Zamknij
- ocen technicznych i typowania robót budowlanych i drogowych, - opracowanie przedmiarów robót, - opracowanie kosztorysów inwestorskich, - nadzór nad terminowością zatwierdzania remontów, - archiwizacja materiałów poszczególnych zadań, - przygotowywanie dokumentów do kontroli, - weryfikacji ocen, typowania robót, przedmiarów i kosztorysów - prowadzenie spraw dotyczących remontów nieruchomości i ich przebudów w tym przygotowywanie porozumień remontowych z najemcami i instytucjami. - uczestnictwo w ocenie wykonanej dokumentacji projektowo kosztorysowej. - ocena przydatności wykonanej dokumentacji projektowo kosztorysowej. - uczestnictwo w czynnościach udzielania zamówień publicznych. - rozpatrywanie interwencyjnych spraw technicznych w zakresie robót budowlanych i drogowych. - wykonywanie funkcji nadzoru inwestorskiego. - współdziałanie z DOM-ami i innymi komórkami ZGN Mokotów. - załatwianie korespondencji z Urzędem Dzielnicy Mokotów i innymi instytucjami. - uczestnictwo w seminariach i szkoleniach. - analizowanie przeglądów technicznych budynków. - współudział w typowaniu robót i ustalaniu założeń projektowych. - przygotowanie oraz sprawdzanie materiałów przetargowych na opracowanie dokumentacji oraz wykonanie robót w branży budowlanej i drogowej. - opiniowanie, w ramach obowiązujących uprawnień, wniosków i dokumentacji na przebudowy, nadbudowy, rozbudowy i adaptacje. - bieżące śledzenie i wprowadzanie do stosowania przepisów i zarządzeń związanych z procedurą zlecania robót przez ZGN. - archiwizacja dokumentacji w prowadzonej tematyce. - rozpatrywanie i udzielanie odpowiedzi na korespondencję w zakresie spraw budowlanych i drogowych. - uczestnictwo w komisjach przetargowych.
StPr/25/05095
data rozpoczęcia pracy od 19.05.2025
wynagrodzenie od od 7 500 PLN

- obsługa procesu przyjęcia i wydania odpadów w PSZOK; - obsługa klientów PSZOK; - wystawianie dokumentacji przewozowej oraz Kart Przekazania Odpadów w systemie BDO; - prowadzenie monitoringu wjazdu pojazdów na wagę; - sporządzanie i przekazywanie raportów z przyjmowanych odpadów;
StPr/25/05002
data rozpoczęcia pracy od 05.05.2025
wynagrodzenie od od 5 500 PLN

- fryzjer damsko-męski
StPr/25/05075
data rozpoczęcia pracy od 25.04.2025
wynagrodzenie od od 5 000 do 7 000 PLN

1. Wykonywanie składu i łamania tekstu dokumentów normalizacyjnych według obowiązujących szablonów i wytycznych typograficznych, w tym: sprawna obsługa komputera oraz biegła znajomość pakietu MS Office, przygotowywanie tekstu MS Word do wlania do programu do edycji tekstu w środowisku Adobe, umiejętności związane ze składem komputerowym: skład tekstu, formatowanie tabel, tworzenie schematów i rysunków wektorowych, wprowadzanie korekt oraz sprawdzanie ich poprawności, przygotowywanie plików PDF zgodnie z zaleceniami. 2. Przetwarzanie dokumentów normalizacyjnych do formatu XML, w tym: przypisywanie znaczników XML do złożonego tekstu, tabel i grafik, walidacja poprawności znaczników i eksport do XML. 3. Przygotowywanie plików Word do tłumaczenia.
StPr/25/05078
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 5 900 do 6 200 PLN

Działania związane z bieżącym utrzymaniem infrastruktury w budynku przy ul. Świętokrzyskiej 14, w tym w szczególności: 1. Naprawa ubytków w ścianach i sufitach. 2. Wykonywanie drobnych robót malarskich ścian, sufitów oraz elementów konstrukcyjnych. 3. Wykonywanie robót związanych z naprawą, regulacją drzwi, okien, futryn, żaluzji, mebli, itp. 4. Wykonywanie regulacji okuć, zamków, zawiasów. 5. Wykonywanie miejscowej naprawy lub wymiany uszkodzonych płytek ceramicznych. 6. Współpraca z hydraulikiem w wykonywaniu podstawowych napraw i robót konserwacyjnych instalacji hydraulicznych m.in. wymiana uszczelek, baterii, podgrzewaczy, syfonów itp. 7. Pomaganie elektrykowi w wykonywaniu podstawowych napraw i robót konserwacyjnych instalacji i urządzeń elektrycznych. 8. Przedkładanie przełożonemu wniosków o konieczności realizacji prac remontowych, których zakres i stopień komplikacji wykraczają poza własne możliwości wykonawcze. 9. Wykonywanie prac związanych z transportem wewnętrznym i zewnętrznym. 10. Odbieranie opakowań (kartony, palety) oraz makulatury w ramach segregacji odpadów organizowanych zbiórek surowców wtórnych. 11. Utrzymywanie czystości przed wejściem do budynku a w okresie zimowym dodatkowo odśnieżanie przed wejściem do budynku. 12. Udział w większych remontach lub przeglądach okresowych w budynku. 13. Utrzymywanie porządku w pomieszczeniu warsztatowym, zachowanie czystości po wykonanych pracach oraz prawidłowe przechowywanie narzędzi i materiałów.
StPr/25/05082
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 5 800 PLN

- wykładanie i sortowanie warzyw i owoców, - dbanie o ich prawidłową ekspozycję, - obsługa kasy fiskalnej, - drobne prace porządkowe.
StPr/25/05084
data rozpoczęcia pracy od 25.04.2025
wynagrodzenie od od 5 300 PLN

- przyjmowanie i wykładanie towarów; - sprawdzanie zgodności dostaw z zamówieniem; - prowadzenie gospodarki magazynowej; - obsługa kasy fiskalnej, - drobne prace porządkowe.
StPr/25/05085
data rozpoczęcia pracy od 25.04.2025
wynagrodzenie od od 5 300 PLN

- obsługa kasy fiskalnej; - wykładanie i prawidłowa ekspozycja towarów; - sprawdzanie dat ważności produktów; - drobne prace porządkowe;
StPr/25/05088
data rozpoczęcia pracy od 25.04.2025
wynagrodzenie od od 5 300 do 8 000 PLN

- obsługa klientów; - wypiekanie bułek, chlebków i różnego rodzaju przekąsek, - ważenie ciasteczek, - krojenie pieczywa, - drobne prace porządkowe.
StPr/25/05087
data rozpoczęcia pracy od 25.04.2025
wynagrodzenie od od 5 300 PLN

- obsługa klientów; - wykładanie towarów na lady chłodnicze, - krojenie i pakowanie mięsa, wędlin i serów, - drobne prace porządkowe.
StPr/25/05081
data rozpoczęcia pracy od 25.04.2025
wynagrodzenie od od 5 300 PLN