- Kontrole bieżące zarządzanych nieruchomości; podejmowanie działań w celu utrzymania i poprawy stanu technicznego nieruchomości;
- Koordynacja i monitorowanie prac adaptacyjnych, remontowych i innych, prowadzonych na terenie zarządzanych nieruchomości;
- Nadzór nad prowadzeniem umów dotyczących spraw technicznych i usług oraz monitorowanie i kontrola terminu ich obowiązywania i stopnia realizacji;
- Organizacja i nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z okresowymi przeglądami budynków i budowli, instalacji technicznych, tj.: elektrycznej, wentylacyjnej, kanalizacyjnej, wodnej, gazowej, sygnalizacji pożaru, grzewczej i teletechnicznej;
- Prowadzenie eksploatacji nieruchomości pod względem utrzymania czystości, wywozu nieczystości, prowadzenie spraw w rejestrach BDO, CRO;
- Wparcie działu zakupów w organizacji postępowań na dostawy, usługi, roboty budowlane (przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia) ;
- Udział w posiedzeniach komisji przetargowych w roli członka komisji.
- Bieżące wsparcie działu administracji w codziennych zadaniach;
- Prowadzenie ewidencji oraz rozliczeń należności związanych z bieżącym utrzymaniem obiektów własnych i wynajmowanych, przygotowywanie dokumentów finansowych i rozliczeniowych;
- Przygotowanie dokumentacji do remontów i niezbędnych zezwoleń dotyczących zamierzeń remontowych, inwestycyjnych i eksploatacyjnych;
- Inne czynności zlecone przez przełożonego tożsame ze stanowiskiem specjalisty d.s. nieruchomości.
StPr/25/05291
data rozpoczęcia pracy od 05.05.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN