Zamknij

Świąteczne akcje charytatywne - jak przeprowadzić je w firmie?

[email protected] + 18:42, 16.12.2024 Aktualizacja: 18:43, 16.12.2024
mat. prasowe mat. prasowe

W okresie międzyświątecznym wiele firm angażuje się społecznie i stawia na organizację akcji charytatywnych. Idea takich działań jest jedna – pomoc potrzebującym osobom. Czy wiesz, jak skutecznie przygotować takie wydarzenie w firmie i maksymalnie zaangażować wszystkich pracowników w prospołeczne działania? Zajrzyj do poniższego poradnika. Poznaj wskazówki, które pomogą Ci w przeprowadzeniu akcji charytatywnej w wewnętrznej strukturze przedsiębiorstwa.

Jak zachęcić pracowników do uczestnictwa w charytatywnych wydarzeniach firmowych?

Wszelkiego rodzaju akcje charytatywne nie muszą być wydarzeniem, na którym pojawia się wiele osób z zewnątrz, czyli niezwiązanych z życiem przedsiębiorstwa. Możesz pomagać potrzebującym na wiele sposobów. Zacznij od organizacji zbiórki, konkursu lub innego wydarzenia wyłącznie dla osób zatrudnionych w firmie.

Wykorzystaj poniższe wskazówki, jeśli masz problem z zaangażowaniem podwładnych w taką akcję:

  1. Przygotuj konkursy z nagrodami – to świetny sposób, aby zaangażować pracowników w prospołeczną akcję. Eleganckie gadżety świąteczne w formie upominków skutecznie uaktywnią Twoich pracowników.
  2. Pokaż zaangażowanie liderów – jeśli szefowie i liderzy zespołów zostaną zaangażowani w akcje charytatywne, wtedy jest większa szansa, że udział wezmą też pracownicy niższego szczebla.
  3. Daj pracownikom swobodę działania – niech każdy w ramach akcji charytatywnej samodzielnie wybierze sposób, w jaki chce pomóc potrzebującym, np. w formie datku, wolontariatu.

Jesteś w trakcie przygotowywania akcji charytatywnej i jeszcze nie wiesz, w jaki sposób zaangażujesz zatrudnione osoby? Nie zwlekaj i zamów sprawdzone gadżety świąteczne na: https://www.artilon.pl/kategorie/gadzety-swiateczne/38. W jednym miejscu znajdziesz akcesoria, które pomogą Ci w świątecznej zbiórce i nie tylko.

Organizacja świątecznej akcji charytatywnej w firmie – jak to zrobić krok po kroku?

W okresie świątecznym warto zorganizować w firmie akcję charytatywną, która będzie wsparciem dla organizacji potrzebujących pomocy. Celem może być zbiórka darów rzeczowych, voucherów lub bonów zakupowych.

Aby przygotować skuteczną akcję pomocową:

  1. Ustal cel i rodzaj pomocy.
  2. Wybierz zaufaną organizację charytatywną.
  3. Określ zasady zbiórki i formę darów.
  4. Zaangażuj pracowników i podziel zadania.
  5. Zaplanuj termin i miejsce przekazania pomocy.
  6. Przygotuj odpowiednie opakowania do paczek.
  7. Dopilnuj transportu i wręczenia darów.

Aby podkreślić zaangażowanie firmy, można przygotować specjalne paczki, korzystając z eleganckich toreb z nadrukiem. Takie gadżety do promocji akcji charytatywnej możesz zamówić na: https://www.artilon.pl/kategorie/torby-reklamowe-z-nadrukiem/2.

Jakie świąteczne gadżety warto wykorzystać w firmie podczas akcji charytatywnych?

Organizowanie akcji charytatywnych w okresie świątecznym to świetny sposób, aby pomóc potrzebującym i jednocześnie zespolić swoich pracowników w imię jednej idei. Takie wydarzenia coraz częściej łączą działania promocyjne z inicjatywami prospołecznymi, tworząc atmosferę solidarności i dobra wśród pracowników oraz klientów. 

Jednym z elementów budowania takiego wizerunku jest wykorzystanie odpowiednich gadżetów promocyjnych. Popularne przedmioty wykorzystywane w ramach takich akcji to:

  • kubki i termosy świąteczne;
  • ozdoby choinkowe z logo firmy;
  • skarpetki i rękawiczki z nadrukiem;
  • notesy i kalendarze tematyczne.

Te i wiele innych gadżetów, które uskutecznią organizowaną akcję charytatywną w firmie zamówisz w firmie Artilon na stronie: https://www.artilon.pl/.

(artykuł sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
0%