1. Obsługa aparatury informatycznej w ramach obsługi użytkowników (Help Desk).
2. Nadzór nad siecią telekomunikacyjną APS w tym:
- nadzór nad stanem okablowania telekomunikacyjnego i diagnoza uszkodzeń, testy konektywności,
- nadzór nad nowymi łączami telekomunikacyjnymi/danych podłączanymi do infrastruktury w serwerowniach
APS,
- konfiguracja centrali telefonicznych APS dla abonentów, nadawanie uprawnień i restrykcji abonenckich,
- uruchamianie końcówek abonenckich,
- nadzór nad działaniem bramek gsm przyłączonych do centrali telefonicznej APS,
- kontakty z serwisem specjalistycznym sprzętu i okablowania telekomunikacyjnego,
- kontakty z kontrahentami dotyczące sprzętu i umów telekomunikacyjnych.
3. Administracja serwerów Active Directory APS (dotyczy maszyn fizycznych oraz wirtualnych):
- instalacja, konfiguracja i aktualizacja oprogramowania systemowego serwerów, konfiguracja usług składowych oprogramowania serwerów, bieżące usuwanie wszystkich usterek i nieprawidłowości,
- instalacja i konfiguracja oprogramowania współpracującego z systemem serwera, np. oprogramowania do backupu, bazodanowego, itp.,
- administrowanie udziałami sieciowymi - dodawanie i usuwanie udziałów/katalogów użytkowników (w tym administracja uprawnieniami), - administrowanie użytkownikami (w tym uprawnieniami) Active Directory APS, dodawanie i usuwanie użytkowników, komputerów i drukarek z sieci wewnętrznej do domeny,
- wykonywanie kopii zapasowych serwerów Active Directory, oraz baz użytkowników, nadzór nad
nośnikami, testowanie i odtwarzanie kopii,
- prowadzenie dokumentacji administrowanego systemu Active Directory APS.
4. Instalacja i posługiwanie się programami w wersji użytkowanej w APS w tym Office365.
Dodatkowo:
1. Nadzór nad telewizją przemysłową CCTV APS (system kampusu Szczęśliwicka i Spiska).
2. Obsługa aparatury informatycznej w ramach obsługi użytkowników (Help Desk).
3. Nadzór nad siecią telekomunikacyjną APS, w tym:
- nadzór nad stanem okablowania telekomunikacyjnego i diagnoza uszkodzeń, testy konektywności,
- nadzór nad nowymi łączami telekomunikacyjnymi/danych podłączanymi do infrastruktury w serwerowniach APS,
- konfiguracja centrali telefonicznych APS dla abonentów, nadawanie uprawnień i restrykcji abonenckich,
- uruchamianie końcówek abonenckich,
- nadzór nad działaniem bramek gsm przyłączonych do centrali telefonicznej APS,
- kontakty z serwisem specjalistycznym sprzętu i okablowania telekomunikacyjnego,
- kontakty z kontrahentami dotyczące sprzętu i umów telekomunikacyjnych.
4. Administracja serwerów Active Directory APS (dotyczy maszyn fizycznych oraz wirtualnych):
- instalacja, konfiguracja i aktualizacja oprogramowania systemowego serwerów,
- konfiguracja usług składowych oprogramowania serwerów, bieżące usuwanie wszystkich usterek i nieprawidłowości,
- instalacja i konfiguracja oprogramowania współpracującego z systemem serwera, np. oprogramowania do backupu, bazodanowego, itp.,
- administrowanie udziałami sieciowymi - dodawanie i usuwanie udziałów/katalogów użytkowników (w tym administracja uprawnieniami),
- administrowanie użytkownikami (w tym uprawnieniami) Active Directory APS, dodawanie i usuwanie
użytkowników, komputerów i drukarek z sieci wewnętrznej do domeny,
- wykonywanie kopii zapasowych serwerów Active Directory, oraz baz użytkowników, nadzór nad nośnikami, testowanie i odtwarzanie kopii,
- prowadzenie dokumentacji administrowanego systemu Active Directory APS.
5. Instalacja i posługiwanie się programami w wersji użytkowanej w APS w tym Office365.
Dodatkowo:
1. Nadzór nad telewizją przemysłową CCTV APS (system kampusu Szczęśliwicka i Spiska).
StPr/25/05386
data rozpoczęcia pracy od 07.05.2025
wynagrodzenie od od 5 500 PLN