Zamknij

Ekspedientka (stoisko mięso-wędliny) K/M

Nr oferty: StPr/25/05495Dodane przez: ELMAS KRZYŻANOWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Al. Jerozolimskie 56C, 00-803 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
: - profesjonalna obsługa klienta na sali sprzedaży, stanowisku kasowym oraz stoisku mięso–wędliny, - dbanie o czystość i prawidłową ekspozycję towarów, - przeprowadzanie transakcji kasowych, - przestrzeganie standardów bezpieczeństwa pracy i higieny.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 09.05.2025
: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: ELMAS KRZYŻANOWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Malenicka 81, 26-600 Radom, powiat: m. Radom, woj: mazowieckie
Osoba do kontaktu: Dorota Stępień
Numer telefonu: 722220055
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Kandydat przygotowuje się do pracy na stanowisku Inspektora kontroli Zakładu poprzez odbycie stażu zawodowego polegającego na: - udziale w szkoleniach organizowanych przez ZUS, - samokształceniu kierowanym i utrwalaniu nabytej wiedzy, - uczestniczeniu w przygotowaniu kontroli i czynnościach kontrolnych prowadzonych przez inspektora kontroli Zakładu, - tworzeniu projektów dokumentów z kontroli.
StPr/25/05543
data rozpoczęcia pracy od 09.05.2025
wynagrodzenie od od 5 300 PLN

Kierowanie zespołem pracowników administracyjnych i obsługowych. Opracowywanie zakresu czynności służbowych dla tych pracowników, stwarzanie im warunków pracy zgodnych z przepisami bhp oraz weryfikowanie zakresu czynności pracowników obsługi w miarę potrzeb. Projektowanie wspólnie z księgowym DBFO budżetu szkoły na wydatki administracyjno gospodarcze, abonowanie czasopism, druków resortowych na każdy następny rok. Prowadzenie rozliczeń świadczeń finansowych zgodnie z przepisami, współpraca z DBFO, odpowiednie przechowywanie dokumentów rachunkowo kasowych. Prowadzenie ksiąg inwentaryzacyjnych, ewidencji ilościowej wyposażenia oraz sporządzanie wykazu spisu inwentaryzacyjnego we wszystkich pomieszczeniach szkoły. Systematyczne sporządzanie wg potrzeb odpisów sprzętu szkolnego uzgodnionych z Komisją Kasacyjną i zaakceptowanych przez dyrektora szkoły. Planowy zakup wyposażenia materialnego zgodnie z decyzjami Rady Pedagogicznej i dyrektora szkoły. Zapewnienie druków i materiałów kancelaryjnych oraz środków niezbędnych do prowadzenia placówki. Zakup środków czystości i wydawanie ich zgodnie z potrzebami. Uzupełnianie braków w sprzęcie i narzędziach gospodarczych do utrzymywania czystości. Właściwa troska o majątek szkoły: - organizowanie i bieżąca kontrola remontu pomieszczeń szkolnych i naprawy sprzętu szkolnego, - kontrola stanu pomieszczeń pod względem wyposażenia i bezpieczeństwa, - dbałość o odpowiednie zabezpieczenie majątku placówki, - kontrola czystości porządku wewnątrz i na zewnątrz budynku, zapewnienie opieki nad zielenią podczas ferii szkolnych. Informowanie przełożonego o powstających problemach. Wykonywanie wszystkich poleceń przełożonego nie ujętych w niniejszym zakresie obowiązków i nie będących w sprzeczności z Kodeksem Pracy. Przestrzeganie regulaminów wewnątrzszkolnych, przepisów w zakresie bhp i ppoż. Realizacja obowiązków pracownika samorządowego zapisanych w § 22.2 Regulaminu Organizacyjnego. Wykonywanie doraźnych prac zlecanych przez Dyrektora szkoły.
StPr/25/05544
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 7 957 PLN

- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - wykonywanie bieżących poleceń przełożonego, - wsparcie w zakresie promocji usług biura w mediach społecznościowych, - podstawowa obsługa księgowa – wystawianie faktur, - odbieranie połączeń telefonicznych i przekierowywanie ich do odpowiednich osób, - inne zadania administracyjne związane z organizacją pracy biura.
StPr/25/05481
data rozpoczęcia pracy od 20.05.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

1. Przeprowadzanie diagnozy sytuacji i potrzeb osób, co do których istnieje podejrzenie, że są dotknięte przemocą domową. 2. Prowadzenie kompleksowej dokumentacji związanej z prowadzeniem procedury Niebieskie Karty w tym wprowadzanie danych do programu POMOST STD. 3. Praca socjalna na rzecz osób i rodzin doświadczających przemocy domowej. 4. Udział w grupach diagnostyczno-pomocowych. 5. Udzielanie pomocy i wsparcia osobom i rodzinom w ramach procedury Niebieskie karty. 6. Udzielanie pomocy organizacyjnej grupom diagnostyczno-pomocowym (m.in. proponowanie składu grupy, pomoc organizacyjna przy ustalaniu terminów spotkań grup diagnostyczno-pomocowych). 7. Realizowanie planu pracy z rodziną zgodnie z kompetencjami ośrodka pomocy społecznej, 8. Współpraca ze wszystkimi podmiotami realizującymi procedurę Niebieskie karty w szczególności z przedstawicielami policji w ramach pracy grup diagnostyczno-pomocowych. 9. Informowanie zespołu interdyscyplinarnego o pracy grup diagnostyczo-pomocowych i udzielonej pomocy 10. Udzielanie kompleksowych informacji o: a) możliwościach uzyskania pomocy, w szczególności psychologicznej, prawnej, socjalnej i pedagogicznej, oraz wsparcia, w tym o instytucjach i podmiotach świadczących specjalistyczną pomoc na rzecz osób i rodzin dotkniętych przemocą domową, b) formach pomocy dzieciom doznającym przemocy domowej oraz o instytucjach i podmiotach świadczących tę pomoc, c) możliwościach podjęcia dalszych działań mających na celu poprawę sytuacji osoby, co do której istnienie podejrzenie, że jest dotknięta przemocą domową. 11. Organizowanie niezwłocznie dostępu do pomocy medycznej, jeżeli wymaga tego stan zdrowia osoby, co do której istnieje podejrzenie, że jest dotknięta przemocą w rodzinie.
StPr/25/05485
data rozpoczęcia pracy od 09.05.2025
wynagrodzenie od od 6 120 PLN

1. Wspieranie rejonowego pracownika socjalnego w ustalaniu sytuacji życiowej osób i rodzin wymagających pomocy, szczególnie z powodu niepełnosprawności, wspólne ustalanie diagnozy oraz oceny potrzeb. 2. Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych w celu przyznania usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych. 3. Planowanie pomocy zgodnie z ustawą o pomocy społecznej. 4. Ustalanie wspólnie z klientem i rodziną oraz rejonowym pracownikiem socjalnym formy i zakresu wsparcia. 5. Przygotowanie decyzji administracyjnych dotyczących przyznania pomocy w formie usług opiekuńczych. 6. Kontrola i nadzór nad prawidłową realizacją świadczonych usług opiekuńczych poprzez: kontrolę ilości wypracowanych godzin usług zgodnie z wydaną decyzją administracyjną. 7. Przygotowywanie sprawozdań oraz bieżąca analiza potrzeb w zakresie usług opiekuńczych. 8. Weryfikację rozliczeń realizacji przyznanych usług opiekuńczych oraz naliczanie odpłatności klientów.
StPr/25/05486
data rozpoczęcia pracy od 09.06.2025
wynagrodzenie od od 6 120 PLN

1. opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną, 2. udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego, 3. udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych, 4. wspieranie aktywności społecznej rodzin, 5. udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej, 6. motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich, 7. podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin, 8. realizacja zadań określonych w ustawie z dnia 4 listopada 2016 r ze zm. O wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”.
StPr/25/05487
data rozpoczęcia pracy od 09.05.2025
wynagrodzenie od od 1 609 PLN

Obsługa klienta. Obsługa urządzeń sklepowych. Dbanie o czystość. Sklep mięso - wędliny - spożywka.
StPr/25/05489
data rozpoczęcia pracy od 09.05.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN /godz.

- wykonywanie prac dekarskich na wysokościach.
StPr/25/05491
data rozpoczęcia pracy od 09.05.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

- profesjonalna obsługa klienta na sali sprzedaży, stanowisku kasowym oraz stoisku mięso–wędliny, - dbanie o czystość i prawidłową ekspozycję towarów, - przeprowadzanie transakcji kasowych, - przestrzeganie standardów bezpieczeństwa pracy i higieny.
StPr/25/05495
data rozpoczęcia pracy od 09.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Sprzątanie biur, korytarzy, sanitariatów, sal, pomieszczeń socjalnych, toalet. Wolne weekendy, praca dla osoby z orzeczeniem. Wymagana niekaralność.
StPr/25/05496
data rozpoczęcia pracy od 09.05.2025
wynagrodzenie od od 3 500 PLN