Zamknij
zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom i młodzieży przechodzącej do i ze szkoły przez ruchliwą ulicę
StPr/25/05340
data rozpoczęcia pracy od 07.05.2025
wynagrodzenie od od 4 860 PLN

- bezpieczny przewóz pasażerów; - prowadzenie autobusu zgodnie z zasadami ruchu drogowego oraz ustalonym rozkładem jazdy; - prawidłowa eksploatacja autobusu; - dbanie o powierzone mienie.
StPr/25/0268
data rozpoczęcia pracy od 02.06.2025
wynagrodzenie od od 6 600 PLN

- bezpieczny przewóz pasażerów - prowadzenie autobusu zgodnie z zasadami ruchu drogowego oraz ustalonym rozkładem jazdy - prawidłowa eksploatacja autobusu - dbanie o powierzone mienie
StPr/25/0287
data rozpoczęcia pracy od 30.04.2025
wynagrodzenie od od 48,00 do 60,00 PLN

prace budowlane
StPr/25/05310
data rozpoczęcia pracy od 15.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

utrzymanie porządku i czystości w sklepie wielkopowierzchniowym, czyszczenie powierzchni maszyną. Przemieszczanie wózków zakupowych.
StPr/25/05304
data rozpoczęcia pracy od 12.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- dbanie o czystość pomieszczeń szkoły (sale lekcyjne, korytarze),
StPr/25/05306
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - wykonywanie protokołów zdawczo-odbiorczych lokali użytkowych w zakresie dotyczącym zagadnień budowlanych; - ocena techniczna lokali użytkowych; - uczestnictwo w komisjach i przeglądach dotyczących spraw budowlanych; - dokonywanie odbiorów robót oraz rozliczeń finansowych w zakresie dotyczącym zagadnień budowlanych; - nadzór nad pracami konserwacyjnymi oraz realizowanymi remontami pod względem ich wykonania w zakresie dotyczącym zagadnień budowlanych; - sporządzanie protokołów typowania kwalifikujących roboty do wykonania na budynkach i w lokalach; - wykonywanie kosztorysów inwestorskich; - sporządzanie projektów porozumień remontowych; - sporządzanie projektów pism do najemców, oferentów, organów budowlanych i konserwatorskich; - weryfikacja kosztorysów powykonawczych oraz faktur, celem rozliczenia wartości remontów.
StPr/25/05308
data rozpoczęcia pracy od 06.05.2025
wynagrodzenie od od 7 100 PLN

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, - opracowywanie w oparciu o materiały otrzymane z właściwych merytorycznie działów dokumentów wydawanych wykonawcom (specyfikacje, zaproszenia, zapytania, itp.), - opracowywanie dokumentacji związanej z prowadzonymi postępowaniami, - prowadzenie rejestrów: postępowań, umów, - uczestniczenie w pracach Komisji Przetargowych, konkursowych, - współdziałanie z pozostałymi pracownikami działu Zamówień Publicznych oraz pracownikami ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy i wchodzących w jego skład DOM-ami w realizacji ww. obowiązków, - wykonywanie innych czynności powierzonych przez przełożonych, - ogłaszanie za pomocą platformy dedykowanej zamówieniom publicznym informacji o wszczęciu postępowań, o udzielanych zamówieniach, o zmianach w specyfikacji warunków zamówienia, umieszczanie dokumentacji do postępowań prowadzonych przez pracownika, - ogłaszanie za pomocą Portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych informacji o wszczęciu postępowań, o udzielanych zamówieniach, o zmianach w specyfikacji warunków zamówienia, - ogłaszanie za pomocą Portalu internetowego Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej informacji o wszczęciu postępowań, o udzielanych zamówieniach, o zmianach w specyfikacji warunków zamówienia, - przygotowywanie projektów umów do prowadzonych postępowań przetargowych oraz współpraca z działem Radców prawnych w ww. zakresie, - przygotowywanie planu zamówień publicznych na rok bieżący i kolejny, - przygotowywanie sprawozdań z zamówień publicznych, - wykonywanie pracy zgodnie z przepisami i zasadami bhp oraz stosowanie się do wydawanych w tym zakresie poleceń i wskazówek przełożonych, - zachowanie tajemnicy służbowej w zakresie działania ZGN w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy.
StPr/25/05313
data rozpoczęcia pracy od 06.05.2025
wynagrodzenie od od 5 400 PLN

- prowadzenie rejestru wniosków, umów, zleceń i zamówień w programie FK, - weryfikacja wniosków, umów, zleceń i zamówień pod względem zatwierdzonych planów finansowych, - kontrola rejestru zaangażowania wydatków budżetowych, - ustalanie prawidłowej analityki i paragrafów budżetowych w rejestrowanych wnioskach, - ewidencjonowanie faktur zakupowych dot. towarów i usług, - wystawianie not korygujących za błędnie wystawione faktury VAT.
StPr/25/05316
data rozpoczęcia pracy od 06.05.2025
wynagrodzenie od od 5 500 PLN

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - uczestniczenie w komisjach poawaryjnych i innych, - sprawowanie nadzoru i koordynacja robót, - sporządzanie kosztorysów inwestorskich i weryfikacja kosztorysów powykonawczych, - przygotowywanie materiałów do przetargów i przydziału środków, - sprawdzanie zgodności robót i dokumentów z zawartymi umowami, - typowanie robót konserwacyjnych i remontowych w oparciu o przeglądy roczne i pięcioletnie, - korespondencja tematyczna - prowadzenie sprawozdawczości pionu technicznego, - zlecanie wykonania świadectw charakterystyki energetycznej, - wprowadzanie przeglądów technicznych do systemu SEIZBIL I SZTON, - prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z przebudowami w lokalach.
StPr/25/05330
data rozpoczęcia pracy od 06.05.2025
wynagrodzenie od od 5 400 PLN