czy nie lepiej byłoby ją po prostu skasować? A być może pazerność na klikalność Was powstrzymuje? 17:01, 25.04.2020
Sławek przeproś...17:22, 25.04.2020
~Owczarek a raczej redaktorze Kińczyk, ta strona publicznie nie pokazuje adresu IP. Adres IP autora postu zna redakcja Haloursynow.pl. Teraz mamy jawny dowód na to, że sami oceniacie własne artykuły tak jakby was nie obowiązywał Art 1. Prawa prasowego który mówi: Prasa, zgodnie z Konstytucją Rzeczypospolitej Polskiej, [...] urzeczywistnia prawo obywateli do ich rzetelnego informowania, jawności życia publicznego oraz kontroli i krytyki społecznej. 17:22, 25.04.2020
Ilona4017:32, 25.04.2020
Każdy kto będzie miał pogląd przeciwny do twojego będzie redakcją? Ciekawe rozumowanie. Takie trochę pisowskie. Jakby można było jeszcze krzyczeć w internecie i spróbować przekrzyczeć to już byłbyś u siebie :-) Nie potrzeba przecież żadnych analiz IP by widzieć, że komentarze napisała ta sama osoba - opcja „wpisy tej osoby” jest chyba dostępna dla każdego i fajnie to pokazuje (w takiej ramce po kliknięciu). Teraz niech się wstawi za tobą twój awatar czyli „Ślepa kiszka” czy jak jej tam. Poza tym uważam, że jak ktoś w komentarzu używa czyjegoś nazwiska, powinien też podać swoje, prawdziwe - tak dla równowagi. No ale widocznie jestem naiwnym - jak można być tak wymagającym. 17:32, 25.04.2020
SiostraAnny21:54, 25.04.2020
Ilona40 - nie ma co się przejmować wpisami kiszki i przeprosi - to zwykłe trolle, pytanie tylko przez kogo opłacane. 21:54, 25.04.2020
AndrzejKKK16:43, 25.04.2020
Halo Ursynów jak zwykle w formie z gównianymi artykułami brawo ;) 16:43, 25.04.2020
Andriej23:17, 25.04.2020
Rozumiem, że twoja definicja artukułu gównianego to artykuł będący Ci nie na rękę, tak? Artykuł akurat wyjątkowo merytoryczny, dodatkowo pokazujący sprawę z kilku stron. 23:17, 25.04.2020
Owczarek.16:49, 25.04.2020
Współczuje ludziom, szczególnie rodzicom, którzy wierzą w głoszone tak hasła. To spora manipulacja! Wcale nie jest tak, jak piszą na tym gruchocie żółto-czarnym. Ja wolę, by moje dzieci wiedziały o wszystkim. Inaczej jeśli dziecko nie wie, jest bardzo łatwą ofiarą m.in. właśnie dla pedofila, także tego w sutannie, który to może wykorzystać ( stylu "nie mów nikomu", "jak się ktoś o tym dowie, to coś stanie się rodzicom", "nie mów bo to grzech" itp. Religia w szkołach - ok, mądre nauczanie, także o dojrzewaniu i sprawach seksualnych - także. 16:49, 25.04.2020
normalny19:22, 25.04.2020
jest dokładnie tak jak piszą na plandece. każdy może sobie samodzielnie wygooglować "matryce programowe" WHO, żeby zrozumieć co ideolodzy LGBT/dżender mają na myśli kiedy mówią "edukacja seksualna"
oto rady od WHO dla seksedukatorów Waszych dzieci:
Przekaż dziecku (0-4 lat) informacje na temat
- Radość i przyjemność z dotykania własnego ciała, masturbacja w okresie wczesnego dzieciństwa
- Prawo do badania nagości i ciała, do bycia ciekawym
- Fakt, że fizyczna bliskość stanowi normalną część życia
- Różne rodzaje miłości
- Różne rodzaje związków
- Prawo do badania tożsamości płciowych
Naucz dziecko (0-4 lat)
- Zaufanie własnym instynktom
- Umiejętność rozmowy o własnych związkach i rodzinie
Pomóż dziecku (0-4 lat) rozwijać
- Ciekawość dotyczącą własnego ciała i ciał innych osób
- Pozytywne nastawienie wobec różnych stylów życia
- Świadomość, że związki są różnorodne
Przekaż dziecku (4-6 lat) informacje na temat
- Radość i przyjemność z dotykania wł 19:22, 25.04.2020
Mlody16:21, 26.04.2020
Normalny - a pytanie czy nie nauczyli samodzielnego myślenia? Bo z tego co mi wiadomo to te "matryce programowe WHO" są jedynie wskazówką jakie tematy poruszać. Wiek podany tam to jedynie SUGESTIA, znasz takie słowo? Jeżeli dalej nie dociera to ciekaw jestem co byś zrobił gdyby twoje dziecko Ci powiedziało że jest homoseksualne i kocha osobę tej samej płci - a przecież zrodzone z 100% prawicowego hetero, jakim cudem to się mogło stać. Więc sorry ale życie pisze różne scenariusze a traktowanie ludzi gorzej tylko ze względu na to kogo kochają pokazuje jedynie jak nudne masz życie i to że nie powinno być terapii konwulsyjnych na osobach homo a powinny być terapie antyhomofobiczne bo jest to irracjonalny strach ze względu na brak świadomości 16:21, 26.04.2020
Koństytucja17:09, 25.04.2020
Jezeli zabronione jest szerzenie głupoty i nienawiści to pierwsze do zamknięcia są TVN i GW 17:09, 25.04.2020
Brain417:14, 25.04.2020
do Koństytucja - nie idźmy lepiej tą drogą, bo inaczej TVPiS powinna być zamknięta i zdelegalizowana ponad 4 lata temu 17:14, 25.04.2020
Pasztet5517:18, 25.04.2020
Czy prostak z bmw dostał mandat za blokowanie ruchu? 17:18, 25.04.2020
Domi17:30, 25.04.2020
na szczęście nie, niestety homofob z furgonetki też nie :( 17:30, 25.04.2020
Ilona4017:34, 25.04.2020
Pasztet55 - ale nik adekwatny sobie wybrałeś! Spróbuj jednak aby mieć trochę mniej krytycyzmu wobec siebie :-)))) 17:34, 25.04.2020
EMK17:25, 25.04.2020
Ewa Michalik-Kardaś – uszczęśliwiona.
27 min ·
Zatrzymanie furgonetki obklejonej syfem w stylu Mordo luris i szerzącej z megafonów nienawiść odnośnie homoseksualistów oraz szczującej na edukację seksualną!
Brawo, Ludzie.
Ursynów! 17:25, 25.04.2020
normalny19:28, 25.04.2020
nie żadną nienawiść do homoseksualistów (?!?) tylko krytyczny stosunek do ideologii LGBT i indoktrynacji dzieci pod płaszczykiem "edukacji" seksualnej. Nie każdy aktywista LGBT jest homosekualistą - część z nich to ludzie bez zaburzeń popędu, tyle że o skrajnie lewicowym nastawieniu. Nikt się nie rodzi skrajnym lewakiem. tak samo, nie wszyscy homoseksualiści mają skrajnie lewicowe poglądy. 19:28, 25.04.2020
nick_znik00:53, 26.04.2020
@ normalny
osób sugerujesz że na prawicy nie ma gejów?
czy ty nie obrażasz prawicy? 00:53, 26.04.2020
Mp3 17:29, 25.04.2020
Ludzie typu Godek i tej podobni powinni być leczeni w psychiatryku 17:29, 25.04.2020
Ursynowianin17:37, 25.04.2020
Jeśli ktoś jest LGBT i poczuł się urażony może zapisać numery i zgłosić sprawę na policję.
Kierowca "aktywista" urządzający blokady i stwarzający zagrożenie dla uczestników ruchu drogowego powinien zostać porządnie ukarany, żeby więcej takich rzeczy nie odstawiał ! 17:37, 25.04.2020
SM17:46, 25.04.2020
Czyli od jutra wszyscy zakładamy szczekaczki i jeździmy po Ursynowie głosząc swoje mądrości? 17:46, 25.04.2020
normalny19:29, 25.04.2020
i co ten "urażony" ma policji zgłosić? żeby przywiozła mu maść na ból dupy? 19:29, 25.04.2020
nick_znik00:51, 26.04.2020
Czyli jak ktoś poczuł się urażony ale nie jest z LGBT to nie może złożyć? Albo jak jest z LGBT ale nie poczuł się urażony?
Tu nie chodzi o LGBT, tu chodzi o to czy ton rzeczywistości mają nadawać ludzie mądrzy czy głupi. Tylko o to chodzi. 00:51, 26.04.2020
Hmmm17:55, 25.04.2020
Przecież taka furgonetka trochę kosztuje;) 17:55, 25.04.2020
UrsynowskiGad18:37, 25.04.2020
Gdyby nie kierowca bmw i redakcja HU, to o akcji Prolife wiedzieliby mieszkańcy kilku bloków, a tak rozreklamowano ją na całą Warszawę. Brawo wy! 18:37, 25.04.2020
SAsa18:45, 25.04.2020
To w końcu redakcja HaloUrsynow jest za czy przeciw bo się pogubiłam? 18:45, 25.04.2020
normalny19:13, 25.04.2020
aktywiści LGBT/dżender nie lubią wolności słowa ani pluralizmu opinii. za to samowolne nielegalne blokowanie ktoś powinien solidnie beknąć. 19:13, 25.04.2020
stop23:27, 25.04.2020
Rozpowszechnianie fałszywych informacji, szkalowanie i naruszanie dóbr osobistych to nie jest "pluralizm opinii", a mowa nienawiści to nie jest "wolność słowa".
Wszystko ci się pomieszało, "normalny". 23:27, 25.04.2020
normalny00:29, 26.04.2020
na tej furgonetce nie ma żadnych fałszywych informacji - każdy sam może sobie wygooglować matryce programowe WHO, na których lobby dżender-pedofilskie chciałoby oprzeć "edukację" seksualną naszych dzieci. nikt nie jest też wymieniony na tej plandece z imienia i nazwiska, więc nie narusza ona niczyich dóbr osobistych. To, że ci się nie podobają czyjeś poglądy nie daje ci żadnych podstaw do tego, żeby ograniczać wolność ich autorowi. Lewica to dzisiaj największe zagrożenie dla wolności słowa. Serio, nie wiem jak wy chcecie kogokolwiek do siebie przekonać takimi stalinowskimi metodami. 00:29, 26.04.2020
normalny19:15, 25.04.2020
hej, ale nielegalne samowolne ograniczenie komuś wolności to nie jest żadne "obywatelskie zatrzymanie". 19:15, 25.04.2020
Kampania w trakcie 19:17, 25.04.2020
Te szczekaczki wyjeżdżają na ulice zawsze przed wyborami. Przypadek? Tajemnicą poliszynela jest że to Pisowska przybudówka 19:17, 25.04.2020
Moooomo19:54, 25.04.2020
Obywatelskie zatrzymanie XDDDDDDD 19:54, 25.04.2020
WandaZ20:10, 25.04.2020
obywatelskie = bo przez obywatela /
zatrzymanie = bo przecież nie przyspieszenie 20:10, 25.04.2020
Mooomo again20:54, 25.04.2020
Wando, logika pokrętna. Zgodnie z prawem obywatelskie zatrzymanie polega na zatrzymaniu osoby popełniającej przestępstwo złapanej na gorącym uczynku. A nie zatrzymanie, bo nie przyspieszenie przez obywatela jak piszesz XDDDDD 20:54, 25.04.2020
Ika02:48, 26.04.2020
Nawoływanie do nienawiści podpada pod kodeks. 02:48, 26.04.2020
den20:17, 25.04.2020
to jest zwykle nawolywanie do neinawisci. art 256. porokuratura powinna sie tym zajac bez potrzeby zatrzymania obywatelskiego. ale to chory kraj. 20:17, 25.04.2020
Karolina120:31, 25.04.2020
Tutaj instrukcja, jak można złożyć zawiadomienie przeciwko tej Furgonetce:
kph.org.pl/homofobiczne-auta-i-banery-jak-reagowac-instrukcja
Sama mam dwójkę małych dzieci, mieszkamy przy KEN, a Ci idioci jeżdżą i drą się z takimi hasłami!!!
Brak słów żeby cokolwiek komentować. 20:31, 25.04.2020
iksik21:21, 25.04.2020
Lobby LGBT ciągle atakuje i trzeba się bronić, Ogólnie dla mnie jest rzeczą obrzydliwą obnoszenie się ze swoją nienaturalną orientacją. W domu róbcie co chcecie, ale się z tym nie obnoście, trochę skromności nie zaszkodzi 21:21, 25.04.2020
SiostraAnny21:31, 25.04.2020
To raczej ktoś tu atakuje LGBT. Rzeczą obrzydliwą jest sianie nienawiści pod płaszczykiem dobra dzieci. Rzeczą obrzydliwą jest fałszowanie i dopasowywanie informacji pod swoje zapyziałe poglądy. Rzeczą obrzydliwą jest szydzenie z innych ludzi w sobotę i maszerowanie rano niedzielę do kościółka by sąsiadka zobaczyła i ks proboszcz odnotował. Rzeczą obrzydliwą jest nieświadomość dzieci, że powinny(!!) zgłaszać niestosowne zachowania księży i innych dorosłych osób wobec nich. Rzeczą obrzydliwą jest brak edukacji seksualnej. 21:31, 25.04.2020
zniesmak22:21, 25.04.2020
W domu albo zakrystii... Prawda? 22:21, 25.04.2020
stop23:23, 25.04.2020
To jest "nienaturalna" orientacja z twojego punktu widzenia, bo ty byś tak nie mógł. Dla osoby LGB to TWOJA orientacja byłaby nienaturalna, bo on/ona nie chce i nie może robić tak, jak ty.
Nie udawaj oblężonej hetero-twierdzy i nie bredź o "atakowaniu" i "obronie", kiedy dyskryminowani obywatele tego kraju chcą po prostu RÓWNYCH PRAW. Ktoś ci nieźle wyprał mózg, jeśli uważasz, że to, co wyprawiają katoliccy talibowie jeżdżący tą ciężarówką, jest okej. To jest tylko odwracanie uwagi od pedofilii w kościele i szukanie nowego kozła ofiarnego i "wroga narodu" w osobach LGBT. Nie bądź pożytecznym idiotą pisowskiego rządu i episkopatu. 23:23, 25.04.2020
Ika02:46, 26.04.2020
Ogólnie dla mnie jest rzeczą obrzydliwą obnoszenie się ze swoją orientacją. Jak widzę tych facetów pożerających kobiety, te obściskujące się hetero pary na przystankach.,.. Trochę skromności nie zaszkodzi :) 02:46, 26.04.2020
Raff21:31, 25.04.2020
Wielki mi to bohater z beemki. Anarchia a nie obywatelskie zatrzymanie. W sumie furgonetce nigdzie się nie spieszyło, a megafon mogli mieć włączony. Kierowca furgonetki mógł spokojnie czekać. No chyba że Ci idioci by go zaatakowali siłą, ale wówczas miałby prawo do obrony np. miotaczem lub paralizatorem. 21:31, 25.04.2020
Qna00:20, 26.04.2020
Zmienić górny napis na :czego lobby kościelne chce uczyć dzieci i wszystko pasuje 00:20, 26.04.2020
Observatore07:29, 26.04.2020
A bezprawne utrudnianie ruchu?! Przecież Policja ma na to paragraf? 07:29, 26.04.2020
TakaPrawda08:23, 26.04.2020
Mandatach dla wszystkich tych, którzy utrudniali i blokowali ruch...a nie głupkowate tłumaczenie, że nie doszło do złamania prawa. Policja boi się działać w zgodzie z prawem? Potrafi tylko pod domem prezesika legitymować ludzi? To takie polskie bagno! 08:23, 26.04.2020
Majsterdomowy08:50, 26.04.2020
A co to jest w ogóle to " Lgbt"?Samozwańcza grupa ludzi,którzy nie umieją się znaleźć w normalnym życiu i świecie... Najczęściej zbyt grubi,aroganccy,nie potrafiący zaakceptować danych siebie ,jak i normalnego społeczeństwa obywatelskiego,rodzinnego...
Ponoć Polska jest krajem PROrodzinnym,przy czym członkowie LGBT na pewno tacy nie są,więc wynika z tego,że są anty społecznym a tym samym antypaństwowych ugrupowaniem., 08:50, 26.04.2020
Ilona4009:40, 26.04.2020
Skoro mamy wolność poglądów to: A co to jest w ogóle to kler? To grupa ludzi,którzy nie umieją się znaleźć w normalnym życiu i świecie... Najczęściej zbyt grubi(!!), aroganccy(!!), nie potrafiący zaakceptować danych siebie ,jak i normalnego społeczeństwa ... // PS. Łączenie LGBT z tematem edukacji seksualnej to kolejne naciąganie tematu. Przecież edukacja seksualna jest nastawiona na hetero. Ale nie ma to jak wywoływać emocje i zamęt - to tak jak słowo „zamach” przy Smoleńsku. 09:40, 26.04.2020
jako11:35, 26.04.2020
A co to jest normalne życie, normalny świat i normalne społeczeństwo? Ty wyznaczysz granicę? Normalne jest to co robi większość? lgbt to mniejszość, wiec to nie jest normalne? W ostatnich wyborach na pis głosowała mniejszość - są nienormalni? Do kościoła regularnie chodzi znacząca mniejszość ludzi - są nienormalni? 11:35, 26.04.2020
Uyopp08:57, 26.04.2020
To znaczy,że- zgodnie z opinią policji -zablokować innego użytkownika drogi pod każdym pozorem??!! Dziękuję za instrukcję !! 08:57, 26.04.2020
SAsa09:02, 26.04.2020
Możesz, ale bądź też gotowy do wyjaśnienia policji dlaczego kogoś zatrzymałeś. Jeśli zapobiegłeś dzięki temu wykroczeniu, sam kary nie dostaniesz. Tu kary zatrzymujący nie otrzymał... 09:02, 26.04.2020
UrsynowskiGad09:15, 26.04.2020
Wyobraźcie sobie. Idziesz ulicą, w koszulce z napisem "Precz z rządem". Jakiś samozwańczy szeryf, łysy kark, "zatrzymuje cię obywatelsko". Wezwana policja, zamiast rzucić karka na glebę, przeprasza go jeszcze, że jednak musi pozwolić ci iść dalej i doradza mu, gdzie cię zgłosić, żeby cię później ciągali za ten napis po komisariatach i sądach. Chcecie takiego państwa? 09:15, 26.04.2020
samozwańczy szeryf13:37, 26.04.2020
a jeśli na koszulce jest swastyka a nie "precz z rządem" to też policja musi pozwolić iść dalej? Zastanów się czy wszystkie treści można megafonami wpychać w uszy. Te furgonetki pracują nad brutalną przyszłością Nur für Hetero. 13:37, 26.04.2020
Bodek16:14, 26.04.2020
Zgadzam się w 100%. Jakim prawem cwaniaczki zatrzymali jadący zgodnie z przepisami samochód? A policja "wysłuchała stron?" Powinno być co najmniej po mandacie dla blokujących 16:14, 26.04.2020
Adam209:32, 26.04.2020
Kontrowersyjne to jest lgbt i to co proponują. Nie może być na to zgody, nas, rodziców. 09:32, 26.04.2020
Ilona4009:46, 26.04.2020
A dlaczego łączysz sprawę edukacji seksualnej z LGBT? To znów sianie zamętu. Edukacja seksualna nie jest ukierunkowana na LGBT i nie manipuluj słowami. Ja np. chcę by moje dzieci o tym wiedziały. Nie mam też kłopotu by o tym z nimi porozmawiać w domu. To chyba paniczny strach rodziców przed tematem powoduje strach przed edukacją i paraliż gdy dziecko samo chce o coś zapytać - bardziej lub mniej świadomie. 09:46, 26.04.2020
jako11:29, 26.04.2020
a co takiego kontrowersyjnego jest w lgbt? To, że twój syn zakocha się w koledze? Córka w koleżance? I postanowią być razem? Na co nie będzie twojej zgody rodzicu? Żeby byli/były szczęśliwe? Zabronisz im? Czy będziesz co niedziela dawał na mszę, żeby Bóg ich "ozdrowił"? 11:29, 26.04.2020
POLAK Ursynów13:59, 26.04.2020
Adam2 zgadzam się w 100% 13:59, 26.04.2020
jako14:38, 26.04.2020
@ POLAK Ursynów - hmm... skoro potępiasz lgbt, a więc i gejów, to czemu masz orgazm patrząc na zdjęcie Prezesa? 14:38, 26.04.2020
Iph2715:29, 26.04.2020
POLAK Ursynow - a ja się nie zgadzam :-) Kto łączy edukację seksualną z LGBT łączy też Smoleńsk z zamachem - to po prostu stan umysłu, na szczęście dość rzadki na Ursynowie. 15:29, 26.04.2020
Iph2715:35, 26.04.2020
jako - przecież u „prawdziwych” Polaków LGBT nie występuje, no co ty! Gdyby Ich syn przyprowadził chłopaka a córka dziewczynę, taki „prawdziwy” wysłałby od razu SWOJE dziecko na przymusowe „leczenie” a potem wyrzekł się dziecka lub postawił ultimatum: my albo życie jakiego chcesz. 15:35, 26.04.2020
jako17:08, 26.04.2020
@Iph27 - najgorsze jest to, że wysłałby dzieciaka na to leczenie do najbliższej parafii. Ale tak poważnie to strasznie mi szkoda ludzi lgbt należących do pisu albo konfederacji. Potwornie się boją, że ich orientacja się wyda. A jest ich o dziwno sporo w tych szeregach. 17:08, 26.04.2020
Pozdrawiamy z Dolneg14:50, 26.04.2020
Brawo kierowcy!! Przywracacie wiarę w ludzi. A już myśleliśmy, że już wszystko w tym kraju poszło w PI S-du. Jeszcze przyjdą piękne dni kiedy wszystko zniszczone przez obecny ,,rząd,, wróci do normalności. 14:50, 26.04.2020
Iph2715:38, 26.04.2020
Jak tu już dobrze ktoś napisał: łączenie LGBT z edukacją seksualną ma na celu tylko wywołanie emocji, kontrowersji i sprzeciwu. To manipulowanie. Tak jak manipulacje Smoleńskiem w kontekście zamachu - odwrócenie uwagi od prawdziwego problemu, od prawdy, od rozumnego myślenia. Po to by dzielić Polaków, zyskiwać zwolenników nie myślących samodzielnie itp. 15:38, 26.04.2020
rysiek15:59, 26.04.2020
BRAWA DLA KIEROWCÓW!!!!!!!!!! Każdy ma prawo myśleć, co chce, ale nawoływanie do nienawiści jest bezprawne. Pozdrawiam Ursynów:) 15:59, 26.04.2020
Elkan18:51, 26.04.2020
To czym jest nawoływanie do nienawiście jest czysto subiektywne a taki subiektywny pogląd nie jest podstawą do karania kogokolwiek. Równie dobrze na podobne j zasadzie mogę powiedzieć, żę Marsze Równości nawołują do nienawiści wobec osób popierających obecny rząd oraz do osób wierzących. Przypominam wypowiedź jednej z uczestniczek takiego marszu "czekamy aż te kurwy (osoby głosujące na PiS) wymrą" oraz o wszelkiego rodzaju hasłach w stylu "jebać kler". Przy takich akcjach ta ciężarówka to jest nic. 18:51, 26.04.2020
Bodek16:10, 26.04.2020
Skandal, jakim prawem zatrzymali ciężarówkę? Kto im dał prawo ograniczania wolności poprzez blokowanie przejazdu?
Powinno się to skończyć co najmniej mandatami dla blokujących 16:10, 26.04.2020
Mlody16:29, 26.04.2020
Do wszystkich osób które uważają że ta furgonetka to "wygłaszanie swoich poglądów". Jak nudne jest wasze życie że interesuje was kto z kim śpi? I jaki mielibyście problem z tym by osoba która kocha osobę tej samej płci mogła bez problemu okazywać uczucia swojej drugiej połówce publicznie tak samo jak wy np. poprzez zwykłego całusa w policzek albo możliwość swobodnego chodzenia za rękę. Wiadomo że żadna grupa nie jest w 100% w porządku bo znajdują się imbecyle które zaburzają jej ogólne postrzeganie przez osoby z zewnątrz. Dla przykładu: w kościele nie każdy ksiądz jest pedofilem i nie każdy ksiądz "wygłasza swoje poglądy" manipulując ludzi do nienawiści. a jednak najgłośniej jest o Księżach pedofilach i tych co są przeciwko zwykłej ludzkiej miłości. Tak samo osoby w mniejszości seksualnej (LGBT), nie każdy gej to wytapetowana lampucera albo zwykła przysłowiowa pi*da, a tym bardziej pedofil. 16:29, 26.04.2020
Elkan18:48, 26.04.2020
Dlaczego mamy Marsze Równości? Przecież to również "wygłaszanie swoich poglądów" jednak nie są one krytykowane za informowanie ludzi dookoła "kto z kim śpi" bo do tego sprowadzają się tego rodzaju marsze. O antyklerykaliźmie oraz nienawiści do osób wierzących nie wspomnę... 18:48, 26.04.2020
Mlody19:00, 26.04.2020
@elkan - "jednak nie są one krytykowane za informowanie ludzi dookoła "kto z kim śpi" bo do tego sprowadzają się tego rodzaju marsze" - to rozumiem że osoby które są hetero i mają typowy model rodziny a biorą udział w takim marszu ukrywają coś? Bo takie trochę sprowadzanie marszu do frazy "kto z kim śpi" jest bardzo na wyrost.
Obejrzyj filmy z marszów równości, poznaj ludzi z tego środowiska i wtedy wyrób opinie a nie na "rzetelnych" materiałach TVP(is). Hmm nie wiem czy wiesz ale wiara jest (przynajmniej dla mnie) sprawą osobistą, a w środowisku LGBT jest dużo osób wierzących DLA SIEBIE, a nie dla kościoła w Polsce, większość czynności w kościele które są dziś zostały wymyślone setki lat po Chrystusie. Poza tym, tak jak już mówiłem, osoby które propagują swoją nienawiść to są pojedyncze jednostki które robią wokół siebie największy szum i zamiast np. skupić się na całym marszu że nie jest to żadna parada zboczeń tylko normalni ludzie to kamery skierowane są na takiego delikwenta. 19:00, 26.04.2020
Mlody19:00, 26.04.2020
@Elkan - polecam patrzeć z trochę szerszej perspektywy na otaczający świat niż tylko poprzez monitor / ekran telewizora 19:00, 26.04.2020
Mlody16:32, 26.04.2020
Choroby psychiczne i zboczenia (gdzie orientacja seksualna inna niż hetero nią nie jest) dotykają ludzi niezależnie od pochodzenia , stanu majątkowego, rasy czy poglądów. Pytanie kolejne czemu nie ma skandalu o filmy typu 50 twarzy greya czy 365 dni które pokazują wypaczone obrazy miłości i pożądania? Tylko dlatego bo tam jest para hetero a nie jednopłciowa. Zacznijmy postrzegać innych na podstawie ich charakteru i zachowania w stosunku do nas a nie tego czy ktoś kocha osobę płci przeciwnej czy tej samej. 16:32, 26.04.2020
Mlody18:54, 26.04.2020
@Elkan - dla niektórych może być zboczeniem, dla innych jest to normalne - kąt widzenia zależy od punktu siedzenia. Homoseksualizm nie powstał w przeciągu 10 lat czy nawet 100, w przyrodzie występuje prawdopodobnie od początku jej istnienia więc jakiś cel ma. Pytanie znasz kogoś osobiście kto jest zadeklarowaną osobą homoseksualną w związku (czy też nie)? Bo prawdopodobnie gdybyś znał to wiedziałbyś że to ludzie jak każdy inny, orientacja nie przeszkadza w życiu codziennym ani tym bardziej w kontaktach towarzyskich.No chyba że ktoś ma ból dupy o to że dziewczyna ma faceta przyjaciela który nie myśli o tym żeby ją przeruchać? 18:54, 26.04.2020
Iph2716:32, 26.04.2020
Prośba by usuwać jeśli to możliwe komentarze, które piszą uaktywnione już szczujnie oraz trolle. Dzięki! 16:32, 26.04.2020
Niesuweren16:44, 26.04.2020
Niech se jeździ debil I wypisuje co chce. Ale uzywanie sygnałów głosowych na terenie zabudowanym jest zabronione i jest wykroczeniem. 16:44, 26.04.2020
UrsynowskiGad17:11, 26.04.2020
A przyszło do głowy, że jeżeli policja puściła go wolno, to miał stosowne pozwolenie? 17:11, 26.04.2020
Tomasz 16:51, 26.04.2020
Jakim prawem, czy wolno zatrzymywać ludzi za poglądy? Kim są ci co zatrzymują? Jacyś homoseksualiści którym „wolność” odbija? Im wolno iść z homoseksualnymi hasłami po ulicach, a nam nie wolno? Wstyd! 16:51, 26.04.2020
Mirosław 16:58, 26.04.2020
Czyli teraz wolno już w Polsce zatrzymywać za poglądy? Czy mogę zatrzymać homoseksualistę za naklejkę na aucie? Jak można popierać zatrzymywanie kogokolwiek za napisy? Od tego jest policja. Nie ma bardziej nietolerancyjnych środowisk niż homoseksualiści. 16:58, 26.04.2020
jako17:01, 26.04.2020
@ REDAKCJA Tomasz vel Mirosław ma rozdwojenie jaźni i chyba nie może się zdecydować kim jest. Oba wpisy do usunięcia za posługiwanie się wieloma nickami. 17:01, 26.04.2020
jako17:16, 26.04.2020
Kotku, możesz sobie uważać co chcesz, nie mam z tym problemu i możesz to tutaj napisać. Ale po co pod wieloma nickami? Musisz pogadać sam ze sobą? A może jesteś z lgbt, trans i nie możesz zdecydować się kim jesteś? Wówczas z góry przepraszam, rozumiem. Ale jak jesteś zwykłym trollem usiłującym wywołać wrażenie, że jest was wielu to spadaj na Nowogrodzką. 17:16, 26.04.2020
Mlody18:21, 26.04.2020
@Mirosław - mówisz że nie ma bardziej nietolerancyjnych środowisk niż homoseksualiści tak? A mam pytanie czy poza wypizdkami które robią wokół siebie szum na marszach równości osoby LGBT obrażają innych czy coś? Bo to raczej Ci ultra prawicowi co obserwują marsz i stare dewoty się drą "jebać pedałów", "łapy precz od naszych dzieci" ; "wypierdalać z polski tęczowa zarazo". Sorry ale patrzenie na zasadzie tego że np rodzic osoby homo pomaga w przypadku blokowania szerzenia kłamstw i mowy nienawiści to nietolerancja jest okazywaniem jedynie braku szacunku do drugiego człowieka. 18:21, 26.04.2020
Czesław14:01, 27.04.2020
Spróbuj napisać np. mocno negatywnego o chrześcinajach, to mogą Cię pociągnąć za obrazę religijną. Więc tak, wolno w Polsce zatrzymywać za poglądy. 14:01, 27.04.2020
Raff17:15, 26.04.2020
Jako rodzic mam prawo wymagać od szkoły, aby respektowała moje prawo do wychowania dzieci zgodnie z moimi przekonaniami i wartościami. Szkoła niech koncentruje się na nauce, aby dzieci pogłębiały wiedzę i zdolność samodzielnego myślenia. Jeśli chodzi o matematykę, chemię itp to rola rodzica powinna być tylko pomocniczą. W zakresie wychowania do życia, w tym seksualnego to ja jestem ekspertem i autorytetem dla swoich dzieci, a nie członkinie organizacji o wątpliwych kwalifikacjach i reputacji. Rodzice powinni potrafić z dziećmi rozmawiać o najważniejszych sprawach życiowych, a nie olewać temat licząc, że ktoś za nich to zrobi lepiej. 17:15, 26.04.2020
Rodzic3ki17:20, 26.04.2020
Zdanie kluczowe"Rodzice powinni potrafić z dziećmi rozmawiać o najważniejszych sprawach życiowych, a nie olewać temat licząc, że ktoś za nich to zrobi lepiej". Przecież większość rodziców się boi, wstydzi albo sama nie wie. Rozmowa ich stresuje, są czerwoni z zażenowania, bo przecież i sami się seksu swojego wstydzą: nagości i ciała też. Ale tak jak jest prawo do tego by dziecko nie chodziło na religię, tak i faktycznie może powinna być zasada, aby rodzic mógł zdecydować pisemnie czy dziecko w takich zajęciach nie powinno uczestniczyć - wtedy powinno mieć inne dodatkowe lekcje (religia pewnie będzie bardzo zbieżna z zapotrzebowaniem). 17:20, 26.04.2020
Raff17:25, 26.04.2020
@Rodzic3ki - dziękuję za konstruktywny komentarz do mojej wypowiedzi. Nie często to się zdarza. Można mieć różne zdanie, ale ważna jest kultura i wzajemny szacunek. 17:25, 26.04.2020
UrsynowskiGad17:31, 26.04.2020
@Raff: to bardzo słuszne spostrzeżenia. Ale lewacy, różni aktywiści, ideolodzy nie chcą, żeby rodzic mógł wychowywać swoje dzieci wg swoich przekonań, samodzielność jest koszmarem lewaka, oni chcą wychowania wg odgórnie narzuconych przez nich kryteriów. 17:31, 26.04.2020
jako17:33, 26.04.2020
Tak masz rację, o ile zgodnie ze swoimi przekonaniami i wartościami nie zaczniesz dzieciom wpajać, że lgbt to zło, należy ich leczyć i izolować. Wówczas to szkoła powinna dzieciom powiedzieć, że jednak nie masz racji. 17:33, 26.04.2020
UrsynowskiGad17:47, 26.04.2020
@jako: Ale zastanów się, jak zaczniesz dzieciom mówić że religia to zło albo demokratycznie wybrany rząd to złodzieje, to państwo ma na Twoją rodzinę nasłać jakiś jugendamt? 17:47, 26.04.2020
Mlody17:58, 26.04.2020
@raff prawda, szkoła jest od pogłębiania wiedzy dzieci i rozwijania ich zdolności samodzielnego myślenia i po to właśnie jest takie coś jak WDŻ - wychowanie do życia w rodzinie na którym nie ma tematów nie wiadomo jak nasiąkniętych zboczeniami itd jak to próbują przedstawić w mediach. Jest to zwykła lekcja na której nauczyciel który ma jakieś wykształcenie w dziedzinie edukacji na tematy seksualne / życia w rodzinie porusza je. Czyli np że dziecko w momencie kiedy ktoś je dotyka bez jego zgody powinno powiedzieć to rodzicowi, albo samo to że istnieje inna orientacja niż heteroseksualna i nie wpływa to na inne dziedziny życia człowieka aniżeli tylko sferę miłosną/łóżkową 17:58, 26.04.2020
Mlody18:04, 26.04.2020
@UrsynowskiGad - z jakiej racji wypowiadasz się tak jakby za wszystkich (ja to tak odbieram) w momencie kiedy tak jak pisałem wcześniej, w każdej grupie społecznej masz spierdo*iny umysłowe przez które grupa jest odbierana negatywnie bo się taki wypizdek wyróżnia i robi wokół siebie szum. Natomiast jeżeli rodzicowi przeszkadza to że załóżmy odgórnym kryterium wychowania dziecka jest narzucone szanowanie innych osób bez względu na ich orientację to polecam takiemu rodzicowi skierować się na badania psychiatryczne skoro tak ważne dla niego jest życie łóżkowe innych osób. Poza tym od kiedy podstawowy szacunek do ludzi niezależnie od ich stanu materialnego, orientacji czy uj wie czego jest przypisany do "lewaków"?
18:04, 26.04.2020
jako18:13, 26.04.2020
@UrsynowskiGad - właśnie dlatego szeroką edukację powinna zapewnić szkoła, żeby dzieciakom nie wciskać fanatycznego kitu, nieważne czy z lewej, z prawej, czarnej czy czerwonej strony. Niech dzieciak ma wybór i chociaż podstawy, żeby określić sobie co jest dobre a co złe. 18:13, 26.04.2020
UrsynowskiGad18:22, 26.04.2020
@Młody, za jakich wszystkich się wypowiadam, piszę za siebie. Poza tym, to właśnie lewicowi aktywiści lgbt upubliczniają swoje życie łóżkowe i pchają się z tym tematem nawet do szkół, a konserwatystom to nie pasuje. Stąd akcja na KEN i cała dyskusja tutaj, nie udawaj głupa, że nie rozumiesz. 18:22, 26.04.2020
Raff18:27, 26.04.2020
@Jako - czym innym jest tolerancja, czym innym wychowanie do życia w rodzinie, a jeszcze czym innym seksualizacja dzieci. Tolerancja i szacunek do wszystkich ludzi to wartości ponadczasowe i nie potrzeba do tego żadnych przedmiotów. Natomiast mój sprzeciw budzi forma edukacji seksualnej, która może kłaść nacisk na fizjologię w oderwaniu od psychiki, życia emocjonalnego i uczuciowego. Dzieci są różne i to rodzice najlepiej powinni wiedzieć, kiedy i w jakiej formie te tematy wprowadzać. 18:27, 26.04.2020
Mlody18:28, 26.04.2020
@ursynowskigad - "Ale lewacy, różni aktywiści, ideolodzy" - uogólnienie. Hmm upubliczniają swoje życie łóżkowe bo co? Bo pokażą na instagramie czy facebooku czy twitterze zdjęcie ze swoją drugą połówką ? No szanujmy się, jest to zwykła ludzka rzecz że dzielą się SWOIM szczęściem tak jak inni ludzie. Mówisz że ładują się do szkół, hmm.... wcale nie ma tak że 99% materiałów w szkole jeżeli pojawiają się wątki miłosne są tam osoby HETERO. Więc chyba osoby o innej orientacji mają prawo ubiegać się o to by w szkole ukazywano różnorodność ludzkiego życia a nie tylko jak to ująłeś w innej kwestii, "jedynej słusznej racji" 18:28, 26.04.2020
Mlody18:31, 26.04.2020
@Raff - "Dzieci są różne i to rodzice najlepiej powinni wiedzieć, kiedy i w jakiej formie te tematy wprowadzać." - jest możliwość po pierwsze skontaktowania się z nauczycielem prowadzącym zajęcia i poproszenie o to aby przedstawił jakie tematy mogą być poruszane na zajęciach i w momencie kiedy rodzic uzna je za zbytnio kontrowersyjne (w swoim mniemaniu ) względem swojego dziecka może bezproblemowo wypisać je z takich lekcji. Natomiast doszukiwanie się "seksualizacji" dzieci jest bezcelowe 18:31, 26.04.2020
Raff18:41, 26.04.2020
@Młody - i tu zgoda. Dopóki zajęcia są dobrowolne, to wszelkie problemy są czysto hipotetyczne. Gdyby przyszły czasy, że zdanie rodziców nic nie znaczy, a dzieci wychowywane są przez Państwo stosownie do panującej opcji politycznej (bez względu na to czy ultralewicowej czy ultraprawicowej) to byłoby niewesoło. 18:41, 26.04.2020
Kik19:29, 26.04.2020
Raff Dzieci są różnymi metodami nakłaniane by chodziły na religię itp. Krzyż w sali też wpływa na postrzeganie świata. Dzieci które nie chodzą na religię siedzą w tym czasie na korytarzu. Rozumiem choć nie podzielam poglądu, że ktoś uważa, że edukacja seksualna indoktrynuje mu dziecko. Ale ja też mam prawo do wychowania swojego dziecka. A prawica nie może się z tym pogodzić. I na siłę wtłacza religię. Tak więc najpierw wyprowadźcie religię ze szkół. 19:29, 26.04.2020
Raff20:39, 26.04.2020
@Kik - dopóki religia i wychowanie do życia/seksualne są dobrowolne to nie widzę problemu. Alternatywą dla religii powinna być etyka bądź dodatkowa godzina wychowawcza. Alternatywą dla wychowania seksualnego, jeśliby przybrało formy patologiczne powinna być także dodatkowa godzina wychowawcza, którą można byłoby wykorzystać np na rzeczy społecznie użyteczne: wolontariat, sprzątanie otoczenia, dokarmianie ptaków itp. 20:39, 26.04.2020
UrsynowskiGad17:22, 26.04.2020
"Liberałowie" w komentarzach poniżej pokazują, jak rozumieją wolność głoszenia poglądów, można głosić pod warunkiem że są "słuszne". Doceniam też pracowitość "liberała", który ciągle kasując historię przeglądania, hurtowo dostawia plusy/minusy :)) 17:22, 26.04.2020
Mlody18:13, 26.04.2020
@UrsynowskiGad natomiast "prawicowcy" plują jadem na osoby które nie są "jedynej słusznej orientacji", i ludzie zamiast szukać wspólnych poglądów patrzą przez pryzmat jednego czy dwóch różnych. Obrzucać się wzajemnie błotem każdy potrafi natomiast poszukać jakiegoś tematu w którym obie strony mają realną szansę uargumentowania swoich poglądów (czyli nie walenie argumentów z dupy i takich które są irracjonalne np. każdy gej to pedał, czy każdy ksiądz to pedofil) jest jakoś niewiarygodnie ciężko 18:13, 26.04.2020
Ar19:46, 26.04.2020
@~Mlody " np. każdy gej to pedał," no to akurat prawda, z tym, że drugie określenie jest bardziej pejoratywne. Tak mi się wydaje.
19:46, 26.04.2020
Mlody20:23, 26.04.2020
@Ar - gej to gej, wg wielu osób określenie pedał jest bardziej określeniem na osoby typowo stereotypowe - zniewieściałe 20:23, 26.04.2020
Rodzic4417:38, 26.04.2020
DRODZY RODZICE! Pamiętajcie, że szkoła to szkoła publiczna. Jeśli z jakiegoś względu edukacja seksualna Wam nie pasuje, pamiętajcie, że macie prawo uczyć swoje dzieci w domu, samodzielnie - podobno to nic trudnego. Wtedy też i z 10 religii tygodniowo taki bąbelek może mieć... 17:38, 26.04.2020
Rodzic4417:48, 26.04.2020
Dodam tylko, że są też szkoły nawet ultrakatolickie, prywatne - także wybór macie :-) Korzystajcie z przysługujących Wam praw i decydujcie o wychowaniu swoich dzieci :-) PS. Moje chodzą i będą chodzić do szkoły publicznej 17:48, 26.04.2020
UrsynowskiGad17:57, 26.04.2020
@Rodzic44, No a dlaczego aktywiści nie otwierają szkół prywatnych ultraliberalnych, żeby było 10 godzin edukacji seksualnej tygodniowo, tylko czepiają się szkół publicznych, w których zresztą od dawna jest wychowanie do życia w rodzinie, nie mówiąc o poczciwej biologii? 17:57, 26.04.2020
jako18:06, 26.04.2020
@UrsynowskiGad - oj widać, że o prywatnej edukacji wiesz niewiele. Takie ultraliberalne szkoły są tak oblegane, że ciężko tam posłać dziecko. Dlatego wiele osób z konieczności decyduje wie na szkołę publiczną. Poza tym szkoła publiczna ma wiele zalet w stosunku do prywatnych. 18:06, 26.04.2020
Mlody18:09, 26.04.2020
@UrsynowskiGad - Ci aktywiści o których mówisz może dlatego "czepiają się" tych szkół publicznych bo mimo wszystko myślisz ze młoda osoba która czuje że nie pociąga ją płeć przeciwna a ta sama od razu leci chętnie do rodziców o tym mówić widząc sytuację w kraju? Taka osoba boi się odrzucenia i stygmatyzacji, natomiast gdyby widziała że w szkole może czuć się bezpiecznie i ma wsparcie ze strony kadry pedagogicznej prędzej by zdecydowała się na rozmowę z rodzicami mając świadomość tego że może zwrócić się o pomoc w miejscu gdzie przebywa praktycznie codziennie. 18:09, 26.04.2020
Rodzic4419:16, 26.04.2020
Do UrsynowskiGad - nie jestem pewien, ale jeśli bardzo się chce, pewnie szkołę prywatną ultraliberalną też się znajdzie - dla chcącego nic trudnego. 19:16, 26.04.2020
Jan-Ko17:54, 26.04.2020
Brawa dla kierowców.
Precz z homofobią.
Policja! Policja! Gdzie jest policja? 17:54, 26.04.2020
kch318:04, 26.04.2020
art. 156 ustawy Prawo ochrony środowiska zabrania „używania instalacji lub urządzeń nagłaśniających na publicznie dostępnych terenach miast, terenach zabudowanych oraz na terenach przeznaczonych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe”. 18:04, 26.04.2020
Rodzic4419:04, 26.04.2020
I jeszcze jedno, zanim część rodziców weźmie się za edukację, warto wyjaśnić kilka pojęć, które są mylone - zakładam że specjalnie by bić pianę i wzbudzać sensacje oraz budować heit. Niech Ci szczególnie, którzy nie myślą samodzielnie, a są sterowani z góry lub przez pseudo organizacje jak ta od ciężarówki, przeczytają nawet kilka razy - może łatwiej wbije im się to do głowy - teraz kilka skrótowych definicji i przykładów: 1) pedofil to człowiek mający pociąg do dzieci, 2) gej / homoseksualista - mężczyzna mający pociąg do drugiego mężczyzny, 3) lesbijka - kobieta mająca pociąg do drugiej kobiety, 4) biseksualista - ktoś, kto ma pociąg do obu płci. Ważne: nie każdy pedofil to homoseksualista / nie każdy homoseksualista to pedofil. Przykład: ksiądz mający pociąg do dziewczynek to pedofil, ale nie homoseksualista / kobieta mająca pociąg do małych chłopców to pedofilka, ale nie lesbijka / mężczyzna mający pociąg do drugiego dorosłego mężczyzny to gej/homoseksualista ale nie pedofil, itd. 19:04, 26.04.2020
Mlody19:13, 26.04.2020
@Rodzic44 Cieszy mnie to że są takie osoby jak Pan/Pani, ponieważ daje to nadzieję na to że w tym kraju jest szansa na równość pomiędzy ludźmi bez względu na orientację 19:13, 26.04.2020
UrsynowskiGad20:32, 26.04.2020
Jak coś jest mylone, to najwyżej słowa pedofil i pederasta. Oczywiście pederasta=homoseksualista. Przy okazji warto też wspomnieć o politpoprawnej nowomowie, o słowie homofob to już napisano wszystko, a ostatnio pojawił się nowy językowy potworek: "osoba heteronormatywna". 20:32, 26.04.2020
polak09:53, 27.04.2020
Ty swoje dzieci edukuj a nie innych chcesz uczyć. 09:53, 27.04.2020
Jagodus19:59, 26.04.2020
Kocham Ursynów ,bo ludzie potrafią tam spontanicznie zareagować na obrzydlistwa. 19:59, 26.04.2020
Zawałowiec 20:44, 26.04.2020
Rodzic 44 zanim ty się weźmiesz za edukację spytaj mądrzejszych i nie zakłamanych psychologów, którzy potwierdzą, że wszystkie te wymienione przez ciebie relacje mają ten sam mechanizm powstawania, a różnią się tylko dwoma kwestiami
1. obiektem zainteresowania
2. sankcjami prawnymi albo ich brakiem za utrzymywanie tych relacji.
Można by do punktu 2 dodać argument moralności, wychowania czyli wzorców no i ewentualnie genetyki.
Znam faceta, który ma satysfakcję z ocierania członkiem kory drzewa. Mi to nie przeszkadza chociaż nie wydaje mi się normalne ale sprzeciwiam się temu żebym musiał nawet o tym słuchać (to moralnie sfera intymna) bo np : mógłbym wtedy odczuwać obrzydzenie. Dlatego dopóki jest to we własnej swerze zainteresowań tej osoby nic mi do tego ale rządem szacunku dla moich odczuć. Wchodzenie ruchu LGBT w sferę innych ludzi jest przekroczeniem tego prawa do szacunku i naganne.
A zatrzymywanie samochodu na drodze ...wczoraj widziałem samochód z cateringiem pierogów. ????? 20:44, 26.04.2020
Rodzic4420:56, 26.04.2020
Edukuję swoje dzieci - nie martw się. Niezależnie też od tego co piszą tu oburzeni - będący na Ursynowie w mniejszości na szczęście: edukacja seksualna nie ma nic wspólnego z lobby LGBT. Inaczej też nieco i sam pewnie patrzyłbym na tę ciężarówkę, gdyby kłamliwie na tej budzie nie powoływała się na "lobby LGBT". To budowanie heitu właśnie. Ja w takim razie tez może zacznę w tego typu tematy wplatać np. "lobby kleru" albo "lobby pedofili w czarnych sukienkach". PS. Zawałowiec - warto pisać pod komentarzem, jeśli na komentarz odpowiadasz :-) 20:56, 26.04.2020
Pytajacy20:45, 26.04.2020
Dlaczego kierowcom którzy zatamowali ruch bez przyczyny nie zostały "rozdane" mandaty? 20:45, 26.04.2020
Rodzic4420:57, 26.04.2020
Choćby dlatego jak już ktoś napisał (cyt): art. 156 ustawy Prawo ochrony środowiska zabrania „używania instalacji lub urządzeń nagłaśniających na publicznie dostępnych terenach miast, terenach zabudowanych oraz na terenach przeznaczonych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe”. 20:57, 26.04.2020
Pytajacy21:00, 26.04.2020
@Rodzic44 - fajnie, tylko egzekwowanie prawa zostaw tym co się tym zajmują a nie. Bo za chwilę każdy każdego będzie zatrzymywał pod byle pretekstem. Druga sprawa, jak już ktoś napisał, Pan z dostawczaka nie dostał mandatu. W związku z tym Twój paragraf nie zadziałał. 21:00, 26.04.2020
Rodzic4421:05, 26.04.2020
Pytający - liczę, że mieszkańcy dodatkowo zgłoszą sprawę do sądu - wymaga to zgłoszenia prywatnego i wtedy sprawą zajmą się organa ścigania zgodnie z procedurą. Może się tel wtedy skończyć nie tylko mandatem. Przy okazji namawiam do zapoznania się z instrukcją, którą ktoś już tu podawał - link: kph.org.pl/homofobiczne-auta-i-banery-jak-reagowac-instrukcja 21:05, 26.04.2020
Pytajacy21:11, 26.04.2020
@Rodzic44 - instrukcja instrukcją, postępowanie postępowaniem ale samowolne zatrzymywanie uczestnika ruchu w momencie kiedy nie stanowi on zagrożenia dla ruchu drogowego, w mojej opinii powinno skończyć się mandatem. Przecież to tworzenie zagrożenia na drodze i to tylko ze względu na własne przekonania. 21:11, 26.04.2020
Amerigo 20:51, 26.04.2020
Przede wszystkim dopirdzielilbym mandaty tym baranom co zablokowali drogę A po drugie gdzie wolność słowa? Jednym wolno a drugim nie? Krew mnie zalewa na debili w tym kraju z każdej strony są otaczających!!! 20:51, 26.04.2020
Rodzic4421:02, 26.04.2020
Może dlatego, że co po pierwsze co innego jest jeździć samochodem z napisami, a co innego jeszcze szczekać dodatkowo przez megafon komunikaty non stop? Jakbyś postąpił, gdybym od jutra zaczął pod twoim domem jeździć busem oklejonym napisem "księża gwałcą, nie posyłaj dzieci na religię chyba że chcesz im fo zafundować", oczywiście z właściwym nagłośnieniem do tego. 21:02, 26.04.2020
Rodzic4421:10, 26.04.2020
W artykule dano możliwość wypowiedzenia się wszystkim stronom, więc kompletnie tego heitu nie rozumiem - jak teraz czytam raz jeszcze to macie tam stanowisko i mieszkańców i policji i tych z furgonetki oraz przywołane inne tego typu sprawy i postanowienia sądów. To, że nie porusza się jakiegoś tematu lub nie mówi o tym, co może być niewygodne dla niektórych (patrz np. TVPiS i dobór tam tematów) nie oznacza, że temat nie istnieje. Dobrze, że inne portale też temat podchwyciły (oczywiście poza wiadomymi, choć być może i tam się relacje pokażą, odpowiednio zmanipulowane). 21:10, 26.04.2020
jasio21:27, 26.04.2020
To jest bezprawne zatrzymanie i za to powinno grozić sprawa z kodeksu karnego. Jeśli ktoś uważa, ze kierowca furgonetki popełnił wykroczenie to powinien zawiadomić odpowiednie służby. Zatrzymanie obywatelskie musi spełniać odpowiednie przesłania a tutaj takich nie było bo łatwo można było ustalić i znaleźć sprawce.
Gdyby znowu ktoś uznał, ze kierowca ciężarówki naruszył w jakiś sposób jego dobra to musi złożyć pozew cywilny. 21:27, 26.04.2020
Tata21:29, 26.04.2020
No i mamy relacje wideo kierowcy furgonetki w internecie. Kto chce to znajdzie. Zatrzymujący "obywatele" zachowali się jak zwierzęta. 21:29, 26.04.2020
Pasztet5521:59, 26.04.2020
Dlatego z takimi osobnikami lepiej nie rozmawiać bo jeszcze sprowadzą Cię do tego samego poziomu, mało tego w takiej sytuacji lepiej mieć przy sobie gaz pieprzowy bo to podchodzi pod napaść i próbę kradzieży (otwieranie drzwi cudzego auta). Dramatyczne czasy mamy. 21:59, 26.04.2020
Rodzic4421:35, 26.04.2020
NAMAWIAM: JEŚLI KTOŚ BYŁ ŚWIADKIEM, WIDZIAŁ Z OKNA itp. NIECH ZGŁOSI - zdjęcia z artykułu pewnie można użyć, to bardzo proste (niestety nie byłem na Ursynowie wtedy), w ten sposób można ukrócić działanie tego jeżdżącego pudła - link: kph.org.pl/homofobiczne-auta-i-banery-jak-reagowac-instrukcja 21:35, 26.04.2020
UrsynowskiGad21:48, 26.04.2020
@Rodzic 44, musisz trochę wyluzować, pogodzić się z tym że tak jak istnieją antyklerykałowie, będą też istnieć osoby anty-lgbt :) 21:48, 26.04.2020
Rodzic4421:50, 26.04.2020
Do UrsynowskiGad: to mi akuratnie przeszkadza i zgadzam się z Twoim komentarzem. Przeszkadzają mi manipulacje, próba łączenia jednego z drugim, próba wpisywania LGBT w temat edukacji seksualnej itp. Co Ty nas to? 21:50, 26.04.2020
Pasztet5522:04, 26.04.2020
Dlaczego pan namawia internautów/mieszkańców do złego? do zgłaszania czegoś co panu przeszkadza. Koszmar. 22:04, 26.04.2020
Rodzic4422:09, 26.04.2020
Pasztet55 - nie namawiam do zgłaszania tego, co mi przeszkadza, namawiam do tego by zgłosić to co się wydarzyło i pokazuję, że to jest bardzo proste :-) Wielu osobom jak widać przeszkadza jeżdżący po ulicach samochód, ryczący przez głośnik hasłami, którymi próbuje manipulować. PS. Podziwiam nick :-) 22:09, 26.04.2020
zwykły obserwator21:36, 26.04.2020
Cóż, obywatele po ewropiejsku. Jak to było w "samych swoich" sąd sądem ale sprawiedliwość musi być po naszej stronie, hi, hi, czyli wolność słowa ale bez przesady, nie dla ciemnogrodu, hi, hi, tylko dla nas oświeconych i kulturalnych, hi, hi. W nagraniu brak akustyki obywateli, hi, hi. 21:36, 26.04.2020
furgo!21:36, 26.04.2020
ta furgonetka z takimi napisami i na dodatek wygłaszająca bzdury przez megafon powinna natychmiast zostać zatrzymana i odholowana gdzie pieprz rośnie, a najlepiej pod dom niejakiej Kai , STOP dla ciemnogrodu 21:36, 26.04.2020
UrsynowskiGad21:55, 26.04.2020
Śmiało mieszkańcy Ursynowa, zgłaszajcie tysiącami furgonetkę na Janowskiego, zaraz kierowca stanie się gwiazdą waszej ulubionej stacji TVP! 21:55, 26.04.2020
Rodzic4422:03, 26.04.2020
A co ma do tego TVP? Ja tylko czekam na relacje TVP z tego zdarzenia, ciekaw jestem doboru słów i materiałów... 22:03, 26.04.2020
UrsynowskiGad22:36, 26.04.2020
Odpowiadam, materiały 1) opis problemu seksualizacji dzieci 2) atak lewackiej bojówki na kierowcę, który przeciw niej protestował 3) opis nękania kierowcy przez masowe zgłoszenia na komisariat 4) pokazanie, że aktywiści lgbt obrażali katolików i pozostali bezkarni 5) wyśmianie "liberałów" jak rozumieją wolność słowa. To wszystko pokazane w TVP dziesiątki razy, aż do wyborów (przeniesionych albo nie). Możecie mnie minusować, ale tak się robi propagandę. 22:36, 26.04.2020
Rodzic4422:48, 26.04.2020
Do UrsynowskiGad: to ja w takim razie zapożycza nieco: Warto zgłaszać sprawę na policję, TVN będzie pokazywał częściej temat, materiały: 1) opis problemu ataku na LGBT i manipulowania faktami przez jeżdżące pudło z napisami 2) atak jeżdżącej bojówki KaiGrodek na spokój mieszkańców Ursynowa, 3) opis nękania mieszkańca Ursynowa przez kilka zgłoszeń na komisariat 4) pokazanie, że aktywiści KaiGrodek i kleru obrażali mieszkańców i pozostali bezkarni, a swoją postawą zmierzali do tego by dzieci dalej łatwo były molestowane przez kler 5) wyśmianie zwolenników pseudo fundacji KaiGrodek jak rozumieją zależność między LGBT, edukacją seksualną w szkole itp. To wszystko pokazane w TVN dziesiątki razy, aż do wyborów (przeniesionych albo nie). Możecie mnie minusować, ale i tak warto pokazać prawdę. 22:48, 26.04.2020
UrsynowskiGad23:11, 26.04.2020
Myślisz z perspektywy "dużego ośrodka" i oglądania TVN. Na Ursynowie, w ogóle w dużych miastach to już nikt nikogo nie przekona, a na prowincji nikt nie zna żadnej Kai Grodek (Godek?), żadnego materiału prop-agit z tego im nie skręcisz. Poza tym prowincja może oglądać tvpinfo a nie ma dostępu do tvn24 (DVB-T). Byłeś już na Janowskiego, czy tylko innych namawiasz? 23:11, 26.04.2020
Sąsiad_23:24, 26.04.2020
Tu instrukcja jak złożyć zawiadomienie na policję o tym, że samochód i megafon prezentują nieprawdziwe hasła, namawiające do heitu - to bardzo proste: kph.org.pl/homofobiczne-auta-i-banery-jak-reagowac-instrukcja 23:24, 26.04.2020
mari-gold00:40, 27.04.2020
sprzeciwiam się wpisywaniu LGBT w ramy edukacji seksualnej dzieci, nie rozumiem dlaczego LGBT ma prawo publicznie prowadzić swoją propagandę a ktoś inny nie ma prawa powiedzieć głośno, że taka propaganda mu nie odpowiada. Uważam, że lewactwo nie ma prawa narzucać swoich poglądów całemu społeczeństwu. Szanujmy się nawzajem. (Od razu zastrzegam nie należę do PiS, obca jest mi retoryka radia maryja). Mam prawo mieć swoje niezależne poglądy.
00:40, 27.04.2020
Iph2701:01, 27.04.2020
Masz racje, ja też sprzeciwiam się wpisywaniu LGBT w ramy edukacji seksualnej dzieci - wpisywanie na plandece furgonetki że lobby LGTB chce edukacji seksualnej jest nieporozumieniem. Edukacja jest edukacją. Nie łączmy tych rzeczy ze sobą. 01:01, 27.04.2020
pietiagoras07:46, 27.04.2020
obywatelskie zatrzymanie...rozumie jak by jechał po pijaku. Czemu nie zatrzymuje sie tęczowych flag i pederastów poprzebieranych w jakieś dziwne stroje. a wolność słowa lewacy to gdzie? ci którzy dopuścili się zatrzymania powinni zostać ukarani ponieważ stworzyli zagrożenie dla ruchu -obywatelski pederasta.... 07:46, 27.04.2020
Marek08:28, 27.04.2020
Im dalej społeczeństwo dryfuje od PRAWDY , tym bardziej nienawidzi Tych którzy JĄ głoszą... 08:28, 27.04.2020
Stop pedofili 09:00, 27.04.2020
Gdyby ktoś dokonał obywatelskiego zatrzymania auta z lgtb to by lewatctwo wyło o braku demokracji , tolerancji . W tvnfałsz non stop by to POkazywali hiPOkryci 09:00, 27.04.2020
Jan12:38, 27.04.2020
W sedno ! Agresja gdyby miała miejsce na furgon aktywistów LGBT ? Jakby wtedy ktoś nazywał to "zatrzymaniem obywatelskim"? Wstydźcie się! 12:38, 27.04.2020
Lowel09:06, 27.04.2020
Prawda boli.Pedofile mają w naszym kraju ochronę.Policja za blokowanie ruchu drogowego po winna zgłosić sprawę do sądu.Kiedy odbywają się cyrki i spędy pederastów pod patronatem władzy miasta jest ok.Rabiej daje policjantów do ochrony-w zamian dostajemy pokaz tolerancji-wyzwiska,wyśmiewanie symboli katolickiej wiary,profanacja i bluzganie.Pytam się odwagi do obrażania muzułmanów i żydów nie macie,bo to katolik ma nastawiać policzek? 09:06, 27.04.2020
Fazi10:07, 27.04.2020
Masz rację, księżą cały czas bezkarni co film Sekielskiego pokazał. Przenoszeni z parafii na parafię, a ofiary upokarzane. 10:07, 27.04.2020
Nick10:31, 27.04.2020
Do Fazi - Tymbardziej dziwi zachowanie kierowcy białego bmw. Czy z hasłami popierającymi pedofilię mógłby swobodnie jeździć niezatrzymywany? Bo jak widać hasła sprzeciwu wywołują nerwowe zachowanie u pewnego kierowcy. 10:31, 27.04.2020
Rodzic4411:03, 27.04.2020
Do Nick - wg mnie nie rozumiesz dalej sprawy. Ludzie są przeciwni pedofilii, ale są za mądrą edukacją seksualną w szkole. Tak samo są za tym, by edukację nie łączyć z LGBT lub jakimś lobby. Jestem pewien, że gdyby jeździł samochod z hasłem typu "jesteśmy przeciwni edukacji seksualnej w szkole" to odbiór byłby kompletnie inny - część by się z tym zgadzała (i powinna mieć prawo sprzeciwu by dzieci na lekcje chodziły), a część chciałaby by dzieci były edukowane - to tak jak sprawa religii w szkole czy poza nią. A ilekroć pojawia się temat łączący specjalnie hasła "edukacja seksualna, pedofilia, LGBT" tym automatycznie pojawia się chęć prezentacji tematu wspólnego "pedofilia, ksiądz pedofil, plebania, zakaz edukacji seksualnej by ksiądz mógł dalej działać". 11:03, 27.04.2020
Nick12:07, 27.04.2020
Do Rodzic44 - Wg mnie również nie rozumiesz sprawy. Sytuacja z filmiku (niezależnie z której strony się patrzy) pokazuje w przystępny sposób "jak tego nie robić". 12:07, 27.04.2020
Smutne09:46, 27.04.2020
Dożyliśmy czasów kiedy za hasło "stop pedofilii" zatrzymują na ulicy i dzwonią po policję. 09:46, 27.04.2020
Tata10:01, 27.04.2020
Zatrzymują, grożą, wyzywają, tamują ruch i dopiero potem dzwonią na policję. Materiał wideo nagrany przez kierowcę furgona jest w sieci. Można się zapoznać 10:01, 27.04.2020
Gonzales.17:31, 27.04.2020
Jakby hasło brzmiało "zatrzymaj pedofilię, zamknij pobliski kościół", to już byś leciał ze łzami w oczach do prokuratury. 17:31, 27.04.2020
Roman 10:55, 27.04.2020
Jest film kierowcy busa na YouTub. Najśmieszniejszy jest ten żenujący burak w granatowej kurtce. Musiały go zaboleć te hasła. Materiał jest, teraz powinien dostać kilka tysięcy kary za brak maseczki w przestrzeni publicznej. 10:55, 27.04.2020
Jan12:00, 27.04.2020
Redakcja nazywa agresję drogową i hejt "obywatelskim zatrzymaniem" ??? A negatywne komentarze na tą ewidentną agresje "internetowym hejtem"??? 12:00, 27.04.2020
Nick12:09, 27.04.2020
Hej to słowo wytrych. Używa się do czego pasuje i kiedy pasuje. Naprzemiennie ze słowem "krytyka". 12:09, 27.04.2020
Jan12:18, 27.04.2020
Jak krytykują NASI to krytyka, jak przeciwnicy to hejt.
Jak zatakują NASI to "obywatelskie zatrzymanie", jak przeciwnicy to agresjai przemoc :) 12:18, 27.04.2020
Nie manipuluj 12:50, 27.04.2020
Dlaczego nie pokażecie realnego filmu z zajścia na drodze z tekstami i nienawiścią osoby z białego BMW, który pokazuje swoje chamstwo i mizerie w całej krasie. I on mówi do porządnego gościa, że jest 'śmieciem". Wszystko zostało odwrócone... wszystkie znaczenia i pojęcia... Demokracja pod przyłbicą tęczowych ...
Obudźcie się Polacy i zadbajcie o swoje dzieci, zanim nie zostaniemy wyprani całkowicie z wartości i zasad, wiary ojców i poglądów dziadów wylewających krew za ojczyznę i rodzinę, swój dom. Nie zrobili tego bolszewicy, naziści, nie zrobiły zabory, ale teraz przez pseudo polskie media (wstyd dla Was "dziennikarze", którzy tak przedstawiacie polską rację stanu; tylko pensja i premia, mieszkanie na kredyt, by żyć nowocześnie jak w serialu się liczy dla Was dzisiaj). 12:50, 27.04.2020
ADpi12:59, 27.04.2020
Przecież w kolejnym artykule dziś o tej sprawie pokazali zapis całej rozmowy z filmiku, zdanie po zdaniu. Ze słowami „ porządny gościu” to bym się nie rozpędzał :-) Masz rację, że te hasła na furgonetce poodwracane i pojęcia źle łączone ze sobą. 12:59, 27.04.2020
wiedzący14:10, 27.04.2020
Czy kierujący furgonetką był w pracy? Wykonywał czynność niezbędną do życia? Jeśli nie, to należy mu się mandat oraz kara administracyjna od sanepidu. Rowerzyści dostają, to dlaczego kierujący furgonetką ma być bezkarny.
Dlaczego policjanci nie sprawdzili? Ustawodawca umożliwił im sprawdzanie, dlaczego ktoś jeździ samochodem. Wobec przedsiębiorców są bardzo sumienni, wobec rowerzystów również, zaś wobec anty-LGBT już nie. Przypadek? 14:10, 27.04.2020
Mieszkaniec220:41, 27.04.2020
Co ten złom że szczekaczkaki robil na lewym pasie ? 20:41, 27.04.2020
real10:10, 28.04.2020
To się nazywa "obywatelskie zatrzymanie"? Redakcje, które nie są w stanie opisać obiektywnie wydarzenia i opowiadają się po stronie "jedynie poprawnej ideologii" stają się niewiarygodne. Są na szczęście inne relacje, gdzie te "takie prawdy' można zweryfikować. A mnie jako czytelnikowi pozostaje jedno, przestanę zaglądać na stronę "zaangażowanych" portali 10:10, 28.04.2020
Poznań10:46, 28.04.2020
w Poznaniu przy szpitalu ginekologiczno - położniczym na ul. Polnej w soboty rano "obroncy życia" budzą mieszkańców prowadząc akcje protestacyjne z megafonami. 10:46, 28.04.2020
Iph2710:59, 28.04.2020
Zgłosić na policję - instrukcja poniżej. Jednocześnie jeśli coś bełkoczą przez megafon, puścić obok jakąś przyjemną muzykę z samochodu o tej samej głośności, np. Kolorowe Jarmarki. I stosować to metodycznie. 10:59, 28.04.2020
sss11:12, 28.04.2020
Ja czegoś nie rozumiem, to znaczy że ci co ich zatrzymali popierają pedofilię ??? 11:12, 28.04.2020
Iph2711:16, 28.04.2020
Nie. Byli po prostu przeciwni głoszeniu takich haseł przez megafony i manipulowaniu pojęciami oraz szczyciu jednych na drugich. Czy jeśli idziesz do kościoła to popierasz pedofilię wśród księży? Jestem przekonany, że nie. 11:16, 28.04.2020
Tak12:53, 12.05.2020
to lewaki któzy sami juz nie wiedzą czego chcą:) chcieliby znowu okrągłego stołu i żeby sobie tam coś ustalić, coś ukraść na wieki bo tak musi być bo przecież tylko oni mogą rządzić:)
moze też byli przeciw temu busowi który jezdzil z hasłem ze obozy nie były polskie tylko niemieckie. 12:53, 12.05.2020
tim12:40, 28.04.2020
hejt = hejt ... jedni i drudzy są siebie warci. Wolność słowa jest wtedy kiedy myślisz jak my... 12:40, 28.04.2020
Aga1313:30, 28.04.2020
Ta furgonetka powinna stac pod kazdym kosciolem w Polsce, zamiast jezdzic po miescie. 13:30, 28.04.2020
SiostraAnny14:04, 28.04.2020
Dokładnie. Z adekwatnym hasłem np. "Dlaczego lobby duchownych tuszuje pedofilię w kościele?". I powiem więcej - nawet jej nie będą już musieli blokować, bo już będzie stała :-) 14:04, 28.04.2020
@złosliwa14:00, 28.04.2020
Niech jada pod parafie!!!! Tam znajda pedofili!!!!!! 14:00, 28.04.2020
1318:02, 28.04.2020
a dlaczego mieliby usuwać? Przecież na wielu parafiach siedzą pedofile i wykorzystują dzieci. 18:02, 28.04.2020
warszawianka14:25, 28.04.2020
To teraz warszawiacy będą mogli bezkarnie blokować samochód Trzaskowskiego , lub jakiegoś swojego sąsiada używając argumentu ,, obywatelskie zatrzymanie? Takie akcję z powodów ideologicznych z użyciem przemocy pachną mi faszyzmem. 14:25, 28.04.2020
:-))))14:32, 28.04.2020
Faszyzmem??? Chyba odwrotnie, trochę sobie poczytaj historii. Faszyzm bierze się z segregacji, postaw ultranarodowych, braku tolerancji itp. 14:32, 28.04.2020
Koleś Twojej Siorki 15:16, 28.04.2020
Utarczka słówna? Kto pisze te artykuły, przecież to był zwykła groźba karalna. 15:16, 28.04.2020
warszawianka21:29, 28.04.2020
Od bezkarnych samosądów zaczynały się; faszyzm i nazizm. 21:29, 28.04.2020
Błąd Policji14:16, 29.04.2020
Żenada dla Policji. Nikt nie dostał mandatu, a powinni na Dzień Dobry"zatrzymujący obywatele". Jakie zagrożenie stwarzał jadący Bus na drodze, żeby musiało dojść do zatrzymania - żadne. Za to "obywatele" zatamowali na dobre 30 min ruch na całej jezdni i to jest ZAGROŻENIE! Tworzony jest jakiś precedens wg. którego każdy będzie mógł dokonać "obywatelskiego zatrzymania", bo mu się coś nie podoba. Od tego są sądy a nie ulica 14:16, 29.04.2020
alojzy14:47, 06.05.2020
Spotkałem tę furgonetkę na Mokotowie, jechała ulicą Puławską w kierunku Ursynowa, nadając swoje homofobiczne i kłamliwe komunikaty o demoralizowaniu małych dzieci przez edukację seksualną.
Ponieważ byłem na piechotę, nie mogłem zareagować inaczej niż tylko pokazując kierowcy pogardliwe gesty. Tak samo reagowali inni przechodnie, w tym wiele starszych kobiet.
Jeśli sponsorzy tej akcji chcą, niech wynajmą teren, uzyskają zezwolenie na organizację wiecu i wtedy głoszą swoje poglądy na oficjalnych wiecach. 14:47, 06.05.2020
kajetan20:32, 25.04.2020
179 23
karl popper (taki filozof) już dawno rozpracował kretyńskie myślenie pt. ODCZEPCIE SIĘ OD MOJEJ NIENAWIŚCI/OBRZUCANIA BŁOTEM/COKOLWIEK.
pozwól, że wyjaśnię - nazywa się to paradoksem tolerancji i polega mniej więcej na tym, że społeczeństwo nie powinno tolerować nienawistnych i agresywnych poglądów z tego względu, że z natury te nienawiste (np. faszyzm) w końcu z tymi w pełni tolerancyjnymi wygrają. w historii mieliśmy już parę takich przypadków.
zresztą po co ja to wszystko piszę - każdy może sobie ten dokument WHO nt edukacji seksualnej przeczytać (tylko proszę w wersji oryginalnej, ona jest naprawdę dostępna w internecie, łatwiejsza do znalezienia niż witryna na ktorej sie znajdujemy) i zrozumieć, że nikt nie chce żeby czterolatki się masturbowały czy co za idiotyzmy ta fundacja sieje. 20:32, 25.04.2020