Zamknij

Narzędzia wspierające sprzedaż? Nowoczesne wdrożenia AI, sprzyjające rozwojowi e-biznesu

12:46, 23.06.2022 Redakcja Haloursynow.pl Aktualizacja: 12:48, 23.06.2022
Skomentuj mat. prasowe mat. prasowe

Nowoczesna i funkcjonalna automatyzacja obsługi klienta może przynieść przedsiębiorstwu działającemu online wiele korzyści. Dzięki niej wiele akcji przebiega o wiele sprawniej i zajmuje mniej czasu, niż w przypadku angażowania pracownika. Często też jest to rozwiązanie sprzyjające wygodzie Klientów, pozwalające jednocześnie na zwiększenie obrotów sklepu.

Narzędzia wspierające sprzedaż zwiększają przychody biznesów e-commerce, odciążają pracowników i pozwalają na szybszy rozwój przedsiębiorstw. Co istotne, ich zastosowanie również nie należy do skomplikowanych i wyjątkowo kosztownych, a generuje wyraźnie widoczne korzyści w stosunkowo krótkim czasie. 

Dlaczego automatyzacja obsługi klienta jest opłacalna? 

Nowoczesne narzędzia wspierające sprzedaż i różnorodne wdrożenia AI usprawniają proces komunikacji z klientem. Z ich pomocą wzrasta produktywność pracowników, którzy w wielu czynnościach są wyręczani przez nowe technologie. Ich zastosowanie decyduje o tempie wzrostu marek, ale również o przychodach z kanałów online czy marżach. 

Na stronie inteliwise.com można znaleźć najnowocześniejsze rozwiązania, dzięki którym automatyzacja obsługi klienta możliwa jest praktycznie w każdym przedsiębiorstwie. Narzędzia są intuicyjne i łatwe w modyfikacji, dzięki czemu bez problemu dostosować je można do potrzeb każdego przedsiębiorstwa. Działają na wiele różnych sposobów i na rozmaitych platformach – zależnych od preferencji Klientów. W obliczu tak wysokiej funkcjonalności trudno dziwić się, że sięgnęło po nie już tak wiele najbardziej znanych i największych marek z branży e-commerce.   

Profesjonalne narzędzia wspierające sprzedaż

InteliWISE oferuje bogatą paletę rozwiązań AI, wśród których każdy przedsiębiorca znajdzie te dopasowane do nawyków swoich Klientów. Wybierać można spośród opcji funkcjonujących na stronach internetowych, infoliniach, aplikacjach mobilnych czy komunikatorach. W każdym z tych przypadków możliwe jest spersonalizowanie szablonów i wgranie takich pytań, odpowiedzi i scenariuszy, które pozwolą na rozwiązanie problemów użytkowników, bez angażowania pracownika. 

AI Chatbot na stronie, AI Voicebot, Live Chat i inne

AI Chatbot to jedno z najpopularniejszych narzędzi, z którym kojarzona jest automatyzacja obsługi klienta. Pomaga w sprzedaży, nie choruje, nie bierze L4 i odciąża pracowników. Używa sprawnie języka polskiego i jest w pełni automatyczny, zwracając się do pracowników dopiero wtedy, gdy nie jest w stanie pomóc Klientowi samodzielnie. 

Narzędzia wspierające sprzedaż działają także głosowo. AI Voicebot znacząco zmniejsza koszt infolinii, umożliwiając obsługę wielu połączeń w jednym czasie. Za jego pośrednictwem możliwe jest też realizowanie kampanii wychodzących. 

Rozwiązania AI mogą funkcjonować również w formie wygodnych Live Chatów, możliwych do uruchomienia na rozmaitych platformach. Doskonale sprawdzają się nie tylko na stronach WWW, ale również w aplikacjach mobilnych czy komunikatorach. Wykorzystywać je można on-premise jak i do złożonych integracji. 

Atrakcyjnym, gotowym rozwiązaniem AI, doskonałym do Omni-channel, jest platforma Contact Center. Pozwala na połączenie wszystkich kanałów komunikacji, takich jak: SMS, Messengera, Infolinii, Voicebotów, Chatbotów, Ticketów i innych. 

Bogaty zakres usług oferowanych przez narzędzia AI

Decydując się na AI Chatbot lub inne narzędzia wspierające sprzedaż i sprzyjające automatyzacji obsługi klienta, oferowane przez IntelWISE, skorzystać można z szeregu funkcjonalności. Wśród nich wymienić warto m.in.:

  • pomoc w wypełnianiu formularzy;
  • przeprowadzanie ankiet;
  • pomoc w pozyskiwaniu leadów; 
  • wydzwanianie klientów w celu aktualizacji danych; 
  • umawianie spotkań; 
  • zautomatyzowana pomoc w przypadku reklamacji. 

Automatyzacja obsługi klienta przy pomocy wdrożeń AI pozwala na optymalizację procesów i zwiększenie przychodów e-biznesu. To istotny krok do rozwoju i budowania marki, na których zależy każdemu przedsiębiorcy. 

Sprawdź również: klientomania.pl/klm-51-wszystko-co-musisz-wiedziec-o-chatbotach-rozmowa-z-maciejem-stanuschem/

(REKLAMA)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%