Nowoczesna i funkcjonalna automatyzacja obsługi klienta może przynieść przedsiębiorstwu działającemu online wiele korzyści. Dzięki niej wiele akcji przebiega o wiele sprawniej i zajmuje mniej czasu, niż w przypadku angażowania pracownika. Często też jest to rozwiązanie sprzyjające wygodzie Klientów, pozwalające jednocześnie na zwiększenie obrotów sklepu.
Narzędzia wspierające sprzedaż zwiększają przychody biznesów e-commerce, odciążają pracowników i pozwalają na szybszy rozwój przedsiębiorstw. Co istotne, ich zastosowanie również nie należy do skomplikowanych i wyjątkowo kosztownych, a generuje wyraźnie widoczne korzyści w stosunkowo krótkim czasie.
Nowoczesne narzędzia wspierające sprzedaż i różnorodne wdrożenia AI usprawniają proces komunikacji z klientem. Z ich pomocą wzrasta produktywność pracowników, którzy w wielu czynnościach są wyręczani przez nowe technologie. Ich zastosowanie decyduje o tempie wzrostu marek, ale również o przychodach z kanałów online czy marżach.
Na stronie inteliwise.com można znaleźć najnowocześniejsze rozwiązania, dzięki którym automatyzacja obsługi klienta możliwa jest praktycznie w każdym przedsiębiorstwie. Narzędzia są intuicyjne i łatwe w modyfikacji, dzięki czemu bez problemu dostosować je można do potrzeb każdego przedsiębiorstwa. Działają na wiele różnych sposobów i na rozmaitych platformach – zależnych od preferencji Klientów. W obliczu tak wysokiej funkcjonalności trudno dziwić się, że sięgnęło po nie już tak wiele najbardziej znanych i największych marek z branży e-commerce.
InteliWISE oferuje bogatą paletę rozwiązań AI, wśród których każdy przedsiębiorca znajdzie te dopasowane do nawyków swoich Klientów. Wybierać można spośród opcji funkcjonujących na stronach internetowych, infoliniach, aplikacjach mobilnych czy komunikatorach. W każdym z tych przypadków możliwe jest spersonalizowanie szablonów i wgranie takich pytań, odpowiedzi i scenariuszy, które pozwolą na rozwiązanie problemów użytkowników, bez angażowania pracownika.
AI Chatbot to jedno z najpopularniejszych narzędzi, z którym kojarzona jest automatyzacja obsługi klienta. Pomaga w sprzedaży, nie choruje, nie bierze L4 i odciąża pracowników. Używa sprawnie języka polskiego i jest w pełni automatyczny, zwracając się do pracowników dopiero wtedy, gdy nie jest w stanie pomóc Klientowi samodzielnie.
Narzędzia wspierające sprzedaż działają także głosowo. AI Voicebot znacząco zmniejsza koszt infolinii, umożliwiając obsługę wielu połączeń w jednym czasie. Za jego pośrednictwem możliwe jest też realizowanie kampanii wychodzących.
Rozwiązania AI mogą funkcjonować również w formie wygodnych Live Chatów, możliwych do uruchomienia na rozmaitych platformach. Doskonale sprawdzają się nie tylko na stronach WWW, ale również w aplikacjach mobilnych czy komunikatorach. Wykorzystywać je można on-premise jak i do złożonych integracji.
Atrakcyjnym, gotowym rozwiązaniem AI, doskonałym do Omni-channel, jest platforma Contact Center. Pozwala na połączenie wszystkich kanałów komunikacji, takich jak: SMS, Messengera, Infolinii, Voicebotów, Chatbotów, Ticketów i innych.
Decydując się na AI Chatbot lub inne narzędzia wspierające sprzedaż i sprzyjające automatyzacji obsługi klienta, oferowane przez IntelWISE, skorzystać można z szeregu funkcjonalności. Wśród nich wymienić warto m.in.:
Automatyzacja obsługi klienta przy pomocy wdrożeń AI pozwala na optymalizację procesów i zwiększenie przychodów e-biznesu. To istotny krok do rozwoju i budowania marki, na których zależy każdemu przedsiębiorcy.
Sprawdź również: klientomania.pl/klm-51-wszystko-co-musisz-wiedziec-o-chatbotach-rozmowa-z-maciejem-stanuschem/
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz