Zamknij

Monter reklam/pracownik produkcyjny K/M

Nr oferty: StPr/25/07282Dodane przez: 3D SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Aksamitna 16, 02-287 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
: Wykonywanie montażu reklam w pracowni z przygotowanych materiałów wg. projektu lub wykonywanie montażu końcowego wyprodukowanego oznakowania u klienta na terenie Polski.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.07.2025
: od 7 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: 3D SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wiązana 26P, 04-680 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu: 602853555
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Po uzgodnieniu z pracodawcą.
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Zapewnienie pełnego bezpieczeństwa dzieciom powierzonym opiece, realizacja podstawy wychowania przedszkolnego i opartego na niej planowania pracy wychowawczo-opiekuńczo-dydaktycznej
StPr/25/07290
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 410 PLN

- odbieranie telefonów; - prowadzenie prawidłowego obiegu dokumentów; - zgodnie z instrukcją kancelaryjną, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; - przygotowanie zleconych dokumentów, sprawozdań, pism, listów; - kontrolowanie terminów i przekazywanie informacji innym komórkom; - sporządzanie stosownej dokumentacji związanej z pracą sekretariatu; - przekazywanie dokumentów do biura podawczego DBFO i WOW, przygotowanie list obecności pracowników; - rozliczanie czasu pracy i prowadzenie kartotek urlopowych; - obsługa strony PUE ZUS ewidencjonowanie zwolnień lekarskich pracowników; - prowadzenie akt osobowych pracowników, przepisywanie jadłospisów i umieszczanie na stronie www; - kontrolowanie terminów :badań lekarskich pracowników, przygotowywanie skierowań na badania lekarskie lekarskie, szkoleń bhp ,szkoleń ROD; - prowadzenie składnicy akt w zakresie ustalonym instrukcją kancelaryjną i archiwalną; - wykonywanie innych zadań administracyjnych zleconych przez dyrektora,; - przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych i tajemnicy służbowej; - utrzymywanie porządku na stanowisku pracy; - dbanie o powierzony sprzęt; - przestrzeganie przepisów BHP i przeciw pożarowych;
StPr/25/07291
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 780 PLN

- pomoc podczas przygotowywania i przyrządzania posiłków; - przyjmowanie produktów do magazynu; - przygotowywanie potraw zgodnie z ustalonym z szefem kuchni i kierownikiem gospodarczym jadłospisem; - pobieranie i właściwe przechowywanie próbek pokarmowych; - utrzymywanie czystości; - utrzymywanie porządku na stanowisku pracy; - dbanie o powierzony sprzęt; - przestrzeganie przepisów BHP i przeciw pożarowych;
StPr/25/07292
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- obsługa programów graficznych; - realizacja i redagowanie contentu; - tworzenie akcji sprzedażowych; - współpraca z innymi działami; - analiza trendów;
StPr/25/07293
data rozpoczęcia pracy od 27.06.2025
wynagrodzenie od od 6 500 do 7 100 PLN

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: 1. Zajmowanie się sprawami ogólnobudowlanymi w budynkach administrowanych przez DOM Madalińskiego. 2. Sporządzanie wspólnie z inspektorem nadzoru ds. budowlanych planów remontów. 3. Typowanie i wycenianie robót ogólnobudowlanych. 4. Prowadzenie ewidencji zleceń zewnętrznych za usługi (dokonywanie ich analizy zleceń pod względem pilności wykonania oraz zlecanie ich wykonanie i odbiór). 5. Wspólnie z inspektorami nadzoru robót sanitarnych, elektrycznych oraz z administratorem dokonywanie przeglądów technicznych lokali, a w przypadku występującego zagrożenia w lokalach zlecanie natychmiastowe jego usunięcie. 6. Umawianie komisji dot. oceny stanu technicznego budynku, kwalifikowanie robót do wykonania i wyceny. 7. Dokonywanie wspólnie z pozostałymi inspektorami analizy kolejności i pilności robót. 8. Sporządzanie protokołów oceny technicznej, protokołów typowania robót, przedmiary oraz kosztorysów inwestorskich. 9. Sprawdzanie i korygowanie dokumentacji kosztorysowo-płacowej. 10. Sporządzanie protokołów szkód zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku zakwalifikowania robót, kierowanie robotami do realizacji po wcześniejszym wystąpieniu o środki. 11. Przygotowywanie oraz kompletowanie materiałów przetargowych, specyfikacji oraz kosztorysów inwestorskich. 12. Uczestniczenie w przetargach, w konkursach ofert oraz przygotowywanie umów. 13. Sporządzanie protokołów szkód zgodnie z obowiązującymi przepisami przy udziale członków zarządu Wspólnoty i obecnego administratora. 14. Prowadzenie wszystkich obowiązujących na tym stanowisku rejestrów.
StPr/25/07279
data rozpoczęcia pracy od 27.06.2025
wynagrodzenie od od 5 200 PLN

- prowadzenie uproszczonej księgowości wspólnot w programie Mieszczanin po przeszkoleniu; - współpraca z administracją i zarządami wspólnot przy planach finansowych i udział w zebraniach WM; - nadzór nad windykacją i kontrolach kosztów; - bieżące wsparcie administracyjne (kontakty z urzędami, firmami usługowymi, bankami, kredyty, wyszukiwanie ofert na lokaty, - przygotowanie wspólnot i Victus do wejścia systemu KSEF.
StPr/25/07281
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 8 000 PLN

Wykonywanie montażu reklam w pracowni z przygotowanych materiałów wg. projektu lub wykonywanie montażu końcowego wyprodukowanego oznakowania u klienta na terenie Polski.
StPr/25/07282
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 7 000 PLN

- realizowanie listy zakupów materiałów produkcyjnych w okolicznych lub dedykowanych hurtowniach; - ścisła współpraca z działem logistycznym w celu ustalenia priorytetów zakupowych na dany dzień; - rozliczanie zaliczek gotówkowych wg. wymaganych rozliczeń za dokonane zakupy; - porządkowanie i opisywanie dokumentów zakupowych; - dbanie o samochody firmowe; - dobre zarządzanie czasem i dostosowanie się do potrzeb produkcyjnych firmy;
StPr/25/07283
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 6 700 PLN

Monitorowanie i kontrola procesów logistycznych w magazynie przy użyciu systemów monitoringu wizyjnego, alarmowego i innych, bieżący nadzór nad pracą magazynu, identyfikację potencjalnych problemów i nieprawidłowości oraz reagowanie na alarmy.
StPr/25/07284
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 4 800 PLN

Praca z dziećmi, diagnoza dzieci, opieka nad dziećmi, terapia logopedyczna.
StPr/25/07285
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 410 PLN