Zamknij

Inspektor nadzoru inwestorskiego ds. budowlanych (nr ref. 174/EU/25) K/M

Nr oferty: StPr/25/05308Dodane przez: ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY MOKOTÓW M. ST. WARSZAWY

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
: Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - wykonywanie protokołów zdawczo-odbiorczych lokali użytkowych w zakresie dotyczącym zagadnień budowlanych; - ocena techniczna lokali użytkowych; - uczestnictwo w komisjach i przeglądach dotyczących spraw budowlanych; - dokonywanie odbiorów robót oraz rozliczeń finansowych w zakresie dotyczącym zagadnień budowlanych; - nadzór nad pracami konserwacyjnymi oraz realizowanymi remontami pod względem ich wykonania w zakresie dotyczącym zagadnień budowlanych; - sporządzanie protokołów typowania kwalifikujących roboty do wykonania na budynkach i w lokalach; - wykonywanie kosztorysów inwestorskich; - sporządzanie projektów porozumień remontowych; - sporządzanie projektów pism do najemców, oferentów, organów budowlanych i konserwatorskich; - weryfikacja kosztorysów powykonawczych oraz faktur, celem rozliczenia wartości remontów.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 06.05.2025
: od 7 100 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY MOKOTÓW M. ST. WARSZAWY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu: 22 549-37-16, 22 549-37-56
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Pełna treść ogłoszenia jest dostępna na stronie: https://mokotow.um.warszawa.pl/waw/zgn-mokotow/oferty-pracy
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
• kompletowanie zamówień z wykorzystaniem czytnika kodów kreskowych, • obsługa operacji magazynowych w systemie informatycznym, • kontrola zgodności rzeczywistego stanu zapasów ze stanem ewidencyjnym, • utrzymanie porządku i czystości w miejscu pracy, • pakowanie towaru - konfekcjonowanie i etykietowanie towaru (drobne elementy) • przygotowanie towaru do wysyłki
StPr/25/05394
data rozpoczęcia pracy od 08.05.2025
wynagrodzenie od od 4 800 PLN

- dozór budynku, - utrzymywanie czystości na zewnętrznych terenach szkoły (w tym odśnieżanie), - drobne prace naprawcze, - czasem konieczność noszenia mebli, - inne prace zlecone przez przełożonych
StPr/25/05396
data rozpoczęcia pracy od 20.05.2025
wynagrodzenie od od 4 860 PLN

- sprzątanie ciągów komunikacyjnych, toalet, okresowe mycie okien, sprzątanie sal lekcyjnych, - wykonywanie bezpośredni poleceń przełożonego.
StPr/25/05401
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN

- przygotowywanie klasycznych drinków, - obsługa terminala płatniczego i kasy fiskalnej.
StPr/25/05357
data rozpoczęcia pracy od 07.05.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

- kurier- dowóz i odbiór przesyłek.
StPr/25/05369
data rozpoczęcia pracy od 12.05.2025
wynagrodzenie od od 6 500 PLN

- otwieranie i zamykanie przedszkola, - utrzymanie terenu wokół budynku w czystości, - drobne naprawy, - dostarczanie dokumentów do innych placówek.
StPr/25/05376
data rozpoczęcia pracy od 07.05.2025
wynagrodzenie od od 4 100 PLN

- wspólnie z inspektorem nadzoru robót sanitarnych, budowlanych i konserwatorem dokonywanie przeglądów technicznych budynków w obowiązujących terminach i układzie zgodnie z umową konserwatora oraz zgodnie z Prawem Budowlanym; - umawianie komisji dotyczących oceny stanu technicznego budynku, kwalifikowanie robót do wykonania, wspólnie z pozostałymi inspektorami dokonywanie analizy kolejności i pilności robót, kierowanie robotami do realizacji w sposób uzgodniony z kierownikiem; - sporządzanie protokołów typowania robót remontowych. Wprowadzanie wykonawcy na roboty, nadzorowanie realizacji, dokonywanie odbioru, sprawdzanie i korygowanie całej dokumentacji kosztorysowo-płacowej; - ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową realizację umów konserwatorskich; - przygotowywanie oraz kompletowanie materiałów przetargowych, uczestniczenie w komisji przetargowej; - typowanie, zlecanie, nadzorowanie i odpowiadanie za realizację robót budowlano-elektrycznych podjętych w drodze planów remontowych oraz zgłoszeń bieżących; - kontrolowanie urządzeń pomiarowych prawidłowości podłączeń, sprawności działania, terminów ich uwierzytelnienia.
StPr/25/05378
data rozpoczęcia pracy od 07.05.2025
wynagrodzenie od od 7 100 PLN

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - prowadzenie spraw remontów w branży sanitarnej w tym: Wykonywanie ocen technicznych i typowania robót, opracowywanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, archiwizacja materiałów poszczególnych zadań, przygotowywanie dokumentów do kontroli, weryfikacja ocen, typowania robót, przedmiarów i kosztorysów, - uczestnictwo w ocenie wykonanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, - sprawdzanie i opiniowanie założeń dot. zlecania dokumentacji technicznej, specyfikacji i dokumentów przetargowych dot. branży sanitarnej, - uczestnictwo w czynnościach udzielania zamówień publicznych, - rozpatrywanie interwencyjnych spraw technicznych w zakresie branży sanitarnej, - wykonywanie funkcji nadzoru inwestorskiego, - współdziałanie z DOM-ami i innymi komórkami ZGN Mokotów, - załatwianie korespondencji z Urzędem Dzielnicy Mokotów i innymi instytucjami, - uczestnictwo w seminariach i szkoleniach, - analizowanie przeglądów technicznych budynków, - współudział w typowaniu robót i ustalaniu założeń projektowych, - przygotowywanie oraz sprawdzanie materiałów przetargowych na opracowanie dokumentacji oraz wykonanie robót w branży sanitarnej, - opiniowanie, w ramach obowiązujących uprawnień, wniosków i dokumentacji na przebudowy, rozbudowy i adaptacji, - współpraca w zakresie przygotowania i prowadzenia sprawozdawczości dotyczącej branży sanitarnej, - bieżące śledzenie i wprowadzanie do stosowania przepisów i zarządzeń związanych z utrzymaniem obiektów, lokali, sieci i instalacji zarządzanych przez ZGN Mokotów, - przygotowanie porozumień cywlino-prawnych z najemcami dot. branży sanitarnej. - przygotowanie aneksów do umów konserwujących. - przygotowywanie wniosków na Zarządzenie Dzielnicy Mokotów z polecenia Dyrektora i jego zastępcy. - rozpatrywanie i udzielanie odpowiedzi na korespondencję w zakresie spraw sanitarnych, - rzeczowe, terminowe wykonywanie zadań.
StPr/25/05379
data rozpoczęcia pracy od 07.05.2025
wynagrodzenie od od 7 500 PLN

- sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym; - dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych, faktur kosztowych, faktur sprzedaży; - sporządzenie wewnętrznych dowodów księgowych; - prowadzenie rejestrów i uzgodnień kaucji i wadiów; - rozliczanie kont rozrachunkowych, uzgadnianie sald z kontrahentami; - uzgadnianie danych do dekretacji Vat oraz wprowadzenie rejestrów w aplikacji KIKUM; - analiza księgowań oraz uzgadnianie obrotów i sald do sprawozdań Rb27 i Rb28 oraz bilansu; - księgowanie operacji gospodarczych w module środki trwałe oraz przygotowywanie sprawozdań do GUS w zakresie ewidencji majątku trwałego;
StPr/25/05381
data rozpoczęcia pracy od 07.05.2025
wynagrodzenie od od 5 400 PLN

1. Obsługa aparatury informatycznej w ramach obsługi użytkowników (Help Desk). 2. Nadzór nad siecią telekomunikacyjną APS w tym: - nadzór nad stanem okablowania telekomunikacyjnego i diagnoza uszkodzeń, testy konektywności, - nadzór nad nowymi łączami telekomunikacyjnymi/danych podłączanymi do infrastruktury w serwerowniach APS, - konfiguracja centrali telefonicznych APS dla abonentów, nadawanie uprawnień i restrykcji abonenckich, - uruchamianie końcówek abonenckich, - nadzór nad działaniem bramek gsm przyłączonych do centrali telefonicznej APS, - kontakty z serwisem specjalistycznym sprzętu i okablowania telekomunikacyjnego, - kontakty z kontrahentami dotyczące sprzętu i umów telekomunikacyjnych. 3. Administracja serwerów Active Directory APS (dotyczy maszyn fizycznych oraz wirtualnych): - instalacja, konfiguracja i aktualizacja oprogramowania systemowego serwerów, konfiguracja usług składowych oprogramowania serwerów, bieżące usuwanie wszystkich usterek i nieprawidłowości, - instalacja i konfiguracja oprogramowania współpracującego z systemem serwera, np. oprogramowania do backupu, bazodanowego, itp., - administrowanie udziałami sieciowymi - dodawanie i usuwanie udziałów/katalogów użytkowników (w tym administracja uprawnieniami), - administrowanie użytkownikami (w tym uprawnieniami) Active Directory APS, dodawanie i usuwanie użytkowników, komputerów i drukarek z sieci wewnętrznej do domeny, - wykonywanie kopii zapasowych serwerów Active Directory, oraz baz użytkowników, nadzór nad nośnikami, testowanie i odtwarzanie kopii, - prowadzenie dokumentacji administrowanego systemu Active Directory APS. 4. Instalacja i posługiwanie się programami w wersji użytkowanej w APS w tym Office365. Dodatkowo: 1. Nadzór nad telewizją przemysłową CCTV APS (system kampusu Szczęśliwicka i Spiska). 2. Obsługa aparatury informatycznej w ramach obsługi użytkowników (Help Desk). 3. Nadzór nad siecią telekomunikacyjną APS, w tym: - nadzór nad stanem okablowania telekomunikacyjnego i diagnoza uszkodzeń, testy konektywności, - nadzór nad nowymi łączami telekomunikacyjnymi/danych podłączanymi do infrastruktury w serwerowniach APS, - konfiguracja centrali telefonicznych APS dla abonentów, nadawanie uprawnień i restrykcji abonenckich, - uruchamianie końcówek abonenckich, - nadzór nad działaniem bramek gsm przyłączonych do centrali telefonicznej APS, - kontakty z serwisem specjalistycznym sprzętu i okablowania telekomunikacyjnego, - kontakty z kontrahentami dotyczące sprzętu i umów telekomunikacyjnych. 4. Administracja serwerów Active Directory APS (dotyczy maszyn fizycznych oraz wirtualnych): - instalacja, konfiguracja i aktualizacja oprogramowania systemowego serwerów, - konfiguracja usług składowych oprogramowania serwerów, bieżące usuwanie wszystkich usterek i nieprawidłowości, - instalacja i konfiguracja oprogramowania współpracującego z systemem serwera, np. oprogramowania do backupu, bazodanowego, itp., - administrowanie udziałami sieciowymi - dodawanie i usuwanie udziałów/katalogów użytkowników (w tym administracja uprawnieniami), - administrowanie użytkownikami (w tym uprawnieniami) Active Directory APS, dodawanie i usuwanie użytkowników, komputerów i drukarek z sieci wewnętrznej do domeny, - wykonywanie kopii zapasowych serwerów Active Directory, oraz baz użytkowników, nadzór nad nośnikami, testowanie i odtwarzanie kopii, - prowadzenie dokumentacji administrowanego systemu Active Directory APS. 5. Instalacja i posługiwanie się programami w wersji użytkowanej w APS w tym Office365. Dodatkowo: 1. Nadzór nad telewizją przemysłową CCTV APS (system kampusu Szczęśliwicka i Spiska).
StPr/25/05386
data rozpoczęcia pracy od 07.05.2025
wynagrodzenie od od 5 500 PLN