Zamknij
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - Tworzenie kosztorysów inwestorskich. - Analiza i kontrola dokumentów i rozwiązań technicznych, technologii i materiałów w tym przedmiarów, obmiarów i kosztorysów dotyczących robót realizowanych przez jednostki terenowe ZGN Mokotów. - Współpraca z inspektorami Działu TP w zakresie kontroli materiałów wyjściowych do planowania wydatków i ogłaszania przetargów. - Udział w komisjach techniczno-eksploatacyjnych wynikających z zadań Działu TP oraz zarządzeń kierownictwa ZGN Mokotów. - Współpraca z innymi komórkami i działami ZGN Mokotów w zakresie realizacji zadań bieżących i planowanych. - Przygotowywanie specyfikacji i kontrola specyfikacji sporządzanych przez DOM-y i Dział TP oraz udział w komisjach przetargowych dot. remontów nieruchomości. - Analiza i popularyzacja zmian ogłaszanych w cennikach wydawnictw zajmujących się badaniem cen i kosztów na rynku budowlanym. - Opracowanie i aktualizacja Norm Zakładowych na podstawie analiz publikowanych norm przez wydawnictwa zajmujące się badaniem cen i kosztów na rynku budowlanym. - Instruktaż i konsultacje inspektorów ZGN w branży budowlanej w zakresie poprawności stosowania obowiązującego Katalogu Norm Zakładowych. - Przygotowywanie założeń i dokumentów z ustaleniem wartości zamówienia, niezbędnych do ogłoszenia przetargu zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, dot. wymiany stolarki okiennej PCV i drewnianej. - Wykonywanie stosowanych zestawień i materiałów zbiorczych związanych z prowadzonymi zadaniami.
StPr/25/05264
data rozpoczęcia pracy od 05.05.2025
wynagrodzenie od od 6 100 PLN

Zapewnianie ciągłości prac kierownictwa w zakresie: - kompleksowej obsługi bieżące; - koordynacji spotkań; - prowadzonych i odbieranych rozmów; - korespondencji wchodzącej i wychodzącej; - rozwiązywanie bieżących problemów w zakresie funkcjonowania i wsparcia kierownictwa; - utrzymywanie stałego kontaktu/wsparcia/współpracy z instytucjami podległymi, równorzędnymi oraz nadzorującymi; - wsparcie pozostałych komórek w zakresie zadań realizowanych dla kierownictwa
StPr/25/05266
data rozpoczęcia pracy od 02.06.2025
wynagrodzenie od od 6 900 PLN

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - wspólnie z inspektorem nadzoru robót sanitarnych, budowlanych i konserwatorem dokonywanie przeglądów technicznych budynków w obowiązujących terminach i układzie zgodnie z umową konserwatora oraz zgodnie z Prawem Budowlanym; - umawianie komisji dotyczących oceny stanu technicznego budynku, kwalifikowanie robót do wykonania, wspólnie z pozostałymi inspektorami dokonywanie analizy kolejności i pilności robót, kierowanie robotami do realizacji w sposób uzgodniony z kierownikiem; - sporządzanie protokołów typowania robót remontowych. Wprowadzanie wykonawcy na roboty, nadzorowanie realizacji, dokonywanie odbioru, sprawdzanie i korygowanie całej dokumentacji kosztorysowo-płacowej; - ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową realizację umów konserwatorskich; - przygotowywanie oraz kompletowanie materiałów przetargowych, uczestniczenie w komisji przetargowej; - typowanie, zlecanie, nadzorowanie i odpowiadanie za realizację robót budowlano-elektrycznych podjętych w drodze planów remontowych oraz zgłoszeń bieżących; - kontrolowanie urządzeń pomiarowych prawidłowości podłączeń, sprawności działania, terminów ich uwierzytelnienia.
StPr/25/05268
data rozpoczęcia pracy od 05.05.2025
wynagrodzenie od od 7 100 PLN

1. prowadzenie urządzeń ewidencyjnych zgodnie z obowiązującymi, w tym zakresie przepisami; 2. sprawne i bezpieczne przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów zawierających informacje, umożliwiające w każdej chwili ustalenie, gdzie znajduje się zarejestrowany dokument. 3. wydawanie i udostępnianie materiałów osobom do tego uprawnionym; 4. egzekwowanie zwrotu materiałów i rozliczanie wykonawców; 5. obsługa komputera w pełnym zakresie, a przede wszystkim obsługa poczty elektronicznej; 6. sprawdzanie poczty internetowej oraz udzielanie wykonawcom wskazówek o sposobie wykonywania pism i dokumentów;
StPr/25/05270
data rozpoczęcia pracy od 02.06.2025
wynagrodzenie od od 5 520 PLN

dostarczanie potraw rowerem lub pieszo; przyjmowanie zamówień na potrawy przez telefon, e-mail lub innymi drogami komunikacji elektronicznej i przekazywanie przyjętych zleceń do realizacji; terminowe dostarczanie potraw do klientów, w wyznaczonym rejonie, zgodnie z harmonogramem dostaw, z zachowaniem wymaganych standardów transportu (między innym: kontrolowanie szczelności pojemników na potrawy, ich temperatury itp.).
StPr/25/05278
data rozpoczęcia pracy od 12.05.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

- wprowadzanie do LBPP danych dotyczących planu zakupu i zmian oraz korekt wprowadzonych do planu; - opracowywanie dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi na zakup środków materiałowych i usług na potrzeby Składów oraz w zakresie zadań zleconych przez właściwego koordynatora; - rozliczanie przedzielonych środków finansowych w ramach planu rzeczowo-finansowego i planu zakupów; - praca w SI ZWSI RON.
StPr/25/05280
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 5 100 PLN

- prowadzenie ksiąg rachunkowych Ośrodka w zakresie dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów; - kontrola i weryfikacja poprawności dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z obowiązującymi procedurami; - dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym; - dekretowanie dokumentów księgowych wg obowiązującego planu kont z uwzględnieniem klasyfikacji budżetowej i programu budżetowego; - rozliczanie, sporządzanie i składanie cząstkowej deklaracji VAT-7 lub korekt, rejestrów sprzedaży, zakupów, tworzenie plików jpk; - uzgadnianie i rozliczanie spisów z natury; - przygotowanie wniosków dotyczących zmian w planie finansowym, zmian WPF oraz nadzór nad aktualizacją planu budżetowego; - nadzór nad sporządzaniem listy płac i rozliczeń wynikających z wypłaty wynagrodzeń pracownikom; - obsługa sprawozdań w Centralnej Aplikacji Statystycznej w zakresie zagadnień finansowych; - bieżąca i okresowa kontrola poprawności operacji i rozliczeń kont kosztowych i rozrachunkowych, prowadzenie miesięcznych analiz i rozliczeń/uzgodnień kont bilansowych; - sporządzanie sprawozdań budżetowych, jednostkowych i zbiorczych, dotyczących realizacji planów finansowych; - współpraca z kierownikami i pracownikami innych Działów w zakresie realizowania swoich zadań.
StPr/25/05283
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 6 500 do 7 200 PLN

- sporządzanie danych o zatrudnieniu do deklaracji miesięcznych wypłat na PEFRON, - opracowywanie meldunków o stanie zatrudnienia pracowników resortu obrony narodowej, - sporządzanie propozycji obsady personalnej pracowników resortu obrony narodowej, - opisywanie wniosków dotyczących zatrudnienia, - nadzór nad realizacją planu zatrudnienia, - prowadzenie ewidencji badań okresowych, wystawianie skierowań.
StPr/25/05288
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 5 100 PLN

- Kontrole bieżące zarządzanych nieruchomości; podejmowanie działań w celu utrzymania i poprawy stanu technicznego nieruchomości; - Koordynacja i monitorowanie prac adaptacyjnych, remontowych i innych, prowadzonych na terenie zarządzanych nieruchomości; - Nadzór nad prowadzeniem umów dotyczących spraw technicznych i usług oraz monitorowanie i kontrola terminu ich obowiązywania i stopnia realizacji; - Organizacja i nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z okresowymi przeglądami budynków i budowli, instalacji technicznych, tj.: elektrycznej, wentylacyjnej, kanalizacyjnej, wodnej, gazowej, sygnalizacji pożaru, grzewczej i teletechnicznej; - Prowadzenie eksploatacji nieruchomości pod względem utrzymania czystości, wywozu nieczystości, prowadzenie spraw w rejestrach BDO, CRO; - Wparcie działu zakupów w organizacji postępowań na dostawy, usługi, roboty budowlane (przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia) ; - Udział w posiedzeniach komisji przetargowych w roli członka komisji. - Bieżące wsparcie działu administracji w codziennych zadaniach; - Prowadzenie ewidencji oraz rozliczeń należności związanych z bieżącym utrzymaniem obiektów własnych i wynajmowanych, przygotowywanie dokumentów finansowych i rozliczeniowych; - Przygotowanie dokumentacji do remontów i niezbędnych zezwoleń dotyczących zamierzeń remontowych, inwestycyjnych i eksploatacyjnych; - Inne czynności zlecone przez przełożonego tożsame ze stanowiskiem specjalisty d.s. nieruchomości.
StPr/25/05291
data rozpoczęcia pracy od 05.05.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

Bezpieczny przewóz pasażerów Prowadzenie autobusu zgodnie z zasadami ruchu drogowego oraz ustalonym rozkładem jazdy Prawidłowa eksploatacja autobusu Dbanie o powierzone mienie
StPr/25/0289
data rozpoczęcia pracy od 05.05.2025
wynagrodzenie od od 48,00 do 60,00 PLN