Zamknij

Karta podarunkowa – gwarancja udanego prezentu dla każdego pracownika

22:40, 18.09.2016 Redakcja haloursynow.pl Aktualizacja: 22:54, 18.09.2016
Skomentuj sodexo sodexo

Wynagradzanie pracowników to bardzo istotny czynnik motywacyjny. Idealnie łączy w sobie dwa elementy bezpośrednio wpływające na relacje pomiędzy pracodawcą i zatrudnionymi przez niego osobami: jest to doskonały sposób na wyrażanie swojego uznania wobec zasług pracownika i trudu, jaki wkłada w pracę dla dobra firmy oraz zachęta do kontynuowania starań. Odgrywa ono ogromną rolę w stosunkach pomiędzy zatrudnionymi i ich szefem, pomaga kształtować stosunek pracowników do całego przedsiębiorstwa i swoich obowiązków.

Nagrody wręczane pracownikom są dla nich dowodem na to, że właściciel firmy liczy się z ich potrzebami i potrafi wyjść im naprzeciw. Nagradzanie nie jest jednak łatwe. Aby przyniosło wszystkie wyżej wymienione efekty, każdy przedsiębiorca musi sprostać trudnemu zadaniu - wybrać prezent idealny dla każdego pracownika…

Prezent kontra premia

Wielu przedsiębiorców wciąż zdaje się nie do końca rozumieć, dlaczego wręczanie pracownikom prezentów jest przez nich lepiej postrzegane niż gratyfikacja finansowa. Tymczasem  różnica między nimi jest zasadnicza i przemawia na korzyść prezentów. Prezent jest nagrodą zdecydowanie bardziej wymowną, która stanowi jasny przekaz o zaangażowaniu obdarowującego w wybranie i przygotowanie upominku. Pozwala wyrazić jego indywidualny stosunek do obdarowanego. Zasada ta w dużej mierze opiera się na regułach rządzących relacjami na płaszczyźnie prywatnej. W kontaktach z bliskimi każdy ceni sobie upominek, który wyraża emocje i charakter wzajemnej relacji.

Przygotowując prezent dla kogoś bliskiego, zazwyczaj dokłada się wszelkich starań, aby był on jak najbardziej trafiony, tzn. aby odzwierciedlał upodobania i potrzeby obdarowywanego. I choć relacje zawodowe w wielu kwestiach mocno różnią się od prywatnych, w przypadku nagradzania posiadają ową wspólną cechę. Wręczenie przez pracodawcę premii pieniężnej stanowi dokładne przeciwieństwo podarunku – wyraża zupełny brak zaangażowania w gratyfikację i bezosobowy stosunek do pracownika. Z tego właśnie powodu premia pieniężna nie jest tak silnie działającym czynnikiem motywacyjnym.

Pomysł na prezent dla każdego – Sodexo!

O tym, jak duże znaczenie dla rozwoju każdej firmy mają dobrze dobrane prezenty dla pracowników, doskonale wiedzą eksperci Sodexo. Ta działająca na światowych rynkach firma przez szereg lat swojego funkcjonowania zgromadziła olbrzymi zasób wiedzy, który zaowocował wyjątkową skutecznością przygotowywanych rozwiązań. Dzięki nim firma Sodexo stała się prawdziwym liderem w dziedzinie wsparcia biznesu. Korzystając z 50-letniego doświadczenia, zgromadzonego w czasie działalności w 80 krajach całego świata, specjaliści Sodexo opracowali wyjątkowo skuteczne narzędzia motywacji pracowników. Wyróżniają się one dużą efektywnością i różnorodnością pozwalającą każdemu przedsiębiorcy wybrać najlepszą metodę wsparcia swojej działalności.

Oprócz narzędzi skupiających się na różnych dziedzinach życia pracowników, idealnie odzwierciedlających ich indywidualne potrzeby, firma Sodexo przygotowała jeszcze jeden wyjątkowy instrument skutecznej motywacji – uniwersalne Karty Podarunkowe, które są gwarancją zawsze trafionego upominku.

Karta Podarunkowa, czyli prezent zawsze trafiony

Skuteczność Karty Podarunkowej to przede wszystkim zasługa jej dwóch podstawowych cech – elastyczności i atrakcyjności. Uniwersalność Karty Podarunkowej polega na swobodnym wyborze upominku przez samego pracownika. Otrzymując prezent w postaci karty, sam może zadecydować, o tym kiedy i w jaki sposób chce go zrealizować. Dodatkowo otrzymuje on stały dostęp do wielu promocji i rabatów, a dzięki możliwości sprawdzania salda karty i historii dokonywanych operacji przez Internet, ma stały i nieograniczony dostęp do swoich świadczeń.

Karta Podarunkowa firmy Sodexo charakteryzuje się także dużą atrakcyjnością, która wyrażona jest nie tylko we wspomnianej wcześniej swobodzie jej realizacji, ale także w niezwykle szerokiej sieci akceptacji, która obejmuje aż 300 000 punktów. Tak duża różnorodność miejsc realizacji podarunku sprawia, że karta staje się sprawdzonym sposobem na prezent idealny dla każdego.

Karta Podarunkowa niesie ze sobą korzyści nie tylko dla obdarowywanych pracowników, ale także dla korzystających z niej pracodawców. Jest niezwykle skuteczna i doskonale sprawdza się zarówno jako sposób na okazanie wdzięczności, jak również jako efektywna metoda podnosząca motywację i budująca lojalność. Poza tym pozwala na dużą oszczędność czasu (jeden trafiony prezent dla każdego, realizacja w zaledwie trzy dni) i budżetu. Wszystko to sprawia, że Karta Podarunkowa wydaje się być najlepszą odpowiedzią na potrzeby przedsiębiorców i zatrudnianych przez nich pracowników. 

(REKLAMA)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%