Jur10:43, 03.03.2025
Planując zieleń w mieście trzeba myśleć o różnych aspektach. Np. o ludziach wychodzących z kościołach, o procesjach. Akurat kawałek placu przed kościołem klimatowi nie zaszkodzi. Inny przykład - park nad tunelem. Nie przewidziano ścieżki dla wychodzących z autobusu 503 w kierunku domów na Uboczu (była wydeptana wcześniej). A ścieżek różnych jest dużo. Tylko patrzeć, jak zostanie na dziko odtworzona. Po krzaczkach niestety.
Noo13:18, 03.03.2025
Ciekawe ile to kosztowało...znając władze to co najmniej 20-30 tysi... PO prostu śmieszne i żałosne, jak są marnotrawione pieniądze podatników....
Magda18:48, 03.03.2025
To wygląda jakby zadanie w ratuszu dostała asystentka na stażu. Pacnięte obłe kropelki, pewnie na papierze wyglądały dobrze. W rzeczywistości wygląda absurdalnie bo tu panuje bangladesz istniejącej nawierzchni - kilka rodzajów kostki, stary asfalt, łaty bez ładu i składu. Myślałam że zrobione to zostanie z jakimś pomyślunkiem i zniweluje ilość połączeń różnych nawierzchni. Natomiast przykład potwierdza liczby które podaje Trzaskowski w swoich peanach na temat rozbetonowywania- podanie wielu tysięcy m2 może i brzmi imponująco, bo większość nie zada sobie trudu żeby przeliczyć i zwizualizować sobie ile to realnie metrów na metrów, a to właśnie wychodzą takie mikro psie wychodki
DK20:28, 03.03.2025
Nie jest najgorzej. Za dużo odbetonowania w tym miejscu pewnie powodowałoby powstawanie tzw. przedeptów w różnych kierunkach.
Saruman12:12, 04.03.2025
Żenada i fuszerka!!! Kto to zatwierdził i wydał nasze pieniądze, na to pośmiewisko?!
del13:43, 05.03.2025
zgadzam się, że za duże odbetonowanie spowodowałoby przedepty ale jak robić coś takiego to już lepiej nic nie robić. Mówicie, że koszt 30 tys zł ?? Ja mówię 60 tys zł
0 0
Tu należało wyznaczyć ciągi ruchu pieszego np. Kościół-przejście, przystanek- kościół, apteka-przejście, przejście-przystanek itp. Ludzie między źródłem a destynacją idą zawsze najkrótszą drogą, po linii prostej. I dopiero między tymi ciągami wyznaczyć rabaty, na pewno wyszłyby większe. I to by można było nazwać odbetonowaniem skrzyżowania.