Warszawa jest miastem idealnym do założenia i prowadzenia własnej działalności. Status stolicy, świetne zlokalizowanie na mapie Polski, duża liczba mieszkańców, a co za tym idzie – potencjalnych klientów, rozwinięta infrastruktura i wyjątkowe zasoby ludzkie w postaci najlepszych specjalistów w kraju. To wszystko stanowi duże ułatwienie dla wszystkich tych, którzy chcą założyć firmę w Warszawie.
Jednak istnieje też druga strona medalu – potencjał biznesowy miasta i jego wielkość przyciągają wielu inwestorów i właścicieli firm z różnych branż, co wiąże się z ogromną konkurencją, zarówno rodzimą, jak i z zagranicy. Co równie ważne, umiejscowienie firmy w Warszawie skutkuje również dużo większymi kosztami w porównaniu do mniejszych miast.
Pokonanie biznesowej konkurencji jest niemożliwe bez skutecznego marketingu w sieci. Z Internetu czerpiemy inspiracje, wiedzę o świecie oraz informacje przydatne w codziennym funkcjonowaniu. To właśnie tam najczęściej robimy zakupy czy sprawdzamy oferty różnych firm. Z biznesowego punktu widzenia sieć jest więc kopalnią nowych klientów. Dlatego w prowadzeniu i rozwijaniu biznesu tak ważne jest zaznaczenie swojej obecności w Internecie.
E-marketing obejmuje różne narzędzia i strategie, ale jednym z najważniejszych jego obszarów jest SEO, czyli pozycjonowanie stron internetowych. Na czym polega SEO? Na działaniach w obrębie witryny i poza nią, mających sprawić, że pozycjonowana strona www znajdzie się wysoko w rankingu wyszukiwania w Google, a więc będzie lepiej widoczna dla użytkowników.
Z kolei lepsza widoczność w sieci powoduje wzrost popularności i renomy firmy oraz przyczynia się do zdecydowanego zwiększenia liczby klientów. Firmowa witryna www jest podstawą e-marketingu – to tam klienci znajdują informacje o firmie i ofercie. Celem SEO jest sprawienie, aby klient łatwo na nią trafiał.
Ogromna liczba konkurentów w tak dużym mieście jak Warszawa sprawia, że trudno się wyróżnić. Ogólna promocja w sieci może nie wystarczyć do zdobycia klientów na miejscu. W takim przypadku idealnie sprawdza się pozycjonowanie lokalne. Na czym ono polega? Użytkownicy, szukając usług lub produktów w swoim pobliżu, często wpisują frazy typu „fryzjer Warszawa Ursynów” czy „sklep z akcesoriami dziecięcymi Warszawa Mokotów”. Uzyskują w ten sposób dostęp do tzw. wyników lokalnych, czyli związanych z daną lokalizacją. O ile „standardowe” SEO skupia się na zwiększeniu widoczności strony www w ogólnych wynikach wyszukiwania w Google, o tyle celem lokalnego SEO jest zaznaczenie swojej obecności w lokalnych wynikach i zyskanie popularności w obrębie konkretnej lokalizacji, np. regionie, mieście czy dzielnicy.
Lokalne SEO umożliwia wypromowanie się w sieci małym i średnim firmom, które mogłyby nie mieć szans w starciu z biznesowymi gigantami o wysokie pozycje w ogólnym rankingu Google. Pozycjonowanie lokalne szczególnie dobrze sprawdza się w dużych miastach, w których każda dzielnica stanowi w pewien sposób dużą odrębną jednostkę. Więcej o pozycjonowaniu lokalnym w Warszawie przeczytasz na: https://semhouse.com/pl/pozycjonowanie/warszawa.
Najlepiej to zadanie zlecić specjalistom! Profesjonalna agencja marketingowa, taka jak SEM House, wykorzystując doświadczenie swoich ekspertów oraz specjalistyczne narzędzia, opracuje przemyślaną strategię, która zwiększy widoczność Twojej firmy w Internecie, a Ty zyskasz nowych klientów, zostawiając w tyle warszawską konkurencję! Chcesz dowiedzieć się, czy Twoja witryna jest dobrze zoptymalizowana pod kątem SEO? Wykonaj darmowy audyt SEO, który pokaże Ci mocne i słabsze obszary Twojej witryny: https://semhouse.com/pl/lps/darmowy-audyt-seo.