Do głównych zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku będzie należało między innymi:
- obsługa kadrowa pracowników,
- przygotowywanie i aktualizowanie oraz archiwizowanie dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i zakończeniem stosunku pracy a także czasem pracy pracownika,
- sporządzanie projektów pism i dokumentów kadrowych a także umów cywilnoprawnych oraz nadzór nad ich obiegiem i realizacją,
- prowadzenie spraw związanych z badaniami lekarskimi pracowników i szkoleniami BHP oraz współpraca z pracownikami ds. BHP i ds. RODO w zakresie przeprowadzania niezbędnych szkoleń,
- prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami i podnoszeniem kwalifikacji przez pracowników,
- sporządzanie sprawozdań oraz deklaracji dla US, GUS, PFRON,
- wystawianie zaświadczeń w zakresie spraw kadrowych dla pracowników i byłych pracowników oraz prowadzenie korespondencji z urzędami, instytucjami publicznymi i komornikami,
- udzielanie pracownikom informacji i wyjaśnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz obowiązujących zasad i regulaminów wewnętrznych, a także podstawowych informacji z zakresu wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń z ZUS,
- sporządzanie sprawozdań, zestawień, raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne oraz audytów zewnętrznych i bieżących zapytań instytucji nadzorujących.
StPr/25/05838
data rozpoczęcia pracy od 16.05.2025
wynagrodzenie od od 5 100 do 8 000 PLN