1. Utrzymanie i nadzór merytoryczny nad urządzeniami i instalacjami elektrycznymi,
energetycznymi, gazowymi, wodnymi, kanalizacyjnymi, wentylacyjnymi i klimatyzacyjnymi.
2. Zapewnienie kontroli okresowych wynikających z przepisów prawa i zawartych umów:
a) obiektów budowlanych przeglądy roczne oraz pięcioletnie,
b) gwarancyjnych kontrola jakości wykonanych robót i użytych materiałów w trakcie eksploatacji,
c) eksploatacyjne kontrola zużycia eksploatacyjnego systemów i urządzeni na trwale związanych z obiektem (węzły CO, hydrofornia, windy, klimatyzatory,
system ppoż.).
3. Zapewnienie konserwacji i nadzór nad firmami realizującymi serwis konserwacyjny w zakresie instalacji elektrycznych prądowych, wodnych (Z.W., C.W., C.O., C.T., kanalizacja), wentylacji i klimatyzacji, ppoż. oraz dźwigowych wraz
z osprzętem.
4. Zapewnienie dostawy mediów (energia elektryczna i cieplna, woda) i odbioru ścieków dla wszystkich budynków Akademii.
5. Prowadzenie kompleksowych prac związanych z przygotowaniem i realizacją remontów budynków, urządzeń technicznej infrastruktury budynkowej w tym organizacja procesu robót budowlanych zlecanych na zewnątrz wymagających
dokumentacji projektowej, zgłoszenia administracji architektoniczno-budowlanej lub uzyskania pozwolenia na budowę.
6. Przygotowywanie zleceń na zewnątrz drobnych napraw budynkowej infrastruktury technicznej i remontów malarskich,
7. Prowadzenie książek obiektów budowlanych zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane.
8. Przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia i szacowanie wartości w zakresie prac objętych kompetencjami działu.
9.Opracowywanie sprawozdań i zestawień w zakresie prac objętych kompetencjami działu dla organów zewnętrznych.
10. Zapewnienie niezbędnego nadzoru nad realizacją prac objętych kompetencjami działu i udział w odbiorze tych robót.
11. Uczestnictwo w prowadzeniu inwestycji budowlanych:
a) prowadzenie prac przygotowawczych w tym szacowanie wartości zamówień na usługi związane z inwestycją,
b) przygotowywanie zleceń na usługi związane z inwestycją,
c) nadzór nad realizacją usług projektowych i realizacji robót
budowlanych m.in. udział w komisjach odbiorowych,
d) współpraca z Kwesturą w zakresie rozliczeń finansowych inwestycji oraz
wymaganej sprawozdawczości,
e) archiwizacja dokumentacji związanej z inwestycją.
StPr/25/04913
data rozpoczęcia pracy od 07.05.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN