Zamknij
-sprawdzanie stanu technicznego pojazdu przed wyjazdem -załadunek, rozładunek odpadów -prowadzenie i obsługa pojazdu specjalistycznego typu "śmieciarka" -wsparcie dla ładowaczy -sumienne wykonywanie powierzonych zadań, dbanie o reputację firmy, kontakt z klientem, uzupełnianie list odbioru odpadów
StPr/25/0333
data rozpoczęcia pracy od 23.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- przyjmowanie odpadów od mieszkańców; - weryfikacja przyjmowanych odpadów; - dbanie o porządek i czystośc w miejscu pracy; - ewidencja odpadów, awizacja transprtów.
StPr/25/0334
data rozpoczęcia pracy od 23.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- sprzątanie sal lekcyjnych, korytarzy, zapleczy, łazienek, - pranie - podlewanie kwiatów, okresowe mycie okien, - doczyszczanie i pastowanie podłóg.
StPr/25/06208
data rozpoczęcia pracy od 23.05.2025
wynagrodzenie od od 4 050 PLN

- opracowywanie planów rzeczowych i planów zakupów; - terminowe opracowywanie sprawozdań związanych z realizacja zakupów dostaw i usług; - wprowadzanie potrzeb środków finansowych do obowiązujących systemów informatycznych; - prowadzenie ewidencji procedur przetargowych; - szacowanie wartości przedmiotów zamówienia oraz opracowywanie dokumentacji związanych z zamówieniami publicznymi; - nadzór nad realizacją umów.
StPr/25/06172
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 5 500 PLN

- obsługa eksploatacyjna budynków, lokali i terenów oraz przejętych obiektów stanowiących własność m.st. Warszawy; - uczestniczenie w przejmowaniu i przekazywaniu lokali, obiektów, budynków, terenów i urządzeń komunalnych od osób fizycznych i prawnych; - prowadzenie dokumentacji lokali mieszkalnych; - prowadzenie spraw wykupu lokali; - dokonywanie bieżących zmian w oczynszowaniu lokali mieszkalnych; - rejestrowanie i zgłaszanie wolnych lokali /tzw. pustostanów/; - zabezpieczanie pustych lokali przed samowolnym zajęciem; - egzekwowanie od użytkowników nieruchomości przestrzegania Zasad Regulaminu Porządku Domowego oraz innych przepisów prawa związanych z używaniem nieruchomości; - przyjmowanie interwencji mieszkańców oraz załatwianie skarg i wniosków zgodnie z obowiązującymi przepisami; - współdziałanie z Policją, Strażą Miejską oraz innymi podmiotami na rzecz właściwego utrzymania porządku; - współdziałanie ze Wspólnotami Mieszkaniowymi w zakresie administrowania i zarządzania nieruchomościami; - współpraca i nadzór nad pracą firm sprzątających; terminowe przekazywanie mieszkańcom aneksów, korespondencji, faktur itp. dokumentów; - aktywny udział w programie weryfikacji sposobu wykorzystywania zasobu mieszkaniowego miasta POZNAJ SWOJEGO NAJEMCĘ; - dokonywanie co najmniej dwa razy w roku kontroli sposobu wykorzystania lokali, wraz z określeniem jego stanu technicznego oraz stałe monitorowanie prawidłowego wykorzystywania lokali i wywiązywania się najemców z obowiązków wynikających z umów najmu.
StPr/25/06173
data rozpoczęcia pracy od 23.05.2025
wynagrodzenie od od 5 200 PLN

- uczestniczenie w komisjach poawaryjnych i innych, - sprawowanie nadzoru i koordynacja robót, - sporządzanie kosztorysów inwestorskich i weryfikacja kosztorysów powykonawczych, - przygotowywanie materiałów do przetargów i przydziału środków, - sprawdzanie zgodności robót i dokumentów z zawartymi umowami, - typowanie robót konserwacyjnych i remontowych w oparciu o przeglądy roczne i pięcioletnie, - korespondencja tematyczna - prowadzenie sprawozdawczości pionu technicznego, - wprowadzanie przeglądów technicznych do systemu SEIZBIL I SZTON, - prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z przebudowami w lokalach, - zlecanie wykonania świadectw charakterystyki energetycznej dla lokali budynków m.st. Warszawy, - opiniowanie wniosków o dzierżawę terenu należącego do m.st. Warszawy.
StPr/25/06194
data rozpoczęcia pracy od 20.06.2025
wynagrodzenie od od 5 400 PLN

1) Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, 2) Wspieranie rodzin z dziećmi w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczych w celu poprawy ich funkcjonowania, 3) Wspomaganie rodziny w szczególności w podnoszeniu umiejętności opiekuńczo-wychowawczych i prowadzeniu gospodarstwa domowego 4) Udzielanie wsparcia rodzinom, w tym rodzinom dziećmi, w rozwiązywaniu problemów, w szczególności opiekuńczo-wychowawczych, socjalnych, psychologicznych i zdrowotnych. Charakterystyka pracy: 1) Motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych. 2) Prowadzenie pracy z rodziną w miejscu zamieszkania lub miejscu wskazanym przez rodzinę. 3) Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach. 4) Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, sprawozdawczości 5) Prowadzenie bieżącej współpracy z komórkami organizacyjnymi Ośrodka oraz z innymi podmiotami w działaniach na rzecz dziecka i rodziny.
StPr/25/06199
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 5 357 do 7 078 PLN

Główne odpowiedzialności: 1) Koordynacja pracy asystentów rodziny, nadzór nad jej przebiegiem. 2) Rozpoznawanie, diagnozowanie i analiza potrzeb społecznych rodzin korzystających ze świadczeń pomocy społecznej. 3) Terminowe, merytoryczne i zgodne z obowiązującymi przepisami prowadzenie spraw na podstawie wskazanego zakresu obowiązków. 4) Stosowanie przepisów i wytycznych związanych z przestrzeganiem ochrony danych osobowych. 5) Przestrzeganie regulaminów, zarządzeń, zasad i przepisów BHP, decyzji i poleceń Dyrektora. Charakterystyka pracy: 1) Wspieranie merytoryczne i formalne pracy asystentów rodziny, rejestracja spraw wpływających do zespołu asysty, dekretacja spraw, ocena i akceptacja wniosku kończącego pracę asystenta rodziny w środowisku. 2) Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych, na podstawie przeprowadzonego wywiadu ustalanie form i zakresu udzielanej pomocy przy współudziale klienta oraz opracowywanie planów pomocy na rzecz osób potrzebujących. 3) Współpraca i współdziałanie z organizacjami pozarządowymi oraz wyspecjalizowanymi instytucjami, innymi organizacjami i podmiotami w zakresie organizowanej pomocy na rzecz rodzin z dziećmi. 4) Tworzenie i współudział w tworzeniu projektów programów socjalnych na rzecz rodzin z dziećmi. 5) Przygotowywanie okresowych sprawozdań, informacji, analiz, zgodnie z poleceniem przełożonego, 5) Wprowadzanie danych i bieżące uzupełnianie komputerowej bazy danych klientów na podstawie przeprowadzonych wywiadów środowiskowych.
StPr/25/06206
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 7 526 do 7 726 PLN

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: - obsługa administracyjno-biurowa zadań związanych z realizacją pracy wolontariatu w szczególności: prowadzenie niezbędnej dokumentacji wolontariatu, dbałość o terminowe przygotowywanie umów o współpracy na zasadzie wolontariatu, identyfikatorów, kart rejestrujących czas pracy wolontariatu oraz zaświadczeń o wolontariacie; właściwe porządkowanie dokumentów oraz rejestrowanie i archiwizacja; pomoc przy obsłudze i współpracy z Komisją Regulaminową; egzekwowanie przestrzegania Regulaminu Wolontariatu i przepisów porządkowych obowiązujących w Schronisku; współpraca/pomoc w prowadzeniu naboru do wolontariatu i szkoleń dla wolontariuszy, - wsparcie oraz ścisła współpraca z Kierownikiem Działu Wolontariatu w zakresie powierzonych mu obowiązków, - prowadzenie wszelkich czynności związanych z obsługą Wolontariatu z zachowaniem zasad i standardów obsługi bezpośredniej przyjętych wobec interesantów/klienta, - informowanie Kierownika Działu Wolontariatu o przypadkach nie przestrzegania przez Wolontariuszy postanowień Regulaminu Wolontariatu, - współdziałanie z Kierownikiem Działu Wolontariatu w pracach nad przygotowaniem informacji i raportów z zakresu prowadzonych działań, - realizacja działań w zakresie promocji podopiecznych Schroniska i budowania wizerunku Schroniska w Internecie i przestrzeni publicznej, - współpraca z działem promocji przy organizacji wydarzeń promocyjnych, - pomoc w reprezentowaniu Schroniska i udział w uroczystościach miejskich, - kreowanie pozytywnego wizerunku Schroniska i dbanie o wizerunek we wszystkich aspektach działania, - udzielanie informacji interesantom/wolontariuszom na miejscu, telefonicznie oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej na temat warunków przyjęcia i pełnienia wolontariatu, - udział w zebraniach i szkoleniach organizowanych przez pracodawcę, - wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonego, nie ujętych - w powyższym zakresie obowiązków, a wynikających ze specyfikacji pracy w danej komórce organizacyjnej.
StPr/25/06171
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 5 100 PLN

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: - współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie opieki nad dokumentacją i właściwego nią zarządzania; - przygotowanie dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do przekazania do archiwum zakładowego wraz z przygotowaniem spisów zdawczo-odbiorczych; - prowadzenie archiwum zakładowego i archiwizowanie akt Schroniska na Paluchu; - przechowywanie i zabezpieczanie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej pełnej ewidencji; - inicjowanie procesu brakowania dokumentacji oraz jej przygotowanie do tego procesu; - sporządzanie sprawozdania z rocznej działalności archiwum zakładowego; - przygotowanie do przekazania i przekazanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego, - wypożyczanie oraz udostępnianie dokumentacji przyjętej do archiwum; - współpraca z Archiwum Państwowym; - przygotowywanie zaświadczeń dla osób poszukujących danych dokumentów na wniosek.
StPr/25/06176
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN