Zamknij
Wspieranie pracy nauczyciela w opiece nad młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną i ruchową. Wykonywanie czynności porządkowych na terenie przedszkola.
StPr/25/05442
data rozpoczęcia pracy od 12.05.2025
wynagrodzenie od od 4 350 PLN

- obsługa eksploatacyjna budynków, lokali i terenów oraz przejętych obiektów stanowiących własność m.st. Warszawy; - uczestniczenie w przejmowaniu i przekazywaniu lokali, obiektów, budynków, terenów i urządzeń komunalnych od osób fizycznych i prawnych; - prowadzenie dokumentacji lokali mieszkalnych; - prowadzenie spraw wykupu lokali; - dokonywanie bieżących zmian w oczynszowaniu lokali mieszkalnych; - rejestrowanie i zgłaszanie wolnych lokali /tzw. pustostanów/; - zabezpieczanie pustych lokali przed samowolnym zajęciem; - egzekwowanie od użytkowników nieruchomości przestrzegania Zasad Regulaminu Porządku Domowego oraz innych przepisów prawa związanych z używaniem nieruchomości; - przyjmowanie interwencji mieszkańców oraz załatwianie skarg i wniosków zgodnie z obowiązującymi przepisami; - współdziałanie z Policją, Strażą Miejską oraz innymi podmiotami na rzecz właściwego utrzymania porządku; - współdziałanie ze Wspólnotami Mieszkaniowymi w zakresie administrowania i zarządzania nieruchomościami; - współpraca i nadzór nad pracą firm sprzątających; - terminowe przekazywanie mieszkańcom aneksów, korespondencji, faktur itp. dokumentów; - aktywny udział w programie weryfikacji sposobu wykorzystywania zasobu mieszkaniowego miasta POZNAJ SWOJEGO NAJEMCĘ; - dokonywanie co najmniej dwa razy w roku kontroli sposobu wykorzystania lokali, wraz z określeniem jego stanu technicznego oraz stałe monitorowanie prawidłowego wykorzystywania lokali i wywiązywania się najemców z obowiązków wynikających z umów najmu.
StPr/25/05451
data rozpoczęcia pracy od 08.05.2025
wynagrodzenie od od 5 400 PLN

- rejestracja zdarzeń gospodarczych (faktur i innych dokumentów księgowych) w systemie księgowym - preferowany system księgowy RAKS, - obliczanie wysokości zaliczek w podatku dochodowym itp.
StPr/25/05454
data rozpoczęcia pracy od 08.05.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

- prowadzenie rozliczeń najemców lokali mieszkalnych z tytułu czynszu i świadczeń; - wprowadzanie danych odczytów wodomierzy wraz z kontrolą stanów pod katem prawidłowości wskazań i rozliczeń; - przygotowanie i wprowadzanie do komputera dowodów wpłat z banków; - przechowywanie dokumentów księgowych w zakresie swojego stanowiska pracy; - uzgadnianie sald z lokatorami; - sporządzanie wydruków, sprawozdań i sald końcowych; - współpraca z administratorami z działem windykacji w zakresie windykacji należności; - ewidencjonowanie i analiza realizacji porozumień ratalnych dotyczących spłaty zadłużenia oraz porozumień restrukturyzacyjnych; - wprowadzanie zmian w oczynszowaniu lokali na podstawie pisemnych wniosków administratorów; - sporządzanie rozliczeń finansowych w zakresie czynszów nieruchomości przekazywanych w obcy zarząd; - sporządzanie sprawozdań windykacyjnych i statystycznych; - współpraca z księgowością kosztów w zakresie uzgadniania zmian powierzchni budynków; - rejestracja i analiza ulg czynszowych i dodatków mieszkaniowych.
StPr/25/05455
data rozpoczęcia pracy od 08.05.2025
wynagrodzenie od od 5 400 PLN

- obsługa klienta, - wykładanie towarów, - obsługa kasy fiskalnej.
StPr/25/05459
data rozpoczęcia pracy od 20.05.2025
wynagrodzenie od od 4 850 PLN

- kontakty e-mailowe i telefoniczne z przedstawicielem producenta, - zapewnienie terminowej realizacji dostaw od producenta, - przygotowanie dokumentacji dopuszczenia dostaw do obrotu, - monitorowanie stanów magazynowych sporządzanie raportów, - przygotowywanie zleceń dostawy towarów w ramach zawartych umów i związanej z tym dokumentacji, - inne zlecone zadania związane z powyższymi obszarami działań.
StPr/25/05461
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 1 000 PLN

- ochrona mienia
StPr/25/05464
data rozpoczęcia pracy od 08.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Kompleksowe prowadzenie spraw kadrowych i płacowych pracowników szkoły, w tym: - prowadzenie akt osobowych pracowników, - sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem, - wystawianie skierowań na badania okresowe, - naliczanie wynagrodzeń oraz zasiłków, - naliczanie nagród jubileuszowych oraz odpraw emerytalnych, - wprowadzanie danych pracowników do SIO, - sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu ZUS ERP-7, - sporządzanie informacji podatkowej dla podatników: PIT-11, PIT-8C, - obsługa PPK, - obsługa płacowa pożyczek mieszkaniowych oraz innych wypłat z ZFŚS, - obsługa EZD.
StPr/25/05421
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 7 000 PLN

- monitorowanie płatności za najem lokali oraz dłużników, działania mające na celu odzyskiwanie zadłużenia, - windykacja przedsądowa, w tym windykacja bezpośrednia (osobista, telefoniczna, korespondencyjna), - analiza oraz kompletowanie dokumentacji na potrzeby wszczęcia postępowania windykacyjnego, - współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi, zapewniająca prawidłową realizację zadań i przebieg postępowania windykacyjnego
StPr/25/05426
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 5 400 do 5 600 PLN

1. Koordynacja dostępności komunikacyjno-informacyjnej oraz cyfrowej; 2. Realizacja obowiązków wynikających z ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami oraz planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności komunikacyjno-informacyjnej oraz cyfrowej; 3. Opracowywanie dokumentacji (analizy, raporty, sprawozdania, konsultacje) dotyczącej zapewnienia dostępności komunikacyjno-informacyjnej oraz cyfrowej w zakresie działalności CWR RW; 4. Monitorowanie stron internetowych CWR RW w celu ich dostosowania do wymogów określonych przepisami prawa krajowego oraz wydanych m.in. przez organy UE w zakresie treści i warunków technicznych jakie powinny spełniać strony internetowe urzędów; 5. Opiniowanie dokumentów pod kątem zapewniania dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami; 6. Współpraca w komunikowaniu działań na zewnątrz organizacji, w tym prowadzenie strony internetowej i kanałów społecznościowych CWR RW; 7. Budowanie sprawnej komunikacji oraz przepływu informacji pomiędzy pracownikami oraz komórkami organizacyjnymi CWR RW; 8. Współorganizowanie i udział w wydarzeniach promocyjnych, okolicznościowych dla pracowników oraz odbiorców działań prowadzonych w CWR RW; 9. Przewodniczenie lub uczestnictwo w pracach zespołów roboczych lub projektowych, tworzenie i nadzór nad realizacją zadań i harmonogramu wydarzeń oraz projektów, tworzenie, realizacja i rozliczanie budżetów finansowych wydarzeń i projektów; 10. Prowadzenie bieżącej dokumentacji realizowanych zadań i projektów zgodnie z obowiązującymi w CWR RW procedurami; 11. Wykonywanie innych zadań i prac zleconych przez przełożonego dotyczących pracy zgodnej z przepisami prawa i ustalonym w umowie rodzajem pracy.
StPr/25/05428
data rozpoczęcia pracy od 02.06.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN