Sezon jesienno-zimowy jest najbardziej oczekiwanym okresem w kalendarzu modowym na całym świecie. Właśnie we wrześniu wychodzą tzw. September Issue – najważniejsze numery pism modowych. To w nich możemy zobaczyć nowe propozycje z wielkich domów mody i fashion weeków, które wyznaczają ścieżki tego, co znajdziemy w sklepach. Designer Outlet Warszawa już kusi lekkimi jesiennymi propozycjami, które będziemy nosić w najbliższym czasie.
W naszym kraju już od kilku lat jesienie i zimy są dużo łagodniejsze od tego, do czego byliśmy przyzwyczajeni jeszcze do niedawna. Więcej słońca i wyższe temperatury dają niezliczone możliwości do budowania ciekawych stylizacji. Przecież wszyscy wiemy, że moda najbardziej kocha jesień! A co jest w trendzie w tym sezonie? Warstwy, kolory, mocne buty, a także mnóstwo faktur i wzorów. Przyjrzyjmy się bliżej temu, co będzie modne tej jesieni i gdzie można znaleźć takie looki w Designer Outlet Warszawa.
Zacznijmy od kolorów, bo w tym roku mamy niesamowitą feerię ciepłych barw, a brąz to nowa czerń. Burgund, granat, fiolet, pomarańcz, czerwień są to właśnie te akcenty w jesiennych kolekcjach, które idealnie współgrają z bazowym brązem, który w tym sezonie przejął rolę nowej, bardziej łagodnej czerni. Kolor Mocha Mousse odświeża klasykę, a dopełniają go odcienie pomarańczowego, musztardowego i ciągle trendy masełkowego żółtego. Tego trendu warto szukać m.in. w salonach outletowych marek Liu Jo, Max Mara, Desigual, Michael Kors czy Pinko.
Jak koronka do futra. A dlaczego nie!? W tym sezonie łamiemy zasady. Futra (tylko sztuczne!) zdobią płaszcze, kurtki i dodatki — to modny i etyczny sposób na wzmocnienie stylizacji.Koronka i falbanki powracają jako delikatne, romantyczne elementy, które ułatwiają przejście stylu z lata w chłodniejsze dni. Koronka może być nieco bieliźniana lub totalnie wykorzystana w koszulach, bluzkach czy spódnicach. Elementy futerkowe znajdziecie na pewno w salonach OCHNIK czy Twinset. Falbany i koronka to domena Castellani, ale warto zajrzeć np. do salonu Louisa Spagnoli.
Co do biura? W tym sezonie power dressing i retro klasyka trzymają się za ręce. Oversize’owe marynarki, ale z paskiem, ołówkowe spódnice, trencze w skórze lub wełnie — to nowoczesna interpretacja biznesowego szyku. Tego trendu szukaj w salonie Marc O’Polo, Gant czy Tatuum.
W tym sezonie mocny jest też trend „Frazzled But Fabulous” czyli nieuporządkowane, ale stylowe warstwowanie: obszerne płaszcze, puszyste, miękkie maxi sylwetki, dodatki w nieco męskim stylu, szerokie torby i stylowe, mocne ramiona. A do tego zwierzęce motywy i akcesoria moto-boho. Już pokochały go influencerki i fashionistki szczególnie te z młodszego pokolenia. Elementów tego looku warto poszukać m.in. w salonach Desigual, Furla, Max&Co, Armani, Pinko czy Liu Jo.
Akcesoria – indywidualność w detalu. Zacznijmy od butów - obuwie sezonu to m.in. nostalgiczne loafersy, botki w tym te sięgające ud, T-strapy – bo pasków nigdy za dużo, klasyczne sneakersy z zamszu i skóry. Odwiedź salony Kazar, Venezia, Timberland, Nike czy New Balance – tu z pewnością znajdziesz wszystkie mocne trendy tej jesieni. a do tego w dużo niższej cenie outletowej.
Dodatki w tym sezonie to równie mocny element stylizacji — slouchy torby, miękkie formy, biżuteria o rzeźbiarskim charakterze, dłuższe paski i smukłe zegarki – to ukłon w stronę luksusu, który można nosić na co dzień. Jeśli zajrzysz do salonów Furla, Guess, Michael Kors, KARL LAGERFELD czy OCHNIK, znajdziesz tam wybór pasków, toreb, torebek w kolorach i formach sezonu. Po biżuterię warto wejść do salonów Tous czy Swarovski – nie brakuje tu geometrycznych kształtów i mocnych kolorów.
A co dla panów? W tym sezonie króluje połączenie klasyki z nowoczesnymi akcentami, komfortu z odważnymi eksperymentami stylistycznymi. Mamy kołnierzyki w roli głównej, miękkie oversize’owe swetry, warstwy z kardiganami, znów przeskalowane puchówki i zabawa garniturem mocno łączonym z elementami sportowymi i casualowymi. W Designer Outlet Warszawa nie brakuje salonów z modą męską, w których trendy można kupić za ułamek regularnej ceny. Boss, Lancerto, Boggi Milano to tylko niektóre z nich.
Kupowanie mody to nie tylko pogoń za ulotnymi trendami, ale przede wszystkim sposób na wyrażenie własnej tożsamości i świadome korzystanie z propozycji projektantów oraz dyktatorów mody. Styl to narzędzie, dzięki któremu możemy opowiadać o sobie bez słów, a ubieranie się staje się prawdziwą zabawą i kreatywną przygodą. Warto jednak podchodzić do zakupów z głową – szukając jakości, funkcjonalności i rozsądnych cen. Dlatego świetnym rozwiązaniem jest Designer Outlet Warszawa, gdzie czeka ogromny wybór marek w stale obniżonych cenach, sięgających nawet 70%. To miejsce, które pozwala łączyć pasję do mody z rozsądnym podejściem do wydatków.
[ZT]36331[/ZT]
[ZT]35392[/ZT]
[ZT]33278[/ZT]
[ZT]35044[/ZT]
[ZT]33812[/ZT]
Ruszył remont Jeżewskiego. "Wykonawca dostał po uszach"
A co z zapowiadanym również na ten rok remontem (poszerzaniem chodnika) na Wańkowicza?
mabereda
23:15, 2025-10-02
Nowa sieć handlowa na Ursynowie. W czwartek otwarcie
Tanio nie jest, ceny na poziomie fraca. Asortyment to w większości towary suche i słodycze. Mięso i wędliny nie z lady a na tackach z chłodni. Wybór wędlin i mięsa nie zachwyca. Wolę frac chociaż mam sporo dalej, ale kupuję świeżą wędlinę, mięso, żółty ser na wagę ile potrzebuję, a nie ile mi zafoliują producenci. Zobaczymy może będzie lepiej. Póki co to sklep "ostatniego ratunku" jak się czegoś zapomni kupić.
Natolin
20:55, 2025-10-02
Nowa sieć handlowa na Ursynowie. W czwartek otwarcie
Mam sklep netto obok swojego domu. To jest najsłabszy dyskont na rynku. Ceny i promocje w tych sklepach w porównaniu do Biedronki i Lidla to przepaść. Asortyment jest zwyczajny, kupuje tam tylko z musu i dlatego że na wejściu zazwyczaj jest sklep z wędlinami u nas to Wierzejki a tak to nie byłby to mój pierwszy wybór. Ceny też nie powalają. Nie jest drogi jak w Społem ale tanio też nie jest. Ot taki średniak słabeusz na rynku. Wolałbym już szczerze Lidla lub biedronkę bo mają ciekawsza oferte i fajne promocje.
Warszawiak 2025
20:10, 2025-10-02
Protest sparaliżował pół Ursynowa. Kierowcy wściekli
Pamiętajcie ze patoaktywiszczz obficie ,omentujace pod artykułem i was mogą tak załatwić, ten stojący w korku z dzieckiem bedzie zmuszony do rowerka podobnie jak wielu innych posiadaczy aut, patoaktywiszcza lewackiedaza do tego zeby udział rowerków w ruchu wzrosl z obecnych 3% do 35% , dlatego daza do utrudnienia ruchu aut poprzez zwezenia u,ic i likwidacje miejsc parkingowych , fanatycy typu galeński czy ukrainski dezerter szewczuk donoszą na kierowców aut prywatnych , kurierow i dostawców, patoaktyw miejski to niewielka ale hałaśliwa grupka oszołomów ktorz chcewszystkim urządzać życie według swoich lewackich dewiacji
Abc
19:50, 2025-10-02