Zamknij

Elektroniczna tablica w ursynowskim ratuszu. Do czego służy?

12:51, 15.04.2019 Redakcja Haloursynow.pl Aktualizacja: 13:00, 15.04.2019
Skomentuj SK SK

W urzędzie dzielnicy pojawiła się elektroniczna tablica z komunikatami urzędowymi. Zastąpi ona papierowe ogłoszenia umieszczane w gablotach.

Od 11 kwietnia dokumenty urzędowe z dzielnic i stołecznych biur zamieszczane są w Elektronicznej Tablicy Ogłoszeń. Komunikaty pojawiają się na 20 miejskich monitorach oraz internetowej platformie. Na Ursynowie elektroniczna tablica to duży, dotykowy ekran umieszony na parterze, po prawej stronie głównego wejścia do urzędu.

Na razie tablica wzbudza zaciekawienie interesantów urzędu, rzadko kto z niej korzysta, nie wiedząc, że ekran jest dotykowy. Aby go uruchomić i zobaczyć bieżące ogłoszenia i komunikaty, trzeba dotknąć ekranu.

Pojawienie się ekranów zwiastuje koniec ery papierowych komunikatów urzędowych wywieszanych w gablotach ratusza. Wszystkie pojawiające się wiadomości podzielone są na kategorie, takie jak architektura, konkursy, dotacje, uchwały, zamówienia publiczne, ogłoszenia sądowe czy środowisko. W jednym miejscu można sprawdzić daty konsultacji społecznych, okręgi wyborcze czy też informacje o budżecie obywatelskim. Na platformie udostępniane mają być także ogłoszenia o pracę, plany miejskich inwestycji, a nawet przedmioty z depozytu Biura Rzeczy Znalezionych.

Najważniejsze jednak, że komunkaty będzie można też śledzić w Internecie, pod jednym adresem dla wszystkich dzielnic: www.eto.um.warszawa.pl. Do tej pory takie ogłoszenia były na dostępne na stronach internetowych dzielnic, ale trudno je było odnaleźć.

(Redakcja Haloursynow.pl)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%