Osoba na tym stanowisku:
- przyjmuje, weryfikuje prawidłowość zakwalifikowania akt oraz ewidencjonuje dokumentację wytworzoną w Urzędzie,
- przygotowuje dokumentację archiwalną do przekazania do właściwego terytorialnie archiwum państwowego, w tym monitoruje okresy przechowywania dokumentacji niearchiwalnej w Archiwum Zakładowym i inicjuje poddanie jej ocenie przydatności do celów praktycznych,
- sporządza sprawozdania z zakresu działalności Archiwum Zakładowego,
- prowadzi szkolenia dla nowozatrudnionych pracowników oraz udziela konsultacji pracownikom Urzędu,
- inicjuje zmiany oraz bierze udział w przygotowaniu projektów wewnętrznych zarządzeń, dotyczących przepisów
kancelaryjno-archiwalnych obowiązujących w Urzędzie,
- opiniuje projekty aktów prawnych przekazanych do konsultacji międzyresortowych, związanych z zakresem działania Archiwum Zakładowego,
- przeprowadza kwerendy archiwalne,
- udostępnia dokumentację będącą na stanie Archiwum Zakładowego pracownikom Urzędu.
StPr/25/05651
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 6 899 PLN